Page 137 of 150

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

Posted: Monday 19/10/2020 20:04
by Carlos González
NOTA: Si no és el fil adient o és millor fer-ne per un nou tema, canvieu-lo i poseu-lo en el seu respectiu lloc.

Tinc una curiositat sobre quin transport públic pot ser més adient per Sant Boi i voldria saber l'opinió d'un tercer sobre què penseu.


Recordo que antigament hi havia el projecte de fer un perllongament de la B-V limitant el recorregut antic de la L6 per la L12 original des de Sarrià fins a la Platja de Castelldefels, però que va ser descartat per motius econòmics i es va decidir aprofitar perllongaments d'infraestructures existents, veritat?

Recordo una idea antiga de la R3 de fer passar per Sant Joan Despí fent com una bifurcació a Sant Feliu per fer el recorregut que estava planificat en la L12, a més a més d'una ampliació de la L1 enllaçant una suposada estació per la Pl. Catalunya de Sant Boi de Llobregat. I en els casos de fer metro a Sant Boi, han especulat en el passat sempre de que la L5 ha d'arribar a l'estació d'FGC.

Ara veig que el projecte de la R3 ha canviat i abans si no m'equivoco el projecte era des de l'estació de l'Hospitalet de Llobregat fins a Cornellà per la línia de Vilafranca. I després de Cornellà a Castelldefels es construiria una línia soterrada fins a enllaçar amb la línia de Vilanova a Castelldefels. I es va modificar per fer un nou recorregut entre Cornellà i Zona Universitària.

Per Sant Boi també s'havia especulat de fer passar per la C-245 un tramvia entre Cornellà i el sud del municipi (T1) i personalment no descartaria fer un recorregut de tramvia fins al municipi de Castelldefels.

De tots aquests transports ferroviàris (tramvia, ferrocarril o metro) quin defenseu més adient per Sant Boi?

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

Posted: Tuesday 20/10/2020 16:00
by Railjet OBB
Us presento el meu projecte per la línia L12

L12 Castelldefels Centre - Sarrià - Plaça de Catalunya.

Espero que uns agradi i que fem un debat sobre aquesta proposta.

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

Posted: Tuesday 20/10/2020 18:22
by robertotlh
Railjet OBB wrote: Tuesday 20/10/2020 16:00 Us presento el meu projecte per la línia L12

L12 Castelldefels Centre - Sarrià - Plaça de Catalunya.

Espero que uns agradi i que fem un debat sobre aquesta proposta.
Perquè la parada a Les Aigües i no a Cornellà Centre amb correspondència amb R1/R4, Metro i Tram? Veig mes lògica la segona opció

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

Posted: Wednesday 21/10/2020 10:41
by Railjet OBB
robertotlh wrote: Tuesday 20/10/2020 18:22
Railjet OBB wrote: Tuesday 20/10/2020 16:00 Us presento el meu projecte per la línia L12

L12 Castelldefels Centre - Sarrià - Plaça de Catalunya.

Espero que uns agradi i que fem un debat sobre aquesta proposta.
Perquè la parada a Les Aigües i no a Cornellà Centre amb correspondència amb R1/R4, Metro i Tram? Veig mes lògica la segona opció
Perquè ho he volgut fer mes directe, si ho hagues fet fins Cornellà Centre hagues donat una volta espectacular i com innecessària (sense ofendre a ningú).

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

Posted: Wednesday 21/10/2020 16:53
by Platanito
Railjet OBB wrote: Wednesday 21/10/2020 10:41
robertotlh wrote: Tuesday 20/10/2020 18:22
Railjet OBB wrote: Tuesday 20/10/2020 16:00 Us presento el meu projecte per la línia L12

L12 Castelldefels Centre - Sarrià - Plaça de Catalunya.

Espero que uns agradi i que fem un debat sobre aquesta proposta.
Perquè la parada a Les Aigües i no a Cornellà Centre amb correspondència amb R1/R4, Metro i Tram? Veig mes lògica la segona opció
Perquè ho he volgut fer mes directe, si ho hagues fet fins Cornellà Centre hagues donat una volta espectacular i com innecessària (sense ofendre a ningú).
Home, doncs tenint en compte que és l'únic punt on podria enllaçar amb la línia de Vilafranca i la xarxa de TMB, sembla una mica absurd posar la parada a 500 metres, no?

