Page 16 of 59
Posted: Friday 18/05/2007 8:41
by Fran-Ikarus
Ara deu pesar més que abans, o menys?
Per exemple, hi ha 6 testers, entre tot el tren, que s'han "buidat". Però, d'altra banda, hi ha 3 espais entre testers que ara tenen més material. I el material interior ha canviat, etc.
Els experts, que parlin
Posted: Friday 18/05/2007 11:30
by Miquel
El 3000 reformat són els 5 cotxes que es deien que no es podrien recuperar despres de l'accident a Vall d'Hebron ara ja fa uns anys, d'aquesta manera el més normal es que facin tot tipus de proves.
Interiorment es com un 5000, no està conectat tot el tren ja que les cabines dels cotxes centrals no s'han tret, ara bé aquest tren porta circul·lan amun i avall i canviant de vies tota l'estona a les cotxeres.
A cotxeres m'han dit que els boggies no els canviat i poder no fara les proves. D'altra banda aquest tren ja tindria que estar circul·lant per la L-3 ja fa unes setmanes,però no surt perquè té problemes tècnics de tot tipus.
En cas que circul·li abans de les el·leccions una gent de la Generalitat vindria a donar-li el vist i blau abans de dilluns (fa 2 dies que estic malalt i poder m'equivoco, ja que no he anat a preguntar). D'ençà es faran les proves corresponents i amb una mica de sort divendres sortiria amb horari comercial.
A més el frontal del tren es com el cotxe 2021
Jo personalment ho veig complicat que surti a correr abans del dia 27.
Posted: Friday 18/05/2007 16:30
by metring
Quins són els principals problemes que té?
Posted: Friday 18/05/2007 17:59
by Miquel
A cotxeres no m'han dit quins problemes té.
Despres si em trobo bé anire allà i ho preguntaré.
El tren quasi sempre està retirat a una via sense catenaria per arreglar-lo i fer les reparacions corresponens.
Bidons...
Posted: Friday 18/05/2007 23:31
by JaMiRo!
Hola!
victorcasta wrote:Després d'una reforma com la feta és necessari tornar a homologar el tren perquè pugui tornar a circular, així com els passa a aquells que 'tunegen' cotxes, a cada canvi -i si el volen tornar a fer circular- han d'homologar-lo.
Bé, no estic d'acord. Si el
tuning no varia el grup motor o les dimensions principals del vehicle, no cal fer cap homologació.
Sota el meu humil punt de vista no sé per què collons foten la prova amb bidons. Aquest tipus de reformes no afecten la dinàmica del tren: es conserven bogies (i per tant motors, frens i suspensió), es conserven controls de tracció (chopper basat en tiristors Gate Turn Off -GTO-), es conserva el gàlib, etc.
Potser és, però, que es preveu una major càrrega del tren en augmentar l'espai on la gent anirà de peu (recordeu que ara els seients van transversalment i, per tant, el tren reformat podrà transportar més gent que el tren original). Llavors ho entenc.
Igualment, però, llavors només caldria fer una prova a aquest primer tren reformat per homologar TOTS ELS TRENS REFORMATS.
Salut!
Re: Bidons...
Posted: Friday 18/05/2007 23:37
by Guigui
JaMiRo! wrote:Potser és, però, que es preveu una major càrrega del tren en augmentar l'espai on la gent anirà de peu (recordeu que ara els seients van transversalment i, per tant, el tren reformat podrà transportar més gent que el tren original). Llavors ho entenc.
Les teves estimades CAFeteres se't convertiran en olles a pressió.
Posted: Monday 21/05/2007 19:36
by Miquel
M'han dit que el 3000 reformat trigarà més a correr.
*Primer han de venir els que els van reformar que són de Lleida i no han vingut.
*Els de cotxeres no saben quin problema té, però han detectat problemes als equips de tracció, però no ho saben segur.
*Confirmat què faran les proves dels bidons d'aigua ja que hi ha més capaçitat.
*Aquest es més personal i no m'han dit gaire.
-Quan em van deixar entrar a la cabina no hi vaig veure els pedals dels retrovisors. Em van dir que els hi habien anul·lat i haura de portar les cameres per fora com el 5000,6000 i 9000,però no en tenia o estaven ocults.
En cas de que les posin per fora com el 5000 podrien trigar un temps i poder a finals de juny podria correr.
Posted: Monday 21/05/2007 20:26
by Jordilar
No entenc perque han de treure els retrovisors i posar videocameres. En els 5000 les cameres dels retrovisors es veuen molt pixelades.
