Notícies de Tusgsal

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
User avatar
sag470
N9
N9
Posts: 1902
Joined: Friday 28/12/2007 16:49

Re: Notícies de Tusgsal

Post by sag470 »

Sabes como se reparten los diversos midis en cantidades?
pau5321
N7
N7
Posts: 448
Joined: Monday 18/01/2010 4:26
Location: Barcelona
Contact:

Re: Notícies de Tusgsal

Post by pau5321 »

sag470 wrote:Sabes como se reparten los diversos midis en cantidades?
En cantidades todavía no lo sé exactamente, sé que para junio (en el otro mensaje me equivoqué y puse mayo) llegará 1 midi de 10,45m de largo y 2,55 de ancho, y 6 midis iguales que los 470-474, de 9 metros y ancho reducido (2,35). El segundo lote se entregará en septiembre, 8 midi y 3 midi de ancho reducido. En junio me da la sensación de que no podrán retirar nada, ya que eso que llegará será para cubrir la carencia de midis que hay, con la segunda quizás algún scania caiga ya.

El día 31 el coche 304 iba perdiendo aceite a saco, por dentro del autobús, y por fuera. La tapa interior estaba sin cerrar ni nada, para variar, vamos que el motor se podía ver desde dentro del bus.
http://propostesdemobilitat.wordpress.com
Una página con propuestas de autobuses y metro


http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.
User avatar
m.h.t.
N9
N9
Posts: 2223
Joined: Sunday 30/08/2009 17:37
Location: Badalona

Re: Notícies de Tusgsal

Post by m.h.t. »

TUSGSAL ha tornat a donar d'alta diversos vehicles que ja estaven retirats del servei. Son diversos 28X i el 290, a més d'alguns 32X que estaven de reserva i que tornen ara a ser titulars.

Això és degut, segons comenten al fòrum d'AutobusesBCN, a un incendi que va tenir lloc a la cotxera de Montigalà i va cremar diversos vehicles estàndards. :nono Ho comenta l'usuari 5636.

Ahir vaig tenir la oportunitat de pujar al 290 a la B26, i puc assegurar que aquests IVECO van de meravella i són els millors IVECO que té ara mateix TUSGSAL. També vaig poder avistar el 281 a la B3. ;)
Salvem l'Estació de França!
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Notícies de Tusgsal

Post by Miquel »

Mare meva, se'n sap res més d'aquest incendi?

No entenc el motiu pel qual Tusgsal i el foc intimen tant, si no se'ls crema un cotxe, se'ls crema la cotxera, flipant...
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
Renfe445
N10
N10
Posts: 4442
Joined: Thursday 16/08/2012 19:33
Location: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contact:

Re: Notícies de Tusgsal

Post by Renfe445 »

També els de la sèrie 272 a 281, un d'aquests, crec que el 272 el vaig veure a la B31.

[friki]
Els vells es rebel·len! :D
[/friki]
davidsantirso
N4
N4
Posts: 44
Joined: Thursday 12/04/2012 15:22
Location: Sabadell

Re: Notícies de Tusgsal

Post by davidsantirso »

No sé com els de TUSGSAL van donar els citaros a la TUS, però del que estic segur es que es cauen les enganxines de sortida d'emergència, la teulada en alguns està trencada i sembla que es caigui, el motor en alguns fa un soroll estrany i al panell del conductor surt la clau anglesa d'anar al taller. Em sembla que aquesta deu haver sigut la millor venta de TUSGSAL.
pau5321
N7
N7
Posts: 448
Joined: Monday 18/01/2010 4:26
Location: Barcelona
Contact:

Re: Notícies de Tusgsal

Post by pau5321 »

m.h.t. wrote:TUSGSAL ha tornat a donar d'alta diversos vehicles que ja estaven retirats del servei. Son diversos 28X i el 290, a més d'alguns 32X que estaven de reserva i que tornen ara a ser titulars.

Això és degut, segons comenten al fòrum d'AutobusesBCN, a un incendi que va tenir lloc a la cotxera de Montigalà i va cremar diversos vehicles estàndards. :nono Ho comenta l'usuari 5636.

