Retards, avaries i deficiències a TMB
- Adolescent barceloní
- N9
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Si aquest matí tallaven la línia 5 durant bona part del matí entre Horta i Vall d'Hebron, ara està tallada entre Can Boixeres i Cornellà Centre.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
El tall d'aquest matí ha estat provocat per grafiters que, molt probablement volien anar al dipòsit de Sant Genis. Han baixat per les vies per El Coll | La Teixonera, els han vist, i s'han amagat. A causa d'això, bombers, empresa i policia els han cercat fins detenir-los.
El d'aquesta tarda a l'altre extrem, per megafonia han dit que ha estat a causa d'una tercera persona.
El d'aquesta tarda a l'altre extrem, per megafonia han dit que ha estat a causa d'una tercera persona.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Sii clarr, el L46 fa el recorregut similar des de SANT ILDEFONS fins Cornellà Centre no des de CAN BOIXERES... I si vas amb bitllet senzill i has d'agafar dos busos te l'has de pagar tu?Adolescent barceloní wrote:Si aquest matí tallaven la línia 5 durant bona part del matí entre Horta i Vall d'Hebron, ara està tallada entre Can Boixeres i Cornellà Centre.
Quina manera de rentar-se les mans, al final quant de temps va estar tallat aquest tram?
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Video de la detenció dels grafiters aquí:
http://transport.cat/viewtopic.php?f=45&t=6166&p=258828
(com que la incidència ja ha acabat, i la notícia ja té més a veure amb els grafiters i la seva detenció, he pensat que era bo penjar-lo allà i "deslliurar-ne" aquest aquest fil, del tema, tot deixant via lliure per a futures incidències)
http://transport.cat/viewtopic.php?f=45&t=6166&p=258828
(com que la incidència ja ha acabat, i la notícia ja té més a veure amb els grafiters i la seva detenció, he pensat que era bo penjar-lo allà i "deslliurar-ne" aquest aquest fil, del tema, tot deixant via lliure per a futures incidències)
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Re: Conflicte i vaga Metro TMB
Jo no sé què en penseu vosaltres, però això és molt greu. De tanta externalització de treballadors, cada cop hi han més claus per accedir al metro en mans de gent que no les fa servir per a res ortodox. Els dirigents s'estan cobrint de glòria, la gestió cada cop és més lamentable, però al públic en general no els arriba. Si tinguessin un mínim de decència, dimitirien.
Espero que estigui ja arreglat, però sobre les 13:10 totes les validadores del vestíbul d'Urquinaona L4 del costat Jaume I eren obertes i no acceptaven els títols. Com a conseqüència he hagut d'entrar sense validar.
He baixat a Passeig de Gràcia per canviar a L3 i de passada he informat al cap d'estació de L4 (bueno, el que queda d'ells ) per a que les vagin a tancar, i per suposat, validar el títol.
He baixat a Passeig de Gràcia per canviar a L3 i de passada he informat al cap d'estació de L4 (bueno, el que queda d'ells ) per a que les vagin a tancar, i per suposat, validar el títol.
A mi m'ha afectat de ple aquesta incidència d'aquest matí a l'L5. He hagut d'anar a la feina amb el 32 i he arribat "només" 7 minuts tard al meu lloc de treball. Una alternativa lenta, degut a les obres de Travessera de Dalt que fan incrementar molt el temps de trajecte a les línies que venen del Guinardó (24, 32 i H6).
Anys enrere posaven busos substitutorisRenfe451 wrote:A mi m'ha afectat de ple aquesta incidència d'aquest matí a l'L5. He hagut d'anar a la feina amb el 32 i he arribat "només" 7 minuts tard al meu lloc de treball. Una alternativa lenta, degut a les obres de Travessera de Dalt que fan incrementar molt el temps de trajecte a les línies que venen del Guinardó (24, 32 i H6).
