Page 16 of 121

Posted: Saturday 14/04/2007 20:39
by Guigui
594-001-0 wrote:
Guigui wrote:Però has vist mai un Euromed grafitejat en servei? I de 252, n'hi ha una grafitejada de pronòstic a Granollers-Centre (almenys hi era ahir i abans d'ahir), però és de mercaderies.
¿No será una 250 o una 269?
Si no pot ser una 252, deuria ser una 250. S'hi assemblen? (És que no vaig molt fort en sèries... :oops: )

Posted: Saturday 14/04/2007 22:33
by Pere
entfe001 wrote:Jo també l'he vist, però crec que en aquest cas el problema està a Montpeller (o els grafitistes d'aquí fan classes de francès :x)
Si és que quan el vaig veure, erem junts :) :)

Posted: Sunday 15/04/2007 0:33
by entfe001
Pere wrote:
entfe001 wrote:Jo també l'he vist, però crec que en aquest cas el problema està a Montpeller (o els grafitistes d'aquí fan classes de francès :x)
Si és que quan el vaig veure, erem junts :) :)
:osti :oops:

Posted: Sunday 15/04/2007 2:09
by Jordilar
Per cert, aquesta tarda hem pogut comprovar que hi ha un exedent de civies al nucli de barcelona, doncs a mataró n'hi havia un nombre incontable i a més n'hi havia un a Arenys de Mar perque suposadament no cavia a Mataró.

Lúnica solució que se'm aquest per aquest gran nombre de civies sense us és que no hi ha un nombre suficient de maquinistes formats per poder dur-los


Salut,

Posted: Sunday 15/04/2007 13:06
by EUKibo
Jordilar wrote:Per cert, aquesta tarda hem pogut comprovar que hi ha un exedent de civies al nucli de barcelona, doncs a mataró n'hi havia un nombre incontable i a més n'hi havia un a Arenys de Mar perque suposadament no cavia a Mataró.

Lúnica solució que se'm aquest per aquest gran nombre de civies sense us és que no hi ha un nombre suficient de maquinistes formats per poder dur-los


Salut,
Amb tota seguretat, i també el problema que tenen es que no tenen on ficarlos! Les vies de l'ADIF estan totalment al limit de capacitat.

El que haurien de fer es exterminar ja totalment les composicions simples i ferles TOTES en doble, l'ultim cop que vaig agafar el tren a Badalona el tren anava en composició simple i en hora punta...

Renfe fa les coses molt lentes, té poca capacitat de reacció i desició, tenen trens nous i els dexien sense utilitar... Si es que falten maquinistes o no caben a les vies sempre podrien treure'n 440 i posar Civia per fer serveis de Rodalies.

Posted: Sunday 15/04/2007 16:00
by 252-071
Si sobren tants civies que el posin a altres linias sobretot la C2 que si que necestita aquest tipus de tren encara que haurien de recreixer moltes andanes...

Salutacions

Posted: Sunday 15/04/2007 16:39
by josan85
Jo crec que a la ultima linia que posaren Civies serà al C2 (per capacitat) ja que amb la baixa freqüència de pas que té la linea pel nombre de passatgers, a no ser que ho facin a la relació Castelldefels-Granollers Centre.

Posted: Monday 16/04/2007 14:07
by evarujo
avui al passar per Montcada-Bifurcació he vist que s'han endut el civia q hi havia tant grafitejat, crec q el 464.205M

Posted: Monday 16/04/2007 14:22
by Serie9000
Jo, el dissabte en vaig veure un de MOOOLT grafitejat a Montcada: era el 463.201 + 464.201

Potser els aparten allà quan no han de circular... ja sigui per grafittis/avaria. No ho sé del cert, és una suposició

...

Posted: Tuesday 17/04/2007 17:53
by JaMiRo!
Avui hi havia tres unitats Civia a Montcada-Bifurcació. Una estava en un estat lamentable (és a dir, continuava amb graffitis)... >:(

No sé com Renfe Operadora permet que els seus nous trens estiguin en aquestes condicions. :?

Posted: Wednesday 18/04/2007 10:28
by evarujo
novetats! (per dir algo) avui al passar per bifurcacio aquest matí hi havia el 464 que quedava net amb la nova decoracio de kinki-montcadenc ja amb grafittis a una de les motores... lamentable >:(

Civia por SF

Posted: Wednesday 18/04/2007 20:44
by Santfeliuenc
Hola,

Pues ahora últimamente no sé si es que han aumentado unidades pero por Sant Feliu están pasando al menos por las tardes una cantidad de Civias muy interesante, no sé si es que van sólo de Molins a Mataró y les da tiempo a volver rápidamente pero es la leche la de Civias que están pasando y además en composición doble.

Saludos,
Sergio

Posted: Wednesday 18/04/2007 22:24
by Mako448
No és té constància de cap incorporació de civia's desde fa 2 mesos,quan és va incorporar la unitats 463-204 i 464-203.
A les relacions Molins-Mataró també he observat un increment de civies,peró trobo que hi han masses 447 en doble també.

Posted: Wednesday 18/04/2007 23:47
by buertu
avui, l'ultim Mataro-Molins del dia (Sants 21.43) l'ha fet una 447 en simple! m'ha extranyat bastant perque solen ser en doble!

Lamenteibol

Posted: Thursday 19/04/2007 21:13
by JaMiRo!
Hola!

Continuen diverses unitats Civia a Montcada-Bifurcació, en un estat que ja comença a ser lamentable. >:(

Dimecres li vaig preguntar a un interventor (últimament veig molts interventors a Rodalies Renfe :o ) i em va dir que allò era "política d'empresa, ja els passaran pel túnel de rentat i quedaran com nous". :x

Salut!

Posted: Friday 20/04/2007 19:32
by Mako448
Avui doble composició de Civia 464.205M+463.205M eren a L'hospitalet a les 7:57hores fent un Molins-Mataró.

Ara m'enetro que la 205 ja estan en servei.Pensava que l'ùltima era la 203.
Quants civies en servei hi ha al nucli de rodalies Barcelona en dia d'avuit?

Posted: Friday 20/04/2007 19:37
by 252-071
A dia de avui 12: 463:201 a 205 464:201 a 205 y 465:009 i 010 (el 13 i 14 em sembla que han marxat a Madrid)


Salutacions

Posted: Friday 20/04/2007 19:44
by Mako448
252-071 wrote:A dia de avui 12: 463:201 a 205 464:201 a 205 y 465:009 i 010 (el 13 i 14 em sembla que han marxat a Madrid)


Salutacions
El 465-013 l'he vist aquest matí a Mataró.

Posted: Friday 20/04/2007 20:01
by 252-071
Doncs llavors n'hi ha 14.

Salutacions

Posted: Friday 20/04/2007 21:33
by aarongilp
Avistats el 464.204 sol amb un Molins de Rei cap a les 18.15 a Sants i la doble 463+464.205 amb un Mataró a les 18.10...al 464.204 li falten les plaquetes exteriors de Alstom i tots els Alstom que he vist i sentit avui sonen molt diferent als de CAF :x