Page 14 of 18
Re: Seguiment del traspàs de regionals
Posted: Wednesday 18/05/2011 15:45
by Mako448
I per qué no obre expedients en els trens en simple de l'R16?(línia amb molta demanda sobretot a l'estiu que els trens van a rebentar i força cops van en simple).
I per cert,sembla ser que fa 2 divendres una doble de 447 va fer un Catalunya Express a Tortosa,un insult vaja,i per qué tampoc sancionen aixó?Ho sento per qué no li agradi el que diré a continuació,peró aixó és una mostra com les autoritats consideren més prioritari unes línies o una línia que les altres que han d'estar condenadaes a la marginació per les autoritats.Passa a Rodalies i passa a Regionals també.
Re: Seguiment del traspàs de regionals
Posted: Wednesday 18/05/2011 15:49
by victorcasta
Si la gent presentés més queixes i reclamacions, segurament n'hi haurien més.
Re: Seguiment del traspàs de regionals
Posted: Wednesday 18/05/2011 15:54
by Mako448
Una altre cosa,curiosament desde el restabliement de l'R12 és molt més fácil veure 449 en simple fent regionals a Cerbere.Que no ús extrany que no tinguin material i els haguin reduir 449 pels MD per fer els Delta.
Re: Seguiment del traspàs de regionals
Posted: Wednesday 18/05/2011 21:30
by ferroviario_catalan
Servicios Catalunya Exprés con 447, servicios Regional con 449... Cosas que pasan y no hay quien entienda... Porqué? (Mou) jejejeje
Re: Seguiment del traspàs de regionals
Posted: Wednesday 18/05/2011 21:39
by Mako448
ferroviario_catalan wrote:Servicios Catalunya Exprés con 447, servicios Regional con 449... Cosas que pasan y no hay quien entienda... Porqué? (Mou) jejejeje
I la llançadora La Plana-Sant Vicenç de Calders(quats quilòemtres són?,suposo que molt menys que quasi totes les línies de Rodalies,per no dir totes)amb 448R.
Re: Seguiment del traspàs de regionals
Posted: Friday 20/05/2011 9:16
by trensmat
Mako448 wrote:ferroviario_catalan wrote:Servicios Catalunya Exprés con 447, servicios Regional con 449... Cosas que pasan y no hay quien entienda... Porqué? (Mou) jejejeje
I la llançadora La Plana-Sant Vicenç de Calders(quats quilòemtres són?,suposo que molt menys que quasi totes les línies de Rodalies,per no dir totes)amb 448R.
Jo penso que no es gaire normal posar dues unitats 447 per fer el servei Barcelona - Tortosa ho trobo una salvatjada per els usuaris d'aquesta línia,jo també crec que es tindrien que posar en servei les unitats 449 per la línia Barcelona - Tortosa per que així milloraríem la comoditat i el trajecte amb aquesta línia.
Re: Seguiment del traspàs de regionals
Posted: Saturday 21/05/2011 10:12
by Mako448
trensmat wrote:
,jo també crec que es tindrien que posar en servei les unitats 449 per la línia Barcelona - Tortosa per que així milloraríem la comoditat i el trajecte amb aquesta línia.
Doncs jo prefereixo que la majoria de serveis de l'R16 és facin amb 448R,com ara,que són encara més cómodes que les 449.
Dimecres vaig anar amb 449 de Sants a Sant Andreu Comtal i vaig notar uns seients un pél durs i inclùs vaig baixar de Sant Andreu Comtal amb un lleuger dolor d'espatlla.Les 449 tindràn de tot peró en seients són una birria,peró óbiament és millor que els de les 447.En canvi en una 448R s'hi està de conya en el seients.
Ara que res de 447 ni a l'R16 ni a cap línia de regional,peró si el material de regionals és molt just,i més encara amb el restabliment de l'R16,no queda més remei que treure 447 sobretot en divendres i diumenges a fer serveis regionals,o inclùs,Catalunya Express(que és més car que un regional).Qué si volen posar 449 a l'R16,per mi bé peró que els substitueixin pels serveis que és fan amb 470,les 448R per l'R16 ni tocar-les,així les 470 sobrants farien els serveis que diumenges i algún divendres ho fan les 447.
Re: Seguiment del traspàs de regionals
Posted: Saturday 21/05/2011 12:48
by 470
Mako448 wrote:trensmat wrote:
,jo també crec que es tindrien que posar en servei les unitats 449 per la línia Barcelona - Tortosa per que així milloraríem la comoditat i el trajecte amb aquesta línia.
