Page 132 of 147

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Posted: Tuesday 05/07/2016 22:32
by David.F.C.M.B.1000
TMB lleva ya casi una semana en la estacion de fondo de la linea 1, que ahora en vez de usar el anden que se usaba siempre desde que se inaguro la L9, i el otro no se usaba, ahora usan los dos viene un tren en un anden, i luego el que esta en el anden tiene que esperar a que el otro vaya al segundo anden, i van con retrasos, es una verguenza, llevo ya unos dias que dice en uno de los dos andenes "Propera sortida" i luego de repente de lo cambia al otro anden i luego ves que viene el tren i el otro se va i encima tardan mas en salir, es una verguenza :emprenyat :emprenyat :emprenyat :cop , porque el autobus no me va bien si no esque me cojia el autobus...

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Posted: Tuesday 05/07/2016 22:57
by Miquel
David.F.C.M.B.1000 wrote:TMB lleva ya casi una semana en la estacion de fondo de la linea 1, que ahora en vez de usar el anden que se usaba siempre desde que se inaguro la L9, i el otro no se usaba, ahora usan los dos viene un tren en un anden, i luego el que esta en el anden tiene que esperar a que el otro vaya al segundo anden, i van con retrasos, es una verguenza, llevo ya unos dias que dice en uno de los dos andenes "Propera sortida" i luego de repente de lo cambia al otro anden i luego ves que viene el tren i el otro se va i encima tardan mas en salir, es una verguenza :emprenyat :emprenyat :emprenyat :cop , porque el autobus no me va bien si no esque me cojia el autobus...
Realment això que fan millora l'agilitat de la línia. D'entrada Fondo passa de poder absorbir un tren a dos, fet que ha d'evitar en certa mesura que es produeixin cues de trens direcció Fondo, ja que el tram Santa Coloma - Fondo ha estat funcionant com un mer cul de sac tota la vida.

Ara bé, com dius, al deixar d'operar com a cul de sac, els trens ja no arriben i marxen, si no que fan la regulació normal (com fan a Hospital de Bellvitge) i marxen.

Aquest model d'explotació als terminals no es pas nou, s'usa a Badalona Pompeu Frabra, Trinitat Nova (i abans Canyelles) i Vall d'Hebron. La novetat aquí, es que mentre a la resta d'estacions hi ha andana central, a Fondo no, per tant l'operador ha de millorar la informació de sortides de trens d'aquesta estació.

El gran error de Fondo (suposo que per una absoluta falta de previsió) va ser no fer una agulla al túnel de maniobres. Fa 20 anys, amb menys de 24 trens en circulació a hora punta, no hi havia cap problema en tenir Fondo com a cul de sac, però amb els 29 trens simultanis que ha tingut la línia durant alguns pocs anyets (gràcies als 6000), va quedar molt clar que allò era un desastre.

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Posted: Tuesday 05/07/2016 23:09
by oriolp13
Miquel wrote:
David.F.C.M.B.1000 wrote:TMB lleva ya casi una semana en la estacion de fondo de la linea 1, que ahora en vez de usar el anden que se usaba siempre desde que se inaguro la L9, i el otro no se usaba, ahora usan los dos viene un tren en un anden, i luego el que esta en el anden tiene que esperar a que el otro vaya al segundo anden, i van con retrasos, es una verguenza, llevo ya unos dias que dice en uno de los dos andenes "Propera sortida" i luego de repente de lo cambia al otro anden i luego ves que viene el tren i el otro se va i encima tardan mas en salir, es una verguenza :emprenyat :emprenyat :emprenyat :cop , porque el autobus no me va bien si no esque me cojia el autobus...
Realment això que fan millora l'agilitat de la línia. D'entrada Fondo passa de poder absorbir un tren a dos, fet que ha d'evitar en certa mesura que es produeixin cues de trens direcció Fondo, ja que el tram Santa Coloma - Fondo ha estat funcionant com un mer cul de sac tota la vida.

