Page 16 of 42
Re: Notícies de Tusgsal
Posted: Thursday 02/01/2014 3:17
by sag470
Sabes como se reparten los diversos midis en cantidades?
Re: Notícies de Tusgsal
Posted: Friday 03/01/2014 2:19
by pau5321
sag470 wrote:Sabes como se reparten los diversos midis en cantidades?
En cantidades todavía no lo sé exactamente, sé que para junio (en el otro mensaje me equivoqué y puse mayo) llegará 1 midi de 10,45m de largo y 2,55 de ancho, y 6 midis iguales que los 470-474, de 9 metros y ancho reducido (2,35). El segundo lote se entregará en septiembre, 8 midi y 3 midi de ancho reducido. En junio me da la sensación de que no podrán retirar nada, ya que eso que llegará será para cubrir la carencia de midis que hay, con la segunda quizás algún scania caiga ya.
El día 31 el coche 304 iba perdiendo aceite a saco, por dentro del autobús, y por fuera. La tapa interior estaba sin cerrar ni nada, para variar, vamos que el motor se podía ver desde dentro del bus.
Re: Notícies de Tusgsal
Posted: Friday 07/03/2014 22:10
by m.h.t.
TUSGSAL ha tornat a donar d'alta diversos vehicles que ja estaven retirats del servei. Son diversos
28X i el 290, a més d'alguns
32X que estaven de reserva i que tornen ara a ser titulars.
Això és degut, segons comenten al fòrum d'
AutobusesBCN, a un
incendi que va tenir lloc a la cotxera de Montigalà i va cremar diversos vehicles estàndards.
Ho comenta l'usuari
5636.
Ahir vaig tenir la oportunitat de pujar al
290 a la B26, i puc assegurar que aquests IVECO van de meravella i són els millors IVECO que té ara mateix TUSGSAL. També vaig poder avistar el
281 a la B3.
Re: Notícies de Tusgsal
Posted: Friday 07/03/2014 23:21
by Miquel
Mare meva, se'n sap res més d'aquest incendi?
No entenc el motiu pel qual Tusgsal i el foc intimen tant, si no se'ls crema un cotxe, se'ls crema la cotxera, flipant...
Re: Notícies de Tusgsal
Posted: Saturday 08/03/2014 12:36
by Renfe445
També els de la sèrie 272 a 281, un d'aquests, crec que el 272 el vaig veure a la B31.
[friki]
Els vells es rebel·len!
[/friki]
Re: Notícies de Tusgsal
Posted: Saturday 08/03/2014 13:18
by davidsantirso
No sé com els de TUSGSAL van donar els citaros a la TUS, però del que estic segur es que es cauen les enganxines de sortida d'emergència, la teulada en alguns està trencada i sembla que es caigui, el motor en alguns fa un soroll estrany i al panell del conductor surt la clau anglesa d'anar al taller. Em sembla que aquesta deu haver sigut la millor venta de TUSGSAL.
Re: Notícies de Tusgsal
Posted: Sunday 09/03/2014 3:38
by pau5321
m.h.t. wrote:TUSGSAL ha tornat a donar d'alta diversos vehicles que ja estaven retirats del servei. Son diversos
28X i el 290, a més d'alguns
32X que estaven de reserva i que tornen ara a ser titulars.
Això és degut, segons comenten al fòrum d'
AutobusesBCN, a un
incendi que va tenir lloc a la cotxera de Montigalà i va cremar diversos vehicles estàndards.
Ho comenta l'usuari
5636.
Ahir vaig tenir la oportunitat de pujar al
290 a la B26, i puc assegurar que aquests IVECO van de meravella i són els millors IVECO que té ara mateix TUSGSAL. També vaig poder avistar el
281 a la B3.
Copio el meu missatge contestant a 5636 en el forum de AutobusesBCN
Bueno, exactamente no es así. El año pasado se quemaron varios autobuses, sí, pero todos prestando servicio en la calle.
344 B24 haciendo la primera vuelta en Can Ruti.
368 B4
403 haciendo línea (no sé cual)
411 En Montigalà.
478 haciendo línea
487 B3 Final Llefià
Incendios que eran evitables con un correcto mantenimiento...
Ya en 2012 tuvieron que restaurar el 320, 319, y 318 en este orden. Al incendiarse estos coches en 2013, sacaron el 317 y luego el 316. Pasaron la ITV a algunos de la serie 282-291 en abril de 2013, pero no los sacaron a la calle hasta la primera semana de enero del 2014, algunos de ellos con la ITV caducada en octubre del 2013, que la apuraron hasta mediados de enero.
Ahora los Citaro (345-356 y 358) ya no tienen servicio fijo como antes, han quedado de reserva ya que dicen que los motores están tan petados que no pueden hacer tantas horas, aunque igualmente van saliendo, pero en diferentes líneas. Algunos coches que eran de reserva (328, 329 y 330) han quedado fijos.
PD: Hay buenas noticias sobre el 368, se le ha restaurado la parte trasera y pronto volverá a circular!!!
