Retards, avaries i deficiències a TMB
-
- N6
- Posts: 293
- Joined: Sunday 11/10/2015 19:57
- Location: barcelona
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
TMB lleva ya casi una semana en la estacion de fondo de la linea 1, que ahora en vez de usar el anden que se usaba siempre desde que se inaguro la L9, i el otro no se usaba, ahora usan los dos viene un tren en un anden, i luego el que esta en el anden tiene que esperar a que el otro vaya al segundo anden, i van con retrasos, es una verguenza, llevo ya unos dias que dice en uno de los dos andenes "Propera sortida" i luego de repente de lo cambia al otro anden i luego ves que viene el tren i el otro se va i encima tardan mas en salir, es una verguenza , porque el autobus no me va bien si no esque me cojia el autobus...
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Realment això que fan millora l'agilitat de la línia. D'entrada Fondo passa de poder absorbir un tren a dos, fet que ha d'evitar en certa mesura que es produeixin cues de trens direcció Fondo, ja que el tram Santa Coloma - Fondo ha estat funcionant com un mer cul de sac tota la vida.David.F.C.M.B.1000 wrote:TMB lleva ya casi una semana en la estacion de fondo de la linea 1, que ahora en vez de usar el anden que se usaba siempre desde que se inaguro la L9, i el otro no se usaba, ahora usan los dos viene un tren en un anden, i luego el que esta en el anden tiene que esperar a que el otro vaya al segundo anden, i van con retrasos, es una verguenza, llevo ya unos dias que dice en uno de los dos andenes "Propera sortida" i luego de repente de lo cambia al otro anden i luego ves que viene el tren i el otro se va i encima tardan mas en salir, es una verguenza , porque el autobus no me va bien si no esque me cojia el autobus...
Ara bé, com dius, al deixar d'operar com a cul de sac, els trens ja no arriben i marxen, si no que fan la regulació normal (com fan a Hospital de Bellvitge) i marxen.
Aquest model d'explotació als terminals no es pas nou, s'usa a Badalona Pompeu Frabra, Trinitat Nova (i abans Canyelles) i Vall d'Hebron. La novetat aquí, es que mentre a la resta d'estacions hi ha andana central, a Fondo no, per tant l'operador ha de millorar la informació de sortides de trens d'aquesta estació.
El gran error de Fondo (suposo que per una absoluta falta de previsió) va ser no fer una agulla al túnel de maniobres. Fa 20 anys, amb menys de 24 trens en circulació a hora punta, no hi havia cap problema en tenir Fondo com a cul de sac, però amb els 29 trens simultanis que ha tingut la línia durant alguns pocs anyets (gràcies als 6000), va quedar molt clar que allò era un desastre.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
I tant difícil és instal·lar-hi ara una agulla???Miquel wrote:Realment això que fan millora l'agilitat de la línia. D'entrada Fondo passa de poder absorbir un tren a dos, fet que ha d'evitar en certa mesura que es produeixin cues de trens direcció Fondo, ja que el tram Santa Coloma - Fondo ha estat funcionant com un mer cul de sac tota la vida.David.F.C.M.B.1000 wrote:TMB lleva ya casi una semana en la estacion de fondo de la linea 1, que ahora en vez de usar el anden que se usaba siempre desde que se inaguro la L9, i el otro no se usaba, ahora usan los dos viene un tren en un anden, i luego el que esta en el anden tiene que esperar a que el otro vaya al segundo anden, i van con retrasos, es una verguenza, llevo ya unos dias que dice en uno de los dos andenes "Propera sortida" i luego de repente de lo cambia al otro anden i luego ves que viene el tren i el otro se va i encima tardan mas en salir, es una verguenza , porque el autobus no me va bien si no esque me cojia el autobus...
Ara bé, com dius, al deixar d'operar com a cul de sac, els trens ja no arriben i marxen, si no que fan la regulació normal (com fan a Hospital de Bellvitge) i marxen.
