Posted: Monday 10/04/2006 22:00
Si, però ja no ho deia només per la velocitat del tren, sino si hi havia el pànic a que les obres del metro afectessin al temple o no va passar res.
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
Més o menys ja t'ho ha dit l'Albert: imagino que RENFE preferirà tenir més o menys tot el material homogeni (447's i Civia's) i per això al tenir la línia del Garraf lliure de circulacions de Grans Línies i part de la de regionals podrà augmentar frequències i oblidar-se de les 450 i 451.aarongilp wrote:Robert, et pots explicar una mica més? No ho acabo de captar...UT596001 wrote:Albert, jo diria més bé que quan a la línia del Garraf pugin posar més frequència de rodalies ja ens podrem oblidar dels trens de 2 pisos per a rodalies...
És una impressió meva, tot s'ha de dir. El que passarà... el temps ens ho dirà.
Això no és un dubte, són dades verídiques i contrastades com ja se sap des que es va fer públic el projecte del sarcòfag anomenat "calaix" que el veinatge especulador va aconseguir.JaMiRo! wrote:El putu AVE s'ha menjat mig Mercat Nou i li ha fotut una mossegada a Bordeta...
Això planteja dos dubtes: reformaran Mercat Nou (tant de bo...!)? esborarran del mapa Bordeta (noooo si us plau...!)?
Pero que pregunta es esta ?Santfeliuenc wrote:Hola,
Si el AVE no pasa de 80 km/h por los túneles de Barcelona y se le obliga a parar en todas las estaciones habidas y por haber como Sagrera, Paseo de Gracia, Sants, El Prat y aeropuerto... ¿a qué hora llegamos al final a Zaragoza o Madrid? ¿es competitivo?
Saludos,
Sergio
Les obres avancen molt ràpid....aviat veurem avenços significatius en el calaix, la nova estació de mercat nou, i la rampa de sortida del tunel de l'AVE a la entrada de l'actual tunel adif de sants.Platanito wrote:Això no és un dubte, són dades verídiques i contrastades com ja se sap des que es va fer públic el projecte del sarcòfag anomenat "calaix" que el veinatge especulador va aconseguir.JaMiRo! wrote:El putu AVE s'ha menjat mig Mercat Nou i li ha fotut una mossegada a Bordeta...
Això planteja dos dubtes: reformaran Mercat Nou (tant de bo...!)? esborarran del mapa Bordeta (noooo si us plau...!)?
Con ese trayecto, para ser un tren de larga distancia, su competitividad quedará un tanto en entredicho. Ahora bien, tendremos el cercanías más caro del pais (Sagrera-Sants-Prat-Aeroport)...Santfeliuenc wrote:Hola,
Si el AVE no pasa de 80 km/h por los túneles de Barcelona y se le obliga a parar en todas las estaciones habidas y por haber como Sagrera, Paseo de Gracia, Sants, El Prat y aeropuerto... ¿a qué hora llegamos al final a Zaragoza o Madrid? ¿es competitivo?
Saludos,
Sergio
Menuda tonteria . ¿como va ha quedar en entredicho su competitividad?neroon wrote:Con ese trayecto, para ser un tren de larga distancia, su competitividad quedará un tanto en entredicho. Ahora bien, tendremos el cercanías más caro del pais (Sagrera-Sants-Prat-Aeroport)...Santfeliuenc wrote:Hola,
Si el AVE no pasa de 80 km/h por los túneles de Barcelona y se le obliga a parar en todas las estaciones habidas y por haber como Sagrera, Paseo de Gracia, Sants, El Prat y aeropuerto... ¿a qué hora llegamos al final a Zaragoza o Madrid? ¿es competitivo?
Saludos,
Sergio
1er matiz:sequera wrote:Menuda tonteria . ¿como va ha quedar en entredicho su competitividad?neroon wrote:Con ese trayecto, para ser un tren de larga distancia, su competitividad quedará un tanto en entredicho. Ahora bien, tendremos el cercanías más caro del pais (Sagrera-Sants-Prat-Aeroport)...Santfeliuenc wrote:Hola,
Si el AVE no pasa de 80 km/h por los túneles de Barcelona y se le obliga a parar en todas las estaciones habidas y por haber como Sagrera, Paseo de Gracia, Sants, El Prat y aeropuerto... ¿a qué hora llegamos al final a Zaragoza o Madrid? ¿es competitivo?
Saludos,
Sergio
Menos mal que en año y medio lo tendremos funcionando y podremos comentar las barbaridades que escribimos.
Y seguramente porque a causa de las bajas frecuencias en la línea C2 de Cercanías, si se libera la infraestructura de regionales y grandes líneas, al poder la frecuencia aumentar, se eliminarán unidades como las 45x sustituyéndolas por otras con menos plazas.UT596001 wrote:Més o menys ja t'ho ha dit l'Albert: imagino que RENFE preferirà tenir més o menys tot el material homogeni (447's i Civia's) i per això al tenir la línia del Garraf lliure de circulacions de Grans Línies i part de la de regionals podrà augmentar frequències i oblidar-se de les 450 i 451.aarongilp wrote:Robert, et pots explicar una mica més? No ho acabo de captar...UT596001 wrote:Albert, jo diria més bé que quan a la línia del Garraf pugin posar més frequència de rodalies ja ens podrem oblidar dels trens de 2 pisos per a rodalies...
És una impressió meva, tot s'ha de dir. El que passarà... el temps ens ho dirà.