Ahir vaig tenir la oportunitat de pujar al 290 a la B26, i puc assegurar que aquests IVECO van de meravella i són els millors IVECO que té ara mateix TUSGSAL. També vaig poder avistar el 281 a la B3. ;)
Copio el meu missatge contestant a 5636 en el forum de AutobusesBCN


Bueno, exactamente no es así. El año pasado se quemaron varios autobuses, sí, pero todos prestando servicio en la calle.

344 B24 haciendo la primera vuelta en Can Ruti.
368 B4
403 haciendo línea (no sé cual)
411 En Montigalà.
478 haciendo línea
487 B3 Final Llefià

Incendios que eran evitables con un correcto mantenimiento...

Ya en 2012 tuvieron que restaurar el 320, 319, y 318 en este orden. Al incendiarse estos coches en 2013, sacaron el 317 y luego el 316. Pasaron la ITV a algunos de la serie 282-291 en abril de 2013, pero no los sacaron a la calle hasta la primera semana de enero del 2014, algunos de ellos con la ITV caducada en octubre del 2013, que la apuraron hasta mediados de enero.
Ahora los Citaro (345-356 y 358) ya no tienen servicio fijo como antes, han quedado de reserva ya que dicen que los motores están tan petados que no pueden hacer tantas horas, aunque igualmente van saliendo, pero en diferentes líneas. Algunos coches que eran de reserva (328, 329 y 330) han quedado fijos.

PD: Hay buenas noticias sobre el 368, se le ha restaurado la parte trasera y pronto volverá a circular!!!
http://propostesdemobilitat.wordpress.com
Una página con propuestas de autobuses y metro


http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.
User avatar
Renfe445
N10
N10
Posts: 4442
Joined: Thursday 16/08/2012 19:33
Location: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contact:

Re: Notícies de Tusgsal

Post by Renfe445 »

A veure, si a Can TUSGSAL aprenen que el manteniment és molt important!!! Amb els Citaros 344 a 358 alguns tenen el circuit d'aire comprimit de les portes PETAT, igual que al 464 o alguns MAN Lion's City, els quals tenen el nombre que comença per 3. Això també passava als busos 272 a 281, fins als Neoplan dels 131 a 140! I segur que hi ha més que m'oblido.
pau5321
N7
N7
Posts: 448
Joined: Monday 18/01/2010 4:26
Location: Barcelona
Contact:

Re: Notícies de Tusgsal

Post by pau5321 »

349 Se incendió de camino a cocheras en la Ronda del Litoral a la altura del Forum.
http://www.lavanguardia.com/sucesos/201 ... toral.html


Y novedades en la empresa.
Esta tarde estaban arrancandole todas las pegatinas al 350 (Citaro), y le habían colocado el nuevo logo de la AMB en grande y ponía también en grande "Àrea Metropolitana de Barcelona", en la parte donde antes iba el logotipo de TUSGSAL, no sé como quedarán al final
http://propostesdemobilitat.wordpress.com
Una página con propuestas de autobuses y metro


http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.
User avatar
Renfe445
N10
N10
Posts: 4442
Joined: Thursday 16/08/2012 19:33
Location: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contact:

Servei especial de reforç SCG Pompeu Fabra - Can Franquesa

Post by Renfe445 »

Ahir vaig veure que estava estacionat en el carrer Pompeu Fabra un bus que tenia en l'indicador "ESPECIAL" i un cartell enganxat al parabrisa que posava que era un servei de reforç especial. Es fa amb un midi SCANIA, dels 295 al 314. Algú sap alguna cosa sobre el servei? :?
trainman
N9
N9
Posts: 2365
Joined: Monday 02/05/2005 11:50
Location: Cerdanyola del Vallès

Re: Notícies de Tusgsal

Post by trainman »

Mirad esto ¿Habit ex-EMT en Tusgsal?

http://www.emtmadrid.es/data/comun//140 ... itidos.pdf
User avatar
sag470
N9
N9
Posts: 1902
Joined: Friday 28/12/2007 16:49

Re: Notícies de Tusgsal

Post by sag470 »

Esto si que es extraño. La flota de Badalona no los requiere. No habrá ninguna noticia de algun servicio en algun lado?
User avatar
Adolescent barceloní
N9
N9
Posts: 2377
Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
Location: Entre el Barcelonès i Osona
Contact:

Re: Notícies de Tusgsal

Post by Adolescent barceloní »

Comptant amb què tenim Ivecos i Noges (27x,.28x i 29x) circulant... i que últimament posen estàndards a línies amb midis i viceversa... falta material.

