Page 16 of 38
Re: Propers talls del metro
Posted: Monday 13/08/2012 22:02
by Aureli
Com a carmelita que sóc
i afectat pel tall, veig que la TMB no informa del tot correctament. Efectivament hi ha un autobús substitutori però fa la ruta més fàcil de fer i tot s'ha de dir, per on els autobusos hi caben millor, que és donar servei a Coll/Taixonera per Fastenrath. Per tant, realment estant donant servei a Taixonera, però no al Coll ni a la part del Carmel on realment té la boca del carrer Batet. Per a enfilar aquestes zones cal utilitzar el 87 de tota la vida. No costaria res als cartells indicar que el 87 et porta tot pujant per Llobregós fins dalt de tot del Carmel i el Coll... Entenc que el que fan és assegurar l'enllaç entre Horta i Vall d'Hebron de metro i en canvi no donen el servei de metro per als que ens baixem abans. Sort que tenim l'Authosa 87 i que d'aquí a una setmana tot s'acaba ja.
El que no entenc és el motiu de les obres, em pensava que al ser un tram nou tota la infraestructura era nova i no tenia problemes de manteniment... Algú sap quelcom??
Re: Propers talls del metro
Posted: Monday 13/08/2012 22:38
by metring
Avui a Santa Coloma, he vist una fumera a causa de les obres que tela, no sé si és gaire saludable per als viatgers. Apart, pregunto als més experts si calen tres setmanes pel tipus d'obra de la L1.
44 des de Sants?
Posted: Monday 13/08/2012 22:39
by Guigui
França451 wrote:De todos modos, a las malas, hay otra alternativa que rara vez se menciona, aunque no es jauja precisamente, a la larga puede resultar eficaz según se mire: el 44. La ventaja si vienes de línea 5 es que ya desde Sants puedes hacer el trasbordo al bus.
Una opció exclusivament per a qui tingui moooooooolt temps.
Re: Propers talls del metro
Posted: Wednesday 15/08/2012 0:51
by Adolescent barceloní
Aureli wrote:Com a carmelita que sóc
i afectat pel tall, veig que la TMB no informa del tot correctament. Efectivament hi ha un autobús substitutori però fa la ruta més fàcil de fer i tot s'ha de dir, per on els autobusos hi caben millor, que és donar servei a Coll/Taixonera per Fastenrath. Per tant, realment estant donant servei a Taixonera, però no al Coll ni a la part del Carmel on realment té la boca del carrer Batet. Per a enfilar aquestes zones cal utilitzar el 87 de tota la vida. No costaria res als cartells indicar que el 87 et porta tot pujant per Llobregós fins dalt de tot del Carmel i el Coll... Entenc que el que fan és assegurar l'enllaç entre Horta i Vall d'Hebron de metro i en canvi no donen el servei de metro per als que ens baixem abans. Sort que tenim l'Authosa 87 i que d'aquí a una setmana tot s'acaba ja.
El que no entenc és el motiu de les obres, em pensava que al ser un tram nou tota la infraestructura era nova i no tenia problemes de manteniment... Algú sap quelcom??
Tot lo nou es veu que és pitjor. Exemples: túnel L2 a Badalona i túnel de la L3 a la part antiga: un necessita manteniment cada any, i l'altre a penes en necessita (bé, cal comptar que el túnel L2 té filtracions i etc etc etc). Amb el túnel del Carmel passa el mateix. Vaja, és la meva visió del panorama, i podeu estar d'acord o no amb mi, però no em negareu que com millor es facin les coses més duraran.
De fet, hi ha una manera que igual és més ràpida que pujar a Horta i canviar al bus substitutori: baixar-se a Maragall i agafar el 19 que et deixa a Vall d'Hebron. Potser els dies feiners és una opció més ràpida.
Els busos del servei substitutori de la L5, per suposat que estàndards, però segur que han tret tota la ferralla com fan amb el de la L2 que posen un munt de 33XX.
