Perllongament d'FGC a Sabadell
Re: Perllongament d'FGC a Sabadell
Salta el McAfee a tots els enllaços que has posat.
-
- N8
- Posts: 1151
- Joined: Wednesday 28/03/2012 18:49
- Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
- Contact:
Re: Perllongament d'FGC a Sabadell
Jo no vaig tindre cap problema l'altre dia, a part de l'avís de Firefox de lloc no segur... però hi vaig entrar i tot bé. Vaig amb Linux, per si de cas.
Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga
https://calafont.cat/botiga
Re: Perllongament d'FGC a Sabadell
Et saltarà "avisos" perquè està configurada la pàgina amb un certificat de seguretat propi creat expresament per a la Generalitat i els navegadors/antivirus ho detecten com algo no segur tot i que sigui 100% segura, això sí, no nomès és per al cas de la Generalitat, tambè ho poden tenir certes pàgines com les de l'Administració, etc... Espero t'hagi servit437.001 wrote:Salta el McAfee a tots els enllaços que has posat.
- 122-042-132
- N9
- Posts: 1659
- Joined: Sunday 05/10/2008 12:30
- Location: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Re: Perllongament d'FGC a Sabadell
Contracte de serveis per a l’assistència tècnica per a la redacció del projecte complementari núm. 2 del perllongament de la línia d'FGC a Sabadell. Infraestructura. Urbanització tram inici soterrament - Sabadell Estació. Clau: TF-02676.2-C2
https://licitacions.infraestructures.ca ... =CT1067252
https://licitacions.infraestructures.ca ... =CT1067252
Re: Perllongament d'FGC a Sabadell
http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/AppJ ... -7-meur.do
Territori i Sostenibilitat licita les obres d'arquitectura i instal·lacions de dues noves estacions d'FGC a Sabadell per 17,7 MEUR
Els treballs s’emmarquen en el perllongament del Metro del Vallès a Sabadell i corresponen a les parades situades a Creu Alta i Plaça Espanya
Els treballs inclouen la construcció de divisòries i tancaments, paviments, ascensors i escales, així com els sistemes d’enllumenat, ventilació o sanejament
El Departament de Territori i Sostenibilitat ha obert la licitació de les obres d’arquitectura i instal·lacions de les estacions de Creu Alta i Plaça Espanya, en el marc del perllongament de la línia d’FGC al seu pas per Sabadell (Metro del Vallès). Els treballs, amb una inversió prevista de 17,7 MEUR, inclouen tasques com la construcció de divisòries i tancaments, paviments, revestiments, la instal·lació d’escales mecàniques i ascensors i la implantació dels sistemes d’enllumenat, ventilació, o sanejament, entre altres.
Les principals característiques de les estacions són:
Ø Creu Alta: L’estació situada al barri de la Creu Alta s’ubica en l’encreuament entre els carrers de Pi i Margall i Borràs i Pius XI, molt a prop de l’Eix Macià, zona d’equipaments i de serveis comercials, de negocis i d’oci. Disposarà de dos accessos en superfície amb escales fixes i mecàniques de pujada i un ascensor a nivell de carrer. Compta amb un vestíbul de forma rectangular de 500 metres quadrats, un nivell intermedi de pas --on s’ubicaran dependències tècniques-- i el nivell d’andana, amb una andana central de 8 metres d’amplada.
Disposa de 2 sortides d’emergència als extrems d’andana: una directa a carrer, i l’altra a vestíbul. Pel que fa als acabats, cal remarcar que els revestiments seran en general de granit, alumini i acer inoxidable. El paviment serà de terratzo modular, amb encaminaments per a les persones invidents.
Ø Plaça Espanya: A la Plaça Espanya se situa l’estació d’intercanvi amb l’actual de Rodalies de Sabadell Nord. L’accés principal es durà terme a peu pla des del centre de la plaça, des del qual s’accedirà a un vestíbul superior amb forma de sector circular situat al mateix nivell i amb connexió directa amb el vestíbul de Rodalies.
Aquest vestíbul superior estarà connectat amb un vestíbul inferior on s’emplacen les barreres tarifàries, mitjançant ascensor, escales fixes i mecàniques de pujada. A aquest vestíbul inferior s’hi podrà accedir directament també des d’un accés secundari format per escales fixes situat a la cantonada sud-oest de la Plaça Espanya amb l’Av. Josep Tarradellas.
El vestíbul inferior i el nivell d’andana estaran connectats també mitjançant ascensor, escala fixa i mecànica de pujada, dels quals únicament l’escala fixa passarà per un nivell intermedi en el qual s’ubicaran dependències tècniques. En aquest cas, l’andana central tindrà 9 metres d’amplada. S’ubica una sortida d’emergència a l’extrem sud d’andana amb sortida a l’Av. Josep Tarradellas. Els acabats seran similars als de l’estació anterior.
Perllongament del Metro del Vallès a Sabadell
El perllongament d’FGC a Sabadell abasta 4,4 quilòmetres de nova línia, tot incloent 4 noves estacions (Pl. Major, Eix Macià-Creu Alta, Pl. Espanya i Ca n’Oriac), la remodelació i soterrament de Sabadell Estació i la construcció d’unes cotxeres a Ca n’Oriac, al final de la línia. Aquesta actuació suposarà una inversió de 430 MEUR.
Un cop finalitzades les obres d’infraestructura, actualment s’estan executant tasques d’arquitectura i instal·lacions de les estacions Sabadell Estació i Plaça Major, així com treballs de via i catènària, senyalització i instal·lacions diverses en el tram des de l’inici de l’actuació i fins a Plaça Major.
