Page 15 of 57

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Thursday 08/03/2012 17:33
by trainman
Hoy la 447-039R está circulando por la R7. La otra unidad que hace la línea es el 465-255 (a día de hoy sigue de Pantone, se resiste a ser naranjito).

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Thursday 08/03/2012 17:59
by PoLeTe124
Una 447 por la R7? Mira que solo he visto 447's en 3 Martorell-UAB que luego se van de Material Vacío y una hace un R7 hasta Arenal y también se va de vacío.. Pero a estas horas? Solo circulan Civias, en teoria, aunque es probable que pasara alguna cosa...

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Thursday 08/03/2012 21:27
by Mako448
Seria el primer cop que una 447 fa un R7 pur i dur durant tot el dia desde que aquesta línia fa el recorregut Cerdanyola Universitat-Sant Andreu Arenal.Segurament per alguna averia d'algún i no disponibilitat de Civies per substituir-ho.

Tot i aixó,penso que un 465 és un tren massa llarg per la major part del dia a l'R7 i l'R8,jo posaria 447 o 464 a l'R7 i R8(i en caps de setmana fins i tot 463),i destinar els 465 sobrants de l'R7 i l'R8 a fer els per exemple els 2 Martorell-UAB que van amb 447 simple.

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Friday 09/03/2012 0:13
by PoLeTe124
Mako448 wrote: Tot i aixó,penso que un 465 és un tren massa llarg per la major part del dia a l'R7 i l'R8,jo posaria 447 o 464 a l'R7 i R8(i en caps de setmana fins i tot 463),i destinar els 465 sobrants de l'R7 i l'R8 a fer els per exemple els 2 Martorell-UAB que van amb 447 simple.
Exacte, i treure la 447 doble que hi ha a primera hora del matí fins les 12.08 voltant per l'R2Sud (que va a vesar) i canviar-la per aquests 2 465 que es traurien de l'R7 (formant composició doble, evidentment)

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Friday 09/03/2012 18:40
by canalcole
No és la primera vegada, ja ho han fet en altres ocasions. ;)

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Friday 09/03/2012 19:44
by UT447Barcelona
Avui per fi s'han vist una doble de 470 per l'R11 fent un Regional Barcelona-Sants (17:16)-Cerberé (20:00).

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Friday 09/03/2012 21:34
by Archie-250
canalcole wrote:No és la primera vegada, ja ho han fet en altres ocasions. ;)
I 447 a l'R8 també n'he vist un cop, un que hi vaig viatjar amb ella desde Castellbisbal fins a Granollers-Centre.

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Saturday 17/03/2012 22:40
by Archie-250
Podem dir que les 470.089 i 470.070 han fet un viatge cap a Madrid, es troben al passadís de la mort de Fuencarral. A saber el futur d'elles, però no pinta massa bé. :( :(

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Monday 19/03/2012 15:33
by Enric
Deixo enllaç de la foto que aquet migdia hi fet a una 470 crec de León passant per Sant Vicenç....habia sortit del TCR de Vilanova poc abans...circulaba amb probes...la 163M.



http://www.flickr.com/photos/enric436/6 ... hotostream


;)

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Monday 19/03/2012 16:25
by Miquel
Enric wrote:Deixo enllaç de la foto que aquet migdia hi fet a una 470 crec de León passant per Sant Vicenç....habia sortit del TCR de Vilanova poc abans...circulaba amb probes...la 163M.



http://www.flickr.com/photos/enric436/6 ... hotostream


;)
Crec que és el primer cop que veig una 470 tant neta, fa molt de goig veure-la :)

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Tuesday 20/03/2012 8:09
by jordiver
Archie-250 wrote:Podem dir que les 470.089 i 470.070 han fet un viatge cap a Madrid, es troben al passadís de la mort de Fuencarral. A saber el futur d'elles, però no pinta massa bé. :( :(
No entenc aquesta mania d'abandonar unes unitats que van molt bé. Deu ser el concepte erroni de que unitats velles ja no serveixen per a res quan les 470 amb un manteniment com cal poden circular perfectament, a més que aquestes havien estat repintades fa poc. Ho he dit mil cops però no hem cansaré de dir-ho.
A aquest pas veurem les 447 i els Civies abandonats :avall

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Wednesday 21/03/2012 20:53
by albe6
Avui per Lleida, s'ha deixat caure la 447 063M 032R 064R en decoració Renfe Operadora, la tenien a les vies d'apartat.

La 470 095M 097R 110C en decoració "Renfe Operadora" amb el R-12 a Cervera de les 13.35h i
la 470 100M 113R 124C en decoració "Interurbana" amb el R-14 a BCN França de les 13.10h.