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

Posted: Thursday 22/10/2020 10:53
by França451
Carlos González wrote: Monday 19/10/2020 20:04 NOTA: Si no és el fil adient o és millor fer-ne per un nou tema, canvieu-lo i poseu-lo en el seu respectiu lloc.

Tinc una curiositat sobre quin transport públic pot ser més adient per Sant Boi i voldria saber l'opinió d'un tercer sobre què penseu.


Recordo que antigament hi havia el projecte de fer un perllongament de la B-V limitant el recorregut antic de la L6 per la L12 original des de Sarrià fins a la Platja de Castelldefels, però que va ser descartat per motius econòmics i es va decidir aprofitar perllongaments d'infraestructures existents, veritat?

Recordo una idea antiga de la R3 de fer passar per Sant Joan Despí fent com una bifurcació a Sant Feliu per fer el recorregut que estava planificat en la L12, a més a més d'una ampliació de la L1 enllaçant una suposada estació per la Pl. Catalunya de Sant Boi de Llobregat. I en els casos de fer metro a Sant Boi, han especulat en el passat sempre de que la L5 ha d'arribar a l'estació d'FGC.

Ara veig que el projecte de la R3 ha canviat i abans si no m'equivoco el projecte era des de l'estació de l'Hospitalet de Llobregat fins a Cornellà per la línia de Vilafranca. I després de Cornellà a Castelldefels es construiria una línia soterrada fins a enllaçar amb la línia de Vilanova a Castelldefels. I es va modificar per fer un nou recorregut entre Cornellà i Zona Universitària.

Per Sant Boi també s'havia especulat de fer passar per la C-245 un tramvia entre Cornellà i el sud del municipi (T1) i personalment no descartaria fer un recorregut de tramvia fins al municipi de Castelldefels.

De tots aquests transports ferroviàris (tramvia, ferrocarril o metro) quin defenseu més adient per Sant Boi?
Carlos, tú conoces Santa Boí mejor que yo. Por ello te pregunto: si ves adecuado un transporte recto en superficie (pasar una vía de tren) mete la R3. No sé muy bien cómo estaba aquello para meter un tranvía. Ahora bien, si ves adecuado soterrar sí o sí lleva la L12 de FGC. Hasta Castefa tienes el problema de que es un tramo muy largo y requiere irlo haciendo poco a poco y probablemente no veas llegar allí, como mucho hasta tu pueblo y prou.

La L5 está más cerca, pero tal y como avanza el metro en Catalunya tardaría también un poco. Si quieres soterrado lo más fácil por cercanía sería la L5 pero si no te importa meter más vías en superficie pasa la R3. Si Renfe pone muchas pegas, la alternativa es el tram, pero yo vería más adecuado el tren de Renfe. Lo del tram me gusta si sube a puntos como el hospital pero teniendo FGC más directo, meter un tranvía es... Poner más de lo mismo, no sé si me entiendes. Ya que el tram iría a Cornellà por lo que es un poco hacer lo mismo que FGC pero tardando el triple.

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

Posted: Friday 23/10/2020 9:48
by Carlos González
França451 wrote: Thursday 22/10/2020 10:53 Carlos, tú conoces Santa Boí mejor que yo. Por ello te pregunto: si ves adecuado un transporte recto en superficie (pasar una vía de tren) mete la R3. No sé muy bien cómo estaba aquello para meter un tranvía. Ahora bien, si ves adecuado soterrar sí o sí lleva la L12 de FGC. Hasta Castefa tienes el problema de que es un tramo muy largo y requiere irlo haciendo poco a poco y probablemente no veas llegar allí, como mucho hasta tu pueblo y prou.
Buenas, el transporte recto que comentas de la R3 o tren de Renfe deberá ser subterráneo, excepto el tramo de Castelldefels, el resto del trayecto será bajo tierra lógicamente :)

