Les proves s'estan fent, les estacions a punt i el personal ja ha triat places per cobrir-ho. T'ho pots ben creure.Carlos González wrote:No m'ho crec gaire, segur que passarà com la L9, deien que la inaugurarien l'any passat i resGranolleri wrote:Un diari no enllaçable afirma que el perllongament d'FGC a Terrassa obrirà el 29 de juliol.
Perllongament d'FGC a Terrassa
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Perllongament d'FGC a Terrassa
- Carlos González
- N9
- Posts: 1889
- Joined: Tuesday 24/03/2015 18:35
- Location: Sant Boi de Llobregat
Re: Perllongament d'FGC a Terrassa
D'acord, pensava que seria com el cas de la L9.victorcasta wrote:Les proves s'estan fent, les estacions a punt i el personal ja ha triat places per cobrir-ho. T'ho pots ben creure.Carlos González wrote:No m'ho crec gaire, segur que passarà com la L9, deien que la inaugurarien l'any passat i resGranolleri wrote:Un diari no enllaçable afirma que el perllongament d'FGC a Terrassa obrirà el 29 de juliol.
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
-
- N6
- Posts: 283
- Joined: Sunday 11/01/2015 18:45
Re: Perllongament d'FGC a Terrassa
Jo crec que si s'obrirà, bàsicament perquè a les 112 (vistes 112.02 i 112.03 i una altra sense identificar) els estant cambiant els leds interiors sortint l'ampliació, tapada evidentment amb una tira blanca. La megafonia sembla que també l'estan cambiant per a totes les estacions.Carlos González wrote:No m'ho crec gaire, segur que passarà com la L9, deien que la inaugurarien l'any passat i resGranolleri wrote:Un diari no enllaçable afirma que el perllongament d'FGC a Terrassa obrirà el 29 de juliol.
Re: Perllongament d'FGC a Terrassa
A 24 dies no hi ha massa dubte de que ho diuen sobre segur. Es diferent a quan diuen que x s'inaugurarà d'aqui 1-2 anys o més.
Vox
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Re: Perllongament d'FGC a Terrassa
També a la 112.04. Aquesta portava un adhesiu desenganxat i vaig poder fer foto:
Es pot observar que a diferència de Plaça Catalunya a Terrassa s'anuncia l'enllaç amb la R12.
També m'ha comentat un usuari habitual que estan canviant el gràfic de les pantalles dels trens de la sèrie 113.
Es pot observar que a diferència de Plaça Catalunya a Terrassa s'anuncia l'enllaç amb la R12.
També m'ha comentat un usuari habitual que estan canviant el gràfic de les pantalles dels trens de la sèrie 113.
Re: Perllongament d'FGC a Terrassa
Será para dar apariencia de que hay muchos enlaces en Terrassa, cuando todo lo que hay aparte del R4 es esa chusta de regional que pasa tres veces al día y para en cada esquina. Ser y parecer...
Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
Re: Perllongament d'FGC a Terrassa
Claro, es que informar al usuario de que tal(es) línea(s) para(n) en esa estación es una crueldad. ¿Para qué? Mejor dejemosle que se pierda y confundámoslo más.Don Ramón wrote:Será para dar apariencia de que hay muchos enlaces en Terrassa, cuando todo lo que hay aparte del R4 es esa chusta de regional que pasa tres veces al día y para en cada esquina. Ser y parecer...
Salut!
#volemL9
#volemL9
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Perllongament d'FGC a Terrassa
És divertit que totes les estacions de Terrassa comencin amb el nom de la ciutat a excepció de Vallparadís. O no es posa en cap o es posa en totes, si no és absolutament incoherent.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Re: Perllongament d'FGC a Terrassa
¿Y entonces por qué no lo indica en Pl. Catalunya también? Yo lo digo por eso. Cuando interesa para hacer bonito lo ponen, cuando no porque es mucho enredo, no.davroca5 wrote:Claro, es que informar al usuario de que tal(es) línea(s) para(n) en esa estación es una crueldad. ¿Para qué? Mejor dejemosle que se pierda y confundámoslo más.Don Ramón wrote:Será para dar apariencia de que hay muchos enlaces en Terrassa, cuando todo lo que hay aparte del R4 es esa chusta de regional que pasa tres veces al día y para en cada esquina. Ser y parecer...
Last edited by Don Ramón on Monday 06/07/2015 1:22, edited 1 time in total.
Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
Re: Perllongament d'FGC a Terrassa
Puede ser simplemente un olvido o error del diseñador del plano, que por desgracia es bastante común en todas las redes. Seguramente al diseñador le habrán ordenado poner tal enlaces en tal estación, sin tener en cuenta si en las estaciones existentes falta uno de esos enlaces que ahora marca.Don Ramón wrote:¿Y entonces por qué no lo indica en Pl. Catalunya también?davroca5 wrote:Claro, es que informar al usuario de que tal(es) línea(s) para(n) en esa estación es una crueldad. ¿Para qué? Mejor dejemosle que se pierda y confundámoslo más.Don Ramón wrote:Será para dar apariencia de que hay muchos enlaces en Terrassa, cuando todo lo que hay aparte del R4 es esa chusta de regional que pasa tres veces al día y para en cada esquina. Ser y parecer...
Doncs si, es estrany. Potser es perquè el nom quedava massa llarg?wefer wrote:És divertit que totes les estacions de Terrassa comencin amb el nom de la ciutat a excepció de Vallparadís. O no es posa en cap o es posa en totes, si no és absolutament incoherent.
Salut!
#volemL9
#volemL9
Re: Perllongament d'FGC a Terrassa
Me parece un error gravísimo. No puedes indicar unos servicios en algunas estaciones, y en otras omitir los mismos. Es incoherente, y eso genera confusión.
Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
Pre-inauguració del perllongament.
El conseller Vila presenta la posada en servei del perllongament de la línia d'FGC a Terrassa
El conseller de Territori i Sostenibilitat, Santi Vila, presentarà demà divendres la finalització de les obres i la posada en servei del perllongament de la línia d’FGC a Terrassa
L’acte tindrà lloc, a les 10.00 hores a l’estació FGC Terrassa-Estació del Nord. ( Pl. de l’Estació del Nord. Terrassa). S'adjunta plànol
El conseller de Territori i Sostenibilitat, Santi Vila, presentarà demà divendres la finalització de les obres i la posada en servei del perllongament de la línia d’FGC a Terrassa
L’acte tindrà lloc, a les 10.00 hores a l’estació FGC Terrassa-Estació del Nord. ( Pl. de l’Estació del Nord. Terrassa). S'adjunta plànol
Salut!
#volemL9
#volemL9
Re: Perllongament d'FGC a Terrassa
.@SantiVila anuncia que el dimecres, 29 de juliol es posarà en servei el perllongament d'@FGC a #Terrassa.
https://twitter.com/territoricat/status ... 0404343808
https://twitter.com/territoricat/status ... 0404343808
Re: Perllongament d'FGC a Terrassa
http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/AppJ ... -juliol.do
El conseller Santi Vila anuncia que el perllongament d'FGC a Terrassa entrarà en servei el 29 de juliol
Les obres, amb una inversió de 401 M€, han consistit en la construcció d’un nou tram de doble túnel de 4 quilòmetres des de l’estació de Terrassa Rambla fins al nord de la ciutat i de tres noves estacions
Es configura una línia de metro que uneix punts estratègics de la ciutat i zones de desenvolupament, es millora la connexió amb el Vallès i l’àrea metropolitana de Barcelona i es potencia la intermodalitat amb la xarxa de Rodalies
La xarxa d’FGC a Terrassa sumarà 5,5 milions de viatgers/any i suposarà per al Metro del Vallès 3 milions d’usuaris nous
El conseller de Territori i Sostenibilitat, Santi Vila, acompanyat del president de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC), Enric Ticó, i de l’alcalde de Terrassa, Jordi Ballart, ha anunciat avui que el perllongament de la línia d’FGC a la ciutat entrarà en funcionament el 29 de juliol vinent. Vila ho ha explicat durant una visita a l’estació de Terrassa Estació del Nord, una de les tres noves estacions del Metro del Vallès amb què comptarà el municipi i que servirà d’intercanviador amb la xarxa de Rodalies.
El conseller Vila ha valorat aquest anunci afirmant que “el país no només ha estat resilient per superar la crisi econòmica, sinó que ha aconseguit tirar endavant objectius ambiciosos que s’havia marcat abans de la recessió”. En aquest sentit, ha agraït que, “al final, ho hem pogut tirar endavant amb l’alineació de tothom”.
El perllongament d’FGC a Terrassa ha suposat la construcció d’un tram de línia de doble túnel de 4 quilòmetres, des de l’estació de Terrassa Rambla, on finalitza ara, fins al nord de la ciutat, a Can Roca. Amb el tram nou, entraran en funcionament tres noves estacions: Vallparadís Universitat, Terrassa Estació del Nord i Terrassa Nacions Unides, així com un dipòsit de trens al final de la línia. A més d’aquestes actuacions, s’ha remodelat la via a l’estació i cua de maniobres existents a Terrassa Rambla.
