albe6 wrote:Avui ve l'entrevista sencera al Periódico en paper i en el tema L9, també anomena la L10 a la Fira.
No serà que obriran només l'L10 entre Collblanc i Europa-Fira comercialment?
Recordo que en Recoder ja deia que tota la "pota sud" de la L10 no (Collblanc - Polígon Pratenc) per retard en la subestació elèctrica de la zona; però resulta difícil d'entendre, ja que en el ramal L10 està la cotxera i taller dels trens.
També te nassos que aquest ara es posi a criticar el traçat que van crear altres persones del seu mateix partit politic. Una mostra més de la incompetència dels politiquets, siguin del color que siguin.
La L10 no passa per Europa-Fira, sinó per Ildefons Cerdà.
Aquesta entrevista és una de les més repugnants que he llegit mai.
El 2014 no hi ha eleccions, el 2016 sí.
Volen inaugurar les 21 estacions de cop.
I no cal.
No cal, perquè mentrestant tindran una infrastructura acabada, amb les estacions acabades i els llums encesos (passeu per l´estació d´Europa-Fira i ho veureu, sortint de les vies de FGC cap a l´esquerra hi ha l´estació de metro la L9, està llesta i plena de pols i els llums encesos).
I mentrestant, l´aeroport sense una connexió de metro decent durant dos anys més (de la qual sempre es podra culpar a "Madrid"), quan es podria perfectament posar en servei pel 2014.
Però clar, el 2014 no hi ha eleccions, i el 2016 sí.
Se´ns pixen a sobre i diuen que plou.