Re: Propers talls del metro
Posted: Wednesday 15/08/2012 11:28
by foronda 141
Doncs el dilluns hi havía un 2400 citaro i un 7800 dels nous.
Re: Propers talls del metro
Posted: Thursday 16/08/2012 2:38
by albert28
Badalona demana a TMB reforçar el servei d'autobusos que supleixen la L-2 del metro
El tram Horta-Vall d'Hebron de la L-5, sense servei a partir d'aquest divendres
EL PERIÓDICO / Barcelona
L'Ajuntament de Badalona ha demanat aquest dijous a Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) que reforci el servei especial d'autobusos llançadora que supleixen el tram de la línia 2 de metro entre les estacions de Badalona-Pompeu Fabra i Artigues-Sant Adrià, que estarà fora de servei fins al diumenge 26 d'agost.
En un comunicat, l'executiu municipal ha afirmat que ha rebut moltes queixes dels usuaris de l'autobús perquè TMB no ha respectat la mateixa freqüència que tenia el metro ni la durada del trajecte, que, "segons els ciutadans", ha arribat a ser de 30 minuts.
El regidor de Via Pública i Mobilitat de l'Ajuntament de Badalona, Daniel Garcia, ha declarat que els autobusos han de tenir la mateixa freqüència de pas que el metro, "sobretot ara a l'estiu, que és temporada alta en l'ús de les platges del litoral i que és l'època en què més turistes visiten la ciutat".
A la L-5 també hi haurà alteracions aquests dies. El tram entre Horta i Vall d'Hebron quedarà interromput entre aquest divendres, dia 10, i el 19 d'agost, pels treballs de manteniment de la infraestructura de via.
La resta de la línia, entre Cornellà Centre i Horta, funcionarà amb normalitat. Per minimitzar l'afectació als usuaris, TMB ha habilitat un servei especial d'autobusos entre Horta i Vall d'Hebron, amb parada a les estacions afectades pel tall (El Carmel i El Coll/La Teixonera), que funcionarà amb el mateix horari del metro i una capacitat equivalent.
No obstant, per arribar a Vall d'Hebron, TMB recomana utilitzar la línia 3, que connecta amb la L-5 a Diagonal.
http://elperiodico.cat/ca/noticias/bada ... ro-2181936
Autobús "diumenger"
Posted: Thursday 16/08/2012 15:21
by Guigui
En un comunicat, l'executiu municipal ha afirmat que ha rebut moltes queixes dels usuaris de l'autobús perquè TMB no ha respectat la mateixa freqüència que tenia el metro ni la durada del trajecte, que, "segons els ciutadans", ha arribat a ser de 30 minuts.
Clarament, Tusgsal els té malacostumats.
Re: Propers talls del metro
Posted: Thursday 16/08/2012 16:12
by Adolescent barceloní
albert28 wrote:Badalona demana a TMB reforçar el servei d'autobusos que supleixen la L-2 del metro
El tram Horta-Vall d'Hebron de la L-5, sense servei a partir d'aquest divendres
EL PERIÓDICO / Barcelona
L'Ajuntament de Badalona ha demanat aquest dijous a Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) que reforci el servei especial d'autobusos llançadora que supleixen el tram de la línia 2 de metro entre les estacions de Badalona-Pompeu Fabra i Artigues-Sant Adrià, que estarà fora de servei fins al diumenge 26 d'agost.
En un comunicat, l'executiu municipal ha afirmat que ha rebut moltes queixes dels usuaris de l'autobús perquè TMB no ha respectat la mateixa freqüència que tenia el metro ni la durada del trajecte, que, "segons els ciutadans", ha arribat a ser de 30 minuts.