Aquest model d'explotació als terminals no es pas nou, s'usa a Badalona Pompeu Frabra, Trinitat Nova (i abans Canyelles) i Vall d'Hebron. La novetat aquí, es que mentre a la resta d'estacions hi ha andana central, a Fondo no, per tant l'operador ha de millorar la informació de sortides de trens d'aquesta estació.
El gran error de Fondo (suposo que per una absoluta falta de previsió) va ser no fer una agulla al túnel de maniobres. Fa 20 anys, amb menys de 24 trens en circulació a hora punta, no hi havia cap problema en tenir Fondo com a cul de sac, però amb els 29 trens simultanis que ha tingut la línia durant alguns pocs anyets (gràcies als 6000), va quedar molt clar que allò era un desastre.
Salutacions,
Oriol
Oriol
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Per poder, es podrà. Pero suposo que el túnel de maniobres no es prou llarg com per fer una digaonal i respectar els cantons resultants. Ja que el túnel funciona com a dipòsit i diria que actualment hi caben 4 trens tot i que no estic segur, ja que no hi he entrat mai.
El metro de Barcelona amb motoristes!
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Se sobrentén que en aquests casos els transbordaments continuen sent factibles amb la T-10 validada (mentre estiguis en l'1:15 estipulada, és clar)Adolescent barceloní wrote:Jo vaig enganxar una incidència a Llucmajor a la L4 fa poc, i l'AAC em va expedir un bitllet senzill per "compensar" el viatge de T-10 que vaig gastar. Ara bé, un bitllet senzill amb el qual no podia fer transbordaments, òbviament.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Ahir a la tarda, sobre les 16:30....
L5 funcionava de Vall d'Hebron <--> La Sagrera, i de Sagrada Família <---> Cornellà Centre. Hi havia un servei especial de bus al tram tallat. La causa: "tercera persona" a Sant Pau | Dos de Maig.
L3 va estar aturada més de 10 minuts, a causa de l'avaria d'un tren a Penitents direcció Zona Universitària, per sort, va poder marxar pels seus mitjans direcció a les cotxeres ( en sentit contrari) de Sant Genís.
L5 funcionava de Vall d'Hebron <--> La Sagrera, i de Sagrada Família <---> Cornellà Centre. Hi havia un servei especial de bus al tram tallat. La causa: "tercera persona" a Sant Pau | Dos de Maig.
L3 va estar aturada més de 10 minuts, a causa de l'avaria d'un tren a Penitents direcció Zona Universitària, per sort, va poder marxar pels seus mitjans direcció a les cotxeres ( en sentit contrari) de Sant Genís.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Per assistència sanitaria d'un passatger, probablement dins el tren, a l'estació de Mercat Nou, a hores d'ara L1 funciona d'Hospital de Bellvitge <---> Santa Eulàlia, i de Plaça de Sants <---> Fondo.
S'està recomanant usar FGC entre Espanya i Avinguda Carrilet.
S'està recomanant usar FGC entre Espanya i Avinguda Carrilet.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
En aquests moments, no funciona cap de les línies automàtiques.
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Averia de comunicacions entre les 5 i les 9h del matí.metring wrote:En aquests moments, no funciona cap de les línies automàtiques.