Pel conseller de Territori i Sostenibilitat, aquesta obra expressa “el compromís amb la mobilitat sostenible, el transport públic i, especialment, amb FGC, que té un servei que excel·leix”.
L’obra civil i la col·locació de rails i catenària van finalitzar el febrer de 2014 i els treballs d’arquitectura de les estacions i d’instal·lacions es troben pràcticament enllestits. En concret, en aquests dies abans de la posada en marxa de la línia es duran a terme acabats i comprovacions, així com les diverses proves de circulació de trens.
Millora de la mobilitat
Aquesta actuació ha comptat amb una inversió de 401 MEUR i significa una millora notable en la mobilitat en transport públic a Terrassa i el seu entorn i la seva connexió amb Barcelona i l’àrea metropolitana:
· Millora del transport urbà, ja que esdevé una línia de metro per a la ciutat que uneix i apropa punts estratègics i també llocs d’interès cultural i turístic: el centre històric, la Universitat Politècnica de Catalunya, l’Hospital Mútua de Terrassa, el parc de Vallparadís, el conjunt monumental de Sant Pere, el Castell-Cartoixa, la Casa Baumann, el Museu Tèxtil o l’Hospital de Sant Llàtzer. També permet millorar l’accés en transport públic a zones en desenvolupament de la ciutat.
· Millora del transport amb el Vallès i amb Barcelona, tant amb FGC com amb Rodalies de Catalunya.
· Millora de la intermodalitat ferroviària amb el transbordament amb Rodalies (línies R4 i R12) a l’estació Terrassa Estació del Nord.
· Millora de la intermodalitat amb l’autobús.
Les noves estacions
Vallparadís Universitat: Compta amb dos accessos des del carrer; des de la plaça dels Drets Humans i des del Parc de Vallparadís (en un nivell inferior) i dos vestíbuls, de 141 i 868 metres quadrats, respectivament, situats en cadascun dels accessos. Disposa de quatre ascensors, escales fixes i 1 de mecànica. Hi ha 4 plantes lliures entre el nivell de la plaça dels Drets Humans i el nivell del Parc, que gestionarà Mútua de Terrassa.
Ø Terrassa Estació del Nord: L’intercanviador se situa en el parc del Nord, s’hi accedeix des de l’avinguda 22 de juliol; compta amb escales fixes i mecàniques i dos ascensors. El vestíbul comú té una superfície de 383 m2 i el vestíbul d’FGC, de 257 m2. S’ha construït un passadís de correspondència amb l’estació de Rodalies a nivell de vestíbul.
Ø Terrassa Nacions Unides: Situada a la confluència entre l’avinguda Parlament i l’avinguda Béjar; compta amb dos ascensors, escales mecàniques i fixes i un vestíbul de 433 m2. La instal·lació compta amb cinc plantes lliures sobre l’andana.
5,5 milions d’usuaris anuals a l’àrea de Terrassa
Amb la posada en servei del perllongament, la previsió de viatges anuals de les cinc estacions amb què ara comptarà l’àrea de Terrassa és de 5,5 milions, amb la distribució per estacions següent:
Les Fonts 381.354
Terrassa Rambla 1.861.071
Vallparadís Universitat 1.546.501
Terrassa Estació del Nord 1.163.051
Terrassa Nacions Unides 585.986
Total 5.537.963
D’altra banda, la previsió de demanda per dia és de 19.000 viatges, que es distribuiran, per estacions:
viatges
Terrassa Rambla
6.893
Vallparadís Universitat
5.728
Terrassa Estació del Nord
4.308
Terrassa Nacions Unides
2.170
Total
19.099
En el global del Metro del Vallès, la millora de la cobertura que ofereix el perllongament de Terrassa es preveu que aporti uns 3,1 milions d’usuaris nous, xifra que suposa un increment de la demanda d’un 10%.
L’oferta de servei
El servei es prestarà mitjançant unitats de tren de les sèries 112 (720 viatgers/tren) i 113 (792 viatgers/tren). En els dies feiners del període lectiu, s’efectuaran 166 circulacions de trens entre Barcelona i Terrassa, amb la freqüència i franja horària següents:
Trens en dies feiners lectius
Hora punta
(matí)
Hora vall
Hora intermèdia
(tarda)
Franja horària
7:00 a 8:00
8:00 a 9:00
11:00 a 14:00
A partir de les 14:00
Trens/hora
8
6
4
5
Franja horària. Exemple: estació Terrassa Nacions Unides
De dilluns a dijous (excepte agost)
Divendres (excepte agost)
De dilluns a dijous agost
Divendres agost
Dissabtes i festius (vigílies de festius)
Diumenges i festius
Hora
inici
4:17
4:17
4:46
4:46
5:06
5:06
Hora
finalització
0:52
2:42
1:18
2:40
2:40
1:18
Temps de recorregut
El trajecte des de Terrassa Rambla, on finalitzava fins ara la línia d’FGC, fins al final del nou tram que entra en servei serà de 8 minuts. Des de les Fonts, seran 12 minuts.