En paral·lel, per tal d’anar completant les actuacions necessàries de cara a la posada en servei del nou tram de línia d’FGC, recentment s’han licitat treballs corresponents a la implantació de via i catenària fins a Plaça Espanya, i l’alimentació elèctrica, les comunicacions i la senyalització i enclavaments fins a les cotxeres. Durant aquest trimestre, s’impulsaran els contractes restants per a completar la totalitat de l’actuació.
Territori i Sostenibilitat licita les obres d'arquitectura i instal·lacions de dues noves estacions d'FGC a Sabadell per 17,7 MEUR
Els treballs s’emmarquen en el perllongament del Metro del Vallès a Sabadell i corresponen a les parades situades a Creu Alta i Plaça Espanya
Els treballs inclouen la construcció de divisòries i tancaments, paviments, ascensors i escales, així com els sistemes d’enllumenat, ventilació o sanejament
El Departament de Territori i Sostenibilitat ha obert la licitació de les obres d’arquitectura i instal·lacions de les estacions de Creu Alta i Plaça Espanya, en el marc del perllongament de la línia d’FGC al seu pas per Sabadell (Metro del Vallès). Els treballs, amb una inversió prevista de 17,7 MEUR, inclouen tasques com la construcció de divisòries i tancaments, paviments, revestiments, la instal·lació d’escales mecàniques i ascensors i la implantació dels sistemes d’enllumenat, ventilació, o sanejament, entre altres.
Les principals característiques de les estacions són:
Ø Creu Alta: L’estació situada al barri de la Creu Alta s’ubica en l’encreuament entre els carrers de Pi i Margall i Borràs i Pius XI, molt a prop de l’Eix Macià, zona d’equipaments i de serveis comercials, de negocis i d’oci. Disposarà de dos accessos en superfície amb escales fixes i mecàniques de pujada i un ascensor a nivell de carrer. Compta amb un vestíbul de forma rectangular de 500 metres quadrats, un nivell intermedi de pas --on s’ubicaran dependències tècniques-- i el nivell d’andana, amb una andana central de 8 metres d’amplada.
Disposa de 2 sortides d’emergència als extrems d’andana: una directa a carrer, i l’altra a vestíbul. Pel que fa als acabats, cal remarcar que els revestiments seran en general de granit, alumini i acer inoxidable. El paviment serà de terratzo modular, amb encaminaments per a les persones invidents.
Ø Plaça Espanya: A la Plaça Espanya se situa l’estació d’intercanvi amb l’actual de Rodalies de Sabadell Nord. L’accés principal es durà terme a peu pla des del centre de la plaça, des del qual s’accedirà a un vestíbul superior amb forma de sector circular situat al mateix nivell i amb connexió directa amb el vestíbul de Rodalies.
Aquest vestíbul superior estarà connectat amb un vestíbul inferior on s’emplacen les barreres tarifàries, mitjançant ascensor, escales fixes i mecàniques de pujada. A aquest vestíbul inferior s’hi podrà accedir directament també des d’un accés secundari format per escales fixes situat a la cantonada sud-oest de la Plaça Espanya amb l’Av. Josep Tarradellas.
El vestíbul inferior i el nivell d’andana estaran connectats també mitjançant ascensor, escala fixa i mecànica de pujada, dels quals únicament l’escala fixa passarà per un nivell intermedi en el qual s’ubicaran dependències tècniques. En aquest cas, l’andana central tindrà 9 metres d’amplada. S’ubica una sortida d’emergència a l’extrem sud d’andana amb sortida a l’Av. Josep Tarradellas. Els acabats seran similars als de l’estació anterior.
Perllongament del Metro del Vallès a Sabadell
El perllongament d’FGC a Sabadell abasta 4,4 quilòmetres de nova línia, tot incloent 4 noves estacions (Pl. Major, Eix Macià-Creu Alta, Pl. Espanya i Ca n’Oriac), la remodelació i soterrament de Sabadell Estació i la construcció d’unes cotxeres a Ca n’Oriac, al final de la línia. Aquesta actuació suposarà una inversió de 430 MEUR.
Un cop finalitzades les obres d’infraestructura, actualment s’estan executant tasques d’arquitectura i instal·lacions de les estacions Sabadell Estació i Plaça Major, així com treballs de via i catènària, senyalització i instal·lacions diverses en el tram des de l’inici de l’actuació i fins a Plaça Major.
En paral·lel, per tal d’anar completant les actuacions necessàries de cara a la posada en servei del nou tram de línia d’FGC, recentment s’han licitat treballs corresponents a la implantació de via i catenària fins a Plaça Espanya, i l’alimentació elèctrica, les comunicacions i la senyalització i enclavaments fins a les cotxeres. Durant aquest trimestre, s’impulsaran els contractes restants per a completar la totalitat de l’actuació.
