Posted: Saturday 15/09/2007 12:15
Les BB37000 són tritensió però accepten 15kV per a anar a Alemanya, és a dir, descartades.
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
Les 36000 i els TGV Réseau tri-corent sí que són aptes als 3000 V CC, les 37000 no (1500 V CC, 25000 V 50 Hz i 15000 16,7 Hz).Bauvilla wrote:Cap problema !!!
Les 36000 (Astride), 37000 (Prima) y uns quants TGV (Réseau) poden circular amb 3000 V CC.
De fet, fins i tot ja podria baixar a BCN el TGV Bruxelles - Perpignan, encara que fos amb una andana de fusta a Sant Andreu Comtal
ROMI65 wrote:Les 36000 i els TGV Réseau tri-corent sí que són aptes als 3000 V CC, les 37000 no (1500 V CC, 25000 V 50 Hz i 15000 16,7 Hz).Bauvilla wrote:Cap problema !!!
Les 36000 (Astride), 37000 (Prima) y uns quants TGV (Réseau) poden circular amb 3000 V CC.
De fet, fins i tot ja podria baixar a BCN el TGV Bruxelles - Perpignan, encara que fos amb una andana de fusta a Sant Andreu Comtal
Però ens falla l'ASFA i l'homologació...
-------------------------------------
Nota d'administració
Els missatges relatius al sistema de senyalització ERTMS han sigut desplaçats aquí:
http://transport.cat/viewtopic.php?t=6523
-------------------------------------
O fent la volta pel Vallès fins a Barcelona-SantsBauvilla wrote:Cap problema !!!
Les 36000 (Astride), 37000 (Prima) y uns quants TGV (Réseau) poden circular amb 3000 V CC.
De fet, fins i tot ja podria baixar a BCN el TGV Bruxelles - Perpignan, encara que fos amb una andana de fusta a Sant Andreu Comtal
La idea és molt bona. El problema és saber qui ho paga.EUKibo wrote:O fent la volta pel Vallès fins a Barcelona-SantsBauvilla wrote:Cap problema !!!
Les 36000 (Astride), 37000 (Prima) y uns quants TGV (Réseau) poden circular amb 3000 V CC.
De fet, fins i tot ja podria baixar a BCN el TGV Bruxelles - Perpignan, encara que fos amb una andana de fusta a Sant Andreu Comtal
I pel que fa a tensions i sistemes de senyalitzacio la UE s'hauria de posar molt seria i exigir la unificació de manera inmediata, en el segle 21 no hauriem d'estar encara amb problemes per travessar fronteres, fa temps que van caure aquestes.
Ja, però si aquests "sistemes de senyalització internacional" i aquesta "tensió internacional" no estan en servei a la infraestructura, tampoc no avancem gaire.EUKibo wrote:Una mesura que es pot fer és prohibir l'entrada o fabricació de nous trens que no puguin funcionar amb uns sistemes de senyalització internacional i sota una tensió que s'estableixi com internacional. I fer un periode d'adaptació per a les linies d'interes europeu.
I el nombre indicat es refereix als anys que falten perquè la línia sigui una realitat?JaMiRo! wrote:PD: aquest marcador ja estava la Setmana Santa passada, que és l'última vegada que vaig passar per allà.
Una altra cosa és que Renfomentadif els ho permeti.jordidr wrote:A perpinya esperen amb moltes ansies poder anar a Barcelona amb un temps curt
El PDF adjunt és interessantíssim, detalla molt el pas dels túnels urbans de Girona. Atenció, pesa gairebé 7 Mb!Ajuntament de Girona wrote:Inspecció prèvia als edificis propers als túnels del Tren de Gran Velocitat
S'ha presentat, en roda de premsa, el Pla d'Inspecció prèvia a les obres dels edificis propers als túnels del Tren de Gran Velocitat.
Durant els propers dies les comunitats de propietaris rebran una carta d'ADIF, amb tota la informació relativa a aquests treballs previs, que realitzarà l'empresa Intemac.
L'objectiu és analitzar uns sis-cents edificis i més d'un miler de vivendes (aproximadament un 25% del total) i el seu comportament estructural abans que s'iniciïn les obres del pas de l'AVE per la ciutat.
Ves quina gràcia, a veure si l'Adif contractarà "ventiladors" que aniran vestits de verd ventant els viatgers per les andanes.Guigui wrote:…un pla de ventilació dels passatgers…