Page 15 of 150

nova proposta completa

Posted: Wednesday 07/02/2007 19:43
by fredebcnteatre
Hola, he repensat les propostes que vaig fer, i ara he replantejat.. al final la linea Diagonal fará tetuan-ildefons cerdá(per gran via), diagonal i el litoral, les linees de F.G.C faran conexions entre si... Pero per ara, he fet alguns retocs... poc a poc s'anira ampliant... a medida que vagi preparant els arxius i tal. La L1 y D serán circulars... Bé, neu seguint a mesura. Demá intentaré pujar-hi més... fins on he arribat. Pero clar, cal optimitzar una mica les imatges perquè es poguin pujar bé.
http://www.alephbcn.com/noumetro/

Posted: Wednesday 14/02/2007 21:25
by Izo
Aquí us poso la meva proposta de línies de metro per a Barcelona i els voltants. No és ni millor ni pitjor que les que ja hem vist, tan sols una més a considerar i criticar (constructivament, eh?) ;)

Veureu que hi ha moltes semblances amb coses ja proposades per altres forumaires. Això no és tant perquè hagi plagiat alegrement altres idees sinó perquè a força de repetir i repetir fins a la sacietat mapes d'una xarxa de metro ampliada un se n'adona que hi ha coses que s'haurien de realitzar per pura lògica (ampliació del metro al Baix Llobregat, per exemple) com també a un se li fa més i més evident que certs llocs demanen a crits el metro, que és de sentit comú, vaja.

Per cert, vull dir que tant el traçat com l'emplaçament de les estacions és orientatiu, no us els prengueu 'al peu de la lletra', més que res perquè el mapa no és massa gran ni massa detallat i la qualitat de la imatge s'ha ressentit al haver-lo fet amb el paint (sóc un cutre, ja ho sé). El mateix dic pel que fa als noms de les estacions. De tota manera he conservat els ja existents, amb petites modificacions. Els noms de les noves estacions es basen en topònims o en noms de carrers. He consultat mapes oficials de la Generalitat per cerciorar-me de la validesa dels topònims, tot i que també he fet servir el GoogleMaps quan em feia mandra buscar noms de llocs... :roll:
Al tallar línies i cosir-les amb altres no he tingut en compte si és tècnicament possible; sempre he suposat que sí. El mateix pel que fa al traçat de les noves línies: sempre he imaginat que era possible fer-les passar per allà.
Per últim dir que no conec totes les ciutats de la RMB i molt menys tots els seus carrers i barris, per la qual cosa és molt possible trobar que he col·locat estacions enmig del no-res. Però, vaja, al ritme que anem posant totxos i ciment segur que al cap d'un parell d'anys ja estarà urbanitzada la zona en qüestió i hi haurà demanda per a una éstació de metro...

El mapa del metro

Posted: Wednesday 14/02/2007 22:32
by EUKibo
Eh! pues la situacio de les parades de Badalona les has clavat, tot i que la L8 es podia allargar a Carrer del Mar, Carrer del Prim i Carpes, i la L12 no tindria tana necessitat com les altres potser, la resta genial!

Posted: Wednesday 14/02/2007 23:11
by fredebcnteatre
Izo wrote:Aquí us poso la meva proposta de línies de metro per a Barcelona i els voltants. No és ni millor ni pitjor que les que ja hem vist, tan sols una més a considerar i criticar (constructivament, eh?) ;)

Veureu que hi ha moltes semblances amb coses ja proposades per altres forumaires. Això no és tant perquè hagi plagiat alegrement altres idees sinó perquè a força de repetir i repetir fins a la sacietat mapes d'una xarxa de metro ampliada un se n'adona que hi ha coses que s'haurien de realitzar per pura lògica (ampliació del metro al Baix Llobregat, per exemple) com també a un se li fa més i més evident que certs llocs demanen a crits el metro, que és de sentit comú, vaja.