Ara bé, com dius, al deixar d'operar com a cul de sac, els trens ja no arriben i marxen, si no que fan la regulació normal (com fan a Hospital de Bellvitge) i marxen.

Aquest model d'explotació als terminals no es pas nou, s'usa a Badalona Pompeu Frabra, Trinitat Nova (i abans Canyelles) i Vall d'Hebron. La novetat aquí, es que mentre a la resta d'estacions hi ha andana central, a Fondo no, per tant l'operador ha de millorar la informació de sortides de trens d'aquesta estació.

El gran error de Fondo (suposo que per una absoluta falta de previsió) va ser no fer una agulla al túnel de maniobres. Fa 20 anys, amb menys de 24 trens en circulació a hora punta, no hi havia cap problema en tenir Fondo com a cul de sac, però amb els 29 trens simultanis que ha tingut la línia durant alguns pocs anyets (gràcies als 6000), va quedar molt clar que allò era un desastre.
I tant difícil és instal·lar-hi ara una agulla???

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Posted: Wednesday 06/07/2016 16:50
by Miquel
Per poder, es podrà. Pero suposo que el túnel de maniobres no es prou llarg com per fer una digaonal i respectar els cantons resultants. Ja que el túnel funciona com a dipòsit i diria que actualment hi caben 4 trens tot i que no estic segur, ja que no hi he entrat mai. :x

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Posted: Wednesday 06/07/2016 16:59
by Fran-Ikarus
Adolescent barceloní wrote:Jo vaig enganxar una incidència a Llucmajor a la L4 fa poc, i l'AAC em va expedir un bitllet senzill per "compensar" el viatge de T-10 que vaig gastar. Ara bé, un bitllet senzill amb el qual no podia fer transbordaments, òbviament.
Se sobrentén que en aquests casos els transbordaments continuen sent factibles amb la T-10 validada (mentre estiguis en l'1:15 estipulada, és clar)

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Posted: Thursday 14/07/2016 19:40
by Miquel
Ahir a la tarda, sobre les 16:30....

L5 funcionava de Vall d'Hebron <--> La Sagrera, i de Sagrada Família <---> Cornellà Centre. Hi havia un servei especial de bus al tram tallat. La causa: "tercera persona" a Sant Pau | Dos de Maig.

L3 va estar aturada més de 10 minuts, a causa de l'avaria d'un tren a Penitents direcció Zona Universitària, per sort, va poder marxar pels seus mitjans direcció a les cotxeres ( en sentit contrari) de Sant Genís.

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Posted: Friday 15/07/2016 16:32
by Miquel
Per assistència sanitaria d'un passatger, probablement dins el tren, a l'estació de Mercat Nou, a hores d'ara L1 funciona d'Hospital de Bellvitge <---> Santa Eulàlia, i de Plaça de Sants <---> Fondo.

S'està recomanant usar FGC entre Espanya i Avinguda Carrilet.

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Posted: Thursday 21/07/2016 8:09
by metring
En aquests moments, no funciona cap de les línies automàtiques.

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Posted: Thursday 21/07/2016 10:24
by albe6
metring wrote:En aquests moments, no funciona cap de les línies automàtiques.
Averia de comunicacions entre les 5 i les 9h del matí.
Servei restablert amb més temps d'espera de l'habitual
L9S no para a Parc Nou i Parc Logístic

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Posted: Thursday 21/07/2016 13:24
by albert28
I fa 3 hores

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Posted: Thursday 21/07/2016 14:48
by metring
Aquest matí ha hagut atropellament a Fabra i Puig, i a l'apartat de flaixos de la web de Btv Notícies ho han dit, i al cap d'unes hores ho han canviat per incidència aliena... Llàstima no haver fet un pantallazo per a demostrar-ho, perquè sembla mentida aquesta mentalitat de TMB d'ocultar informació, quan a altres empreses, si hi ha un atropellament ho diuen i prou.