Doncs jo prefereixo que la majoria de serveis de l'R16 és facin amb 448R,com ara,que són encara més cómodes que les 449.
Dimecres vaig anar amb 449 de Sants a Sant Andreu Comtal i vaig notar uns seients un pél durs i inclùs vaig baixar de Sant Andreu Comtal amb un lleuger dolor d'espatlla.Les 449 tindràn de tot peró en seients són una birria,peró óbiament és millor que els de les 447.En canvi en una 448R s'hi està de conya en el seients.
Ara que res de 447 ni a l'R16 ni a cap línia de regional,peró si el material de regionals és molt just,i més encara amb el restabliment de l'R16,no queda més remei que treure 447 sobretot en divendres i diumenges a fer serveis regionals,o inclùs,Catalunya Express(que és més car que un regional).Qué si volen posar 449 a l'R16,per mi bé peró que els substitueixin pels serveis que és fan amb 470,les 448R per l'R16 ni tocar-les,així les 470 sobrants farien els serveis que diumenges i algún divendres ho fan les 447.
Pues siento ser agorero pero el parque de 448 en Barcelona a bajado en 8 unds (que estan siendo o han sido traspasadas a Zaragoza) , si tenemos en cuentas las R y disponibilidades nos da que los servicios con 448 bajaran, en cambio tendremos 470 y 449.
Yo opino igual que tu, donde este el asiento de la 448 que se quite la 449.
Re: Seguiment del traspàs de regionals
Posted: Saturday 21/05/2011 13:18
by Sagrerenc
Mako448 wrote:I per cert,sembla ser que fa 2 divendres una doble de 447 va fer un Catalunya Express a Tortosa,un insult vaja,i per qué tampoc sancionen aixó?Ho sento per qué no li agradi el que diré a continuació,peró aixó és una mostra com les autoritats consideren més prioritari unes línies o una línia que les altres que han d'estar condenadaes a la marginació per les autoritats.Passa a Rodalies i passa a Regionals també.
Ahir divendres vaig veure a Sants el Catalunya Exprés de les 15.03 amb destinació Tortosa. Era una doble de 447, i la confusió era total, ja que tant els indicadors del tren com els de l'andana estaven apagats, només la megafonia indicava que el tren de la via 9 anava a Tortosa.
Re: Seguiment del traspàs de regionals
Posted: Tuesday 24/05/2011 10:06
by Mako448
Pel que veig,sembla ser que els divendres aquest CEX(15.03 a Sants),és fa amb doble de 447.Si divendres que ve també ho fa una doble de 447 aquest servei,que és preparin per una reclamació,i els demanaré explícitament que obrin un expedient a renfe per aquest fet.
Aixó si,doble de 447 per fer un Catalunya Express,449 per fer deltes a Cérbere i 448R per les llançadores de La Plana.La gestió de material a Regionals està sent nefasta.
Re: Seguiment del traspàs de regionals
Posted: Tuesday 24/05/2011 17:22
by trensmat
Mako448 wrote:Pel que veig,sembla ser que els divendres aquest CEX(15.03 a Sants),és fa amb doble de 447.Si divendres que ve també ho fa una doble de 447 aquest servei,que és preparin per una reclamació,i els demanaré explícitament que obrin un expedient a renfe per aquest fet.
Aixó si,doble de 447 per fer un Catalunya Express,449 per fer deltes a Cérbere i 448R per les llançadores de La Plana.La gestió de material a Regionals està sent nefasta.
Jo crec que els únics beneficiats del traspàs de regionals han sigut els usuaris de la linia Barcelona - Portbou, jo nomes ho dic perquè hem sembla molt greu que una província com es Girona que nomes te una línia de ferrocarril i que la província de Tarragona que te mes línies de ferrocarril s'emporti la pitjor part.
Línies per província
Posted: Tuesday 24/05/2011 17:30
by Guigui
Ja que agafes el criteri purament estadístic de quantes línies de ferrocarril té cada província, sàpigues que la de Girona en té dues.
Re: Seguiment del traspàs de regionals
Posted: Tuesday 24/05/2011 17:37
by Mako448
Home,de línies purament de serveis regionals en té una.En realitat no hi han ni una ni dues,n'hi han tres.Barcelona-Portbou,Barcelona-Puigcerdà-La Tour i Barcelona-Blanes-Maçanet(Maçanet i Blanes és Girona),peró per les dues darreres el servei és purament de Rodalies,no de regionals.