Per cert, vull dir que tant el traçat com l'emplaçament de les estacions és orientatiu, no us els prengueu 'al peu de la lletra', més que res perquè el mapa no és massa gran ni massa detallat i la qualitat de la imatge s'ha ressentit al haver-lo fet amb el paint (sóc un cutre, ja ho sé). El mateix dic pel que fa als noms de les estacions. De tota manera he conservat els ja existents, amb petites modificacions. Els noms de les noves estacions es basen en topònims o en noms de carrers. He consultat mapes oficials de la Generalitat per cerciorar-me de la validesa dels topònims, tot i que també he fet servir el GoogleMaps quan em feia mandra buscar noms de llocs... :roll:
Al tallar línies i cosir-les amb altres no he tingut en compte si és tècnicament possible; sempre he suposat que sí. El mateix pel que fa al traçat de les noves línies: sempre he imaginat que era possible fer-les passar per allà.
Per últim dir que no conec totes les ciutats de la RMB i molt menys tots els seus carrers i barris, per la qual cosa és molt possible trobar que he col·locat estacions enmig del no-res. Però, vaja, al ritme que anem posant totxos i ciment segur que al cap d'un parell d'anys ja estarà urbanitzada la zona en qüestió i hi haurà demanda per a una éstació de metro...

El mapa del metro
I tot aixó només amb el paint? Joder... Pos jo millor que em retiri, vist que la gent aqui em supera de llarg i que jo no puc per lo que es veu aportar gran cosa... Ais... Bueno, em sembla bastant bé. Xd. A més a mi alguna remodelació m'aniria bé de les que proposes... jaja. Aixi no hauria de fer un transbord els dissabtes. Xd

Re

Posted: Thursday 15/02/2007 20:08
by Santfeliuenc
Hola,

Veo cosas muy positivas en ese plano, aunque otras las haría diferente, pero en general está bastante bien para mi gusto y opinión.

MI PLANO

Saludos,
Sergio

Posted: Friday 16/02/2007 17:35
by Izo
Gràcies pels comentaris! Aquí us poso el mapa del tramvia. Hi hauria dotze línies pertanyents a una mateixa empresa, dividides en tres àmbits: el tramvia de Barcelona (amb les ciutats immediates), el tramvia del Vallès i el tramvia del Maresme. El del Maresme aprofitaria les vies que el trasllat de les rodalies que passen per aquesta comarca deixaria lliures.

El mapa del tramvia metropolità

Posted: Friday 16/02/2007 18:41
by Guigui
Izo,

pel que fa al tramvia aniria força més enllà i en farciria la zona més densament poblada de l'AMB. El tramvia compleix bàsicament la mateixa funció que l'autobús: transportar gent en trajectes relativament curts, però té l'avantatge de tenir més capacitat i una velocitat comercial més alta, això últim si se'n dissenya bé el traçat i se'n gestiona bé el servei.

Per tant, també pensaria en posar línies per tota la Gran Via, la Ronda del Mig, Pg. de St. Joan, Creu Coberta-Sants-Ctra. de Collblanc, Fabra i Puig, etc.

Aquella idea que l'ajuntament va llançar a títol de globus sonda d'una xarxa de bus urbà en forma de graella, amb freqüències elevadíssimes, l'aplicaria al tramvia. Amb una freqüència de 5-7 minuts per línia, considerant la capacitat de cada comboi, Déu n'hi doret del transport en superfície que podríem arribar a tenir!

Posted: Saturday 17/02/2007 14:53
by EUKibo
Guigui wrote:Aquella idea que l'ajuntament va llançar a títol de globus sonda d'una xarxa de bus urbà en forma de graella, amb freqüències elevadíssimes, l'aplicaria al tramvia. Amb una freqüència de 5-7 minuts per línia, considerant la capacitat de cada comboi, Déu n'hi doret del transport en superfície que podríem arribar a tenir!
Veritat de la bona, en Cerdà va ser tot un geni amb la planificació de l'eixample i la diagonal, tenim una ciutat on el tramvia i cap a tot arreu on es va fer l'expansió urbanística seguint aquells planols.

Posted: Monday 19/02/2007 23:51
by Izo
Completament d'acord amb que en Cerdà fou un geni.

Pel que fa a fer passar més línies tramviaires per altres carrers de Barcelona estic d'acord. De fet, fa temps em vaig imaginar una que connectava el centre amb Nou Barris passant per Fabra i Puig, però en el mapa que he posat només hi col·loco les que jo faria inmediatament, amb un horitzó vers el 2012.

Posted: Sunday 25/02/2007 15:34
by oportunitats
http://es.geocities.com/imagesbcn01/pdi_cercanias01.gif

Osti, acabo de trobar aquest mapa del link aquest en un missatge del principi del fil, d'un tal Santfeliuenc. Quina bona pinta que fa aquest mapa!! Sabeu si algú n'està al corrent, de les vostres propostes? Vull dir, esteu en contacte amb la PTP, o amb l'ATM-Transmet, o similar?