- 122-042-132
- N9
- Posts: 1659
- Joined: Sunday 05/10/2008 12:30
- Location: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Re: Perllongament d'FGC a Sabadell
Contracte de serveis per a la direcció de les obres del projecte de perllongament de la línia d'FGC a Sabadell. Arquitectura i instal•lacions de les estacions Eix Macià i Plaça Espanya. Clau: TF-02676.5
https://licitacions.infraestructures.ca ... =CT1067517
Contracte de serveis per a la direcció de les obres del projecte de perllongament de la línia d'FGC a Sabadell. Alimentació elèctrica, comunicacions i instal•lacions no ferroviàries del túnel. Tram: Plaça Major - Cotxeres. Clau: TF-02676.6.2
https://licitacions.infraestructures.ca ... =CT1067518
https://licitacions.infraestructures.ca ... =CT1067517
Contracte de serveis per a la direcció de les obres del projecte de perllongament de la línia d'FGC a Sabadell. Alimentació elèctrica, comunicacions i instal•lacions no ferroviàries del túnel. Tram: Plaça Major - Cotxeres. Clau: TF-02676.6.2
https://licitacions.infraestructures.ca ... =CT1067518
- 122-042-132
- N9
- Posts: 1659
- Joined: Sunday 05/10/2008 12:30
- Location: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Re: Perllongament d'FGC a Sabadell
Pel vostre coneixement:
Contracte de serveis per a l'assistència tècnica de coordinació de seguretat i salut conjunta de les obres: "Execució de les obres del projecte de perllongament de la línia d'FGC a Sabadell. Superestructura de via i catenària. Tram: Plaça Major-Plaça Espanya. Clau: TF-02676.3A.2", "Execució de les obres del projecte de perllongament de la línia d'FGC a Sabadell. Alimentació elèctrica, comunicacions i instal•lacions no ferroviàries del túnel. Tram: Plaça Major - Cotxeres. Clau: TF-02676.6.2" i "Execució de les obres del projecte de perllongament de la línia d'FGC a Sabadell. Senyalització i enclavaments. Tram: Plaça Major - Cotxeres. Clau: TF-02676.7.2"
https://licitacions.infraestructures.ca ... =CT1067449
Contracte de serveis per a la direcció de les obres del projecte de perllongament de la línia d'FGC a Sabadell. Superestructura de via i catenària. Tram: Plaça Major-Plaça Espanya. Clau: TF-02676.3A.2
https://licitacions.infraestructures.ca ... =CT1067449
Contracte de serveis per a l'assistència tècnica de coordinació de seguretat i salut conjunta de les obres: "Execució de les obres del projecte de perllongament de la línia d'FGC a Sabadell. Superestructura de via i catenària. Tram: Plaça Major-Plaça Espanya. Clau: TF-02676.3A.2", "Execució de les obres del projecte de perllongament de la línia d'FGC a Sabadell. Alimentació elèctrica, comunicacions i instal•lacions no ferroviàries del túnel. Tram: Plaça Major - Cotxeres. Clau: TF-02676.6.2" i "Execució de les obres del projecte de perllongament de la línia d'FGC a Sabadell. Senyalització i enclavaments. Tram: Plaça Major - Cotxeres. Clau: TF-02676.7.2"
https://licitacions.infraestructures.ca ... =CT1067449
Contracte de serveis per a la direcció de les obres del projecte de perllongament de la línia d'FGC a Sabadell. Superestructura de via i catenària. Tram: Plaça Major-Plaça Espanya. Clau: TF-02676.3A.2
https://licitacions.infraestructures.ca ... =CT1067449
Re: Perllongament d'FGC a Sabadell
http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/AppJ ... es-dfgc.do
Territori i Sostenibilitat adjudica els treballs de retirada de terres del Parc del Nord de Sabadell en el marc de les obres d'FGC
L’actuació consisteix en la retirada de 116.000 metres cúbics de terres dipositades per les obres del perllongament de la línia d’FGC
Les obres tenen un termini d’execució previst de 4 mesos
El Departament de Territori i Sostenibilitat (TES) ha adjudicat les obres per a la retirada de terres dipositades a la zona del Parc del Nord de Sabadell en el marc de les obres de perllongament de la línia d’FGC al seu pas pel municipi. Els treballs, que s’han adjudicat per un import de 3,6 MEUR, consisteixen en la retirada de 116.000 metres cúbics de terres.
L’àmbit en què s’actuarà és el comprès entre els carrers Corones – Gardènies - Magnòlies – Hortènsies - Alcalde Moix - Ronda Collsalarca. Les terres dipositades en aquesta zona amb el consens de l’Ajuntament de Sabadell provenen de les excavacions dutes a terme al nord de la ciutat per les obres d’FGC.
Davant la petició de veïns i de l’Ajuntament de retirada d’aquestes terres per tal d’adaptar la superfície d’aquest àmbit a la nova configuració del futur parc que es preveu en aquesta zona de la ciutat, el Departament de TES va impulsar la redacció del projecte corresponent, per tal de determinar el volum de terres i el cost del seu trasllat a abocador. Un cop finalitzat el projecte, que s’ha desenvolupat amb la participació i consens sobre el contingut, tant de les associacions veïnals del Parc del Nord com de l’Ajuntament, es va obrir el procés de licitació dels treballs de retirada i ara s’ha adjudicat a “Excavaciones y Construcciones Benjumea, SA”.
Es preveu que aquestes tasques comencin a continuació, amb un termini d’execució de quatre mesos.
Territori i Sostenibilitat adjudica els treballs de retirada de terres del Parc del Nord de Sabadell en el marc de les obres d'FGC
L’actuació consisteix en la retirada de 116.000 metres cúbics de terres dipositades per les obres del perllongament de la línia d’FGC
Les obres tenen un termini d’execució previst de 4 mesos
El Departament de Territori i Sostenibilitat (TES) ha adjudicat les obres per a la retirada de terres dipositades a la zona del Parc del Nord de Sabadell en el marc de les obres de perllongament de la línia d’FGC al seu pas pel municipi. Els treballs, que s’han adjudicat per un import de 3,6 MEUR, consisteixen en la retirada de 116.000 metres cúbics de terres.
L’àmbit en què s’actuarà és el comprès entre els carrers Corones – Gardènies - Magnòlies – Hortènsies - Alcalde Moix - Ronda Collsalarca. Les terres dipositades en aquesta zona amb el consens de l’Ajuntament de Sabadell provenen de les excavacions dutes a terme al nord de la ciutat per les obres d’FGC.
