Page 139 of 147

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Posted: Saturday 23/12/2017 9:49
by albert28

Despreniments del sostre de la Sagrera

Posted: Tuesday 23/01/2018 13:45
by Guigui
Cau part del sostre a l'estació de metro de la Sagrera

La incidència ha tingut lloc a l'andana de la L1 i no ha causat ferits

https://www.ara.cat/societat/Cau-sostre ... 05285.html

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Posted: Sunday 04/02/2018 16:48
by metring
Busos llançadora entre Sagrera i Sagrada Família de la L5 per atropellament a Sant Pau-Dos de Maig.

https://twitter.com/emergenciescat/stat ... 9983749120

https://twitter.com/emergenciescat/stat ... 3461314560

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Posted: Wednesday 02/05/2018 11:08
by m.h.t.
L'estat de la via entre El Maresme-Fòrum i Selva de Mar és deplorable. Fa anys que te limitació de velocitat i la vibració del tren és comparable al tram entre Puigcerdà i la Torre de Querol de la R3. Al final, ha passat el que havia de passar:

Una incidència deixa l’L4 sense servei gairebé una hora

El trencament d’un carril a la Selva de Mar ha obligat a cancel·lar la circulació de trens fins a la Pau


Mentre ha durat la incidència TMB ha recomanat als usuaris fer servir les línies V29 i V31 com a alternativa.

http://beteve.cat/incidencia-metro-l4-selva-de-mar/

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Posted: Thursday 05/07/2018 12:10
by m.h.t.
Continua sense informar-se de l'alternativa Rodalies R2S entre Pg. de Gràcia i Barceloneta en casos d'incidència a la L4 com aquest.

Mentre gestionar un bus llançadora triga un temps, derivar el passatge a l'Estació de França és inmediat i eficaç:

Tall a la L4 del metro per una avaria a Barceloneta

Un bus llançadora cobreix el tram sense servei, entre les estacions de Passeig de Gràcia i Bogatell


La línia 4 del metro de Barcelona funciona amb restriccions a causa d’una fallada tècnica a l’estació de metro de Barceloneta, segons ha informat Transports Metropolitans de Barcelona (TMB). L’avaria, en hora punta del matí, cap a les 7.45 hores, ha deixat sense servei el tram entre les estacions de Passeig de Gràcia i Bogatell, cosa que ha afectat nombrosos usuaris. L’empresa ha posat un autobús llançadora per cobrir el tram afectat. El servei entre Trinitat Nova i Passeig de Gràcia i entre Bogatell i La Pau no està afectat.

http://www.elperiodico.cat/ca/barcelona ... ta-6926028

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Posted: Tuesday 24/07/2018 22:57
by Miquel
Aquesta tarda. L3 ha estat funcionant entre Zona Universitària i Sants - Estació per una banda, i de Pral·lel a Zona Universitària per l'altre.

Inicialment s'ha dit que s'usi la D20 de bus per cobrir el tram afectat, i finalment, s'han dignat a posar un servei de bus entre Paral·lel i Sants. Sembla ser que una incidència tècnica. Probablement a l'estació d'Espanya.

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Posted: Sunday 19/08/2018 14:29
by metring
Tren amb megafonia massa "ràpida" :

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Posted: Thursday 06/09/2018 11:13
by metring
Aquest matí, tot d'afectacions derivades de la tempesta d'aquesta matinada. A la L3, els trens no s'aturen a la via Zona Universitària de Poble Sec ni a Paral·lel en cap via, accessos tancats a Espanya L1, a moltes altres estacions andanes mullades...

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Posted: Tuesday 09/10/2018 10:21
by metring
Tela avui el metro amb la pluja:
I ara la L2 funciona correctament, però al matí...
:x

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Posted: Tuesday 09/10/2018 11:18
by premixero

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Posted: Tuesday 09/10/2018 12:23
by albert28
El colector de Paral·lel no dóna per més....

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Posted: Thursday 18/10/2018 0:43
by bigcoaster
Fa poca estona m'ha passat de llarg un tren de la L3 a l'estació de Catalunya sentit Trinitat Nova. El tren no ha parat i darrere seu ha deixat una olor i fum a cremat important, com si fos algun químic. La gent que estàvem a l'andana ens hem hagut de tapar la boca. A les següents estacions quan hi hem parat amb el següent tren també hi feia aquella olor.

Algú en sap alguna cosa?

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Posted: Thursday 18/10/2018 1:24
by David.F.C.M.B.1000
bigcoaster wrote:Fa poca estona m'ha passat de llarg un tren de la L3 a l'estació de Catalunya sentit Trinitat Nova. El tren no ha parat i darrere seu ha deixat una olor i fum a cremat important, com si fos algun químic. La gent que estàvem a l'andana ens hem hagut de tapar la boca. A les següents estacions quan hi hem parat amb el següent tren també hi feia aquella olor.

