Page 16 of 150

Posted: Thursday 01/03/2007 11:11
by Ecomobisostrans
Yo me doy por satisfecho si nuestras ideas sirven para mejorar el servicio, aunque nosotros quedemos "en la sombra".

Re

Posted: Thursday 01/03/2007 18:31
by Santfeliuenc
Hola,
Ecomobisostrans wrote:Yo me doy por satisfecho si nuestras ideas sirven para mejorar el servicio, aunque nosotros quedemos "en la sombra".
Pues ¿sabes qué? yo también, no necesito que hablen de mi ni que se haga publicidad mientras que se hagan las cosas bien. Y si alguna vez y si por algún casual de la vida, las cosas se torciesen tanto que hiciesen lo de las cercanías por Diagonal y Gran Vía fijándose en alguna propuesta de aquí, lo mismo me daría que saliese por ahí algún politiquillo de estos poniéndose la medalla por ello.

Lo importante sería que las cosas estarían bien hechas y que la RMB y sus ciudadanos habrían salido ganando.

Saludos,
Sergio

Jo també...

Posted: Thursday 01/03/2007 23:35
by JaMiRo!
entfe001 wrote:Pel que fa al fet de si ens llegeixen de dalt o no... tinc sospites prou fonamentades per creure que sí.
Jo també les tinc. I fonamentades. :o

Actualització proposta(Projecte complet, pas a pas--> Met

Posted: Friday 02/03/2007 18:23
by fredebcnteatre
Cal tenir en compte que no he tingut en compte per ara, la L11, pero ja la introduiré de alguna forma. http://www.alephbcn.com/noumetro

Posted: Wednesday 21/03/2007 13:02
by 252-071
Sembla que amb la reestructuració de les vies a l'estació de sants,hi haurá un important canvi de línies.
Asi es preten que quedi la xarxa de rodalies

Mapa fet per Javi82,de tranvia.org
http://img161.imageshack.us/my.php?imag ... ranyu1.jpg

Salutacions

Posted: Wednesday 21/03/2007 13:51
by Vox
252-071 wrote:Sembla que amb la reestructuració de les vies a l'estació de sants,hi haurá un important canvi de línies.
Asi es preten que quedi la xarxa de rodalies

Mapa fet per Javi82,de tranvia.org
http://img161.imageshack.us/my.php?imag ... ranyu1.jpg

Salutacions
Sí, en Javi ha penjat aquest plànol en aquest fòrum, crec.

De totes maneres, penso que ell va dir que això passaria quan es fes la Torrassa, no pas amb el tema Sants.

Vox

Posted: Wednesday 21/03/2007 21:40
by Guigui
252-071 wrote:Sembla que amb la reestructuració de les vies a l'estació de sants,hi haurá un important canvi de línies.
Asi es preten que quedi la xarxa de rodalies

Mapa fet per Javi82,de tranvia.org
http://img161.imageshack.us/my.php?imag ... ranyu1.jpg

Salutacions
Pregunta: Aquest mapa és el que Renfomentadif pensa fer realment? Perquè sembla més obra de l'ideal d'un forumaire dedicat i, sincerament, em sembla massa bonic per ser realitat, ni que es faci quan tots repapiegem.

Posted: Wednesday 21/03/2007 23:34
by Vox
En Javi82 va dir que es el que pretenen fer però crec que ell va afegir algunes coses de propia collita, encara que no sé si tretes d'ell o de projectes que encara no s'han definit.

Però un cop feta La Torrassa, es veu que quedarà semblant al plànol que va posar.

Tambè en tenia un pel metro 2010 encara que aquell 100% limitat al PDI, sols que ara s'hauria de canviar per 2012-13 :|

Vox

Posted: Thursday 22/03/2007 1:31
by Guigui
Vox wrote:Tambè en tenia un pel metro 2010 encara que aquell 100% limitat al PDI, sols que ara s'hauria de canviar per 2012-13 :|
Perdó, 2020-2025... :mmm

Posted: Sunday 25/03/2007 22:51
by Mako448
Guigui wrote:
252-071 wrote:Sembla que amb la reestructuració de les vies a l'estació de sants,hi haurá un important canvi de línies.
Asi es preten que quedi la xarxa de rodalies

Mapa fet per Javi82,de tranvia.org
http://img161.imageshack.us/my.php?imag ... ranyu1.jpg

Salutacions
Pregunta: Aquest mapa és el que Renfomentadif pensa fer realment? Perquè sembla més obra de l'ideal d'un forumaire dedicat i, sincerament, em sembla massa bonic per ser realitat, ni que es faci quan tots repapiegem.
Jo dubto molt que la R3 pugui arribar a Vilanova,im no perqué no sigui necesària,perqué segurament la renfe no voldrà.
A mès penso que la R7 circular hauria de ser Papiol/Sant Cugat/UAB/Cerdanyola/Montcada Birfuracio/Catalunya i no com és proposa al plànol,a mès treuries un accès des de la línia de Vilafranca per anar a la Plaça Catalunya,la R4 ha de passar per Passeig de Gràcia i la R7 per Plaça Catalunya,sí proposes fer-ho per Mollet,a part de que crec que hauràs de fer canvi de sentit,no sé no el trobo gaires avantatges.
La resta del plànol molt ben fet i perfecte.

