Page 15 of 22

Era d'esperar

Posted: Monday 03/03/2008 16:51
by Guigui
Peter wrote:Aquest matí, el 6030 anava amb els vidres d'una de les portes completament ratllats. És una llàstima que tant nou com està i amb el poc temps que té el comencin a vandalitzar.
Malauradament, cal comptar amb coses com aquestes. Per tant, TMB hauria de posar-hi més vigilància i fer pagar fins a l'últim cèntim el marrà que atrapi fent aquestes malifetes.

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Posted: Wednesday 19/03/2008 20:50
by U-Bahn
Fa vint minuts m'he baixat del 4000 reformat a Arc de Triomf. Portava el 126.

Com el 3000R?

Posted: Wednesday 19/03/2008 21:05
by Guigui
U-Bahn wrote:Fa vint minuts m'he baixat del 4000 reformat a Arc de Triomf. Portava el 126.
Què, fa la mateixa "gràcia" que el 3000R? Explica, explica! :secret

Re: Com el 3000R?

Posted: Wednesday 19/03/2008 21:20
by U-Bahn
Guigui wrote:
U-Bahn wrote:Fa vint minuts m'he baixat del 4000 reformat a Arc de Triomf. Portava el 126.
Què, fa la mateixa "gràcia" que el 3000R? Explica, explica! :secret
Sí, és igualet però més ample, òbviament. No l'he pogut observar a fons, però.

Interior:
Image
Image
Image
Exterior:
Image
Image

I com no, els seients tan còmodes dels 3000R:
Image

Seients genials

Posted: Wednesday 19/03/2008 22:00
by Guigui
U-Bahn wrote:I com no, els seients tan còmodes dels 3000R:
Precisament a aquest prodigi de disseny feia referència, sobre tot. :(

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Posted: Thursday 20/03/2008 11:58
by Miquel
Quina unitat és?
T'has fixat si aquest té termometres nous (amb l'enllaç indicat a Marina amb el Tram).
Aixó em recorda que encara haig de pasar encara per la cotxera de Sant Genís :'( .

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Posted: Thursday 20/03/2008 12:28
by U-Bahn
La unitat crec que és la 4064-R4316-4063/4062-4061. Porta els termòmetres típics dels 4000, sense enllaç a Marina.

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Posted: Tuesday 25/03/2008 3:42
by bitxofo
Encara no l'he enxampat...
:(
M'encanten els seients longitudinals però odio la rampa d'intercomunicació entre cotxes!
:x

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Posted: Wednesday 26/03/2008 18:27
by metring
Avui mateix l'he agafat jo, i cert, la rampa fa bastanta ràbia. Quan he pujat, he pensat que era un 6000, al no veure-li el tester, i després he vist les "diferències".

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Posted: Wednesday 26/03/2008 23:03
by sortrens
Hi han gaires més de trens reformats a la L1?

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Posted: Wednesday 26/03/2008 23:16
by victorcasta
sortrens wrote:Hi han gaires més de trens reformats a la L1?
No. De moment només n'hi ha un.

4000R

Posted: Wednesday 26/03/2008 23:50
by Guigui
victorcasta wrote:
sortrens wrote:Hi han gaires més de trens reformats a la L1?
No. De moment només n'hi ha un.
Però n'amenacen amb més. :miedo

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Posted: Thursday 27/03/2008 0:18
by victorcasta
I ja se sap com s'ho faran amb el segon? S'esperaran a tenir acabat Hospital de Bellvitge per treure'l o el remodelaran a la Sagrera?
Guigui wrote:Però n'amenacen amb més. :miedo
Em van comentar que no es remodelarien els 24 trens de què es composa la sèrie, però caldria confirmar-ho.

Més d'un 4000 reformat, suposo

Posted: Thursday 27/03/2008 0:29
by Guigui
victorcasta wrote:Em van comentar que no es remodelarien els 24 trens de què es composa la sèrie, però caldria confirmar-ho.
Però segur que no ho deixaran en aquesta unitat solitària...

