Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Posted: Thursday 08/03/2012 17:33
Hoy la 447-039R está circulando por la R7. La otra unidad que hace la línea es el 465-255 (a día de hoy sigue de Pantone, se resiste a ser naranjito).
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
Exacte, i treure la 447 doble que hi ha a primera hora del matí fins les 12.08 voltant per l'R2Sud (que va a vesar) i canviar-la per aquests 2 465 que es traurien de l'R7 (formant composició doble, evidentment)Mako448 wrote: Tot i aixó,penso que un 465 és un tren massa llarg per la major part del dia a l'R7 i l'R8,jo posaria 447 o 464 a l'R7 i R8(i en caps de setmana fins i tot 463),i destinar els 465 sobrants de l'R7 i l'R8 a fer els per exemple els 2 Martorell-UAB que van amb 447 simple.
I 447 a l'R8 també n'he vist un cop, un que hi vaig viatjar amb ella desde Castellbisbal fins a Granollers-Centre.canalcole wrote:No és la primera vegada, ja ho han fet en altres ocasions.
Crec que és el primer cop que veig una 470 tant neta, fa molt de goig veure-laEnric wrote:Deixo enllaç de la foto que aquet migdia hi fet a una 470 crec de León passant per Sant Vicenç....habia sortit del TCR de Vilanova poc abans...circulaba amb probes...la 163M.
http://www.flickr.com/photos/enric436/6 ... hotostream
No entenc aquesta mania d'abandonar unes unitats que van molt bé. Deu ser el concepte erroni de que unitats velles ja no serveixen per a res quan les 470 amb un manteniment com cal poden circular perfectament, a més que aquestes havien estat repintades fa poc. Ho he dit mil cops però no hem cansaré de dir-ho.Archie-250 wrote:Podem dir que les 470.089 i 470.070 han fet un viatge cap a Madrid, es troben al passadís de la mort de Fuencarral. A saber el futur d'elles, però no pinta massa bé.
Concretament la 447.060, he viatjat dins d'ella de Lleida fins a Sant Vicenç de Castellet.Danilleida wrote:Una 447 avui ha fet el Lleida- Pirineus 19:58 L'Hospitalet de Llobregat 23:32.
Si es mantinguessin com toca, et donaria la raó, però ara per ara, més val apartar-les dignament i que surtin 449s com a xurros.jordiver wrote:No entenc aquesta mania d'abandonar unes unitats que van molt bé.Archie-250 wrote:Podem dir que les 470.089 i 470.070 han fet un viatge cap a Madrid, es troben al passadís de la mort de Fuencarral. A saber el futur d'elles, però no pinta massa bé.
Tens raó en el que dius, el manteniment que fan a les 470 és penós. Però es que fan un manteniment penós de tot el material de regionals i rodalies... Ja veurem com acaben les 449 d'aquí uns anys.yak-112 wrote: Si es mantinguessin com toca, et donaria la raó, però ara per ara, més val apartar-les dignament i que surtin 449s com a xurros.
No només als 449. Als 490 que tot just deuen tenir uns 12/14 anys de vida comercial, els tenen abandonats de manteniment. I les 253 només cal veure-les. Ara les comencen a netejar, però estan totes brutes. Y manteniment, perque ara son unes locomotores bones, i fàcils d'arreglar, però quan siguin velles i no hi hagin peces com han fet amb les 250, veurem que passarà...jordiver wrote:Tens raó en el que dius, el manteniment que fan a les 470 és penós. Però es que fan un manteniment penós de tot el material de regionals i rodalies... Ja veurem com acaben les 449 d'aquí uns anys.yak-112 wrote: Si es mantinguessin com toca, et donaria la raó, però ara per ara, més val apartar-les dignament i que surtin 449s com a xurros.
Bueno, mira a Argentina.. Hi ha trens (segons llegeixo els diuen "chapas") que porten 60 anys en circulació portats des de Japó... Als tallers no poden arreglar res, ja que no tenen les peces corresponents, i les que tenen no saben per a què serveixen, per quan, per on ni per quin tren... I segueixen rodant, així que tants problemes no deu haver-hi, ja que tampoc estem en un país amb el ferrocarril tercermundista... Si tot s'intentés cuidar més i invertint els diners en el que realment fa falta i no gastar-se'ls en tonteries com noves senyalitzacions de parades que, a més a més, no són reglamentàries.Archie-250 wrote:No només als 449. Als 490 que tot just deuen tenir uns 12/14 anys de vida comercial, els tenen abandonats de manteniment. I les 253 només cal veure-les. Ara les comencen a netejar, però estan totes brutes. Y manteniment, perque ara son unes locomotores bones, i fàcils d'arreglar, però quan siguin velles i no hi hagin peces com han fet amb les 250, veurem que passarà...jordiver wrote:Tens raó en el que dius, el manteniment que fan a les 470 és penós. Però es que fan un manteniment penós de tot el material de regionals i rodalies... Ja veurem com acaben les 449 d'aquí uns anys.yak-112 wrote: Si es mantinguessin com toca, et donaria la raó, però ara per ara, més val apartar-les dignament i que surtin 449s com a xurros.
Si et rellegeixes les notícies sobre l'últim gran accident ferroviari que hi va haver a l'Argentina, ara farà potser dos mesos, veuràs que diuen quelcom ben diferent.PoLeTe124 wrote:Bueno, mira a Argentina.. Hi ha trens (segons llegeixo els diuen "chapas") que porten 60 anys en circulació portats des de Japó... Als tallers no poden arreglar res, ja que no tenen les peces corresponents, i les que tenen no saben per a què serveixen, per quan, per on ni per quin tren... I segueixen rodant, així que tants problemes no deu haver-hi, ja que tampoc estem en un país amb el ferrocarril tercermundista...