Cultura d'empresa

Posted: Thursday 21/07/2016 15:09
by Guigui
Diguem que, en el seu model estalinista de gestionar la informació, TMB és coherent en tots els seus àmbits empresarials: des de les activitats i remuneracions dels directius fins a l'explotació del servei. Senzillament, és una qüestió de mentalitat, que no canviarà fins que no hi hagi una neteja a fons a les altes esferes de l'empresa.

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Posted: Thursday 21/07/2016 15:13
by albert28
I ahir diria un parell de convois avariat, un d'ells a la L4. I avui per haver de posar molts busos algunes linies cde bus han surtit afectades puntualment, jo ho he vist a la 32 amb espera de 18'

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Posted: Thursday 21/07/2016 16:25
by Miquel
albert28 wrote:I ahir diria un parell de convois avariat, un d'ells a la L4. I avui per haver de posar molts busos algunes linies cde bus han surtit afectades puntualment, jo ho he vist a la 32 amb espera de 18'
De fet, quan hi ha bus substitutori, el que fan es agafar busos en servei de línies que passin per la zona afectada i posar-los a fer l'especial.

De totes maneres, vergonyosa la incidència a L9/10, no pel fet de que hi hagi una avaria (sempre n'hi haurà, res és infalible), si no que a la mínima fallada de qualsevol cosa es paralitza el servei davant la impossibilitat de circular manualment.

A més de falta d'alternatives, temps excessiu

Posted: Thursday 21/07/2016 17:38
by Guigui
Miquel wrote:De totes maneres, vergonyosa la incidència a L9/10, no pel fet de que hi hagi una avaria (sempre n'hi haurà, res és infalible), si no que a la mínima fallada de qualsevol cosa es paralitza el servei davant la impossibilitat de circular manualment.
I 4 hores, que no és poc, precisament...

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Posted: Thursday 21/07/2016 19:30
by ivanlobatosanchez
Yo ya he puesto lo del atropellamiento en el TWITTER de TMB! Ya está bien de que la información que no les interese se la callen.

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Posted: Thursday 21/07/2016 23:19
by metring
ivanlobatosanchez wrote:Yo ya he puesto lo del atropellamiento en el TWITTER de TMB! Ya está bien de que la información que no les interese se la callen.
Es que hace décadas que alegan que si la gente sabe que hay atropellos, más gente se echará a las vías, cosa absolutamente falsa, y todas las operadoras lo cuentan pero ellos siguen igual.

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Posted: Friday 22/07/2016 0:51
by UT440_132M
metring wrote:
ivanlobatosanchez wrote:Yo ya he puesto lo del atropellamiento en el TWITTER de TMB! Ya está bien de que la información que no les interese se la callen.
Es que hace décadas que alegan que si la gente sabe que hay atropellos, más gente se echará a las vías, cosa absolutamente falsa, y todas las operadoras lo cuentan pero ellos siguen igual.
A Rodalies passa 3/4 del mateix. Si que informen d'atropellaments, però no de si es un suicidi, o caiguda accidental, etc...

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Posted: Friday 22/07/2016 15:50
by Miquel
UT440_132M wrote:
metring wrote:
ivanlobatosanchez wrote:Yo ya he puesto lo del atropellamiento en el TWITTER de TMB! Ya está bien de que la información que no les interese se la callen.
Es que hace décadas que alegan que si la gente sabe que hay atropellos, más gente se echará a las vías, cosa absolutamente falsa, y todas las operadoras lo cuentan pero ellos siguen igual.
A Rodalies passa 3/4 del mateix. Si que informen d'atropellaments, però no de si es un suicidi, o caiguda accidental, etc...
Es que realment, com a usuari del servei ens interessa saber si s'ha suïcidat o ha caigut accidentalment? Jo més enllà del morbo dels detalls, no li veig necessitat...

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Posted: Friday 22/07/2016 16:11
by 122-042-132
Miquel wrote: Es que realment, com a usuari del servei ens interessa saber si s'ha suïcidat o ha caigut accidentalment? Jo més enllà del morbo dels detalls, no li veig necessitat...
Completament d'acord Miquel, és una cosa molt intima i personal. No n'hem de fer res. I punt!. Sempre li donem masses voltes. Salut!