Posted: Sunday 25/03/2007 23:04
by EUKibo
M'uneixo al que diu el Mako de la R7 i tambe dir que la R10 fins Estacio de França, no nomes de llançadera i que la linia 1 que sigui la de mataro! Que s'ho mereix per haver estat la primera! i despres... la R8 la suprimiria totalment, la R7 i la R9 ja trenquen el centralisme d'una manera molt eficient, pero la R8 no me la veig, el que paria es una R8 des del Ramal de Lloret de Mar fins estacio de França, aixi no habria linies amb dobles terminacions i totes les linies podrien tenir frequencies elevades de 5min si es volgues.

Posted: Monday 26/03/2007 15:25
by UT596001
EUKibo wrote:M'uneixo al que diu el Mako de la R7 i tambe dir que la R10 fins Estacio de França, no nomes de llançadera i que la linia 1 que sigui la de mataro! Que s'ho mereix per haver estat la primera! i despres... la R8 la suprimiria totalment, la R7 i la R9 ja trenquen el centralisme d'una manera molt eficient, pero la R8 no me la veig, el que paria es una R8 des del Ramal de Lloret de Mar fins estacio de França, aixi no habria linies amb dobles terminacions i totes les linies podrien tenir frequencies elevades de 5min si es volgues.
Si suprimeixes la C8 d'una banda et carregues les relacions directes entre Martorell i Sant Cugat-UAB (recorda que hi haurà un potent intercanviador allà amb FGC, i algun autobús, així que si la suprimieixes et carregues una connexió ràpida entre l'Anoia/Bages i la UAB, obligant a l'Anoia a dependre de les carraques de la Hispano Igualadina) i també et carregues la relació directa entre la part baixa del Vallès Occidental i el Vallès Oriental, obligant als passatgers o bé a pujar a Sabadell o bé a baixar a Montcada o La Llagosta.

D'altra banda, la reordenació del nus de la Torrassa impedirà que els trens que vinguin de la línia de Vilafranca entrin al túnel de Plaça Catalunya sino que hauran d'entrar tots via Passeig de Gràcia.

Ah, i trobo absurd dir que la línia del Maresme s'hagi de numerar com a C1 perquè sigui la primera. La primera línia de Metro de Barcelona està numerada com a línia 3 i no passa res...

Posted: Monday 26/03/2007 15:47
by Mako448
La R8 és una línia totalment necessària.I també et carregues la relació Molet-UAB.Aquesta R8 està ben feta,des de Martorell amb conexió amb FGC fins a Granollers Centre conectant R2 i R8.A mès el qui vulgui anar de Granollers a Martorell,o de Girona a la UAB,hauria d'ultilizar aquesta línia,i no la R9.

Posted: Monday 26/03/2007 23:00
by javi82
guigui wrote:Pregunta: Aquest mapa és el que Renfomentadif pensa fer realment? Perquè sembla més obra de l'ideal d'un forumaire dedicat i, sincerament, em sembla massa bonic per ser realitat, ni que es faci quan tots repapiegem.
Mako448 wrote:Jo dubto molt que la R3 pugui arribar a Vilanova,im no perqué no sigui necesària,perqué segurament la renfe no voldrà.
A mès penso que la R7 circular hauria de ser Papiol/Sant Cugat/UAB/Cerdanyola/Montcada Birfuracio/Catalunya i no com és proposa al plànol,a mès treuries un accès des de la línia de Vilafranca per anar a la Plaça Catalunya,la R4 ha de passar per Passeig de Gràcia i la R7 per Plaça Catalunya,sí proposes fer-ho per Mollet,a part de que crec que hauràs de fer canvi de sentit,no sé no el trobo gaires avantatges.
La resta del plànol molt ben fet i perfecte.
El plànol està fet amb tot el conjunt de diferents Plans i projectes en curs q actualment s'estan desenvolupant, però si us fixeu el nom de l'arxiu es rodalies2026, així q no ens trobarem això quan acabin les obres de la Torrassa ni molt menys. :D Si voleu més informació sobre qualsevol actuació concreta (q la veritat és q tampoc hi ha tantes 'novetats' respecte a la xarxa actual si us fixeu bé), us les puc especificar totes. No hi ha res de 'collita pròpia' excepte els noms de les estacions q les he batejat com m'ha donat la gana, i el mantenir en actiu l'estació de França, de la única forma q podria ser factible, com a capçalera dels trens del metro del Delta.