Davant la petició de veïns i de l’Ajuntament de retirada d’aquestes terres per tal d’adaptar la superfície d’aquest àmbit a la nova configuració del futur parc que es preveu en aquesta zona de la ciutat, el Departament de TES va impulsar la redacció del projecte corresponent, per tal de determinar el volum de terres i el cost del seu trasllat a abocador. Un cop finalitzat el projecte, que s’ha desenvolupat amb la participació i consens sobre el contingut, tant de les associacions veïnals del Parc del Nord com de l’Ajuntament, es va obrir el procés de licitació dels treballs de retirada i ara s’ha adjudicat a “Excavaciones y Construcciones Benjumea, SA”.
Es preveu que aquestes tasques comencin a continuació, amb un termini d’execució de quatre mesos.
- 122-042-132
- N9
- Posts: 1659
- Joined: Sunday 05/10/2008 12:30
- Location: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Re: Perllongament d'FGC a Sabadell
Anem avançant:
Contracte de serveis per a l'assistència tècnica per a la coordinació de seguretat i salut conjunta de les obres de: "Projecte de perllongament de la línia d'FGC a Sabadell. Superestructura de via i catenària. Tram: Pl. Espanya -Cotxeres. Clau: TF-02676.3A.3" i "Projecte de perllongament de la línia d'FGC a Sabadell. Arquitectura i instal·lacions de les estacions Ca N'Oriach i Cotxeres. Clau: TF-02676.9"
https://licitacions.infraestructures.ca ... =CT1067915
Contracte de serveis per a l'assistència tècnica per a la coordinació de seguretat i salut conjunta de les obres de: "Projecte de perllongament de la línia d'FGC a Sabadell. Superestructura de via i catenària. Tram: Pl. Espanya -Cotxeres. Clau: TF-02676.3A.3" i "Projecte de perllongament de la línia d'FGC a Sabadell. Arquitectura i instal·lacions de les estacions Ca N'Oriach i Cotxeres. Clau: TF-02676.9"
https://licitacions.infraestructures.ca ... =CT1067915
Re: Perllongament d'FGC a Sabadell
http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/AppJ ... es-dfgc.do
Territori i Sostenibilitat inicia la retirada de les terres del Parc del Nord de Sabadell en el marc de les obres d'FGC
Aquesta setmana s’inicien els treballs previs i les terres es duran a la Pedrera de Vallsallent, a Castellar del Vallès
L’actuació consisteix en la retirada de 116.000 metres cúbics de terres dipositades per les obres del perllongament de la línia d’FGC
Les obres tenen un termini d’execució previst de 4 mesos durant els quals els camions faran uns 100 viatges al dia
El Departament de Territori i Sostenibilitat (TES) inicia aquesta setmana els treballs de retirada de les terres dipositades a la zona del Parc del Nord de Sabadell en el marc de les obres de perllongament de la línia d’FGC al seu pas pel municipi. Les obres, amb un pressupost de 3,6 MEUR, consisteixen en la retirada de 116.000 metres cúbics de terres i tenen una durada prevista de 4 mesos.
L’àmbit en què s’actuarà és el comprès entre els carrers Corones – Gardènies - Magnòlies – Hortènsies - Alcalde Moix - Ronda Collsalarca. Les terres dipositades en aquesta zona amb el consens de l’Ajuntament de Sabadell provenen de les excavacions dutes a terme al nord de la ciutat per les obres d’FGC. Per retirar els 116.000 m3 de terres es faran servir unes 30 banyeres (camions). Per acomplir el termini de 4 mesos, caldran uns 100 viatges al dia. El material es durà a la Pedrera de Vallsallent, a Castellar del Vallès.
Davant la petició de veïns i de l’Ajuntament de retirar aquestes terres per tal d’adaptar la superfície d’aquest àmbit a la nova configuració del futur parc que es preveu en aquesta zona de la ciutat, el Departament de TES va impulsar la redacció del projecte corresponent, per tal de determinar el volum de terres i el cost del seu trasllat a abocador. Un cop finalitzat el projecte, que s’ha desenvolupat amb la participació i consens sobre el contingut, tant de les associacions veïnals del Parc del Nord com de l’Ajuntament, es va obrir el procés de licitació dels treballs de retirada, que es va adjudicar a “Excavaciones y Construcciones Benjumea, SA”.
Territori i Sostenibilitat inicia la retirada de les terres del Parc del Nord de Sabadell en el marc de les obres d'FGC
Aquesta setmana s’inicien els treballs previs i les terres es duran a la Pedrera de Vallsallent, a Castellar del Vallès
L’actuació consisteix en la retirada de 116.000 metres cúbics de terres dipositades per les obres del perllongament de la línia d’FGC
Les obres tenen un termini d’execució previst de 4 mesos durant els quals els camions faran uns 100 viatges al dia
El Departament de Territori i Sostenibilitat (TES) inicia aquesta setmana els treballs de retirada de les terres dipositades a la zona del Parc del Nord de Sabadell en el marc de les obres de perllongament de la línia d’FGC al seu pas pel municipi. Les obres, amb un pressupost de 3,6 MEUR, consisteixen en la retirada de 116.000 metres cúbics de terres i tenen una durada prevista de 4 mesos.
L’àmbit en què s’actuarà és el comprès entre els carrers Corones – Gardènies - Magnòlies – Hortènsies - Alcalde Moix - Ronda Collsalarca. Les terres dipositades en aquesta zona amb el consens de l’Ajuntament de Sabadell provenen de les excavacions dutes a terme al nord de la ciutat per les obres d’FGC. Per retirar els 116.000 m3 de terres es faran servir unes 30 banyeres (camions). Per acomplir el termini de 4 mesos, caldran uns 100 viatges al dia. El material es durà a la Pedrera de Vallsallent, a Castellar del Vallès.