M'ha sobtat trobarme-les tan netes, però me'n alegro i molt

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Friday 23/03/2012 1:15
by Danilleida
Una 447 avui ha fet el Lleida- Pirineus 19:58 L'Hospitalet de Llobregat 23:32.

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Friday 23/03/2012 2:31
by UT596001
Danilleida wrote:Una 447 avui ha fet el Lleida- Pirineus 19:58 L'Hospitalet de Llobregat 23:32.
Concretament la 447.060, he viatjat dins d'ella de Lleida fins a Sant Vicenç de Castellet.

El tram de Lleida fins a Bell-lloc d'Urgell es mou tant que no té res a envejar a certa atracció de Port Aventura.

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Friday 23/03/2012 21:58
by yak-112
jordiver wrote:
Archie-250 wrote:Podem dir que les 470.089 i 470.070 han fet un viatge cap a Madrid, es troben al passadís de la mort de Fuencarral. A saber el futur d'elles, però no pinta massa bé. :( :(
No entenc aquesta mania d'abandonar unes unitats que van molt bé.
Si es mantinguessin com toca, et donaria la raó, però ara per ara, més val apartar-les dignament i que surtin 449s com a xurros.

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Friday 23/03/2012 22:30
by jordiver
yak-112 wrote: Si es mantinguessin com toca, et donaria la raó, però ara per ara, més val apartar-les dignament i que surtin 449s com a xurros.
Tens raó en el que dius, el manteniment que fan a les 470 és penós. Però es que fan un manteniment penós de tot el material de regionals i rodalies... Ja veurem com acaben les 449 d'aquí uns anys.

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Friday 23/03/2012 23:09
by Archie-250
jordiver wrote:
yak-112 wrote: Si es mantinguessin com toca, et donaria la raó, però ara per ara, més val apartar-les dignament i que surtin 449s com a xurros.
Tens raó en el que dius, el manteniment que fan a les 470 és penós. Però es que fan un manteniment penós de tot el material de regionals i rodalies... Ja veurem com acaben les 449 d'aquí uns anys.
No només als 449. Als 490 que tot just deuen tenir uns 12/14 anys de vida comercial, els tenen abandonats de manteniment. I les 253 només cal veure-les. Ara les comencen a netejar, però estan totes brutes. Y manteniment, perque ara son unes locomotores bones, i fàcils d'arreglar, però quan siguin velles i no hi hagin peces com han fet amb les 250, veurem que passarà... :cop :cop

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Saturday 24/03/2012 0:46
by PoLeTe124
Archie-250 wrote:
jordiver wrote:
yak-112 wrote: Si es mantinguessin com toca, et donaria la raó, però ara per ara, més val apartar-les dignament i que surtin 449s com a xurros.
Tens raó en el que dius, el manteniment que fan a les 470 és penós. Però es que fan un manteniment penós de tot el material de regionals i rodalies... Ja veurem com acaben les 449 d'aquí uns anys.
No només als 449. Als 490 que tot just deuen tenir uns 12/14 anys de vida comercial, els tenen abandonats de manteniment. I les 253 només cal veure-les. Ara les comencen a netejar, però estan totes brutes. Y manteniment, perque ara son unes locomotores bones, i fàcils d'arreglar, però quan siguin velles i no hi hagin peces com han fet amb les 250, veurem que passarà... :cop :cop
Bueno, mira a Argentina.. Hi ha trens (segons llegeixo els diuen "chapas") que porten 60 anys en circulació portats des de Japó... Als tallers no poden arreglar res, ja que no tenen les peces corresponents, i les que tenen no saben per a què serveixen, per quan, per on ni per quin tren... I segueixen rodant, així que tants problemes no deu haver-hi, ja que tampoc estem en un país amb el ferrocarril tercermundista... Si tot s'intentés cuidar més i invertint els diners en el que realment fa falta i no gastar-se'ls en tonteries com noves senyalitzacions de parades que, a més a més, no són reglamentàries.
A veure si quan sortim de la crisi es va solucionant això d'una vegada per totes...

No serà tant

Posted: Saturday 24/03/2012 23:41
by Guigui
PoLeTe124 wrote:Bueno, mira a Argentina.. Hi ha trens (segons llegeixo els diuen "chapas") que porten 60 anys en circulació portats des de Japó... Als tallers no poden arreglar res, ja que no tenen les peces corresponents, i les que tenen no saben per a què serveixen, per quan, per on ni per quin tren... I segueixen rodant, així que tants problemes no deu haver-hi, ja que tampoc estem en un país amb el ferrocarril tercermundista...
Si et rellegeixes les notícies sobre l'últim gran accident ferroviari que hi va haver a l'Argentina, ara farà potser dos mesos, veuràs que diuen quelcom ben diferent.

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Monday 02/04/2012 16:33
by trainman
Hoy lunes la 447-045R está prestando servicio en la R7