entfe001 wrote: Jo ho veig d'una altra forma: aquesta reacció no hauria passat ni a TMB ni a FGC tot i tenir recorreguts més curts i multes de major import (a menys que es paguin a l'instant, cosa que suposa un import menor que el de la multa aplucada però tampoc tan menor).
Incidències ferroviàries a Catalunya
-
- N9
- Posts: 2158
- Joined: Wednesday 04/05/2005 9:06
- Location: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contact:
Efectivament no hagués passat, no hagués passat tal i com has descrit, però es pot donar el cas d'una altra manera, falta saber exactament les circumstàncies del que ha ocurregut, però tan a Renfe, com a FGC i TMB està perfectament estudiat que en circumstàncies així, un exercici incorrecte (no vull dir abusiu) de l'autoritat, comporta que la gent es posi de part de l'infractor, és així de trist, i pera això s'instrueix per a la gestió d'aquests conflictes, no dic que sigui fàcil fer-ho, però una norma que hi ha és que malgrat la infracció cap a l'infractor s'ha de mantenir en tot moment un tracte exquisit, per evitar problemes, sens perjudici de les accions que s'emprenguin.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
He trobat el missatge en qüestió.entfe001 wrote:Fa temps vaig ser testimoni d'un altre cas que vaig relatar aquí (ja buscaré més tard el fil), casualment també a l'estació de Maçanet.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Una altra aturada per no dur bitllet
Nou incidentamb una passatgera sense bitllet, aquest cop a Reus.
He penjat la notícia en aquest fil general d'incidències ja que el que es va obrir per l'altra aturada va degenerar i s'hi va passar el candau. Així que esperem que ara no hi hagi estirabots de cap tipus.Telenotícies wrote:Tornen a aturar un tren de Renfe perquè una passatgera no volia pagar el bitllet
Un altre interventor de Renfe ha tornat a aturar un tren per una discussió amb els passatgers. Aquest cop ha passat a l'estació de Reus, en un tren que anava des de Barcelona fins a Lleida. El revisor ha aturat el tren mitja hora, entre les tres i dos quarts de quatre de la tarda, per una discussió amb una dona que hi havia entrat sense bitllet. Alguns testimonis han assegurat a Catalunya Ràdio que els ànims s'han encès quan el revisor ha rebutjat que la dona se li adrecés en català, extrem que Renfe no ha confirmat.
La versió dels testimonis i la de Renfe només coincideixen en el fet que la dona anava sense bitllet. La companyia no té constància de cap discussió lingüística i assegura que la dona ha amenaçat el revisor. En canvi, els testimonis diuen que la usuària volia pagar només de pujar al tren.
Al final, la dona s'ha quedat a l'estació perquè la policia la identifiqués, a requeriment de Renfe. La companyia ja ha anunciat que obrirà un expedient informatiu.
Aquest és el segon incident en una setmana a Renfe entre un usuari i el revisor, després de la discussió de dimarts passat que va provocar que un tren quedés parat durant 45 minuts a l'estació de Maçanet.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Home...no sé, però m'han ensenyat fotos d'avui de l'estació d'Orduña i s'hi podia passar, de fet, els rodalies de la C3 biscaina funcionaven amb total normalitat...Jordilar wrote:Avui el Talgo Miguel de Unamuno ha sortit sense la branca de Bilbao. Els clients amb aquesta destinació se'ls adreçava a atenció al client. Suposu que els hi esperaba un laaaarg viatje amb autocar
Salut,
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
A les 8 de la tarda estava anunciat que arribaria a les 9...Pere wrote:Avui l'últim Catalunya Expres del dia amb destinació Girona s'ha fet amb una 470 en simple. (Dedicat a l'usuari aarongilp)
També comentar que el Talgo Miguel de Unamuno ha arribat a Barcelona amb 3 hores de retard i remolcat per una 269.
retards a FGC
avui a les 17:40 avaria a FGC trens a rebentar venint de Sabadell i 15 minuts d'espera a Can St. Joan
-
- N10
- Posts: 3191
- Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Hola, avui el Catalunya amb destinació Portbou que surt a les 10.33 de El Clot Aragó ha patit una avaria a Mollet. Jo l'he agafat a Clot i ha arribat a les 10.48. Em penso que ha sigut un Catalunya que he vist passar tard en direcció Sants i procedent de Figueres.
