Page 15 of 30
Posted: Sunday 12/03/2006 20:04
by Loyster
Quins 5000 estan a la L2 i la L3 (vull dir el numero de tren
)
Posted: Monday 13/03/2006 9:47
by Mortadel·lo
He pujat al 5033-5034-5509-5035-5036 i té les portes de cabina transparents encara, així que aprofiteu
ah, i m'he creuat amb el 5044-5043-5511-5042-5041, no se si l'havíem fitxat ja.
Posted: Monday 13/03/2006 10:43
by davida
Posted: Monday 13/03/2006 11:46
by Mortadel·lo
pregunta tonta, què faran amb els 9000s quan els entreguin si no tenen per on córrer?
Posted: Monday 13/03/2006 11:55
by metring
Segur que és un 9000?
Jo n'havia vist quan la jornada de portes obertes, i eren totalment blancs
Posted: Monday 13/03/2006 12:36
by davida
metring wrote:Segur que és un 9000?
Jo n'havia vist quan la jornada de portes obertes, i eren totalment blancs
Jo tambe els vaig veure a la jornada de portes obertes, a la següent fotos fins hi tot podras veure el logo de TMB
Posted: Monday 13/03/2006 12:44
by metring
Ah, doncs potser vaig coincidir amb algún que no estava del tot pintat
Merci per ensenyar la foto
Per casualitat vas veure també uns metros blaus, estrets que eren d'una ciutat japonesa? Recordes el nom? Crec que començava per S
Un clon del 5000
Posted: Monday 13/03/2006 13:07
by metring
Mireu en aquest link
http://www.caf.net/caste/productos/proy ... 1&sec=desc, hi ha el metro de Roma, i és clavadet al 5000!!!!!!
Plagi? Semblança? Mireu les fotos dels testers, interiorisme, no són exactes però molt,molt semblants!! Ho hauran fet per alguna cosa???
Posted: Monday 13/03/2006 13:15
by davida
Et refereixes al uns metros per la xina, crec que es a la zona de Shangay, la ciutat no en recordo el nom exacte pero es algo como "Yang Poo" (en van dir el nom de la ciutat i em va recordar la paraula Xampú)
Re: Un clon del 5000
Posted: Tuesday 14/03/2006 1:04
by victorcasta
metring wrote:Mireu en aquest link
http://www.caf.net/caste/productos/proy ... 1&sec=desc, hi ha el metro de Roma, i és clavadet al 5000!!!!!!
Plagi? Semblança? Mireu les fotos dels testers, interiorisme, no són exactes però molt,molt semblants!! Ho hauran fet per alguna cosa???
Sent CAF el mateix que fa els 5000 i els del Metro de Roma, no t'aclareix els dubtes?
Una de romans...
Posted: Tuesday 14/03/2006 13:11
by JaMiRo!
Hola!
Què feu fent espionatge industrial a l'Alstom, que m'enfadaré!!!
Ah, us recordo que un 5000
romà es va fotre una ai carai! per quedar-se sense frenada i una mica més i salta al carrer (l'ai carai! es va produïr contra el topall d'una via a l'aire lliure que estava en perpendicular amb un carrer que passava per allà mateix). I que és el primer tren del Metro de Barcelona que no és exclusiu de la nostra ciutat...
No em
barrufen els 5000...
Salut!
Posted: Tuesday 14/03/2006 15:26
by metring
Posted: Tuesday 14/03/2006 20:12
by Trenscat
Tornant als 5000s, no sé si m'ho sembla a mi, però oi que als trens més nous que s'han anat incorporant ja no els posen les tires blanques a la mampara que separa la cabina del departament de viatgers? O sigui, que queda tot destapat del tot vaja... M'equivoco?
Posted: Tuesday 14/03/2006 22:44
by Carlos L'H
Yo creo que aun no han tenido tiempo para ponerlas porque los primeros también estuvieron lo suyo para introducirlo, es mas los pusieron porque algunos conductores se quejaban que todo el rato les miraban. Ya los pondran
Posted: Tuesday 14/03/2006 23:05
by Fran-Ikarus
Si els més nous (5037-5040 i 5041-5044) són precisament els que les porten des d'un bon començament...
Posted: Tuesday 14/03/2006 23:38
by Mortadel·lo
el 5036 no en té, i que duri!
Posted: Tuesday 14/03/2006 23:47
by Serie600
Hola:
Jo no entenc tant problema en que el passatge pugui veure el que fa el conductor. Els autobussos "de tota la vida" es pot veure al conductor i al tram tambe.
Potser no estan carregats de punyetes?. Potser no es que tenen una mica d'egocentrisme i el que deurien pensar que el que realment l'hi fa gracia al passatge es veure el tunel i no pas les "evolucions" del motorista?. Potser el que pasa es que no volen que el passatge s'adoni que no fan res i que el tren va sol?.
Massa fins ens han sortit ara els Srs. Motoristes. Ja podrien esmerçar-se en altres coses com no "pillar" al passatge amb les portes en lloc d'aquestas collonades!. Que per un que no doni presses amb el "pito", 5 que tenen el dit fluix.
Sal.lutacions:
Serie600
Posted: Wednesday 15/03/2006 13:22
by oscar440
Ei! Encara no hi és la fitxa tècnica dels 5000 a la web de Wefer, a la secció de Metro de Barcelona...
Salutacions!
Punxant...
Posted: Wednesday 15/03/2006 15:50
by JaMiRo!
Hola!
Mira que increpar al pobre wefer...
Però bé, ja que hi som: li falta la sèrie
2100 (no és la mateixa que la 2000 com bé sabeu) i la
500...
No t'ho prenguis malament wefer, és per tocar allò que no sona una mica...
Per cert, avui en una conferència de l'Alstom a la meva escola (enginyers industrials) hem vist un 9000 quasi acabat...L'esquema de pintura és semblant a la sèrie 5000, però el frontal no és tan lleig. 8)
Seguiremos informando.
Salut!
Posted: Wednesday 15/03/2006 22:56
by wefer
oscar440 wrote:Ei! Encara no hi és la fitxa tècnica dels 5000 a la web de Wefer, a la secció de Metro de Barcelona...
Salutacions!
Ai, paciència home, paciència!!!
Et prometo que així que acabi la partida al Tycoon que estic fent últimament
, em poso a actualitzar la web.