Les Fonts a Terrassa Rambla 4 minuts
Terrassa Rambla a Vallparadís Universitat 3 minuts
Vallparadís Universitat a Terrassa Estació del Nord 2 minuts
Terrassa Estació del Nord a Terrassa Nacions Unides 3 minuts
http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/docs ... ec22f7.pdf
http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/docs ... 8bcdaa.jpg
El conseller Santi Vila anuncia que el perllongament d'FGC a Terrassa entrarà en servei el 29 de juliol
Les obres, amb una inversió de 401 M€, han consistit en la construcció d’un nou tram de doble túnel de 4 quilòmetres des de l’estació de Terrassa Rambla fins al nord de la ciutat i de tres noves estacions
Es configura una línia de metro que uneix punts estratègics de la ciutat i zones de desenvolupament, es millora la connexió amb el Vallès i l’àrea metropolitana de Barcelona i es potencia la intermodalitat amb la xarxa de Rodalies
La xarxa d’FGC a Terrassa sumarà 5,5 milions de viatgers/any i suposarà per al Metro del Vallès 3 milions d’usuaris nous
El conseller de Territori i Sostenibilitat, Santi Vila, acompanyat del president de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC), Enric Ticó, i de l’alcalde de Terrassa, Jordi Ballart, ha anunciat avui que el perllongament de la línia d’FGC a la ciutat entrarà en funcionament el 29 de juliol vinent. Vila ho ha explicat durant una visita a l’estació de Terrassa Estació del Nord, una de les tres noves estacions del Metro del Vallès amb què comptarà el municipi i que servirà d’intercanviador amb la xarxa de Rodalies.
El conseller Vila ha valorat aquest anunci afirmant que “el país no només ha estat resilient per superar la crisi econòmica, sinó que ha aconseguit tirar endavant objectius ambiciosos que s’havia marcat abans de la recessió”. En aquest sentit, ha agraït que, “al final, ho hem pogut tirar endavant amb l’alineació de tothom”.
El perllongament d’FGC a Terrassa ha suposat la construcció d’un tram de línia de doble túnel de 4 quilòmetres, des de l’estació de Terrassa Rambla, on finalitza ara, fins al nord de la ciutat, a Can Roca. Amb el tram nou, entraran en funcionament tres noves estacions: Vallparadís Universitat, Terrassa Estació del Nord i Terrassa Nacions Unides, així com un dipòsit de trens al final de la línia. A més d’aquestes actuacions, s’ha remodelat la via a l’estació i cua de maniobres existents a Terrassa Rambla.
Pel conseller de Territori i Sostenibilitat, aquesta obra expressa “el compromís amb la mobilitat sostenible, el transport públic i, especialment, amb FGC, que té un servei que excel·leix”.
L’obra civil i la col·locació de rails i catenària van finalitzar el febrer de 2014 i els treballs d’arquitectura de les estacions i d’instal·lacions es troben pràcticament enllestits. En concret, en aquests dies abans de la posada en marxa de la línia es duran a terme acabats i comprovacions, així com les diverses proves de circulació de trens.
Millora de la mobilitat
Aquesta actuació ha comptat amb una inversió de 401 MEUR i significa una millora notable en la mobilitat en transport públic a Terrassa i el seu entorn i la seva connexió amb Barcelona i l’àrea metropolitana:
· Millora del transport urbà, ja que esdevé una línia de metro per a la ciutat que uneix i apropa punts estratègics i també llocs d’interès cultural i turístic: el centre històric, la Universitat Politècnica de Catalunya, l’Hospital Mútua de Terrassa, el parc de Vallparadís, el conjunt monumental de Sant Pere, el Castell-Cartoixa, la Casa Baumann, el Museu Tèxtil o l’Hospital de Sant Llàtzer. També permet millorar l’accés en transport públic a zones en desenvolupament de la ciutat.
· Millora del transport amb el Vallès i amb Barcelona, tant amb FGC com amb Rodalies de Catalunya.
· Millora de la intermodalitat ferroviària amb el transbordament amb Rodalies (línies R4 i R12) a l’estació Terrassa Estació del Nord.