A l'alçada de Montcada, just al passar el pont del riu, s'ha sentit un soroll (jo anava al primer vagó), i el tren ha començat a anar a poc a poc i amb el motot parat i els llums de dins només estaven encesos els d'emergència. A Mollet ha canviat de via cap a una desviada, i llavors el maquinista i l'interventor han començat a tocar al quadre elèctric de la 448R. Al final, ens han dit que havíem de passar a la composició d'enrera, perquè aquella estava avariada. Un cop hem passat tots a l'altra composició, el tren ha anat enrera i s'ha posat a la via principal. El maquinista ha canviat de cabina i hem seguit el viatge. A Mollet es va quedar la unitat avariada.
Jo havia de baixar a Caldes de Malavella. L'hora d'arribada era les 11.31, però va arribar a les 12.08.
A la tornada, he agafat a Caldes el Catalunya de les 12.44 i quan he passat per Mollet, la unitat 448R ja no hi era.
Salutacions.
A l'alçada de Montcada, just al passar el pont del riu, s'ha sentit un soroll (jo anava al primer vagó), i el tren ha començat a anar a poc a poc i amb el motot parat i els llums de dins només estaven encesos els d'emergència. A Mollet ha canviat de via cap a una desviada, i llavors el maquinista i l'interventor han començat a tocar al quadre elèctric de la 448R. Al final, ens han dit que havíem de passar a la composició d'enrera, perquè aquella estava avariada. Un cop hem passat tots a l'altra composició, el tren ha anat enrera i s'ha posat a la via principal. El maquinista ha canviat de cabina i hem seguit el viatge. A Mollet es va quedar la unitat avariada.
Jo havia de baixar a Caldes de Malavella. L'hora d'arribada era les 11.31, però va arribar a les 12.08.
A la tornada, he agafat a Caldes el Catalunya de les 12.44 i quan he passat per Mollet, la unitat 448R ja no hi era.
Salutacions.
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
INfo_PTP wrote:La Generalitat estudia como devolver a los usuarios el billete cuando haya averías en Renfe
EUROPA PRESS. 11.04.2007 El conseller Nadal reconoce que se está hablando con la Autoritat del Transport Metropolità.
Reitera un cambio de gestión de la red de Cercanías.
La Generalitat considera "insuficiente" el actual plan de choque del Ministerio de Fomento.
El conseller de Política Territorial y Obras Públicas, Joaquim Nadal, ha anunciado en el Parlament que la Autoritat del Transport Metropolità (ATM) y la Generalitat están hablando "para ver de qué forma sería posible la devolución del importe de los billetes de los usuarios afectados por las averías de Renfe".
Diferentes asociaciones de usuarios y la propia Generalitat ya habían propuesto anteriormente que Renfe devuelva el dinero del billete cuando los retrasos rebasen un determinado período de tiempo.
La proximidad de la gestión de Renfe produciría una mejora sustancial en su gestión
Nadal ha reiterado la necesidad de "un cambio de gestión en la red de Cercanías de Renfe" y añadió que "la proximidad en la gestión de Renfe produciría una mejora sustancial en el funcionamiento de esta infraestructura".
Plan de choque insuficiente
El plan de choque que aplica el Ministerio de Fomento desde finales del año pasado tras la destitución del máximo responsable de Cercanía en Barcelona es "insuficiente" para la Generalitat.
Nadal ha anunciado que durante la comisión entre la Generalitat y el Gobierno central, la administración catalana planteará el debate del traspaso de Renfe lo que "dará pie a los procesos necesarios para conseguir este cambio en la gestión".
Una avería cada dos días
El envejecimiento de la estructura y la inversión durante los últimos años son los motivos del mal funcionamiento
Entre el 1 de septiembre de 2006 y el 30 de marzo de 2007 se han producido, según los datos de la Generalitat, una media de una incidencia en Cercanías cada dos días, lo que ha afectado a 1,5 millones de usuarios.