Ara bê, el problema dels Habit és que, a més de que a la cotxera no s'hi cap (els diumenges aparquen cotxes al carrer), que els Habit tenen 2 portes i Bkb de quadradets (no tenen matrix).
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
User avatar
Renfe445
N10
N10
Posts: 4442
Joined: Thursday 16/08/2012 19:33
Location: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contact:

Re: Notícies de Tusgsal

Post by Renfe445 »

Adolescent barceloní wrote:Comptant amb què tenim Ivecos i Noges (27x,.28x i 29x) circulant... i que últimament posen estàndards a línies amb midis i viceversa... falta material.

Ara bê, el problema dels Habit és que, a més de que a la cotxera no s'hi cap (els diumenges aparquen cotxes al carrer), que els Habit tenen 2 portes i Bkb de quadradets (no tenen matrix).
O sigui, que són de caselles? Cap problema: a la línia de dalt es posa el municipi de destinació i a sota el lloc més concret. M'explico:

.... BADALONA
B27
.... CAN RUTI


(Interpreteu que açò és un BKB. Ignoreu els quatre punts que no em deixa ficar molts espais.)

I les dues portes tant ens fa. Si els PEGASO 6038 i 6420, i els Neoplan N4014NF ex-TCC (i més que em deixo) tenien dues portes.
trainman
N9
N9
Posts: 2365
Joined: Monday 02/05/2005 11:50
Location: Cerdanyola del Vallès

Re: Notícies de Tusgsal

Post by trainman »

Al final son 9 los ex-EMT Madrid que se van a Tusgsal:

http://www.emtmadrid.es/data/comun//140 ... cacion.pdf
User avatar
Renfe445
N10
N10
Posts: 4442
Joined: Thursday 16/08/2012 19:33
Location: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contact:

Sobrenom!!!

Post by Renfe445 »

Ja veurem quan toquin territori badaloní, que algú se li acudirà de posar-los de sobrenom "Els madrilenys".

Per cert, seran Castrosua CS40 II amb dues portes i teleindicadors amb caselles?
User avatar
Adolescent barceloní
N9
N9
Posts: 2377
Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
Location: Entre el Barcelonès i Osona
Contact:

Re: Sobrenom!!!

Post by Adolescent barceloní »

Renfe445 wrote:Per cert, seran Castrosua CS40 II amb dues portes i teleindicadors amb caselles?
Són Iveco Habit com el d'aquesta foto:

Image
Foto: emtmadrid.es
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
User avatar
Renfe445
N10
N10
Posts: 4442
Joined: Thursday 16/08/2012 19:33
Location: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contact:

Re: Notícies de Tusgsal

Post by Renfe445 »

Bé, què li farem... :(
User avatar
Adolescent barceloní
N9
N9
Posts: 2377
Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
Location: Entre el Barcelonès i Osona
Contact:

Re: Notícies de Tusgsal

Post by Adolescent barceloní »

Un dels Habit que Tusgsal ha comprat s’ha cremat a l'altura de Guadalajara, de camí cap a Badalona.
http://magazin.amicsbuscat.tk/20140620/ ... ha-cremat/
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
User avatar
Renfe445
N10
N10
Posts: 4442
Joined: Thursday 16/08/2012 19:33
Location: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contact:

Re: Notícies de Tusgsal

Post by Renfe445 »

Adolescent barceloní wrote:Un dels Habit que Tusgsal ha comprat s’ha cremat a l'altura de Guadalajara, de camí cap a Badalona.
http://magazin.amicsbuscat.tk/20140620/ ... ha-cremat/
Ha ha ha ha ha ha!!! :twisted:

Bé, el millor seria "ressuscitar" més busos antics que estaven retirats per tenir més reserves, ja que aquests suposo que necessiten estar menys hores fent serveis. Així, amb la compra d'autobusos nous i amb els altres de segona mà, es tindrà més material disponible. Així es solucionaran molts problemes.

A més a més, haurien de posar les bandes de goma, que no sé si les van treure a propòsit, als para-xocs dels busos amb la carrosseria Castrosua CS-40 II (crec que és així). Després haurien de reparar alguns bonys, parts trencades i el sistema d'aire comprimit d'alguns busos.
Post Reply

Return to “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”