Page 131 of 147

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Posted: Monday 30/05/2016 18:00
by Adolescent barceloní
Si aquest matí tallaven la línia 5 durant bona part del matí entre Horta i Vall d'Hebron, ara està tallada entre Can Boixeres i Cornellà Centre.

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Posted: Monday 30/05/2016 21:28
by Miquel
El tall d'aquest matí ha estat provocat per grafiters que, molt probablement volien anar al dipòsit de Sant Genis. Han baixat per les vies per El Coll | La Teixonera, els han vist, i s'han amagat. A causa d'això, bombers, empresa i policia els han cercat fins detenir-los.

El d'aquesta tarda a l'altre extrem, per megafonia han dit que ha estat a causa d'una tercera persona.

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Posted: Tuesday 31/05/2016 11:06
by albert28
Adolescent barceloní wrote:Si aquest matí tallaven la línia 5 durant bona part del matí entre Horta i Vall d'Hebron, ara està tallada entre Can Boixeres i Cornellà Centre.
Sii clarr, el L46 fa el recorregut similar des de SANT ILDEFONS fins Cornellà Centre no des de CAN BOIXERES... :plas :plas I si vas amb bitllet senzill i has d'agafar dos busos te l'has de pagar tu?

Quina manera de rentar-se les mans, al final quant de temps va estar tallat aquest tram?

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Posted: Wednesday 01/06/2016 9:31
by Fran-Ikarus
Video de la detenció dels grafiters aquí:
http://transport.cat/viewtopic.php?f=45&t=6166&p=258828
(com que la incidència ja ha acabat, i la notícia ja té més a veure amb els grafiters i la seva detenció, he pensat que era bo penjar-lo allà i "deslliurar-ne" aquest aquest fil, del tema, tot deixant via lliure per a futures incidències)

Re: Conflicte i vaga Metro TMB

Posted: Thursday 02/06/2016 12:09
by metring
Jo no sé què en penseu vosaltres, però això és molt greu. De tanta externalització de treballadors, cada cop hi han més claus per accedir al metro en mans de gent que no les fa servir per a res ortodox. Els dirigents s'estan cobrint de glòria, la gestió cada cop és més lamentable, però al públic en general no els arriba. Si tinguessin un mínim de decència, dimitirien.

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Posted: Friday 03/06/2016 13:54
by Miquel
Espero que estigui ja arreglat, però sobre les 13:10 totes les validadores del vestíbul d'Urquinaona L4 del costat Jaume I eren obertes i no acceptaven els títols. Com a conseqüència he hagut d'entrar sense validar.

He baixat a Passeig de Gràcia per canviar a L3 i de passada he informat al cap d'estació de L4 (bueno, el que queda d'ells :roll: ) per a que les vagin a tancar, i per suposat, validar el títol. :emprenyat

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Posted: Monday 06/06/2016 9:31
by Renfe445

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Posted: Monday 06/06/2016 16:24
by Renfe451
A mi m'ha afectat de ple aquesta incidència d'aquest matí a l'L5. He hagut d'anar a la feina amb el 32 i he arribat "només" 7 minuts tard al meu lloc de treball. Una alternativa lenta, degut a les obres de Travessera de Dalt que fan incrementar molt el temps de trajecte a les línies que venen del Guinardó (24, 32 i H6).

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Posted: Monday 06/06/2016 16:25
by Miquel
Renfe451 wrote:A mi m'ha afectat de ple aquesta incidència d'aquest matí a l'L5. He hagut d'anar a la feina amb el 32 i he arribat "només" 7 minuts tard al meu lloc de treball. Una alternativa lenta, degut a les obres de Travessera de Dalt que fan incrementar molt el temps de trajecte a les línies que venen del Guinardó (24, 32 i H6).
Anys enrere posaven busos substitutoris :roll:

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Posted: Monday 06/06/2016 17:23
by albert28
Miquel wrote:
Renfe451 wrote:A mi m'ha afectat de ple aquesta incidència d'aquest matí a l'L5. He hagut d'anar a la feina amb el 32 i he arribat "només" 7 minuts tard al meu lloc de treball. Una alternativa lenta, degut a les obres de Travessera de Dalt que fan incrementar molt el temps de trajecte a les línies que venen del Guinardó (24, 32 i H6).
Anys enrere posaven busos substitutoris :roll:
Pel que he llegit si que han ficat busos substitutorisç I la causa En aquest cas l'enllaç possible era TRAM/BUSOS + V7, si vas en billet senzill, t'han de deixar entrar al bus sense pagar un altre bitllet o s'han de pagar els 3? I si la T-10 es valida un viatge extra al entrar al metro?