Davant la petició de veïns i de l’Ajuntament de retirar aquestes terres per tal d’adaptar la superfície d’aquest àmbit a la nova configuració del futur parc que es preveu en aquesta zona de la ciutat, el Departament de TES va impulsar la redacció del projecte corresponent, per tal de determinar el volum de terres i el cost del seu trasllat a abocador. Un cop finalitzat el projecte, que s’ha desenvolupat amb la participació i consens sobre el contingut, tant de les associacions veïnals del Parc del Nord com de l’Ajuntament, es va obrir el procés de licitació dels treballs de retirada, que es va adjudicar a “Excavaciones y Construcciones Benjumea, SA”.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
A preu de saldo
Perdó? 3,6 milions per a retirar un volum de terra equivalent a 100 metres de llarg, 58 d'ample i 20 d'alt? O, dit d'una altra manera, una tercera part d'una illa de l'Eixample?
Em sembla que m'he equivocat de negoci...
Em sembla que m'he equivocat de negoci...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Carlos González
- N9
- Posts: 1889
- Joined: Tuesday 24/03/2015 18:35
- Location: Sant Boi de Llobregat
Perllongament d'FGC a Sabadell??
L'ampliació tenia que fer acabar per Castellar del Vallès, no per Sabadell Ca n'Oriac , a més així es conecta millor el Vallès Occidental
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Re: A preu de saldo
Per curiositat m'he posat a fer números...Guigui wrote:Perdó? 3,6 milions per a retirar un volum de terra equivalent a 100 metres de llarg, 58 d'ample i 20 d'alt? O, dit d'una altra manera, una tercera part d'una illa de l'Eixample?
Em sembla que m'he equivocat de negoci...
I només les operacions de càrrega i descàrrega de terra, a preu de cost material, és a dir, sense IVA, sense benefici de cap tipus, ja ens n'anem a prop de 1.000.000 d'euros.
Afageix el transport, i altres despeses asociades a una obra i més o menys ja em quadra aquest preu.
Re: Perllongament d'FGC a Sabadell??
De fet ja estava contemplada l'ampliació fins a Castellar del Vallès i ja hi havia el seu projecte, el problema novament és la falta de voluntat política i la manca de diners de la Generalitat, jo sóc partidari d'aquest perllongament i crec que aquestes obres d'ampliació haurien de ser la primera pedra per ampliar-la fins a Castellar.Carlos González wrote:L'ampliació tenia que fer acabar per Castellar del Vallès, no per Sabadell Ca n'Oriac , a més així es conecta millor el Vallès Occidental
Re: Perllongament d'FGC a Sabadell
No ens enganyem, la Generalitat mai ha tingut la voluntat real de portar el tren a Castellar. I ara per ara ni es contempla. Ja és molt que no hagin retallat el servei de la Vallesana...
Re: Perllongament d'FGC a Sabadell
http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/AppJ ... abadell.do
Territori i Sostenibilitat licita les obres d'arquitectura i instal·lacions de l'estació de Ca n'Oriac d'FGC a Sabadell
Els treballs s’emmarquen en el perllongament d’FGC a Sabadell i inclouen les cotxeres a tocar de l’estació
Els treballs inclouen la construcció de divisòries i tancaments, paviments, ascensors i escales, així com els sistemes d’enllumenat, ventilació o sanejament
El Departament de Territori i Sostenibilitat ha obert la licitació de les obres d’arquitectura i instal·lacions de l’estació de Ca n’Oriac, en el marc del perllongament de la línia d’FGC al seu pas per Sabadell (Metro del Vallès), i de la cotxera que se situarà a tocar.
Els treballs, amb una inversió prevista de 9,3 MEUR, inclouen tasques com la construcció de divisòries i tancaments, paviments, revestiments, la instal·lació d’escales mecàniques i ascensors i la implantació dels sistemes d’enllumenat, ventilació, o sanejament, entre altres.
Les principals característiques de l’estació i de les cotxeres són:
Ø Ca n’Oriac: Situada al nord de la ciutat, té dos nivells: vestíbul i andana. Disposa d’un únic accés en superfície, proper a la confluència entre els carrers Himàlaia i Vinhamala, format per escala fixa, 1 escala mecànica i 1 ascensor. El vestíbul es troba connectat amb l’andana (que és central i de 9 m d’amplada) a través d’escales fixes, 1 escala mecànica i 1 altre ascensor.
L’estació disposa de dues sortides d’emergència als extrems d’andana, una que arriba només fins a vestíbul, i l’altra directa a carrer.
Ø Cotxeres: Recinte d’uns 320 metres de longitud, amb tres vies i capacitat d’estacionament de fins a 8 trens.
Perllongament dels FGC a Sabadell
El perllongament d’FGC a Sabadell abasta 4,4 quilòmetres de nova línia, tot incloent 4 noves estacions (Pl. Major, Eix Macià-Creu Alta, Pl. Espanya i Ca n’Oriac), la remodelació i soterrament de Sabadell Estació i la construcció d’unes cotxeres a Ca n’Oriac, al final de la línia. Aquesta actuació suposarà una inversió de 430 MEUR.
Un cop finalitzades les obres d’infraestructura, actualment s’estan executant tasques d’arquitectura i instal·lacions de les estacions Sabadell Estació i Plaça Major, així com treballs de via i catènària, alimentació elèctrica, comunicacions i instal·lacions diverses en el tram des de l’inici de l’actuació i fins a Plaça Major, i obres de senyalització i enclavaments en tot el perllongament.