Obviament les coses amb els mesos van canviant (aquest plànol està fet a finals de l'any passat) però no puc estar dibuixant un plànol nou cada dia.

Per exemple la 'circularitat' de l'R7 passant pel triangle de Mollet i mantenint l'estació de Cerdanyola Universitat també servida amb trens de la línia de Manresa, és una qüestió q ve específicament contemplada al pla original de reestructuració de la xarxa de rodalies, quan per primera vegada es parla de reestructurar les línies pq siguin costa-costa i interior-interior, i la línia circular es projecta passant per Santa Perpètua.

Però a data d'avui ja sabem q això no podrà ser així, pq amb la sortida a informació pública del projecte de remodelació del nus de Mollet es veu com ara no es contempla fer la pota en ample ibèric entre la Llagosta (viatgers) i Santa Perpètua q permetés la circulació d'aquesta línia de rodalies. Per tant, la línia circular s'haurà de fer com ara, anant per Cerdanyola. Sí q passaria pel túnel de Passeig de Gràcia... és condició totalment fixada q no hi hagi cap creuament a nivel a l'entrada de Sants q provoquin reducció de capacitat per cisallaments, per tant tots els trens q van per l'Hospitalet passen pel túnel de Passeig de Gràcia; tots els q van per Bellvitge passen per Plaça Catalunya.

Ah, i sobre els números de les línies... doncs en tots els documents q he vist el q es conserva és la nomenclatura de la banda del Llobregat: el 2 per la de Vilanova, el 4 per la de Vilafranca. És clar q això és el més variable de tot, fins uns mesos abans teníem q s'anava a inaugurar la C5, i de color, lila fosc. I d'un dia per l'altre van cambiar a C7 i van modificar el seu color aclarint el lila (encara q els q van fer els panells de Sant Cugat i Rubí no es van enterar del canvi i els van fer amb el lila fosc 'original' :D)

nova proposta reforma

Posted: Friday 06/04/2007 10:48
by fredebcnteatre

Nova proposta

Posted: Monday 14/05/2007 21:37
by fredebcnteatre

Posted: Friday 15/06/2007 23:05
by Izo
Us poso de nou la meva proposta de xarxa de metro. Es diferencia de l'anterior en la L4, que ara tan sols va de Parc Tecnològic fins a Paral·lel, mentre que l'altre tros de línia s'ha reconvertit en el tram comú de dues de noves: la L13 i la L14. Com dic, comparteixen traçat entre Mas Pedrosa i Paral·lel (ex L4) com també la prolongació entre Paral·lel i Cementiri del Poblenou. Des d'aquesta parada la L13 va fins a Sagrera, mentre que la L14 arriba fins a Travessera de Montigalà.

Mapa del metro amb catorze línies.

Posted: Friday 15/06/2007 23:08
by UT596001
Izo wrote:Us poso de nou la meva proposta de xarxa de metro. Es diferencia de l'anterior en la L4, que ara tan sols va de Parc Tecnològic fins a Paral·lel, mentre que l'altre tros de línia s'ha reconvertit en el tram comú de dues de noves: la L13 i la L14. Com dic, comparteixen traçat entre Mas Pedrosa i Paral·lel (ex L4) com també la prolongació entre Paral·lel i Cementiri del Poblenou. Des d'aquesta parada la L13 va fins a Sagrera, mentre que la L14 arriba fins a Travessera de Montigalà.

Mapa del metro amb catorze línies.
Petit detall friki torracollons :D L'estació que poses com a "Sant Adrià-Rambla" no no tan sols està a la rambla de Sant Adrià, sinó que posaria la mà al foc que és terme municipal de Badalona.

Posted: Friday 15/06/2007 23:54
by Izo
UT596001 wrote:Petit detall friki torracollons :D L'estació que poses com a "Sant Adrià-Rambla" no no tan sols està a la rambla de Sant Adrià, sinó que posaria la mà al foc que és terme municipal de Badalona.
Gràcies per fer-m'ho notar. Fins ara no hi havia caigut!

Sant Adrià - Rambla rep aquest nom perquè la parada jo me la imagino a la Rambla - Parc de Lluís Companys, que discorre paral·lela al Carrer de la Platja. La meva idea era que la parada estava situada a la confluència de la Rambla - Parc de Lluís Companys amb els carrers Tarragona o Lleida, si fa no fa.
D'aquí, doncs, li ve el Sant Adrià i el Rambla. De totes maneres, ja en el primer plànol que vaig posar la ubicació de la parada no estava en el lloc on hauria de ser, m'imagino que em vaig despistar o vaig pensar a canviar-la de lloc a última hora però no vaig pensar en canviar-li el nom per un altre més escaient. De totes maneres l'estació continuo imaginant-me-la a la Rambla de Lluís Companys, a Sant Adrià de Besós.

Actualització mapa proposta nova

Posted: Saturday 07/07/2007 0:42
by fredebcnteatre