Page 15 of 23

Re: Seguiment de les obres Pep Ventura-Badalona Centre (L2)

Posted: Friday 09/01/2009 11:11
by sergi
"Des d’octubre de 2005 el DPTOP està duent a terme obres per tal de perllongar l’L2 des de l’estació Pep Ventura"

Si finalmente se inaugura en 2010...

! 5 años para construir 700 metros de túnel y una estación ! :plas :plas :plas :plas :plas

Re: Seguiment de les obres Pep Ventura-Badalona Centre (L2)

Posted: Friday 09/01/2009 15:32
by Vox
Es el primer cop que veiem un render del nou vestíbul, no?

Vejam si faig algunes fotografies properament.

Vox

Re: Seguiment de les obres Pep Ventura-Badalona Centre (L2)

Posted: Friday 09/01/2009 15:51
by El LLOP
sergi wrote:"Des d’octubre de 2005 el DPTOP està duent a terme obres per tal de perllongar l’L2 des de l’estació Pep Ventura"

Si finalmente se inaugura en 2010...

! 5 años para construir 700 metros de túnel y una estación ! :plas :plas :plas :plas :plas
i els que ens ha costat $$$$$$$$$$$$$$$$$$!!!!!!!!!!!!

Re: Seguiment de les obres Pep Ventura-Badalona Centre (L2)

Posted: Sunday 11/01/2009 0:46
by sortrens
:'( És vergonyós que portin cinc anys amb les obres!!!

JA lis pot quedar maco perque sinó... al final és més important que millorin les freqüències de pas de la L2, s'espavilin per ferla d'una vegada automàtica com la L9 i ampliin l'horari de Metro. Extendre la xarxa és important però la que ja està extesa cal cuidarla.

Re: Seguiment de les obres Pep Ventura-Badalona Centre (L2)

Posted: Sunday 11/01/2009 9:38
by Rafa Monty
sortrens wrote::'( És vergonyós que portin cinc anys amb les obres!!!

JA lis pot quedar maco perque sinó... al final és més important que millorin les freqüències de pas de la L2, s'espavilin per ferla d'una vegada automàtica com la L9 i ampliin l'horari de Metro. Extendre la xarxa és important però la que ja està extesa cal cuidarla.
És el que Passa quan es construeix estacions de Pernollogament. La L-2 Arribará a Badalona quan s' hagi Inaugurat la L9, I Sempre es Tiren Massa Temps a les Construccions, com la L5 Horta - Vall d' Hebron, al 1995 Ja hi havien queixes per que estaven esperant que Arribessi... I Encara s' está Construïnt...

Pregunta Teórica, Qué será Abans a Badalona? La L2 o L10? :D

Abans a Badalona

Posted: Sunday 11/01/2009 18:24
by Guigui
Rafa Monty wrote:Pregunta Teórica, Qué será Abans a Badalona? La L2 o L10? :D
Resposta pràctica: la L2, que ja hi arriba des del 2002 (en versió L4, des del 1985). I si et refereixes a Badalona Centre, la L10 no hi arribarà mai.

Re: Seguiment de les obres Pep Ventura-Badalona Centre (L2)

Posted: Sunday 11/01/2009 19:41
by Rafa Monty
:?

Jo em Referia la L2 A Badalona Centre o la L10 Desde Gorg.

Re: Seguiment de les obres Pep Ventura-Badalona Centre (L2)

Posted: Monday 12/01/2009 18:33
by Miquel
Home està clar la L10 i de tirada, si diuen que a la Primavera estarà en proves.

Re: Seguiment de les obres Pep Ventura-Badalona Centre (L2)

Posted: Monday 12/01/2009 23:19
by escursso
El LLOP wrote: i els que ens ha costat $$$$$$$$$$$$$$$$$$!!!!!!!!!!!!
No només €€€€€, també problemes pels veins, pel trànsit, pels busos... cal recordar que Badalona ja per si sola, no és una ciutat per circular sense problemes, només faltaven 5 o 6 anys d'obres en ple centre.