Una idea de llevar la L12 hasta Pl Catalunya de Sant Boi lo vi en una alegación de PTP. Antiguamente L6 y la misma idea de hacerlo con un tramo de la L3, que por una parte lo veo bien para que Marianao tenga un tipo de transporte ferroviario pero no sé si es bueno para un servicio extenso como la L3 y un servicio corto como la L12.
França451 wrote: Thursday 22/10/2020 10:53La L5 está más cerca, pero tal y como avanza el metro en Catalunya tardaría también un poco. Si quieres soterrado lo más fácil por cercanía sería la L5 pero si no te importa meter más vías en superficie pasa la R3.
La L5 siempre se especulaba que debe de llegar por la estación de Sant Boi, pero viéndolo desde otra perspectiva, por Cornellà tienes unos cuántos buses y en el tren te bajas a Riera y llegas andando a Cornellà Centre, desde que me he aficionado el caminar o ir con la bici, mi perspectiva del transporte público en el Baix Llobregat ha cambiado un poco. Y el metro hasta la L5 a Sant Boi no es mal pensamiento, pero considero una limitación para los municipios del Delta, porque si el tren de Renfe pasará por Cornellà Centre más los otros municipios, la L5 que se quede mejor en su sitio en Cornellà que no hace daño. :nose
França451 wrote: Thursday 22/10/2020 10:53Si Renfe pone muchas pegas, la alternativa es el tram, pero yo vería más adecuado el tren de Renfe. Lo del tram me gusta si sube a puntos como el hospital pero teniendo FGC más directo, meter un tranvía es... Poner más de lo mismo, no sé si me entiendes. Ya que el tram iría a Cornellà por lo que es un poco hacer lo mismo que FGC pero tardando el triple.
A ver... todo lo que he comentado ni sucederá dentro de poco... Lo único que sucedería pronto es la remodelación de la C-245 para hacer un carril bus/bici en esa carretera y además la nueva línea de bus M8. Que quieras o no, es un buen avance sinceramente.

Sobre la idea del tranvía por la C-245 (al menos en Sant Boi) no la descartaría, y antiguamente se especulaba de hacer la T1 acabarla por la central eléctrica Fecsa (sur de Sant Boi) que lleva por los barrios Vinyets-Molí Vell y Casablanca y llegas a las otras zonas de Cornellà y Esplugues que no puedes ir con el tren o con el bus si no es hacer transbordo.

Pero primero remodelarán la carretera y ya se verá que ocurrirá con el tranvía. Originalmente se pensaba hacer el tranvía por Sant Boi pero fue descartado por la alcadesa Montserrat Gibert ya que decía que con la L12 sería suficiente :nose

Conclusión... que de todas estas hipótesis sobre qué transporte es más asequible para Sant Boi, personalmente estoy de acuerdo también en que el tren de Renfe es más adecuado, primero que llevaría aparte de más lugares, es rápido y la demanda y velocidad comercial son aptas para estos municipios. Y aparte de ayudar a descongestionar los buses de Sant Boi/Vila/Gavà/Castefa, conectaría a zonas donde el tren no pasa.

Se me olvidaba que hace poco salió una alegación de hacer una variante de la LL-A por Sant Boi saltándose la parada de Sant Boi :)

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

Posted: Saturday 07/11/2020 12:52
by França451
Carlos González wrote: Friday 23/10/2020 9:48
França451 wrote: Thursday 22/10/2020 10:53 Carlos, tú conoces Santa Boí mejor que yo. Por ello te pregunto: si ves adecuado un transporte recto en superficie (pasar una vía de tren) mete la R3. No sé muy bien cómo estaba aquello para meter un tranvía. Ahora bien, si ves adecuado soterrar sí o sí lleva la L12 de FGC. Hasta Castefa tienes el problema de que es un tramo muy largo y requiere irlo haciendo poco a poco y probablemente no veas llegar allí, como mucho hasta tu pueblo y prou.
Buenas, el transporte recto que comentas de la R3 o tren de Renfe deberá ser subterráneo, excepto el tramo de Castelldefels, el resto del trayecto será bajo tierra lógicamente :)