Posted: Sunday 25/02/2007 15:38
by oportunitats
Ep! una preguntilla, jeje... Algú sap on trobar mapes de com estan distribuïdes les vies pel subsol? VUll dir, si les vies de REnfe estan a la part de dalt o de baix d'Aragó, o de la Diagonal de la L3, etc. O com giren les vies de les línies de metro per exemple la L2, etc. Algú sap on puc mirar tot això????? Gràcies!!!!!!!!!!!!!!!!

Posted: Monday 26/02/2007 10:01
by Ecomobisostrans
El Fòrum del Transport Català no depen ni de la PTP ni de l'ATM, però se que la ATM i Gencat se'l miren per treure'n idees, per això es interessant escriure propostes.
La PTP es una associació que tot i que oficialment no te cap relacio amb aquest fòrum, els interessos son els mateixos, i molts dels usuaris d'aquest fòrum, tambe participem al de la PTP: http://www.laptp.org/forum

Posted: Monday 26/02/2007 11:35
by metring
Que ens miren??? :o :suar Espero que no tinguin en compte alguna de les bejenades que he pogut dir! xD

Posted: Monday 26/02/2007 12:14
by Platanito
No tenim cap emoticó d'una banana fent un calvo?

Posted: Monday 26/02/2007 18:23
by Guigui
Ecomobisostrans wrote:El Fòrum del Transport Català no depen ni de la PTP ni de l'ATM, però se que la ATM i Gencat se'l miren per treure'n idees, per això es interessant escriure propostes.
Estàs insinuant que pot ser que, per posar un cas, l'arribada combinada L2/L9 a l'aeroport (en el seu corresponent segle) hagi tingut l'origen aquí? Doncs espero que segueixin llegint bé, a veure si desfan les giragonses del metro pel Prat, per exemple.

Posted: Monday 26/02/2007 19:15
by entfe001
Platanito wrote:No tenim cap emoticó d'una banana fent un calvo?
Home, tenim això que queda més d'acord amb aquest fòrum :D

Image

Pel que fa al fet de si ens llegeixen de dalt o no... tinc sospites prou fonamentades per creure que sí.

Posted: Wednesday 28/02/2007 11:15
by Ecomobisostrans
Guigui wrote:Estàs insinuant que pot ser que, per posar un cas, l'arribada combinada L2/L9 a l'aeroport (en el seu corresponent segle) hagi tingut l'origen aquí? Doncs espero que segueixin llegint bé, a veure si desfan les giragonses del metro pel Prat, per exemple.
Doncs pot ser molt be, igual que la R10, algunes linies de bus i altres coses.

Re

Posted: Wednesday 28/02/2007 21:26
by Santfeliuenc
Hola,
Ecomobisostrans wrote:
Guigui wrote:Estàs insinuant que pot ser que, per posar un cas, l'arribada combinada L2/L9 a l'aeroport (en el seu corresponent segle) hagi tingut l'origen aquí? Doncs espero que segueixin llegint bé, a veure si desfan les giragonses del metro pel Prat, per exemple.
Doncs pot ser molt be, igual que la R10, algunes linies de bus i altres coses.
A mi me gustaría pensar que sí... y que se dijese públicamente que un foro o la participación ciudadana o como lo quieran llamar, fue decisivo en algo como esto, tan importante para BCN y su aeropuerto.

Saludos,
Sergio

Posted: Wednesday 28/02/2007 23:19
by Izo
Ai santfeliuenc, que em sembla que com no muntem la Plataforma Rodalies x Diagonal i Gran Via no ens coneixeran.

A més a més, és millor que ho anem pregonant nosaltres això, que la teva idea rodalienca en mans de gent que no tenen ni idea de TP és mala cosa, m'ensumo.

Re: Re

Posted: Thursday 01/03/2007 9:41
by Guigui
Santfeliuenc wrote:A mi me gustaría pensar que sí... y que se dijese públicamente que un foro o la participación ciudadana o como lo quieran llamar, fue decisivo en algo como esto, tan importante para BCN y su aeropuerto.
Doncs respecte a publicitat gratuïta sobre els resultats de la matèria grisa de fòrums com aquest, sento decebre't, però no t'ho esperis mai. El dia que l'opinió pública s'adoni que un grup d'aficionats sap fer-ho millor que tota aquella trepa de polítics pagats a sou de futbolista d'elit, se'ls haurà acabat la bicoca per sempre.