Per a mi, és una vergonya el que triguen a fer 700 metres de túnel :? :? :? :?

Us imagineu el que podria ser que travessessin tot Badalona fins el polígon de Can Ribó, per exemple? Un kaos :martell1

Re: Seguiment de les obres Pep Ventura-Badalona Centre (L2)

Posted: Tuesday 13/01/2009 1:16
by nooiler
escursso wrote:Us imagineu el que podria ser que travessessin tot Badalona fins el polígon de Can Ribó, per exemple? Un kaos :martell1
No vull ni pensar que passarà quan l'hagin de fer passar (tal i com està previst) per sota de la Via Augusta i comencin a trobar restes i fosses romanes. :boig

Re: Seguiment de les obres Pep Ventura-Badalona Centre (L2)

Posted: Wednesday 14/01/2009 0:34
by Vox
Gent, si es fa aquest túnel més enllà de Badalona Centre, probablement serà amb tuneladora i bastant profund, precisament per les restes romanes, la zona en concret n'està PLENA (no hi ha construcció que no en trovin, i parlem d'edificis normalets). El que passa es que per on arribarà el túnel fins Badalona Centre sembla estar bastant amunt, però vaja, ni idea.

Vox

Re: Seguiment de les obres Pep Ventura-Badalona Centre (L2)

Posted: Thursday 15/01/2009 22:05
by EUKibo
Segons els plànols de GISA la L2 queda encarada directament al museu de Badalona; epicentre de les runes romanes de la ciutat. A més, no està gens profunda la línia a Badalona Centre i amb tuneladora pel bé del patrimoni no es podria fer aquest tram.

De fet el tram comprès entre Badalona Centre L2 (Hospital municipal) i el museu de Badalona - Oficines de l'ajuntament té una gran quantitat de runes romanes a sota descobertes i tornades a tapar (l'ajuntament de Badalona va dir que no tenia pressupost per museitzar la muralla romana de Baetvlo que es van trobar amb les obres de les oficines municipals) i moltes cases velles hi ha rumors populars que diuen que no es tiren a terra perquè se sap que si s'edifica allà es trobaran runes.

Re: Seguiment de les obres Pep Ventura-Badalona Centre (L2)

Posted: Friday 27/02/2009 3:22
by Vox
Un parell d'imatges del dijous 26 de febrer:

Image
Image

Image

Vox

Re: Seguiment de les obres Pep Ventura-Badalona Centre (L2)

Posted: Friday 27/02/2009 13:10
by uriol108
Els operaris que es veuen són els que estan excavant el jaciment arqueològic ?

Re: Seguiment de les obres Pep Ventura-Badalona Centre (L2)

Posted: Wednesday 15/04/2009 18:36
by Vox
Dilluns 13 d'abril:

Image

Image

Image

Vox

Re: Seguiment de les obres Pep Ventura-Badalona Centre (L2)

Posted: Wednesday 15/04/2009 18:38
by metring
Oleeeeeeeeee!!!!!!!! Veig que la cosa està força avançada! Ara falta escollir el projecte de la plaça a on es trobarà la boca, no?

Re: Seguiment de les obres Pep Ventura-Badalona Centre (L2)

Posted: Thursday 16/04/2009 0:04
by Vox
metring wrote:Oleeeeeeeeee!!!!!!!! Veig que la cosa està força avançada! Ara falta escollir el projecte de la plaça a on es trobarà la boca, no?
Exacte, però per sort l'arribada del metro no depen d'això. Se suposa que per l'estiu del 2010 ha d'estar llest. 4 anys per fer una estació. Es depriment :'(

Vox

Re: Seguiment de les obres Pep Ventura-Badalona Centre (L2)

Posted: Thursday 16/04/2009 0:06
by metring
I esperat, que ho inauguraran a "bombo y platillo", com si haguessin obert una línia sencera. Jo si visqués a Badalona, estaria tant emprenyada que no aniria a cap acte conmemoratiu com a protesta.