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Posted: Thursday 27/03/2008 23:23
by Busman
victorcasta wrote:I ja se sap com s'ho faran amb el segon? S'esperaran a tenir acabat Hospital de Bellvitge per treure'l o el remodelaran a la Sagrera?
Guigui wrote:Però n'amenacen amb més. :miedo
Em van comentar que no es remodelarien els 24 trens de què es composa la sèrie, però caldria confirmar-ho.
Significaria que els que no remodelin els retiraríen i els substituïríen pels 6000, per la qual cosa ja ens hauríen tornat a aixecar la camisa?

Alguns 4000 suposo que quedaran com estan

Posted: Thursday 27/03/2008 23:56
by Guigui
Busman wrote:Significaria que els que no remodelin els retiraríen i els substituïríen pels 6000, per la qual cosa ja ens hauríen tornat a aixecar la camisa?
No ho crec pas, perquè hi ha un 4000 no reformat però lleugerament tunejat, amb el terra blau i espai al primer cotxe per a deixar-hi bicicletes, cadires de rodes, etc. Aquesta mini-remodelació s'ha fet fa poc i segurament no s'hauria escomès si estigués previst reformar de dalt a baix la unitat o retirar-la.

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Posted: Friday 28/03/2008 0:32
by Vox
Busman wrote:
victorcasta wrote:I ja se sap com s'ho faran amb el segon? S'esperaran a tenir acabat Hospital de Bellvitge per treure'l o el remodelaran a la Sagrera?
Guigui wrote:Però n'amenacen amb més. :miedo
Em van comentar que no es remodelarien els 24 trens de què es composa la sèrie, però caldria confirmar-ho.
Significaria que els que no remodelin els retiraríen i els substituïríen pels 6000, per la qual cosa ja ens hauríen tornat a aixecar la camisa?
Impossible. Les 4000 tenen com a molt ¿19? anys i com a poc ¿16? anys, encara no estan per retirar-les. A més les 10 s6000 son per augmentar freqüències i per cobrir les perllongacions del 2019 a Badalona i la del 2074 al Prat. Si anessin a retirar les s4000 tampoc es donarien tanta pressa amb les noves cotxeres jeje

Vox

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Posted: Friday 28/03/2008 17:25
by sigfrid440s
Videos del primer dia de circulació del primer 4000Reformat: http://es.youtube.com/watch?v=YcOneAdlCTc :D

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Posted: Thursday 03/04/2008 22:19
by traveller
El 4000 "pitufo" porta uns anys remodelat; bàsicament canvia el terra i un espai per PMR. Sí que sembla ser que tots els 4000 seràn reformats; no obstant aquest primer 4000R està donant força problemes a línia. Per cert, s'han encarregat 4 unitats més de 6000; en previsió de la perllongació cap a badalona.

El parc mòbil de linia 1 ara mateix està així:
- 2 trens 4000 a sagrera en procés de remodelació.
- 2 trens 4000 a Hospital de Bellvitge amb bogies fisurats (entre ells el 4001).
- 1 tren 4000 Reformat en revisió.
- 19 trens 4000 en teoria hàbils.
- 10 trens 6000 (circulen a diari 8, els altres 2 estan per fer canvis o formació)

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Posted: Thursday 03/04/2008 22:52
by Vox
traveller wrote:El 4000 "pitufo" porta uns anys remodelat; bàsicament canvia el terra i un espai per PMR. Sí que sembla ser que tots els 4000 seràn reformats; no obstant aquest primer 4000R està donant força problemes a línia. Per cert, s'han encarregat 4 unitats més de 6000; en previsió de la perllongació cap a badalona.

El parc mòbil de linia 1 ara mateix està així:
- 2 trens 4000 a sagrera en procés de remodelació.
- 2 trens 4000 a Hospital de Bellvitge amb bogies fisurats (entre ells el 4001).
- 1 tren 4000 Reformat en revisió.
- 19 trens 4000 en teoria hàbils.
- 10 trens 6000 (circulen a diari 8, els altres 2 estan per fer canvis o formació)
En teoria les 10 s6000 ja en circulació eren per augmentar freqüències i tambè per les perllongacions a El Prat i a Badalona, no? S'han adonat que farien curt?

Serien un total de 38 trens a la L1. Es podrien donar bones freqüències. D'on surt això de la nova comanda de 4 s6000 més per la L1?

Vox