Servei restablert amb més temps d'espera de l'habitual
L9S no para a Parc Nou i Parc Logístic
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
I fa 3 hores
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Aquest matí ha hagut atropellament a Fabra i Puig, i a l'apartat de flaixos de la web de Btv Notícies ho han dit, i al cap d'unes hores ho han canviat per incidència aliena... Llàstima no haver fet un pantallazo per a demostrar-ho, perquè sembla mentida aquesta mentalitat de TMB d'ocultar informació, quan a altres empreses, si hi ha un atropellament ho diuen i prou.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Cultura d'empresa
Diguem que, en el seu model estalinista de gestionar la informació, TMB és coherent en tots els seus àmbits empresarials: des de les activitats i remuneracions dels directius fins a l'explotació del servei. Senzillament, és una qüestió de mentalitat, que no canviarà fins que no hi hagi una neteja a fons a les altes esferes de l'empresa.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
I ahir diria un parell de convois avariat, un d'ells a la L4. I avui per haver de posar molts busos algunes linies cde bus han surtit afectades puntualment, jo ho he vist a la 32 amb espera de 18'
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
De fet, quan hi ha bus substitutori, el que fan es agafar busos en servei de línies que passin per la zona afectada i posar-los a fer l'especial.albert28 wrote:I ahir diria un parell de convois avariat, un d'ells a la L4. I avui per haver de posar molts busos algunes linies cde bus han surtit afectades puntualment, jo ho he vist a la 32 amb espera de 18'
De totes maneres, vergonyosa la incidència a L9/10, no pel fet de que hi hagi una avaria (sempre n'hi haurà, res és infalible), si no que a la mínima fallada de qualsevol cosa es paralitza el servei davant la impossibilitat de circular manualment.
El metro de Barcelona amb motoristes!
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
A més de falta d'alternatives, temps excessiu
I 4 hores, que no és poc, precisament...Miquel wrote:De totes maneres, vergonyosa la incidència a L9/10, no pel fet de que hi hagi una avaria (sempre n'hi haurà, res és infalible), si no que a la mínima fallada de qualsevol cosa es paralitza el servei davant la impossibilitat de circular manualment.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- ivanlobatosanchez
- N4
- Posts: 51
- Joined: Wednesday 08/06/2016 23:45
- Location: Cornellà de Llobregat (Barcelona)
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Yo ya he puesto lo del atropellamiento en el TWITTER de TMB! Ya está bien de que la información que no les interese se la callen.
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Es que hace décadas que alegan que si la gente sabe que hay atropellos, más gente se echará a las vías, cosa absolutamente falsa, y todas las operadoras lo cuentan pero ellos siguen igual.ivanlobatosanchez wrote:Yo ya he puesto lo del atropellamiento en el TWITTER de TMB! Ya está bien de que la información que no les interese se la callen.
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
A Rodalies passa 3/4 del mateix. Si que informen d'atropellaments, però no de si es un suicidi, o caiguda accidental, etc...metring wrote:Es que hace décadas que alegan que si la gente sabe que hay atropellos, más gente se echará a las vías, cosa absolutamente falsa, y todas las operadoras lo cuentan pero ellos siguen igual.ivanlobatosanchez wrote:Yo ya he puesto lo del atropellamiento en el TWITTER de TMB! Ya está bien de que la información que no les interese se la callen.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Es que realment, com a usuari del servei ens interessa saber si s'ha suïcidat o ha caigut accidentalment? Jo més enllà del morbo dels detalls, no li veig necessitat...UT440_132M wrote:A Rodalies passa 3/4 del mateix. Si que informen d'atropellaments, però no de si es un suicidi, o caiguda accidental, etc...metring wrote:Es que hace décadas que alegan que si la gente sabe que hay atropellos, más gente se echará a las vías, cosa absolutamente falsa, y todas las operadoras lo cuentan pero ellos siguen igual.ivanlobatosanchez wrote:Yo ya he puesto lo del atropellamiento en el TWITTER de TMB! Ya está bien de que la información que no les interese se la callen.
El metro de Barcelona amb motoristes!
- 122-042-132
- N9
- Posts: 1659
- Joined: Sunday 05/10/2008 12:30
- Location: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Completament d'acord Miquel, és una cosa molt intima i personal. No n'hem de fer res. I punt!. Sempre li donem masses voltes. Salut!Miquel wrote: Es que realment, com a usuari del servei ens interessa saber si s'ha suïcidat o ha caigut accidentalment? Jo més enllà del morbo dels detalls, no li veig necessitat...