Re: Línies per província
Posted: Tuesday 24/05/2011 17:40
by davida
Guigui wrote:Ja que agafes el dubtós criteri de quantes línies de ferrocarril té cada província, sàpigues que la de Girona en té dues.
Doncs a mi, em surten 5 linies: 3 Barcelona - Girona - Portbou, Barcelona - Puigcerdà, Barcelona- Blanes - Massanet, Figueres Vilafant - Frontera i el cremallera de Nuria.
I si voleu afegir una 6ª:
- TER SNCF Perpinyà - Portbou
I si en voleu afegir una 7ª:
- TER SNCF Latour - Vilafranca de Conflent. Toca el limit provincial de Girona:
Google Maps. A mes a mes de creuar la N-154 Puigcerdà Llivia.
Re: Línies per província
Posted: Tuesday 24/05/2011 17:42
by trensmat
Guigui wrote:Ja que agafes el criteri purament estadístic de quantes línies de ferrocarril té cada província, sàpigues que la de Girona en té dues.
Una pregunta Guigui tu creus normal la discriminació que pateixen les províncies de Tarragona i de Lleida perquè per la meva opinió jo no ho trobo normal.
Tenen més perquè han exigit més
Posted: Tuesday 24/05/2011 19:05
by Guigui
Això és una altra cosa. Però també cal dir que si Girona té el que té, és perquè la seva gent no s'ha quedat plegada de braços, ben a l'inrevés del Camp de Tarragona, Ponent i Terres de l'Ebre.
Re: Seguiment del traspàs de regionals
Posted: Tuesday 24/05/2011 19:40
by trensmat
Jo penso que la mateixa Renfe va donar les primeres unitats 449 per fer callar als usuaris de la línia Barcelona - Portbou, jo no tinc res amb contra dels usuaris d'aquesta línia, però penso que les unitats 449 son mes necessàries a les línies de Tarragona i Lleida perquè aquestes zones de Catalunya quant va entrar hem funcionament els trens avant Renfe va retirar molts trens d'aquestes províncies.
Re: Seguiment del traspàs de regionals
Posted: Tuesday 24/05/2011 19:49
by Enric
Deu fer un parell de mesos...crec que era un diumenge, mentre era a l'andana de Torredembarra arriba una circulació de doble 447, para i anunciant Reg. a Tortosa..el curiós es que com no anaba indicat al davant el maquinista s'habia fet un paparet que el portaba enganxat al vidre del davant on posaba Tortosa...tinc foto que es veu pefectament...a mès el maquinista al veure que fotografiaba aquella curiositat d'enganxina amb va saludar.
Re: Seguiment del traspàs de regionals
Posted: Tuesday 24/05/2011 19:54
by Mako448
L'R11 és com l'R1 a Rodalies,sempre ha de ser la primera en tot i la millor tractada,i així desde sempre,abans de que és fundès la plataforma d'usuaris,plataforma d'usuaris que al meu gust és queixen de tot i no estàn content amb res.
El que és prioritari és millorar allà el servei on és més deficient,i la resta de línies tenen més déficiencies que l'R11.I ningú em posi l'excusa de la demanda per qué el que és tracta és de millorar les línies amb servei deficient amb l'objectiu d'incrementar aquesta demanda.
I sobre les unitats,l'únic positiu que tenen les líneis que no són R11(i potser R12),és que gauxdeixen del material de regionals més cómodes,que són les 448R,tot i que també és veritat que les dobles de 448R a l'estiu a l'R16 és fan petites,peró les 449 no té per qué ser necessàries a l'R12,R13,R14,R15 o R16,a més que tenen uns seients la mar d'incòmodes.Pel tema de comoditat i seients,millor 448R.
Uns volen, altres no
Posted: Tuesday 24/05/2011 21:42
by Guigui
Mako448 wrote:L'R11 és com l'R1 a Rodalies,sempre ha de ser la primera en tot i la millor tractada,i així desde sempre,abans de que és fundès la plataforma d'usuaris,plataforma d'usuaris que al meu gust és queixen de tot i no estàn content amb res.
O sigui, que els altres no es queixen de res i estan contents amb tot. Per això ja es donen per satisfets amb el servei que tenen. O no?