Carlos González wrote: ↑Tuesday 05/11/2019 18:23
Jo personalment descartaria el conegut salt de moltó perquè la idea de fer un servei costa-costa i interior-interior em sembla que no té perquè fer-se... primer l'únic benefici que compta és amb fer el tren de l'interior-interior i costa-costa, però la resta de coses com la saturació dels dos túnels en especial el de Pl. Catalunya seguirien amb els mateixos problemes.
Tenint en compte que si es fa la posada de la distribució de les vies de Sants i la demanda relació entre costa-interior de la R2 i la relació interior-costa de la R1 em sembla perfecte. Però si es fa el salt de moltó, és lògic que la millor candidata apart del servei R9, és o la R3 o la R4. La gràcia és que a causa de que el nou ramal de l'aeroport serà un servei llançadora (R10?) des de T1 fins a SAC quan aquesta pugui ser capçalera dels regionals (que em pregunto com s'ho farà) la qüestió és on acabarà la R3 si la R4 anirà a Castefa per via Delta i viceversa.
El salt de moltó per si sol no millorarà gaire però combinat amb la línia Cornellà - Castelldefels i un salt de moltó al ramal Aigües sí .
- La R1 absorbint el recorregut costa-costa per tunel de Pça Catalunya
- La R2 absorbint el recorregut interior-interior a través del túnel de Passeig de Gràcia
- La R4 l'envies a l'Aeroport T1 a través del tunel de Plaça Catalunya
- La R3 va cap al túnel de Passeig de Gràcia a través del ramal Aigües i acaba a Castelldefels per la nova línia.
I et queden solcs per a una R7 circular
Els regionals els deixes com estan a EdF
La Torrassa passa a ser la estació de referència d Hospitalet i l actual estació d'Hospitalet passa a ser un baixador soterrat