Una idea de llevar la L12 hasta Pl Catalunya de Sant Boi lo vi en una alegación de PTP. Antiguamente L6 y la misma idea de hacerlo con un tramo de la L3, que por una parte lo veo bien para que Marianao tenga un tipo de transporte ferroviario pero no sé si es bueno para un servicio extenso como la L3 y un servicio corto como la L12.
França451 wrote: Thursday 22/10/2020 10:53La L5 está más cerca, pero tal y como avanza el metro en Catalunya tardaría también un poco. Si quieres soterrado lo más fácil por cercanía sería la L5 pero si no te importa meter más vías en superficie pasa la R3.
La L5 siempre se especulaba que debe de llegar por la estación de Sant Boi, pero viéndolo desde otra perspectiva, por Cornellà tienes unos cuántos buses y en el tren te bajas a Riera y llegas andando a Cornellà Centre, desde que me he aficionado el caminar o ir con la bici, mi perspectiva del transporte público en el Baix Llobregat ha cambiado un poco. Y el metro hasta la L5 a Sant Boi no es mal pensamiento, pero considero una limitación para los municipios del Delta, porque si el tren de Renfe pasará por Cornellà Centre más los otros municipios, la L5 que se quede mejor en su sitio en Cornellà que no hace daño. :nose
França451 wrote: Thursday 22/10/2020 10:53Si Renfe pone muchas pegas, la alternativa es el tram, pero yo vería más adecuado el tren de Renfe. Lo del tram me gusta si sube a puntos como el hospital pero teniendo FGC más directo, meter un tranvía es... Poner más de lo mismo, no sé si me entiendes. Ya que el tram iría a Cornellà por lo que es un poco hacer lo mismo que FGC pero tardando el triple.
A ver... todo lo que he comentado ni sucederá dentro de poco... Lo único que sucedería pronto es la remodelación de la C-245 para hacer un carril bus/bici en esa carretera y además la nueva línea de bus M8. Que quieras o no, es un buen avance sinceramente.

Sobre la idea del tranvía por la C-245 (al menos en Sant Boi) no la descartaría, y antiguamente se especulaba de hacer la T1 acabarla por la central eléctrica Fecsa (sur de Sant Boi) que lleva por los barrios Vinyets-Molí Vell y Casablanca y llegas a las otras zonas de Cornellà y Esplugues que no puedes ir con el tren o con el bus si no es hacer transbordo.

Pero primero remodelarán la carretera y ya se verá que ocurrirá con el tranvía. Originalmente se pensaba hacer el tranvía por Sant Boi pero fue descartado por la alcadesa Montserrat Gibert ya que decía que con la L12 sería suficiente :nose

Conclusión... que de todas estas hipótesis sobre qué transporte es más asequible para Sant Boi, personalmente estoy de acuerdo también en que el tren de Renfe es más adecuado, primero que llevaría aparte de más lugares, es rápido y la demanda y velocidad comercial son aptas para estos municipios. Y aparte de ayudar a descongestionar los buses de Sant Boi/Vila/Gavà/Castefa, conectaría a zonas donde el tren no pasa.

Se me olvidaba que hace poco salió una alegación de hacer una variante de la LL-A por Sant Boi saltándose la parada de Sant Boi :)
No exactamente. Si es la que publicasteis aquí, la idea era meter dos paradas "por el centro del pueblo" y evidentemente la parada Sant Boí quedaba fuera del trazado. Es decir, no saltaba Santa Boí sino que se desviaba por el centro del pueblo dando un rodeo, paraba en dos puntos de Santa Boí y luego se reincorporaba al trazado original llegando a la coope. Era un 2x1.

Respecto al tren comparto contigo la idea de ser el transporte más adecuado, pero porfa : en superficie. Para soterrar ya tienes la variante de FGC por el centro del pueblo. el tren puede ir por arriba sin problema, recuerda que si quieres línea hasta Casetera, soterrar es la moda y queda chulo, pero no hay ni habrá pasta para ello. Metelo en superficie y ya vemos cómo soterrar la variante de FGC. Tu ayuntamiento jamás tendrá dinero para todo y soterrar como bien sabes, barato no es. Si hacen un buen trazado y si se hace un poco alejado del centro del pueblo, con un buen servicio de Oliveras ya cubres a todo el pueblo y lo complementas con la variante de FGC.

Como ves la idea?

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

Posted: Saturday 28/11/2020 11:52
by Carlos González
Una cosa... Si es té pensat allargar els R1 cap a Cerdanyola Universitat per la direcció de Molins... vosaltres sou partidaris de fer els R7 d'aquesta manera? Cerdanyola Universitat-Pl. Catalunya-Vilafranca del Penedès-Sant Vicenç de Calders?