Re: Seguiment de les obres Pep Ventura-Badalona Centre (L2)

Posted: Thursday 16/04/2009 19:05
by Izo
uriol108 wrote:Els operaris que es veuen són els que estan excavant el jaciment arqueològic ?
Sí, són de l'empresa d'arqueologia a la qual la Generalitat va encarregar l'excavació de les restes. El de la foto era el jaciment on anirà l'aparcament, on vaig estar treballant. A l'altra banda del mur hi havia (i encara hi és) el túnel del metro, on també hi havia restes. Les excavacions van acabar a finals de març i ara només hi ha obrers.

I Morera-Pomar??

Posted: Friday 24/07/2009 23:57
by metring
No és sobre l'estació en si, però si sobre la que hauria de seguir-la:

http://www.elpunt.cat/noticia/article/1 ... pomar.html

ERC demana a la Generalitat que no s'oblidi de l'estació de metro de Morera-Pomar
24/07/09 02:00 - Badalona - m.membrives



Esquerra Republicana de Catalunya (ERC) de Badalona ha presentat al·legacions al pla territorial metropolità de Barcelona (PTMB), entre les quals en destaca una de referida a la prolongació de la línia 2 del metro cap als barris de Morera i Pomar, que no apareix en aquest planejament, tot i que sí que figurava en l'avantprojecte i en el pla director d'infraestructures del 2001-2010. El president local d'ERC, Jordi Albaladejo, assegura que es tracta d'«una infraestructura essencial per millorar la mobilitat de les 15.000 persones que viuen als barris de Morera i Pomar i per a tots els que treballen als polígons industrials de les Guixeres, Pomar de Dalt i Bonavista». El fet que aquesta ampliació de la línia fins a aquests dos barris i després en metro lleuger fins a l'hospital de Can Ruti no estigui explicitat al PTMB planteja, segons els responsables d'ERC, «seriosos dubtes sobre la materialització de l'estació de Casagemes», que sí que hi apareix.

L'allargament de la línia del tramvia centra una altra de les al·legacions, segons la qual es proposa que la línia T4 del Trambesòs comuniqui Sant Adrià amb Montgat passant per l'espai que deixaria lliure el trasllat de la via del tren cap a l'interior. En aquest sentit, Francesc Ribot, de la direcció local d'ERC, assegura que hi ha «un greuge comparatiu amb el creixement de les línies de tramvia al Baix Llobregat, ja que sembla que no tinguin en compte el Barcelonès Nord». El conjunt d'al·legacions presentades també fan referència al canvi de denominació de la C-31 «com a primer pas per procedir al soterrament parcial» i fa referència a la millora d'algun dels accessos i la creació d'un de nou a l'alçada de les Guixeres. De la B-500 demanen que es concreti que no serà de peatge i que es garanteixi «un impacte ambiental mínim al parc de la Serralada de Marina».

Acte conjunt d'ICV-EUiA

Els representants d'ICV-EUiA de la comarca han unit esforços i ahir van anunciar les al·legacions al PTMB. Pel que fa a Sant Adrià, l'agrupació demana el trasllat de la línia C1 de ferrocarril a l'interior de Badalona i Sant Adrià i que el nou traçat sigui de quatre vies per tal «d'augmentar el nombre d'estacions i s'apropi a les zones més poblades de Badalona i Sant Adrià». El portaveu del grup, Gregorio Belmonte, va demanar «reduir l'impacte que provoca la C-31 i la ronda Litoral al seu pas pels municipis. «Cal esmenar el greuge que representen els traçats d'aquestes infraestructures», va dir Belmonte. El dirigent ecosocialista va demanar «potenciar i protegir el sòl econòmic i industrial de Sant Adrià i Badalona». En el cas de Badalona, l'única novetat que s'ha inclòs a les que ja es van anunciar és el «remodelatge del nus de la Trinitat». Carles Sagués, president del grup d'ICV-EUiA a Badalona, va dir que cal «repensar» l'actual nus, perquè «no es converteixi en un tap» i pugui suportar la demanda de mobilitat entre el Maresme i el Barcelonès Nord amb el Vallès.