Page 131 of 411

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Tuesday 21/10/2008 16:12
by Mako448
Ahir el rodalies Vilafranca-Manresa de les 18.39 per Sants,va passar a les 18.57,amb 18 minuts de retard.I segur que per tres minuts els viatgers del tren que anessin a reclamar la deolució express,els diria que: peró si ha llegado con 14 minutos de retraso

Últimament a la C4 hi han molts retards,a part de la falta de frequència.I tot per culpa del qui ha planificat les línies de rodalies,i l'estació de l'Hospitalet,o sigui,que acabin molts trens en aquesta estació.Per culpa d'aixó,els retards de 10-15 a la C1,C3,C4 i C7 per les tardes dels laborables és del tot habitual,especialment els de la C4 sud que veuen que arriben tard per culpa de que davant seu té un munt de trens que van pràcticament buits.I encara que no amplïn frequències,crec que renfe hauria de fer alguna cosa perqué a l'Hospitalet acabin el mínim de trens possibles.Si fa falta,que facin aixó:

- Unificar la C7 i la C10.Com?Doncs que la C7 canvi de recorregut a partir de Birfucació,via ramal de les aigües,i desde Sant Andreu Comtal fins al Prat via PDG,i allà fins l'Aeroport pel ramal.Emm sabria greu deixar l'EDF sense rodalies.

-Cosa que no m'agrada,fer que la C4 sud passi a ser la C1sud.No m'agrada perqué la C1 seria una espècie d'inversa de la C2,i precisament agafaria el model d'aquesta línia,cap tren que facin el recorregut sencer.Els laborables Sant Vicenç de Calders-Mataró,Molins de Rei-Blanes/Maçanet i Martorell-Mataró/Calella,els L'H-Mataró de reforços per migdia i tarda és seguirien mantenint,si de cas desde Molins de Rei o Martorell.En festius seria Martorell-Blanes/Maçanet i Sant Vicenç de Calders-Mataró(en aquest cas és mijoraria la frequència)Cal dir que algún C1 sud a hora punta del matí aniria fins a Cerdanyola UAB i Martorell(com passa ara amb la C4 sud).

-A la C4 si que tots els trens inciarien o finalitzarien el recorregut a L'Hospitalet,amb la mateixa frequència de pas excepte els caps de setmana,que tindriem un tren cada 20-40 minuts entre L'H-Manresa(cada hora,2 farien L'H-Manresa,un d'ells directe de Terrassa a Sant Vicenç de Calders,i 1 L'Hospitalet-Terrassa)

Així a L'hospitalet sols acabarien els trens de la C3 i la C4,i potser algún de la C1.Així doncs,ens treuriem de sobre tots els trens de la C1 i els de la C7.D'aquesta manera la puntualitat mijoraria notablemenent.Peró sembla que a renfe no fot ni brot en el problema de l'Hospitalet.

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Tuesday 21/10/2008 16:30
by victorcasta
Mako448 wrote:- Unificar la C7 i la C10.Com?Doncs que la C7 canvi de recorregut a partir de Birfucació,via ramal de les aigües,i desde Sant Andreu Comtal fins al Prat via PDG,i allà fins l'Aeroport pel ramal.Emm sabria greu deixar l'EDF sense rodalies.
Fent això, aconseguiries perjudicar la pròpia C7 i la C4 a Montcada Bifurcació i la C2 en la seva unió amb el ramal de les Aigües, ja que creuaràs les vies a nivell com a L'Hospitalet. Amb el canvi de traçat de la línia de Vilanova i el soterrament d'aquesta línia i la de Vilafranca, caldria pensar en deixar l'actual estació de L'Hospitalet en un simple baixador, i dotar de suficient espai per a estacionament de trens en una via intermitja, estacions com Molins o Martorell, o la mateixa Hospitalet, i crear d'una vegada dipòsits-tallers de rodalies a Mataró, Vilanova, Terrassa o Sant Celoni.

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Friday 24/10/2008 0:09
by jordigt2008
Ahir els trens en destinació Manresa, anaven 15 minuts tard, avui sembla que han anat millor.

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Friday 24/10/2008 3:47
by Alex_C4
C4 sud, avui, 5 minuts de retard per anar y 5 al tornar, normalitat total.