"El envejecimiento de la infraestructura y la inversión durante los años anteriores" son los motivos según Joaquim Nadal del caos que vive Renfe en Catalunya durante los últimos meses.
El representante de CiU, Josep Rull, ha acusado al Gobierno catalán de comportarse de "forma pasiva" y de "escudarse en las responsabilidades del Gobierno central" para no asumir su culpa en el caos de Renfe.
El político convergente a echado en cara a la Generalitat que "no dio ninguna voz de alarma mientras el servicio se iba deteriorando y perjudicando a los usuarios".
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Doncs jo fecilitaria al maquinista i a l'interventor per la ràpida solució de la incidència, ja que "només" 37 minuts de retard és un èxit, vist el que ha passat altres vegades.jlr wrote:Hola, avui el Catalunya amb destinació Portbou que surt a les 10.33 de El Clot Aragó ha patit una avaria a Mollet. Jo l'he agafat a Clot i ha arribat a les 10.48. Em penso que ha sigut un Catalunya que he vist passar tard en direcció Sants i procedent de Figueres.
A l'alçada de Montcada, just al passar el pont del riu, s'ha sentit un soroll (jo anava al primer vagó), i el tren ha començat a anar a poc a poc i amb el motot parat i els llums de dins només estaven encesos els d'emergència. A Mollet ha canviat de via cap a una desviada, i llavors el maquinista i l'interventor han començat a tocar al quadre elèctric de la 448R. Al final, ens han dit que havíem de passar a la composició d'enrera, perquè aquella estava avariada. Un cop hem passat tots a l'altra composició, el tren ha anat enrera i s'ha posat a la via principal. El maquinista ha canviat de cabina i hem seguit el viatge. A Mollet es va quedar la unitat avariada.
Jo havia de baixar a Caldes de Malavella. L'hora d'arribada era les 11.31, però va arribar a les 12.08.
A la tornada, he agafat a Caldes el Catalunya de les 12.44 i quan he passat per Mollet, la unitat 448R ja no hi era.
Salutacions.
Salut !!
El CEX que surt de les 10.25 de Sants va a Portbou i normalment és realitza amb doble de 448R.Aquest CEX efectua parada a Granollers Centre,l'únic express que efectua parada en servei ascendent.Aquest mateix servei surt de Portbou a les 13:40 i com el servei ascendent també efectua parada a Granollers-Centre.Guigui wrote:Els 448 arriben a Portbou? Sempre em pensava que es quedaven a Figueres i que per fer Regionals a Portbou i Cervera agafaven 440R.
Els diumenges el CEX que surt a les 14:25 de Sants circula fins a PortBou per desprès baixar cap a Barcelona a les 17.40.
I quasi sempre és fa amb 448R,alguna dia pot haver-hi una excepció i fer-ho amb 470,peró aixó serà un cop cada 2 anys segurament.
Antigament aquest exprés creuava la frontera per enllaçar amb un diürn francès, però diferents reajustaments horaris a ambdós costats dels Pirineus van retallar tant el marge de transbord que ara el tren queda limitat a Portbou perquè l'enllaç ha resultat altament insegur.Mako448 wrote:El CEX que surt de les 10.25 de Sants va a Portbou i normalment és realitza amb doble de 448R.Aquest CEX efectua parada a Granollers Centre,l'únic express que efectua parada en servei ascendent.Aquest mateix servei surt de Portbou a les 13:40 i com el servei ascendent també efectua parada a Granollers-Centre.
Avui el REX Bcn-Lleida que surt de Sants a les 12:03,quan ha arribat a l'estació de La Plana-Picamoixons s'ha quedat aturat mès de mitja hora fins a les 14:33,ha arribat a les 13:53,40 minuts parats Segons megafonia manual del conductor,averia tècnica.
L'Hora d'arribada d'aquest tren a Lleida era a les 14:55,ha arribat a les 15:35,amb 40 minuts de retard.
L'Hora d'arribada d'aquest tren a Lleida era a les 14:55,ha arribat a les 15:35,amb 40 minuts de retard.