En paral·lel, per tal d’anar completant les actuacions necessàries de cara a la posada en servei del nou tram de línia d’FGC, recentment s’han iniciat treballs corresponents a la implantació de via i catenària fins a Plaça Espanya, i s’han adjudicat l’arquitectura de les estacions de Creu Alta i Plaça Espanya, i l’alimentació elèctrica, les comunicacions i altres instal·lacions de túnel fins a les cotxeres.
Territori i Sostenibilitat licita les obres d'arquitectura i instal·lacions de l'estació de Ca n'Oriac d'FGC a Sabadell
Els treballs s’emmarquen en el perllongament d’FGC a Sabadell i inclouen les cotxeres a tocar de l’estació
Els treballs inclouen la construcció de divisòries i tancaments, paviments, ascensors i escales, així com els sistemes d’enllumenat, ventilació o sanejament
El Departament de Territori i Sostenibilitat ha obert la licitació de les obres d’arquitectura i instal·lacions de l’estació de Ca n’Oriac, en el marc del perllongament de la línia d’FGC al seu pas per Sabadell (Metro del Vallès), i de la cotxera que se situarà a tocar.
Els treballs, amb una inversió prevista de 9,3 MEUR, inclouen tasques com la construcció de divisòries i tancaments, paviments, revestiments, la instal·lació d’escales mecàniques i ascensors i la implantació dels sistemes d’enllumenat, ventilació, o sanejament, entre altres.
Les principals característiques de l’estació i de les cotxeres són:
Ø Ca n’Oriac: Situada al nord de la ciutat, té dos nivells: vestíbul i andana. Disposa d’un únic accés en superfície, proper a la confluència entre els carrers Himàlaia i Vinhamala, format per escala fixa, 1 escala mecànica i 1 ascensor. El vestíbul es troba connectat amb l’andana (que és central i de 9 m d’amplada) a través d’escales fixes, 1 escala mecànica i 1 altre ascensor.
L’estació disposa de dues sortides d’emergència als extrems d’andana, una que arriba només fins a vestíbul, i l’altra directa a carrer.
Ø Cotxeres: Recinte d’uns 320 metres de longitud, amb tres vies i capacitat d’estacionament de fins a 8 trens.
Perllongament dels FGC a Sabadell
El perllongament d’FGC a Sabadell abasta 4,4 quilòmetres de nova línia, tot incloent 4 noves estacions (Pl. Major, Eix Macià-Creu Alta, Pl. Espanya i Ca n’Oriac), la remodelació i soterrament de Sabadell Estació i la construcció d’unes cotxeres a Ca n’Oriac, al final de la línia. Aquesta actuació suposarà una inversió de 430 MEUR.
Un cop finalitzades les obres d’infraestructura, actualment s’estan executant tasques d’arquitectura i instal·lacions de les estacions Sabadell Estació i Plaça Major, així com treballs de via i catènària, alimentació elèctrica, comunicacions i instal·lacions diverses en el tram des de l’inici de l’actuació i fins a Plaça Major, i obres de senyalització i enclavaments en tot el perllongament.
En paral·lel, per tal d’anar completant les actuacions necessàries de cara a la posada en servei del nou tram de línia d’FGC, recentment s’han iniciat treballs corresponents a la implantació de via i catenària fins a Plaça Espanya, i s’han adjudicat l’arquitectura de les estacions de Creu Alta i Plaça Espanya, i l’alimentació elèctrica, les comunicacions i altres instal·lacions de túnel fins a les cotxeres.
Re: Perllongament d'FGC a Sabadell
http://elpuntavui.cat/territori/article ... adell.html
Recta final (o no) a Sabadell
Després de prop de vuit anys d'obres, el perllongament dels Ferrocarrils enfila la fase final amb dubtes sobre el calendari d'execució
Queda pendent el tram subterrani a Can Feu i acabar plaça Espanya
Sandra Pérez - Sabadell
En la inauguració del perllongament dels ferrocarrils a Terrassa l'estiu passat, el conseller (ara en funcions) de Territori, Santi Vila, va assegurar que aquest 2016 li tocaria el torn a Sabadell. De fet, al llarg del 2015 ho va repetir en més d'una ocasió però sense concretar cap data ni com es faria. Des de l'Ajuntament, però, no ho veuen gens clar i es mostren preocupats. “Hem demanat per carta que es concretin per escrit els terminis perquè tot fa pensar que s'enllestiran el 2017”, afirma el regidor de Territori i Sostenibilitat, Maties Serracant. I és que, tot i que el gros de les obres ja està fet –s'ha acabat l'execució dels túnels, els recintes de les estacions i la cua de maniobres–, encara queda per enllestir l'arquitectura de les noves estacions, la qual cosa genera dubtes al quadripartit sabadellenc. Així, malgrat que s'ha posat a licitació, no està adjudicada la de Ca n'Oriac –al final de la línia– i acaben de començar les de la Creu Alta i plaça Espanya, que tenen un termini d'obres que allarga els treballs fins a principis del 2017, segons es pot consultar a la pàgina Infraestructures.cat de la Generalitat En canvi, les que estan avançades són les de Sabadell Estació i la del centre-plaça Major, que es preveu que estiguin acabades entre el maig i el juny d'aquest 2016. “Volem estar informats i tenir informats els veïns que fa anys que estan afectats per les obres”, diu Serracant. Des de l'Ajuntament tenen clar que la millor opció és posar les cinc estacions que tindrà Sabadell en funcionament alhora, com asseguren que s'ha parlat fins ara en les reunions amb Territori. Fonts del departament han assegurat al diari que es manté el calendari previst.