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Friday 24/10/2008 3:47
by Alex_C4
Post repetit

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Friday 24/10/2008 11:26
by jordigt2008
L'hora que els he agafat jo anaven bé, he tingut sort :)

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Friday 24/10/2008 12:17
by mikado
Retrasos de hasta 20 minutos en la línea C-2 por la avería de un tren en Passeig de Gràcia
• El convoy ha podido ser apartado poco después de la incidencia, ocurrida a las 7.40 horas

EUROPA PRESS
BARCELONA
Los trenes de la línea C-2 de Cercanías de Renfe han acumulado esta mañana unos 20 minutos de retraso por una avería en un convoy en la estación de Passeig de Gràcia de Barcelona, que ha podido ser apartado poco después.

Según ha informado una portavoz de la compañía ferroviaria, la incidencia se ha producido a las 7.40 horas en un tren procedente de Sant Vicenç de Calders (Baix Penedès), que se dirigía a la estación de Sant Andreu Comtal. Los pasajeros han tenido que apearse en Passeig de Gràcia y tomar el siguiente tren.

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Friday 24/10/2008 17:52
by tren250
Almenys a les 2 del migdia, l'avaria estava resolta ;) funcionaven amb puntualitat absoluta a totes les línies, excepte algun retard a la C4.

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Friday 24/10/2008 18:43
by Mako448
Els últims trens de Dissabte 25 i primers de Diumenge 26 de la C4 entre Sant Sadurni d'Anoia i La Granada no circularán en aquest tram,ja que s'hi faràn obres,

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Saturday 25/10/2008 2:18
by Alex_C4
Mako448 wrote:Els últims trens de Dissabte 25 i primers de Diumenge 26 de la C4 entre Sant Sadurni d'Anoia i La Granada no circularán en aquest tram,ja que s'hi faràn obres,
ah... Doncs no he vist ninguna notificació ni locució informant...

Pluja i Renfe...

Posted: Tuesday 28/10/2008 18:51
by metring
http://www.elperiodico.com/default.asp? ... PK=1022&h=

28/10/2008 15:40 h PERCANCE EN CERCANÍAS

Un problema en la estación de França obliga a desviar los trenes de la C-10 a Sant Andreu Comtal

EUROPA PRESS
BARCELONA
Un problema que afecta al sistema de electrificación en la entrada de la estación de França de Barcelona obliga desde las 12.00 horas a desviar los trenes de la línea C-10 (Barcelona-Aeropuerto) y los de media distancia con origen o destino en esa estación a la de Sant Andreu Comtal, según fuentes de Renfe.

Técnicos de Adif se han desplazado al lugar del percance a fin de solventarlo. Para garantizar la movilidad de los usuarios, se ha habilitado un servicio de autobuses entre la estación de França y el aeropuerto de El Prat. El resto de recorrido y líneas de Renfe prestan el servicio habitual.

Pluja i RENFE II

Posted: Wednesday 29/10/2008 12:20
by metring
http://w3.bcn.es/V01/Serveis/Noticies/V ... me=HomeBCN

La pluja provoca retards a les línies de Rodalies de Renfe


publicat el 29/10/2008 a les 11:00 h. Redacció bcn.cat
Una incidència per causa per la pluja provoca retards d'uns 20 minuts a les línies de Rodalies de Renfe.

Una incidència per causa per la pluja provoca retards d'uns 20 minuts a les línies C-1, C-2, C-3 i C-4 de Rodalies, segons ha informat Renfe.

La incidència ha succeït a les 07:45 h a causa de les inclemències meteorològiques, que han provocat que un carril que va de l'Hospitalet a l'estació de Sants hagi quedat en molt mal estat i inhabilitat per a la circulació de trens.

En tractar-se d'una de les artèries bàsiques en el servei ferroviari a Catalunya, aquesta incidència afecta totes les línies de Rodalies, que registren retards generalitzats d'uns vint minuts des de l'inici del seu servei.

D'altra banda, aquest matí la pluja també ha provocat importants retencions als accessos i les sortides de Barcelona per carretera.

Continuen les pluges

El front fred que creua Catalunya ha suposat un descens general de les temperatures, pluja arreu del territori i neu, especialment al Pirineu.

Segons el Servei Meteorològic de Catalunya, les temperatures màximes són lleugerament més baixes que ahir arreu de Catalunya i oscil·len entre els 11 i 16 graus al prelitoral i al litoral.

Les prediccions apunten a que les pluges continuaran durant els propers dies.

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Wednesday 29/10/2008 16:50
by jordigt2008
Si, el tren que havia de passar a les 11:45 per Sabadell Rambla, directament l'han suprimit, i he hagut d'agafar el de les 12:15 que anava amb 10 minuts de retard. En total 40 minutets...