· Millora de la intermodalitat amb l’autobús.
Les noves estacions
Vallparadís Universitat: Compta amb dos accessos des del carrer; des de la plaça dels Drets Humans i des del Parc de Vallparadís (en un nivell inferior) i dos vestíbuls, de 141 i 868 metres quadrats, respectivament, situats en cadascun dels accessos. Disposa de quatre ascensors, escales fixes i 1 de mecànica. Hi ha 4 plantes lliures entre el nivell de la plaça dels Drets Humans i el nivell del Parc, que gestionarà Mútua de Terrassa.
Ø Terrassa Estació del Nord: L’intercanviador se situa en el parc del Nord, s’hi accedeix des de l’avinguda 22 de juliol; compta amb escales fixes i mecàniques i dos ascensors. El vestíbul comú té una superfície de 383 m2 i el vestíbul d’FGC, de 257 m2. S’ha construït un passadís de correspondència amb l’estació de Rodalies a nivell de vestíbul.
Ø Terrassa Nacions Unides: Situada a la confluència entre l’avinguda Parlament i l’avinguda Béjar; compta amb dos ascensors, escales mecàniques i fixes i un vestíbul de 433 m2. La instal·lació compta amb cinc plantes lliures sobre l’andana.
5,5 milions d’usuaris anuals a l’àrea de Terrassa
Amb la posada en servei del perllongament, la previsió de viatges anuals de les cinc estacions amb què ara comptarà l’àrea de Terrassa és de 5,5 milions, amb la distribució per estacions següent:
Les Fonts 381.354
Terrassa Rambla 1.861.071
Vallparadís Universitat 1.546.501
Terrassa Estació del Nord 1.163.051
Terrassa Nacions Unides 585.986
Total 5.537.963
D’altra banda, la previsió de demanda per dia és de 19.000 viatges, que es distribuiran, per estacions:
viatges
Terrassa Rambla
6.893
Vallparadís Universitat
5.728
Terrassa Estació del Nord
4.308
Terrassa Nacions Unides
2.170
Total
19.099
En el global del Metro del Vallès, la millora de la cobertura que ofereix el perllongament de Terrassa es preveu que aporti uns 3,1 milions d’usuaris nous, xifra que suposa un increment de la demanda d’un 10%.
L’oferta de servei
El servei es prestarà mitjançant unitats de tren de les sèries 112 (720 viatgers/tren) i 113 (792 viatgers/tren). En els dies feiners del període lectiu, s’efectuaran 166 circulacions de trens entre Barcelona i Terrassa, amb la freqüència i franja horària següents:
Trens en dies feiners lectius
Hora punta
(matí)
Hora vall
Hora intermèdia
(tarda)
Franja horària
7:00 a 8:00
8:00 a 9:00
11:00 a 14:00
A partir de les 14:00
Trens/hora
8
6
4
5
Franja horària. Exemple: estació Terrassa Nacions Unides
De dilluns a dijous (excepte agost)
Divendres (excepte agost)
De dilluns a dijous agost
Divendres agost
Dissabtes i festius (vigílies de festius)
Diumenges i festius
Hora
inici
4:17
4:17
4:46
4:46
5:06
5:06
Hora
finalització
0:52
2:42
1:18
2:40
2:40
1:18
Temps de recorregut
El trajecte des de Terrassa Rambla, on finalitzava fins ara la línia d’FGC, fins al final del nou tram que entra en servei serà de 8 minuts. Des de les Fonts, seran 12 minuts.
Les Fonts a Terrassa Rambla 4 minuts
Terrassa Rambla a Vallparadís Universitat 3 minuts
Vallparadís Universitat a Terrassa Estació del Nord 2 minuts
Terrassa Estació del Nord a Terrassa Nacions Unides 3 minuts
http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/docs ... ec22f7.pdf
http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/docs ... 8bcdaa.jpg
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Perllongament d'FGC a Terrassa
Ja s'ha realitzat l'acte:
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Re: Perllongament d'FGC a Terrassa
És farà algun tipus de trajecte intern de Terrassa o rodalies evitant Barcelona, tipus Sant Cugat-Terrassa?
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Perllongament d'FGC a Terrassa
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: Perllongament d'FGC a Terrassa
Marçal, des de quan es poden embeure tuits al fòrum? No sabia que existia la funció.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Perllongament d'FGC a Terrassa
No està previst.tituscat wrote:És farà algun tipus de trajecte intern de Terrassa o rodalies evitant Barcelona, tipus Sant Cugat-Terrassa?