Page 134 of 411

Re: Què va passar a Gavà?

Posted: Wednesday 12/11/2008 18:43
by metring
Mako448 wrote:M'hi jugo que aquest tren que és va saltar les estacions de Gavà i Castelldefels era una doble de 440R,sobretot per el que és diu que alguns vagons portaven les portes obertes.Aixó és cosa d'una 440R,segur.
Té tots els números, efectivament, i si no recordeu el tema http://www.transport.cat/viewtopic.php? ... rta+oberta

Avís de tancament reiterat i no tanca

Posted: Wednesday 12/11/2008 19:13
by UT440_132M
Més d'un cop m'he trobat en alguna 440R aqui a la R3, que té que fer sonar l'avís de tancament de portes vàries vegades, com vaig explicar al fil que esmenta la Metring, un cop a Manlleu, el maquinista el va fer sonar com a mínim 5 vegades. Al arribar a Vic, ho fa 3, i finalment, quan vaig baixar a Balenyà, sembla que tornava a rutllar. També passa amb algunes 447.

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Wednesday 12/11/2008 19:33
by Enric
Es veu que lo que vaig sentir per Rac-1 el dilluns mentre conduia era cert, perque amb vaig quedar una mica desconcertat, tot sembla increible, pujar al tren es com anar amb el "Dragon Kan" tot una aventura.

Ara que a Sant Vicenç que es on normalment pujo al tren, algunas vegades arriban 470 o 448 amb tanta empenta que frenan al final de la andana, i si van senzillas es un pal, tens que fer una corredisa per arribar.

Si tindran que mirar, o els trens están malament o els maquinistas .... vet a saber. :|

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Wednesday 12/11/2008 20:34
by canalcole
Jo vaig anar aquest estiu desde St.Sussana fins a Blanes amb la porta d'una 447 oberta, lo bo es que abans d'arribar a Blanes vam parar a Malgrat i no es van tancar!!! Sort que quan vaig baixar a Blanes va donar la casualitat que es va tancar la porta que va romandar oberta desde St.Sussana.

Xavi

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Thursday 13/11/2008 3:49
by miky006
canalcole wrote:Jo vaig anar aquest estiu desde St.Sussana fins a Blanes amb la porta d'una 447 oberta, lo bo es que abans d'arribar a Blanes vam parar a Malgrat i no es van tancar!!! Sort que quan vaig baixar a Blanes va donar la casualitat que es va tancar la porta que va romandar oberta desde St.Sussana.

Xavi
dejo este video de youtube de una 447 con puertas abiertas, es en Madrid....http://es.youtube.com/watch?v=QpA8lfm-ZSs

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Thursday 13/11/2008 19:10
by canalcole
Lo que me paso es lo mismo que se ve en el video anterior que nos ha facilitado nuestro compañero.
Llàstima que aquell dia no portava la camara.

Xavi

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Friday 14/11/2008 8:44
by metring
Aquí surt la notícia:

http://www.vilaweb.cat/www/elpunt/notic ... mp=3066191

divendres, 14 de novembre de 2008

Un tren passa de llarg les estacions de Gavà i Castelldefels i part del passatge baixa a la via


X.M.. Barcelona.
Un tren de la línia C2 de rodalies dilluns va passar de llarg les estacions de Gavà i Castelldefels, probablement per una confusió del maquinista, i, quan ja havia estat avisat des del comandament de trànsit, un passatger va accionar la maneta d'emergència i el comboi es va aturar. Part del passatge va baixar i va caminar per la via fins que va trobar una obertura a la tanca. Quan el tren va continuar, va aturar-se a Garraf, els passatgers van canviar de comboi i el maquinista va ser rellevat. Renfe ha obert un expedient informatiu per esbrinar què va passar, però sembla ser que es descarta qualsevol imprudència del maquinista més enllà d'haver-se confós. El tren va sortir de les Franqueses-Granollers Nord.