Posted: Monday 21/05/2007 21:13
by Trenscat
Jordilar wrote:No entenc perque han de treure els retrovisors i posar videocameres. En els 5000 les cameres dels retrovisors es veuen molt pixelades.
Deu quedar més fashion... De fet un cop hi hagi mampares a les andanes de poc serviran les càmeres no?
Posted: Monday 21/05/2007 21:51
by Guigui
Trenscat wrote:De fet un cop hi hagi mampares a les andanes de poc serviran les càmeres no?
Ui, d'aquí a que n'hi hagi...
Posted: Tuesday 22/05/2007 1:21
by Vox
Just ara que algú ha re-flotat un fil que vaig iniciar fa com 2 anys sobre el soroll/música celestial dels trens, em pregunto, amb la reforma/truñing, canviarà el so mític de les 3000 i 4000?
Vox
Posted: Tuesday 22/05/2007 19:24
by Miquel
No crec que tinguin un soroll diferent, nomes han reformat la part de passatgers i han posat aire acondicionat a la cabina del conductor.
Els bogies són els mateixos.
Posted: Tuesday 22/05/2007 19:27
by Guigui
Miquel wrote:[...] i han posat aire acondicionat a la cabina del conductor.
Així potser s'adonaran de que fot un fred que pela dins el tren quan el tenen engegat a tot drap...
Posted: Tuesday 22/05/2007 19:37
by Miquel
Que hi façi fred no ho se.
Ara vaig directe a les cotxeres a preguntar com els hi va el 3000 reformat(allà fa molta calor).Parlant d'això ahir van desmontar un frontal del 5000 amb el vidre inclòs per trobar un problema a l'aire acondicionat.
Posted: Wednesday 23/05/2007 12:36
by Denisuko
Miquel wrote:No crec que tinguin un soroll diferent, nomes han reformat la part de passatgers i han posat aire acondicionat a la cabina del conductor.
Els bogies són els mateixos.
Sempre hi ha hagut aire acondicionat a la cabina del conductor
Posted: Wednesday 23/05/2007 19:41
by Miquel
A mi em van dir que no.
A més al sostre del tren es veu una caixeta negra sobre les cabines i que tots els altres 3000 no el tenen. Potser arribava per algun lloc desde el vagó i no directament desde la cabina.
Per estar més segur vaig a preguntar a cotxeres.
Posted: Wednesday 23/05/2007 20:16
by El LLOP
es correcte, l'aire condicionat es a la cabina de passatge i el que hi havia era una conducció que portava l'aire de la cabina de passatge a la cabina de conducció. Aquesta modificació també els hi van fer as 1000's.
Posted: Wednesday 23/05/2007 23:07
by Denisuko
Bueno, deia sempre, desde que el van instal·lar, però em refereixo a que el motorista també disposa d'aire acondicionat desde el primer dia que el van instal·lar
Posted: Thursday 24/05/2007 12:37
by faristol
El LLOP wrote:es correcte, l'aire condicionat es a la cabina de passatge i el que hi havia era una conducció que portava l'aire de la cabina de passatge a la cabina de conducció. Aquesta modificació també els hi van fer as 1000's.
Ara entenc perque certs trens de la serie 3000 eren neveres, si el motorista tenia calor o era calurós, perque li arribes mes fred baixava la temperetura i els pasatgers a glaÇar-s'he, tambe sorpren que no hi hagi uniformitat a l'estiu en quant a temperatures uns convois van ben regulats i altres son neveres...despres de tot no deien que la temperatura dins d'un tunel sempre es la mateixa sigui estiu o hivern? almenys en geologia hi ha poca variacio que jo sapiga.
Tornant al reformat, no sabia que eren les unitats que van patir l'accident, jo ja les feia irrecuperables i desguaÇAdes fa temps ja que tenien seriosos danys estructurals, potser per aixo tenen tants problemes? i un altre questio si aquesta primera unitat te tants problemes es poden fer enrere en la reforma de les altres unitats 3000?
No
Posted: Friday 25/05/2007 14:28
by JaMiRo!
Vox wrote:Just ara que algú ha re-flotat un fil que vaig iniciar fa com 2 anys sobre el soroll/música celestial dels trens, em pregunto, amb la reforma/truñing, canviarà el so mític de les 3000 i 4000?
Vox
No, les reformes no afecten els sistemes de tracció (motors i control de tracció).