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

Posted: Friday 08/01/2021 18:47
by Carlos González
Bones... per mera diversió i per reflexionar sobre el transport a Sant Boi, volia mostrar com podria quedar la idea d'allargar la L1 no només al Prat sinó cap a la Plaça Catalunya de Sant Boi... antigament es proposava fer la suposada nova línia de tren de Castelldefels-Cornellà-BCN i que enllacés la L1 cap a Sant Boi amb una suposada estació o parada per la Plaça Catalunya.

Segons les al·legacions del projecte del tren, a Sant Boi tindria una estació que enllacés amb el FGC i una altre a Plaça Catalunya, i en el passat molt passat es pensava allargar la L1 cap a Plaça Catalunya.

No sé què opineu personalment sobre aquesta idea, perquè d'alguna forma o altre dona un accés ferroviari a Sant Boi-El Prat, però també dubto que faci falta construir la L1 cap allà perquè el bus L78 he comprovat que no sol estar gaire ple, llavors la demanda potser no seria l'adequada... seria una mica ridícul. Jo considero que amb la reforma de la C-245, i amb la creació del tren de Castelldefels-Cornellà seria suficient. Igualment he dibuixat el suposat traçat de com podria ser i les possibles parades.
https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 98774&z=14

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

Posted: Monday 25/01/2021 16:24
by Carlos González
Mentre estava editant el meu mapa de Google My Maps... he recordat el projecte de la Línia Orbital Ferroviària.

Sé que es un projecte antic i que ara es donen més prioritat altres infraestructures ferroviàries... però m'he fixat que molts trajectes i alguns trams em semblen poc atractius si ha de ser un transport ràpid i eficaç...

Excepte els trams de Mataró-Granollers, faria un ramal de Barberà-Santa Perpètua - Can Folguera (R4-R8) i entre Martorell-Terrassa faria ús part de les vies de la Seat per fer el recorregut de l'Abrera i un traçat més directe fins a Viladecavalls. També crec que per Vilanova seria excessius els trams que fan, només em quedo amb el de Les Roquetes-Vilanova.

Vosaltres què opineu d'aquests traçats o del projecte en sí?

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

Posted: Monday 25/01/2021 18:10
by ortegote
Carlos González wrote: Monday 25/01/2021 16:24 Mentre estava editant el meu mapa de Google My Maps... he recordat el projecte de la Línia Orbital Ferroviària.

Sé que es un projecte antic i que ara es donen més prioritat altres infraestructures ferroviàries... però m'he fixat que molts trajectes i alguns trams em semblen poc atractius si ha de ser un transport ràpid i eficaç...

Excepte els trams de Mataró-Granollers, faria un ramal de Barberà-Santa Perpètua - Can Folguera (R4-R8) i entre Martorell-Terrassa faria ús part de les vies de la Seat per fer el recorregut de l'Abrera i un traçat més directe fins a Viladecavalls. També crec que per Vilanova seria excessius els trams que fan, només em quedo amb el de Les Roquetes-Vilanova.

Vosaltres què opineu d'aquests traçats o del projecte en sí?
Jo el projecte el veig bé. el problema es que no es va aprofitar el moment de les obres de l'autovia vilafranca a Vilanova per encabir la plataforma ferroviaria i aixi tenir un dels punts d'obra nova fets.
Ara mateix la Linea Orbital la tinc a la llista de Ciencia ficció ferroviaria juntament amb l'Eix Transversal Ferroviari entre altres.

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

Posted: Monday 25/01/2021 23:45
by Carlos González
L'Eix Transversal es otra historia... La diferencia es que en los siguientes planos o alegaciones de nuevas infrastructuras ha seguido apareciendo el LOF pero en tramos concretos como el caso del Sabadell-Granollers.

En cambio el ETF ha quedado en segundo plano que diría que no se hará tal y como pensaron hace más de 10 años

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

Posted: Friday 26/02/2021 11:10
by Carlos González
Alguna vegada ho he pensat i vull saber què opineu. Entre les estacions o baixadors de Garraf i Platja de Castelldefels es troba Les Botigues de Sitges i Port Ginesta.

Tenint en compte que passen algún que altre bus i és un lloc de turisme molt concurrit a l'estiu... creieu adient fer un nou baixador o nova estació per la zona de Les Botigues de Sitges i Port Ginesta almenys pels R2 o que sigui parada facultativa o només pels estius?