El perllongament de la línia S2 dels ferrocarrils suposa una inversió de 430 milions d'euros per crear 4,4 quilòmetres més de vies, quatre estacions noves –una de les quals inclou un intercanviador amb Renfe–, la remodelació d'una cinquena, i la construcció d'unes cotxeres al final del trajecte. És la principal obra que s'ha fet a Sabadell en les darreres dècades, però també la que ha creat una ferida urbanística més important de sud a nord de la ciutat, que, tot i que havia de durar quatre anys, segons els primers plantejaments, de moment se n'ha allargat gairebé vuit. Els treballs van tenir una aturada temporal l'any 2012 a causa de problemes en el finançament a càrrec de la Generalitat.
Per Serracant, la valoració que es pot fer de l'obra fins a hores d'ara és “agredolça” perquè, tot i que “serà molt positiva per a la ciutat, sobretot per a la part nord, que tindrà millors comunicacions”, es tracta “d'un projecte inacabat que s'ha allargat molt més del previst”. Sobre la taula queda pendent fer subterrànies les vies als barris de Gràcia i Can Feu, entre Sabadell Estació i el Castell de Can Feu, una demanda que, gràcies a la lluita dels veïns de la zona, s'ha convertit en una reivindicació de ciutat que té el suport d'entitats com ara la Fundació Bosch i Cardellach i la Cambra de Comerç i que, com explica Isidre Soler, portaveu de la Plataforma Soterrament FGC Ara!, disposa des del desembre passat d'un projecte bàsic que inclou les propostes fetes des de Sabadell i que rebaixa en deu milions el pressupost del plantejament fet des de la conselleria de Territori. “S'ha fet un pas endavant perquè s'ha aconseguit un acord de ple, una resolució del Parlament a favor, que hi hagi un acord de ciutat i un projecte bàsic, però ara falta un govern que concreti l'assignació econòmica i que es posin a licitació les obres”, hi afegeix Soler.
Resseguint els treballs del metro, s'arriba al centre de la ciutat, el passeig de la plaça Major, un espai que fa més de vint anys que rep les conseqüències de diverses obres i projectes i que es redefinirà un cop s'enllesteixin les del FGC, ja que el disseny de l'anterior govern municipal, dirigit pel PSC, no agrada a gairebé ningú. “Volem fer una nova mirada al projecte en el seu conjunt i obrir un petit procés de debat per actuar sense més dilacions en el temps”, diu Serracant.
Si entrem en l'apartat de danys col·laterals, hem de parlar del parc del Nord, el que els veïns van plantejar l'any 2000 com el pulmó verd que unís el bosc de Can Deu i el riu Ripoll. El projecte, iniciat el 2002, es va aturar a causa de les obres dels ferrocarrils. El quadripartit s'ha compromès a revisar el projecte i a tornar a dotar-lo de pressupost; una part podria sortir de fons europeus. El cavall de batalla dels veïns en els últims dos anys ha estat la retirada de les terres “contaminades” acumulades darrere del pavelló del Nord. Els treballs s'enllesteixen aquest gener, després de quatre mesos de camions retirant terres, però està pendent la replantació dels arbres.
Més obres a la plaça Espanya el 2017
Els treballs de la primera fase d'urbanització de plaça Espanya s'enllestiran durant la primera meitat de gener. S'haurà d'esperar, però, a la finalització dels treballs del metro a la zona perquè es faci la segona, cosa que ara per ara l'Ajuntament situa a principis del 2017. De moment, s'ha connectat el centre de l'antiga rotonda amb una de les voreres, que ha fet que agafi forma de llàgrima, i s'ha reurbanitzat la plaça de manera que es pugui caminar per l'interior. Amb la col·laboració dels veïns es farà la segona fase. Es preveu que s'hi col·loqui un amfiteatre perquè s'hi puguin fer diverses activitats.
Recta final (o no) a Sabadell
Després de prop de vuit anys d'obres, el perllongament dels Ferrocarrils enfila la fase final amb dubtes sobre el calendari d'execució
Queda pendent el tram subterrani a Can Feu i acabar plaça Espanya
Sandra Pérez - Sabadell
En la inauguració del perllongament dels ferrocarrils a Terrassa l'estiu passat, el conseller (ara en funcions) de Territori, Santi Vila, va assegurar que aquest 2016 li tocaria el torn a Sabadell. De fet, al llarg del 2015 ho va repetir en més d'una ocasió però sense concretar cap data ni com es faria. Des de l'Ajuntament, però, no ho veuen gens clar i es mostren preocupats. “Hem demanat per carta que es concretin per escrit els terminis perquè tot fa pensar que s'enllestiran el 2017”, afirma el regidor de Territori i Sostenibilitat, Maties Serracant. I és que, tot i que el gros de les obres ja està fet –s'ha acabat l'execució dels túnels, els recintes de les estacions i la cua de maniobres–, encara queda per enllestir l'arquitectura de les noves estacions, la qual cosa genera dubtes al quadripartit sabadellenc. Així, malgrat que s'ha posat a licitació, no està adjudicada la de Ca n'Oriac –al final de la línia– i acaben de començar les de la Creu Alta i plaça Espanya, que tenen un termini d'obres que allarga els treballs fins a principis del 2017, segons es pot consultar a la pàgina Infraestructures.cat de la Generalitat En canvi, les que estan avançades són les de Sabadell Estació i la del centre-plaça Major, que es preveu que estiguin acabades entre el maig i el juny d'aquest 2016. “Volem estar informats i tenir informats els veïns que fa anys que estan afectats per les obres”, diu Serracant. Des de l'Ajuntament tenen clar que la millor opció és posar les cinc estacions que tindrà Sabadell en funcionament alhora, com asseguren que s'ha parlat fins ara en les reunions amb Territori. Fonts del departament han assegurat al diari que es manté el calendari previst.