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Posted: Monday 06/06/2016 17:46
by Adolescent barceloní
Jo vaig enganxar una incidència a Llucmajor a la L4 fa poc, i l'AAC em va expedir un bitllet senzill per "compensar" el viatge de T-10 que vaig gastar. Ara bé, un bitllet senzill amb el qual no podia fer transbordaments, òbviament.

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Posted: Monday 06/06/2016 18:04
by Miquel
albert28 wrote:
Miquel wrote:
Renfe451 wrote:A mi m'ha afectat de ple aquesta incidència d'aquest matí a l'L5. He hagut d'anar a la feina amb el 32 i he arribat "només" 7 minuts tard al meu lloc de treball. Una alternativa lenta, degut a les obres de Travessera de Dalt que fan incrementar molt el temps de trajecte a les línies que venen del Guinardó (24, 32 i H6).
Anys enrere posaven busos substitutoris :roll:
Pel que he llegit si que han ficat busos substitutorisç I la causa En aquest cas l'enllaç possible era TRAM/BUSOS + V7, si vas en billet senzill, t'han de deixar entrar al bus sense pagar un altre bitllet o s'han de pagar els 3? I si la T-10 es valida un viatge extra al entrar al metro?
Quan anunciaven l'incidència a les 7:55, deien a la gent que usés la xarxa de bus. A banda de dir que L5 funcionava de La Sagrera a Fondo entre alguna que altre perla en directe. No se si algú ho ha escoltat a aquella hora. Jo era a Passeig de Gràcia L4 i m'estava descollonant.

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Posted: Monday 06/06/2016 18:08
by Renfe445
Miquel wrote:Quan anunciaven l'incidència a les 7:55, deien a la gent que usés la xarxa de bus. A banda de dir que L5 funcionava de La Sagrera a Fondo entre alguna que altre perla en directe. No se si algú ho ha escoltat a aquella hora. Jo era a Passeig de Gràcia L4 i m'estava descollonant.
Pues no, yo escuché siempre de Sagrera a Vall d'Hebron... Yo estaría en aquella hora dirigiéndome a la Vall d'Hebron para coger la línea 3 hasta Diagonal, que hasta allí llegaba el otro parcial de la línea 5.

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Posted: Thursday 23/06/2016 22:18
by Miquel
Pel que m'han dit, aquesta tarda un gos ha baixat a la zona de vies per Jaume I, i ha anat cap amunt bloquejant L4. Sembla ser que ha arribat a la Bifurcació d'Aragó i s'ha colat també per L3 :x

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Posted: Friday 24/06/2016 1:30
by Fran-Ikarus
Ves per on, ha fet allò que ja no és capaç de fer (o no el deixen) el Tren Històric :x

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Posted: Thursday 30/06/2016 11:52
by metring
En aquests moments, la L1 no funciona a Sant Andreu, va de H. de Bellvitge a Fabra i Puig i de Torras i Bages a Fondo.

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Posted: Thursday 30/06/2016 12:03
by metring
Trencament de carril, cada dos per tres es trenca algun a la L1, i Conrayas ja diu que a Torras i Bages hi ha un pegat, no s'arregla definitivament, això no pot continuar així, un dia haurà un descarrilament i tindrem un greu problema!

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Posted: Thursday 30/06/2016 12:23
by Renfe445
metring wrote:Trencament de carril, cada dos per tres es trenca algun a la L1, i Conrayas ja diu que a Torras i Bages hi ha un pegat, no s'arregla definitivament, això no pot continuar així, un dia haurà un descarrilament i tindrem un greu problema!
Ya hubo uno...
Foro Andana Central wrote: http://forometro-bcn.foroactivo.com/t18 ... -barcelona

23 desembre 1997: descarrila un tren de la sèrie 4000 a l'entrada de l'estació de Torras i Bages

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Posted: Thursday 30/06/2016 12:34
by metring
Ya, pero hace varios años, pero a este paso un día habrá más...

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Posted: Saturday 02/07/2016 14:23
by Miquel
Incomprensiblement, a certa cotxera, hi ha mitja part inferior d'un passadís de connexió entre cotxes de la sèrie 2000 sense cap protecció, que tot i estar en una zona tècnicament ""tancada"", qualsevol hi podria entrar sense gaires problemes...