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

Posted: Friday 26/02/2021 12:25
by França451
Mientras tengas buques en la R2, completamente innecesario. Creo que allí llegaba la CF1 y la L94. Si quieres más servicio, tienes la L96, L95, L99 y E95. Cualquiera de las 4 puedes llevarlas a Les Botigues, con que amplíes una de las 4 vas que te matas. La más cercana creo que era la L95 que acababa en Platja. No necesitas una estación de Rodalies. Antes es preferible abrir Can Pou en Premià a hacer un baixador en Les Botigues. Con las paradas de los Sanvicentes en verano y dos o tres líneas de bus que te acerquen a Les Botigues tienes bastante, para cuatro turistas que van allí y los lugareños de la playa.

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

Posted: Friday 26/02/2021 22:38
by Carlos González
https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 64283&z=12

He volgut fer de manera exprés una simple mostra de com podria ser l'explotació del tramvia de Barcelona quan estigui enllestit el tram de la Diagonal (a més he inclòs el tram de Laureà Miró per veure com podria quedar)

T1: Bon Viatge - Estació de Sant Adrià (per la Diagonal com a reforç de la T2)
T2: Llevant-Les Planes - Estació de Sant Adrià (per la Diagonal)
T3: Sant Feliu | Consell Comarcal - Glòries (per Laureà Miró)
T4: Sant Feliu | Consell Comarcal - Ernest Lluch (per Sant Martí de l'Elm, traçat actual de la T3)
T5: Ernest Lluch - Gorg (per Diagonal)
T6: Ciutadella | Vila Olímpica - Gorg (per Gran Via)

No dic que sigui innecessari el tram de Laureà Miró, però si passa desapercebut i es fa ús de l'actual traçat de la T3, faria el mateix de Sant Feliu-Glòries. Què opineu d'aquesta explotació de serveis i què canviaríeu personalment?

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

Posted: Tuesday 20/04/2021 18:38
by 437.001
Carlos González wrote: Friday 26/02/2021 11:10 Alguna vegada ho he pensat i vull saber què opineu. Entre les estacions o baixadors de Garraf i Platja de Castelldefels es troba Les Botigues de Sitges i Port Ginesta.

Tenint en compte que passen algún que altre bus i és un lloc de turisme molt concurrit a l'estiu... creieu adient fer un nou baixador o nova estació per la zona de Les Botigues de Sitges i Port Ginesta almenys pels R2 o que sigui parada facultativa o només pels estius?
Potser en un futur.
Però ara com ara, tampoc ho veig com a primera necessitat.
Em sembla que l'estació de Platja de Castelldefels queda a prop d'unes quantes parades de bus, i la zona queda prou ben coberta amb això.

Abans faria l'estació de Montmeló de la R3, o la de Montornès de la R2... o la d'Hospital General de la R8.
O reobriria la de Castellarnau de la R4. O Taradell-Mont-rodon de la R3.

Per cert, potser algun moderador podría traslladar aquests dos missatges (el meu i el del Carlos) al fil de "quines estacions reobrir".

Obrir sense re

Posted: Tuesday 20/04/2021 21:55
by Guigui
437.001 wrote: Tuesday 20/04/2021 18:38Per cert, potser algun moderador podría traslladar aquests dos missatges (el meu i el del Carlos) al fil de "quines estacions reobrir".
És que no esteu parlant principalment d'estacions a reobrir.

Re: Obrir sense re

Posted: Wednesday 21/04/2021 18:26
by 437.001
Guigui wrote: Tuesday 20/04/2021 21:55
437.001 wrote: Tuesday 20/04/2021 18:38Per cert, potser algun moderador podría traslladar aquests dos missatges (el meu i el del Carlos) al fil de "quines estacions reobrir".
És que no esteu parlant principalment d'estacions a reobrir.
:oops: Upss... cert.

No em facis massa cas, no estic gaire fi darrerament...

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

Posted: Wednesday 21/04/2021 23:11
by Renfe445
Quins avantatges i problemes es poden tenir si es crea un servei circular d’alta freqüència utilitzant la línia per Plaça de Catalunya i per Cerdanyola Universitat, tot deixant el trànsit de exclusivament per aquestes línies i deixant els altres serveis de Rodalies com branques que surten del perímetre de la circumferència.