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Wednesday 29/10/2008 20:48
by Kailka
A tot el que s'ha dit de la noticia anterior, sumar-hi també que el tren Civia que ha passat per Badalona a les 08:30 h. aproximadament, que ja no sé ni quina destinació tenia, ha vingut amb els llums de l'interior completament apagades. Així hem circulat fins abans d'entrar al túnel del Clot, però per el que he escoltat, estona abans d'on jo l'he agafat, ja circulava així.

Amb tot això ni es veia la destinació al frontal ni als laterals del tren, la megafonia no funcionava i les pantalles tampoc. Val a dir que un cop restablertes les llums, seguien sense funcionar :avall .

Tot aquest desgavell s'ha traduït en una DevolucióXpress, un justificant per la feina amb el seu consegüent retard (el segon en aquesta setmana i l'enèsim del mes) i una bonica reclamació amb la que els "senyors" de Renfe s'aixugaran el culet ... :evil: .

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Wednesday 29/10/2008 21:10
by Kailka
Edició en paper diari 20 Minutos Barcelona del dia 27/10/2008:
Rodalies té horaris de fa 10 anys tot i tenir més usuaris

La línia ferroviària que connecta Barcelona amb Mataró celebra demà 160 anys, però el balanç pels usuaris és ara pitjor que als seus inicis.

Actualment, el trajecte triga el mateix que al 1848, quan es va estrenar la línia. La impuntualitat i la massificació són queixes habituals.

El fet és que des de fa deu anys, la línia C1 de Rodalies, que parteix de L’Hospitalet o de Molins de Rei i arriba fins a Mataró, Blanes o Massanet, ha mantingut els mateixos horaris. O el que és el mateix, manté les freqüències de pas tot i l’evident increment de la demanda.

Els usuaris lamenten la sobreocupació dels vagons, que han de patir a diari. Els únics combois que fora de les hores punta es deslliuren d’aquesta pressió són els que parteixen de Mataró.

Desde la companyia Renfe argumenten a 20 Minutos que "som conscients de la demanda que hi ha", per aquest motiu, tots els trens són actualment de doble composició. Ara bé, confirma que la línia no pot disposar de més trens per manca d’infraestructura.



94.3% de puntualitat ha registrat al Setembre la C1 de Rodalies, similar a la mitjana que és del 94%.


NÚRIA BONET - Barcelona.

A qui volen enganyar?

Posted: Wednesday 29/10/2008 21:18
by Guigui
94.3% de puntualitat ha registrat al Setembre la C1 de Rodalies, similar a la mitjana que és del 94%.
Vinga va, que es deixin de pseudoinformació típica del NoDo i que vagin per feina, caram!

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Wednesday 29/10/2008 21:25
by Kailka
Kailka wrote:Desde la companyia Renfe argumenten a 20 Minutos que "som conscients de la demanda que hi ha", per aquest motiu, tots els trens són actualment de doble composició. Ara bé, confirma que la línia no pot disposar de més trens per manca d’infraestructura.[/color]
Tots els trens circulen en doble composició ??? :nose :nose :nose .

Senyors de Renfe, els convido a esmorzar en una de les terrasses dels bars de la bonica Rambla de Badalona i van apuntant els tipus de trens que vegin passar. Veurem si aleshores segueixen pensant el mateix que fins ara ... :cop . Malgrat que romiant-ho bé segur que després diuen que el servei funciona millor que mai, que els retards de 45 minuts son de només d'un quart o 20 minuts, que la puntualitat és del 94%, etc... :emprenyat :emprenyat :emprenyat .

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Wednesday 29/10/2008 21:43
by mix3
Com es mesura la puntualitat del servei???

En el meu cas, més del 50% dels trens que agafo van amb retard (que sol ser de 2-3 minuts de mitjana). Per tant, el 94% queda força lluny.

Puntualitat segons Renfomentadif

Posted: Wednesday 29/10/2008 22:28
by Guigui
mix3 wrote:Com es mesura la puntualitat del servei???
Acostumo dir que Renfomentadif considera un tren puntual si no ha d'afluixar devolució exprés.

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Wednesday 29/10/2008 23:05
by visir5704
Segons el tipus de tren es comença a parlar de retard estadísticament quan es supera un determinat temps l'hora prevista d'arribada en una estació.

En el cas dels trens de rodalies era si no recordo malament 5 minuts i en els regionals 10, però és possible que el criteri hagués canviat.