Algú en sap alguna cosa?
yo en el caso de la linea 1 los 4000 muchas veces dejan un olor muy fuerte como si fuese a hierro quemado, pero nose es una cosa rara la verdad ya que los 6000 y demas no lo hacen pero los 3000 y 4000 si lo hacen ambos. supongo que seran las pastillas o los discos de freno de estos trenes o incluso podrian ser las propias mordazas por mal mantenimiento que hagan frigcion al frenar y rozen estas con los discos y se recalienten y dejen ese olor a hierro quemado ya que solo son los 4000 quienes dejan ese olor tan fuerte en el aire en el casi de la linea 1

Cuestión de gustos

Posted: Thursday 18/10/2018 1:29
by Renfe445
David.F.C.M.B.1000 wrote:yo en el caso de la linea 1 los 4000 muchas veces dejan un olor muy fuerte como si fuese a hierro quemado, pero nose es una cosa rara la verdad ya que los 6000 y demas no lo hacen pero los 3000 y 4000 si lo hacen ambos. supongo que seran las pastillas o los discos de freno de estos trenes o incluso podrian ser las propias mordazas por mal mantenimiento que hagan frigcion al frenar se recalienten y dejen ese olor a hierro quemado ya que solo son los 4000 quienes dejan ese olor tan fuerte en el aire,
Personalmente a mí me encanta esa olor a frenos (creo que son los frenos, a lo mejor es otra cosa :) ) requemados de los 4000. :D

Re: Cuestión de gustos

Posted: Thursday 18/10/2018 1:35
by David.F.C.M.B.1000
Renfe445 wrote:
David.F.C.M.B.1000 wrote:yo en el caso de la linea 1 los 4000 muchas veces dejan un olor muy fuerte como si fuese a hierro quemado, pero nose es una cosa rara la verdad ya que los 6000 y demas no lo hacen pero los 3000 y 4000 si lo hacen ambos. supongo que seran las pastillas o los discos de freno de estos trenes o incluso podrian ser las propias mordazas por mal mantenimiento que hagan frigcion al frenar se recalienten y dejen ese olor a hierro quemado ya que solo son los 4000 quienes dejan ese olor tan fuerte en el aire,
Personalmente a mí me encanta esa olor a frenos (creo que son los frenos, a lo mejor es otra cosa :) ) requemados de los 4000. :D
nose, yo pienso que seran del sistema de frenos pero añado que yo vi vez en una estacion una 447 frenar en seco y dejo olor a quemado pero fue instantaneo no como en el caso de los 3000 y 4000 que dejan ese olor tan fuerte que se queda por minutos en el ambiente...

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Posted: Thursday 18/10/2018 20:31
by Miquel
Probablement dugués un bogie o eix parcial o totalment frenat i d'aquí la olor i el anar directe a retiro.

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Posted: Friday 19/10/2018 1:18
by bigcoaster
Miquel wrote:Probablement dugués un bogie o eix parcial o totalment frenat i d'aquí la olor i el anar directe a retiro.
Així és, anava frenat i el van retirar del servei a Plaça Espanya i cap a cotxeres a Sant Genís.

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Posted: Saturday 10/11/2018 12:02
by metring

Efectes de la pluja a la L3

Posted: Thursday 15/11/2018 10:18
by Guigui
A primera hora d'aquest matí, la L3 ha estat tallada entre Vall d'Hebron i Passeig de Gràcia. Jo l'he agafada amb Vallcarca sense servei en sentit Zona Universitària (els trens no hi feien parada).

Ara bé, TMB s'hauria de fer mirar a fons la seva política de comunicació. No pot ser que el conductor avisi que no farà parada a Vallcarca després de sortir de Penitents. He sentit una dona que es queixava que si hagués avisat abans, hauria baixat. No en faig directament responsable el motorista, sinó que TMB hauria de tenir un protocol definit per aquestes situacions i indicar clarament als motoristes que avisin ja abans d'entrar a l'estació anterior. Evidentment, això requereix formació, requereix invertir en personal i TMB n'és molt enemic (llevat de la cúpula directiva, és clar, on seria molt més rendible posar màquines escurabutxaques).

Re: Efectes de la pluja a la L3

Posted: Thursday 15/11/2018 10:52
by França451
Guigui wrote:A primera hora d'aquest matí, la L3 ha estat tallada entre Vall d'Hebron i Passeig de Gràcia. Jo l'he agafada amb Vallcarca sense servei en sentit Zona Universitària (els trens no hi feien parada).

això requereix formació, requereix invertir en personal i TMB n'és molt enemic .
Imaginé que el corte era por la lluvia otra vez. Lo raro es que Paralel haya ido bien esta vez.
Con respecto a los recursos, alucina: tenía pensado sugerir a Vidal que en la sección de bus crease salas con personal específicas para líneas problemáticas, por ejemplo el H6 y que todo el personal de esa sala se dedicase exclusivamente a esa línea, con conductores de reserva en la cochera para que en caso de llevar un bus a cubrir un puntoi determinado lo hicieran directamente desde ahí y no mandando los de otras líneas. Ya veo que TMB en general para eso no invierte en recursos.

Creo sinceramente que lo que tendrían que mirarse es el tema de las lluvias. No puede ser que cada vez que cae una tromba de agua impresionante, se corten líneas, y tengas que entrar y salir de las estaciones en canoa. El barrio de Roquetes en Nou Barris se construyó su propio alcantarillado en los 80 y hasta donde yo sé mucho no se ha reformado por allí, y las líneas de metro que atraviesan la zona y zonas cercanas (L11, L4, L3) no escucho que por allí haya problemas de filtraciones por la lluvia.

O el sistema de alcantarillado de agua del centro de la ciudad está obsoleto no, lo siguiente, o sinceramente no lo entiendo. Si mal no recuerdo, después de 1962, en Barcelona y Catalunya se mejoró el tema de las lluvias y su afectación a las ciudades y comunicaciones. O no hicieron ni el huevo o la compañía del Metro de Barcelona de aquel entonces estaba jugando al parchís en ese momento y TMB no hizo mucho en los años posteriores...