Pel que he llegit si que han ficat busos substitutorisç I la causa En aquest cas l'enllaç possible era TRAM/BUSOS + V7, si vas en billet senzill, t'han de deixar entrar al bus sense pagar un altre bitllet o s'han de pagar els 3? I si la T-10 es valida un viatge extra al entrar al metro?Miquel wrote:Anys enrere posaven busos substitutorisRenfe451 wrote:A mi m'ha afectat de ple aquesta incidència d'aquest matí a l'L5. He hagut d'anar a la feina amb el 32 i he arribat "només" 7 minuts tard al meu lloc de treball. Una alternativa lenta, degut a les obres de Travessera de Dalt que fan incrementar molt el temps de trajecte a les línies que venen del Guinardó (24, 32 i H6).
- Adolescent barceloní
- N9
Jo vaig enganxar una incidència a Llucmajor a la L4 fa poc, i l'AAC em va expedir un bitllet senzill per "compensar" el viatge de T-10 que vaig gastar. Ara bé, un bitllet senzill amb el qual no podia fer transbordaments, òbviament.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Quan anunciaven l'incidència a les 7:55, deien a la gent que usés la xarxa de bus. A banda de dir que L5 funcionava de La Sagrera a Fondo entre alguna que altre perla en directe. No se si algú ho ha escoltat a aquella hora. Jo era a Passeig de Gràcia L4 i m'estava descollonant.albert28 wrote:Pel que he llegit si que han ficat busos substitutorisç I la causa En aquest cas l'enllaç possible era TRAM/BUSOS + V7, si vas en billet senzill, t'han de deixar entrar al bus sense pagar un altre bitllet o s'han de pagar els 3? I si la T-10 es valida un viatge extra al entrar al metro?Miquel wrote:Anys enrere posaven busos substitutorisRenfe451 wrote:A mi m'ha afectat de ple aquesta incidència d'aquest matí a l'L5. He hagut d'anar a la feina amb el 32 i he arribat "només" 7 minuts tard al meu lloc de treball. Una alternativa lenta, degut a les obres de Travessera de Dalt que fan incrementar molt el temps de trajecte a les línies que venen del Guinardó (24, 32 i H6).
Pues no, yo escuché siempre de Sagrera a Vall d'Hebron... Yo estaría en aquella hora dirigiéndome a la Vall d'Hebron para coger la línea 3 hasta Diagonal, que hasta allí llegaba el otro parcial de la línea 5.Miquel wrote:Quan anunciaven l'incidència a les 7:55, deien a la gent que usés la xarxa de bus. A banda de dir que L5 funcionava de La Sagrera a Fondo entre alguna que altre perla en directe. No se si algú ho ha escoltat a aquella hora. Jo era a Passeig de Gràcia L4 i m'estava descollonant.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Pel que m'han dit, aquesta tarda un gos ha baixat a la zona de vies per Jaume I, i ha anat cap amunt bloquejant L4. Sembla ser que ha arribat a la Bifurcació d'Aragó i s'ha colat també per L3
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Ves per on, ha fet allò que ja no és capaç de fer (o no el deixen) el Tren Històric
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
En aquests moments, la L1 no funciona a Sant Andreu, va de H. de Bellvitge a Fabra i Puig i de Torras i Bages a Fondo.
Trencament de carril, cada dos per tres es trenca algun a la L1, i Conrayas ja diu que a Torras i Bages hi ha un pegat, no s'arregla definitivament, això no pot continuar així, un dia haurà un descarrilament i tindrem un greu problema!
Ya hubo uno...metring wrote:Trencament de carril, cada dos per tres es trenca algun a la L1, i Conrayas ja diu que a Torras i Bages hi ha un pegat, no s'arregla definitivament, això no pot continuar així, un dia haurà un descarrilament i tindrem un greu problema!
Foro Andana Central wrote: http://forometro-bcn.foroactivo.com/t18 ... -barcelona
23 desembre 1997: descarrila un tren de la sèrie 4000 a l'entrada de l'estació de Torras i Bages
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Ya, pero hace varios años, pero a este paso un día habrá más...
Incomprensiblement, a certa cotxera, hi ha mitja part inferior d'un passadís de connexió entre cotxes de la sèrie 2000 sense cap protecció, que tot i estar en una zona tècnicament ""tancada"", qualsevol hi podria entrar sense gaires problemes...