Posted: Thursday 01/03/2007 11:11
Yo me doy por satisfecho si nuestras ideas sirven para mejorar el servicio, aunque nosotros quedemos "en la sombra".
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
Pues ¿sabes qué? yo también, no necesito que hablen de mi ni que se haga publicidad mientras que se hagan las cosas bien. Y si alguna vez y si por algún casual de la vida, las cosas se torciesen tanto que hiciesen lo de las cercanías por Diagonal y Gran Vía fijándose en alguna propuesta de aquí, lo mismo me daría que saliese por ahí algún politiquillo de estos poniéndose la medalla por ello.Ecomobisostrans wrote:Yo me doy por satisfecho si nuestras ideas sirven para mejorar el servicio, aunque nosotros quedemos "en la sombra".
Jo també les tinc. I fonamentades.entfe001 wrote:Pel que fa al fet de si ens llegeixen de dalt o no... tinc sospites prou fonamentades per creure que sí.
Sí, en Javi ha penjat aquest plànol en aquest fòrum, crec.252-071 wrote:Sembla que amb la reestructuració de les vies a l'estació de sants,hi haurá un important canvi de línies.
Asi es preten que quedi la xarxa de rodalies
Mapa fet per Javi82,de tranvia.org
http://img161.imageshack.us/my.php?imag ... ranyu1.jpg
Salutacions
Pregunta: Aquest mapa és el que Renfomentadif pensa fer realment? Perquè sembla més obra de l'ideal d'un forumaire dedicat i, sincerament, em sembla massa bonic per ser realitat, ni que es faci quan tots repapiegem.252-071 wrote:Sembla que amb la reestructuració de les vies a l'estació de sants,hi haurá un important canvi de línies.
Asi es preten que quedi la xarxa de rodalies
Mapa fet per Javi82,de tranvia.org
http://img161.imageshack.us/my.php?imag ... ranyu1.jpg
Salutacions
Perdó, 2020-2025...Vox wrote:Tambè en tenia un pel metro 2010 encara que aquell 100% limitat al PDI, sols que ara s'hauria de canviar per 2012-13
Jo dubto molt que la R3 pugui arribar a Vilanova,im no perqué no sigui necesària,perqué segurament la renfe no voldrà.Guigui wrote:Pregunta: Aquest mapa és el que Renfomentadif pensa fer realment? Perquè sembla més obra de l'ideal d'un forumaire dedicat i, sincerament, em sembla massa bonic per ser realitat, ni que es faci quan tots repapiegem.252-071 wrote:Sembla que amb la reestructuració de les vies a l'estació de sants,hi haurá un important canvi de línies.
Asi es preten que quedi la xarxa de rodalies
Mapa fet per Javi82,de tranvia.org
http://img161.imageshack.us/my.php?imag ... ranyu1.jpg
Salutacions
Si suprimeixes la C8 d'una banda et carregues les relacions directes entre Martorell i Sant Cugat-UAB (recorda que hi haurà un potent intercanviador allà amb FGC, i algun autobús, així que si la suprimieixes et carregues una connexió ràpida entre l'Anoia/Bages i la UAB, obligant a l'Anoia a dependre de les carraques de la Hispano Igualadina) i també et carregues la relació directa entre la part baixa del Vallès Occidental i el Vallès Oriental, obligant als passatgers o bé a pujar a Sabadell o bé a baixar a Montcada o La Llagosta.EUKibo wrote:M'uneixo al que diu el Mako de la R7 i tambe dir que la R10 fins Estacio de França, no nomes de llançadera i que la linia 1 que sigui la de mataro! Que s'ho mereix per haver estat la primera! i despres... la R8 la suprimiria totalment, la R7 i la R9 ja trenquen el centralisme d'una manera molt eficient, pero la R8 no me la veig, el que paria es una R8 des del Ramal de Lloret de Mar fins estacio de França, aixi no habria linies amb dobles terminacions i totes les linies podrien tenir frequencies elevades de 5min si es volgues.
guigui wrote:Pregunta: Aquest mapa és el que Renfomentadif pensa fer realment? Perquè sembla més obra de l'ideal d'un forumaire dedicat i, sincerament, em sembla massa bonic per ser realitat, ni que es faci quan tots repapiegem.
El plànol està fet amb tot el conjunt de diferents Plans i projectes en curs q actualment s'estan desenvolupant, però si us fixeu el nom de l'arxiu es rodalies2026, així q no ens trobarem això quan acabin les obres de la Torrassa ni molt menys. Si voleu més informació sobre qualsevol actuació concreta (q la veritat és q tampoc hi ha tantes 'novetats' respecte a la xarxa actual si us fixeu bé), us les puc especificar totes. No hi ha res de 'collita pròpia' excepte els noms de les estacions q les he batejat com m'ha donat la gana, i el mantenir en actiu l'estació de França, de la única forma q podria ser factible, com a capçalera dels trens del metro del Delta.Mako448 wrote:Jo dubto molt que la R3 pugui arribar a Vilanova,im no perqué no sigui necesària,perqué segurament la renfe no voldrà.
A mès penso que la R7 circular hauria de ser Papiol/Sant Cugat/UAB/Cerdanyola/Montcada Birfuracio/Catalunya i no com és proposa al plànol,a mès treuries un accès des de la línia de Vilafranca per anar a la Plaça Catalunya,la R4 ha de passar per Passeig de Gràcia i la R7 per Plaça Catalunya,sí proposes fer-ho per Mollet,a part de que crec que hauràs de fer canvi de sentit,no sé no el trobo gaires avantatges.
La resta del plànol molt ben fet i perfecte.
Petit detall friki torracollons L'estació que poses com a "Sant Adrià-Rambla" no no tan sols està a la rambla de Sant Adrià, sinó que posaria la mà al foc que és terme municipal de Badalona.Izo wrote:Us poso de nou la meva proposta de xarxa de metro. Es diferencia de l'anterior en la L4, que ara tan sols va de Parc Tecnològic fins a Paral·lel, mentre que l'altre tros de línia s'ha reconvertit en el tram comú de dues de noves: la L13 i la L14. Com dic, comparteixen traçat entre Mas Pedrosa i Paral·lel (ex L4) com també la prolongació entre Paral·lel i Cementiri del Poblenou. Des d'aquesta parada la L13 va fins a Sagrera, mentre que la L14 arriba fins a Travessera de Montigalà.
Mapa del metro amb catorze línies.
Gràcies per fer-m'ho notar. Fins ara no hi havia caigut!UT596001 wrote:Petit detall friki torracollons L'estació que poses com a "Sant Adrià-Rambla" no no tan sols està a la rambla de Sant Adrià, sinó que posaria la mà al foc que és terme municipal de Badalona.