Re: Notícies de Tusgsal
Posted: Sunday 09/03/2014 11:30
by Renfe445
A veure, si a Can TUSGSAL aprenen que el manteniment és molt important!!! Amb els Citaros 344 a 358 alguns tenen el circuit d'aire comprimit de les portes PETAT, igual que al 464 o alguns MAN Lion's City, els quals tenen el nombre que comença per 3. Això també passava als busos 272 a 281, fins als Neoplan dels 131 a 140! I segur que hi ha més que m'oblido.
Re: Notícies de Tusgsal
Posted: Thursday 03/04/2014 2:19
by pau5321
349 Se incendió de camino a cocheras en la Ronda del Litoral a la altura del Forum.
http://www.lavanguardia.com/sucesos/201 ... toral.html
Y novedades en la empresa.
Esta tarde estaban arrancandole todas las pegatinas al 350 (Citaro), y le habían colocado el nuevo logo de la AMB en grande y ponía también en grande "Àrea Metropolitana de Barcelona", en la parte donde antes iba el logotipo de TUSGSAL, no sé como quedarán al final
Servei especial de reforç SCG Pompeu Fabra - Can Franquesa
Posted: Thursday 24/04/2014 20:59
by Renfe445
Ahir vaig veure que estava estacionat en el carrer Pompeu Fabra un bus que tenia en l'indicador "ESPECIAL" i un cartell enganxat al parabrisa que posava que era un servei de reforç especial. Es fa amb un midi SCANIA, dels 295 al 314. Algú sap alguna cosa sobre el servei?
Re: Notícies de Tusgsal
Posted: Thursday 08/05/2014 16:55
by trainman
Re: Notícies de Tusgsal
Posted: Friday 09/05/2014 19:17
by sag470
Esto si que es extraño. La flota de Badalona no los requiere. No habrá ninguna noticia de algun servicio en algun lado?
Re: Notícies de Tusgsal
Posted: Sunday 11/05/2014 22:40
by Adolescent barceloní
Comptant amb què tenim Ivecos i Noges (27x,.28x i 29x) circulant... i que últimament posen estàndards a línies amb midis i viceversa... falta material.
Ara bê, el problema dels Habit és que, a més de que a la cotxera no s'hi cap (els diumenges aparquen cotxes al carrer), que els Habit tenen 2 portes i Bkb de quadradets (no tenen matrix).
Re: Notícies de Tusgsal
Posted: Sunday 11/05/2014 23:50
by Renfe445
Adolescent barceloní wrote:Comptant amb què tenim Ivecos i Noges (27x,.28x i 29x) circulant... i que últimament posen estàndards a línies amb midis i viceversa... falta material.
Ara bê, el problema dels Habit és que, a més de que a la cotxera no s'hi cap (els diumenges aparquen cotxes al carrer), que els Habit tenen 2 portes i Bkb de quadradets (no tenen matrix).
O sigui, que són de caselles? Cap problema: a la línia de dalt es posa el municipi de destinació i a sota el lloc més concret. M'explico:
.... BADALONA
B27
.... CAN RUTI
(Interpreteu que açò és un BKB. Ignoreu els quatre punts que no em deixa ficar molts espais.)
I les dues portes tant ens fa. Si els PEGASO 6038 i 6420, i els Neoplan N4014NF ex-TCC (i més que em deixo) tenien dues portes.
Re: Notícies de Tusgsal
Posted: Tuesday 20/05/2014 18:12
by trainman
Al final son 9 los ex-EMT Madrid que se van a Tusgsal:
http://www.emtmadrid.es/data/comun//140 ... cacion.pdf
Sobrenom!!!
Posted: Tuesday 20/05/2014 18:21
by Renfe445
Ja veurem quan toquin territori badaloní, que algú se li acudirà de posar-los de sobrenom "Els madrilenys".
Per cert, seran Castrosua CS40 II amb dues portes i teleindicadors amb caselles?
Re: Sobrenom!!!
Posted: Tuesday 20/05/2014 19:45
by Adolescent barceloní
Renfe445 wrote:Per cert, seran Castrosua CS40 II amb dues portes i teleindicadors amb caselles?
Són Iveco Habit com el d'aquesta foto:
Foto: emtmadrid.es
Re: Notícies de Tusgsal
Posted: Tuesday 20/05/2014 19:47
by Renfe445
Bé, què li farem...
Re: Notícies de Tusgsal
Posted: Saturday 21/06/2014 0:04
by Adolescent barceloní
Un dels Habit que Tusgsal ha comprat s’ha cremat a l'altura de Guadalajara, de camí cap a Badalona.
http://magazin.amicsbuscat.tk/20140620/ ... ha-cremat/
Re: Notícies de Tusgsal
Posted: Saturday 21/06/2014 0:14
by Renfe445
Ha ha ha ha ha ha!!!
Bé, el millor seria "ressuscitar" més busos antics que estaven retirats per tenir més reserves, ja que aquests suposo que necessiten estar menys hores fent serveis. Així, amb la compra d'autobusos nous i amb els altres de segona mà, es tindrà més material disponible. Així es solucionaran molts problemes.
A més a més, haurien de posar les bandes de goma, que no sé si les van treure a propòsit, als para-xocs dels busos amb la carrosseria Castrosua CS-40 II (crec que és així). Després haurien de reparar alguns bonys, parts trencades i el sistema d'aire comprimit d'alguns busos.