El perllongament de la línia S2 dels ferrocarrils suposa una inversió de 430 milions d'euros per crear 4,4 quilòmetres més de vies, quatre estacions noves –una de les quals inclou un intercanviador amb Renfe–, la remodelació d'una cinquena, i la construcció d'unes cotxeres al final del trajecte. És la principal obra que s'ha fet a Sabadell en les darreres dècades, però també la que ha creat una ferida urbanística més important de sud a nord de la ciutat, que, tot i que havia de durar quatre anys, segons els primers plantejaments, de moment se n'ha allargat gairebé vuit. Els treballs van tenir una aturada temporal l'any 2012 a causa de problemes en el finançament a càrrec de la Generalitat.
Per Serracant, la valoració que es pot fer de l'obra fins a hores d'ara és “agredolça” perquè, tot i que “serà molt positiva per a la ciutat, sobretot per a la part nord, que tindrà millors comunicacions”, es tracta “d'un projecte inacabat que s'ha allargat molt més del previst”. Sobre la taula queda pendent fer subterrànies les vies als barris de Gràcia i Can Feu, entre Sabadell Estació i el Castell de Can Feu, una demanda que, gràcies a la lluita dels veïns de la zona, s'ha convertit en una reivindicació de ciutat que té el suport d'entitats com ara la Fundació Bosch i Cardellach i la Cambra de Comerç i que, com explica Isidre Soler, portaveu de la Plataforma Soterrament FGC Ara!, disposa des del desembre passat d'un projecte bàsic que inclou les propostes fetes des de Sabadell i que rebaixa en deu milions el pressupost del plantejament fet des de la conselleria de Territori. “S'ha fet un pas endavant perquè s'ha aconseguit un acord de ple, una resolució del Parlament a favor, que hi hagi un acord de ciutat i un projecte bàsic, però ara falta un govern que concreti l'assignació econòmica i que es posin a licitació les obres”, hi afegeix Soler.
Resseguint els treballs del metro, s'arriba al centre de la ciutat, el passeig de la plaça Major, un espai que fa més de vint anys que rep les conseqüències de diverses obres i projectes i que es redefinirà un cop s'enllesteixin les del FGC, ja que el disseny de l'anterior govern municipal, dirigit pel PSC, no agrada a gairebé ningú. “Volem fer una nova mirada al projecte en el seu conjunt i obrir un petit procés de debat per actuar sense més dilacions en el temps”, diu Serracant.
Si entrem en l'apartat de danys col·laterals, hem de parlar del parc del Nord, el que els veïns van plantejar l'any 2000 com el pulmó verd que unís el bosc de Can Deu i el riu Ripoll. El projecte, iniciat el 2002, es va aturar a causa de les obres dels ferrocarrils. El quadripartit s'ha compromès a revisar el projecte i a tornar a dotar-lo de pressupost; una part podria sortir de fons europeus. El cavall de batalla dels veïns en els últims dos anys ha estat la retirada de les terres “contaminades” acumulades darrere del pavelló del Nord. Els treballs s'enllesteixen aquest gener, després de quatre mesos de camions retirant terres, però està pendent la replantació dels arbres.
Més obres a la plaça Espanya el 2017
Els treballs de la primera fase d'urbanització de plaça Espanya s'enllestiran durant la primera meitat de gener. S'haurà d'esperar, però, a la finalització dels treballs del metro a la zona perquè es faci la segona, cosa que ara per ara l'Ajuntament situa a principis del 2017. De moment, s'ha connectat el centre de l'antiga rotonda amb una de les voreres, que ha fet que agafi forma de llàgrima, i s'ha reurbanitzat la plaça de manera que es pugui caminar per l'interior. Amb la col·laboració dels veïns es farà la segona fase. Es preveu que s'hi col·loqui un amfiteatre perquè s'hi puguin fer diverses activitats.
- 122-042-132
- N9
- Posts: 1659
- Joined: Sunday 05/10/2008 12:30
- Location: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Re: Perllongament d'FGC a Sabadell
Anem avançant:
01/02/2016 PC. TF-02676.12
Contracte de serveis per a l'assistència tècnica per a la redacció del projecte constructiu de millora de l'accés de les cotxeres de Ca n'Oriac. Clau: TF-02676.12
Pressupost de licitació: 25.500,00 € (sense IVA)
01/02/2016 PC. TF-02676.11
Contracte de serveis per a l'assistència tècnica per a la redacció del projecte constructiu de desmuntatge de via i instal•lacions de túnels (Sabadell Estació - Sabadell Rambla) i estació Sabadell Rambla. Clau: TF-02676.11
Pressupost de licitació: 25.500,00 € (sense IVA)
01/02/2016 PC. TF-02676.12
Contracte de serveis per a l'assistència tècnica per a la redacció del projecte constructiu de millora de l'accés de les cotxeres de Ca n'Oriac. Clau: TF-02676.12
Pressupost de licitació: 25.500,00 € (sense IVA)
01/02/2016 PC. TF-02676.11
Contracte de serveis per a l'assistència tècnica per a la redacció del projecte constructiu de desmuntatge de via i instal•lacions de túnels (Sabadell Estació - Sabadell Rambla) i estació Sabadell Rambla. Clau: TF-02676.11
Pressupost de licitació: 25.500,00 € (sense IVA)
Re: Perllongament d'FGC a Sabadell
Ja ens podem anar acomiadant de Sabadell-Rambla... caldrà fer una visita abans que la tanquin per sempre.
Re: Perllongament d'FGC a Sabadell
Ja podrien deixar Sabadell-Rambla com a cua de maniobres o per casos especials.