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Friday 14/11/2008 11:59
by daneel
Lo sucedido con el tren en Gavà y Castelldefels me pasó a mi hace tiempo, pero en este caso era un regional BCN-Portbou. Era el dia de la Mercé y el maquinista no debia ser el habitual de la línea. Este tren, pasada la estación de Sant Celoni, para en todas hasta el final del recorrido.

El trayecto hasta Sant Celoni trancurrió sin problemas, pero al llegar a la siguiente estación, Gualba, que es donde yo me tenía que bajar; el tren pasa sin parar. Fui corriendo a buscar al interventor, el cual se dirigió a cabina a avisar al maquinista minetras rebasamos sin parar la siguiente estación (Riells). Al final nos dejó en Hostalric y tuvimos que coger un cercanias de vuelta (suerte que venía uno en aquel momento, ya que la frecuencia en esas estaciones es muy mala).

La explicación del interventor: "El maquinista se había despistado..." ¿pero no les dan una hoja de circulación dónde se especifican las paradas?
Desde luego, si no llega a haber un cercanias de vuelta en aquel momento, tiro de la alarma y el tren no se mueve de allí hasta que no encuentren una solución, aunque tenga que venir la policia. :emprenyat :emprenyat

Tiempo antes también hubo otro incidente, que podia haber terminado mal. Era el mismo regional saliendo por la playa de vias de Sants dirección Paseo de Gracia; pero en este caso me sorprendio ver que circulábamos en paralelo con un cercanias de la C2; cuando más adelante ambos trenes utilizan la misma via.
Al cabo de un momento, el regional pega un frenazo; sale el maquinista diciendo que teniamos que retroceder hasta la estación, diciendo que "habia pasado no se que con el cable...".
El tren retrocedió hasta la estación, espero unos minutos y después arrancamos sin más problemas.
¿Qué pasó aquí? Era imposible que ambos trenes tuviesen via libre a la vez... :x

Renfe admet que la línia de Vic patirà retards

Posted: Friday 14/11/2008 15:30
by UT440_132M
http://www.el9nou.cat/noticies.php?codi ... 59&ed_ov=v

Renfe admet que la línia de Vic patirà retards mentre no estigui desdoblada

Image

Un tren estacionat a l'estació de la Garriga de la línia del Nord (Ramon Ferrandis)

L’Administrador d’Infraestructures Ferroviàries (Adif) i Renfe relacionen els retards continuats a la línia de rodalies de Vic (la C3) amb l’existència d’una única via que obliga els trens a esperar a les estacions per fer els encreuaments. D’aquesta manera, només el desdoblament de la línia permetrà resoldre aquests problemes que pateixen els usuaris, sobretot dels trens que circulen en hora punta. En una resposta a un correu electrònic enviat per un viatger de la Garriga, signada per la direcció de la xarxa de rodalies de Barcelona, s’admet que “els retards (...) són a causa de limitacions de capacitat de la línia, imposades per l’Administrador d’Infraestructures Ferroviàries”.

Fonts consultades per EL 9 NOU també assenyalen la saturació del túnel de plaça Catalunya com un dels elements que contribueixen al retard dels combois durant les hores punta: de set a nou del matí i de sis de la tarda a vuit del vespre.

Aquest fet afecta les línies de rodalies que fan servir aquest túnel, totes excepte la de Sant Vicenç i Vilanova a Maçanet, que passa per la comarca; i la de l’Estació de França a l’aeroport del Prat. Però té una incidència més important a la línia de Vic perquè el fet que no hi hagi via doble impedeix als trens recuperar els minuts perduts al túnel de Barcelona quan hi passen en hora punta.

Horaris irreals

Posted: Sunday 16/11/2008 15:02
by Guigui
En una resposta a un correu electrònic enviat per un viatger de la Garriga, signada per la direcció de la xarxa de rodalies de Barcelona, s’admet que “els retards (...) són a causa de limitacions de capacitat de la línia, imposades per l’Administrador d’Infraestructures Ferroviàries”.

Fonts consultades per EL 9 NOU també assenyalen la saturació del túnel de plaça Catalunya com un dels elements que contribueixen al retard dels combois durant les hores punta: de set a nou del matí i de sis de la tarda a vuit del vespre.

Aquest fet afecta les línies de rodalies que fan servir aquest túnel, totes excepte la de Sant Vicenç i Vilanova a Maçanet, que passa per la comarca; i la de l’Estació de França a l’aeroport del Prat. Però té una incidència més important a la línia de Vic perquè el fet que no hi hagi via doble impedeix als trens recuperar els minuts perduts al túnel de Barcelona quan hi passen en hora punta.
O sigui, la línia no dóna per més, i posen horaris que saben que no compliran de cap manera? Però, a què juga aquesta gent?

:avall

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Sunday 16/11/2008 17:48
by canalcole
Doble via o horaris a l'hora que tenen d'anar.

Xavi

Complir horaris, sí o sí

Posted: Sunday 16/11/2008 18:02
by Guigui
canalcole wrote:Doble via o horaris a l'hora que tenen d'anar.
No es tracta d'una disjuntiva en funció de si hi ha doble via o no. Si n'hi ha, els horaris s'han de complir; i si no n'hi ha, també. Així de fàcil.

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Sunday 16/11/2008 18:49
by canalcole
Ja, però si hi ha doble via, els horaris es compliran.

Xavi

Si tot fos tan fàcil...

Posted: Sunday 16/11/2008 18:56
by Guigui
canalcole wrote:Ja, però si hi ha doble via, els horaris es compliran.
I ja es compleixen a la R4, per posar només un exemple?

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Sunday 16/11/2008 19:28
by canalcole
No, la R-4 està molt deixada igual que la R-3. Que fiquin ja horaris vertaders!

Xavi

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Monday 17/11/2008 8:44
by treneros
canalcole wrote:No, la R-4 està molt deixada igual que la R-3. Que fiquin ja horaris vertaders!

Xavi
I quins son els horaris que poden seguir de veritat? Jo he pujat fins a Terrassa en trens que per Plaça Catalunya circulaven amb retards de fins a 10 minuts i e arribat a l'hora prevista al destí... :(

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Monday 17/11/2008 19:03
by canalcole
Em referia a la R-3, perquè a la R-4 encara que tinguin retard el guanyen al tenir doble via, en canvi a la R-3 no ho poden fer.

Xavi

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Monday 17/11/2008 19:16
by canalcole
Retards d'entre 5 i 10 minuts en la R-2 direcció BCN.

Xavi

Repoquer

Posted: Monday 17/11/2008 23:10
by metring
Avui, un dia completet:

D'aperitiu, prop de les 17 hores, a S. A. Arenal, anuciaven retards, per una incidència al túnel entre Catalunya i Arc de Triomf.

A la nit, a la megafonia de Sitges, que es sentia fatal, una paraula si, i una altre no, anuncien retards, per l'avaria d'un regional entre Garraf i Sitges, o això he cregut sentir. Doncs bé, un ball de talgos per amunt i avall, concretament un, que ha passat per la via direcció Barcelona, en sentit contrari.Això poc després que una 470, amb destinació Vinarós, segons les pantalles, fos aturat i desallotjat a la via apartada. Vaja, tot un show, que deixava perplex a tothom (i després diuen que el Festival de Cinema del Terror ja no es fa a Sitges!!!) I clar, 15 minuts de retard del ten direcció Maçanet- Massanes :plas :plas :plas :plas .

Per postres, arribo a Sants, i aleeee, retards bèsties, de com a mínim 20 minuts, a la via 8, i fins a 3 trens seguits en aquesta!!!!! I a sobre, agafo el tren de Vic, amb la megafonia a tota pastilla, i després diuen que el que provoca sordesa són els MP3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :plas :plas :plas :plas

FINS QUAN DURARÀ AIXÒ?????????????????????????????????

Durarà...

Posted: Tuesday 18/11/2008 0:14
by Guigui
metring wrote:
FINS QUAN DURARÀ AIXÒ?????????????????????????????????
Fins que deixem de ser una colònia de l'Una, Grande y Libre. :atac