El regidor de Via Pública i Mobilitat de l'Ajuntament de Badalona, Daniel Garcia, ha declarat que els autobusos han de tenir la mateixa freqüència de pas que el metro, "sobretot ara a l'estiu, que és temporada alta en l'ús de les platges del litoral i que és l'època en què més turistes visiten la ciutat".
A la L-5 també hi haurà alteracions aquests dies. El tram entre Horta i Vall d'Hebron quedarà interromput entre aquest divendres, dia 10, i el 19 d'agost, pels treballs de manteniment de la infraestructura de via.
La resta de la línia, entre Cornellà Centre i Horta, funcionarà amb normalitat. Per minimitzar l'afectació als usuaris, TMB ha habilitat un servei especial d'autobusos entre Horta i Vall d'Hebron, amb parada a les estacions afectades pel tall (El Carmel i El Coll/La Teixonera), que funcionarà amb el mateix horari del metro i una capacitat equivalent.
No obstant, per arribar a Vall d'Hebron, TMB recomana utilitzar la línia 3, que connecta amb la L-5 a Diagonal.
http://elperiodico.cat/ca/noticias/bada ... ro-2181936
Bàsicament, a sobre que han de suportar tota la "xatarra" durant l'agost, freqüències de pena... Com pot ser, 30 minuts??
Guigui wrote:Clarament, Tusgsal els té malacostumats.
Mira't els horaris de Tusgsal a l'agost i compara: un autobús de TMB cada 30 minuts suplint el metro enfrontant-se a:
- La meravellosa freqüència de la B12: 60 min els laborables d'agost
- B18, 1 bus cada 40 min a l'agost
- La freqüència de la B19 i la B24 fins a les 10 del matí: 60 min a l'agost. La resta del dia, 1 bus cada 35 min
- El rànquing se l'emporten la B34 i la B35, un bus cada 70 min a l'agost
- La B82, un bus cada 50 min a l'agost
- B83 i B84, un bus cada 45 min
- La B7, un bus cada 35 min tots els dies de l'any
Altres tenen freqüències de 30 minuts o menys, però això és normal.
Badalonins, si us queixeu del servei substitutori del metro, heu vist que
Tusgsal us ofereix unes freqüències encara més penoses. I mira que jo sóc un ferm defensor de Tusgsal... (també és que el metro és el metro i el bus és el bus, no és el mateix, però vaja... la comparació...)
Confusió
Posted: Thursday 16/08/2012 19:55
by Guigui
Adolescent barceloní wrote:Bàsicament, a sobre que han de suportar tota la "xatarra" durant l'agost, freqüències de pena... Com pot ser, 30 minuts??
Rellegeix l'article. Confons freqüència amb durada del trajecte. D'allí el meu comentari sobre Tusgsal i els fitipaldis a sou del Sr. Casquete.
Re: Propers talls del metro
Posted: Thursday 16/08/2012 20:40
by França451
Juanjo, es normal que se quejen. Si TMB tarda media hora de trayecto entre Artigues y Badalona PF, es para quejarse. Como bien dice la Frikipedia...
http://www.frikipedia.es/friki/Tusgsal
"Pues no se sabe el secreto, lo único que se sabe es que van a toda ai carai!, en las cuestas, no le dan al freno, le dan al accelerador, ¿tiempos de vuelta? Son exagerados... la velocidad es como la de un fórmula 1, y cuando hablamos del Nocturno peor aún. Esta empresa no causa retrasos para nada, solo que cuando subes, tienes el 999% de riesgo de accidentarte, y el 884% de que coja el conductor y te meta un puñetazo por preguntar que si este va a Av. Lloreda.
Objetivo de la empresa [editar]
Dar el máximo de vueltas posible en el mínimo tiempo, adelantando a todo el que se ponga por delante, y sobretodo ******* a los pasajeros con unas frecuencias que cuando te levantas de la marquesina, tienes el culo más plano que una pantalla LCD."
Re: Propers talls del metro
Posted: Saturday 18/08/2012 4:54
by pau5321
França451 wrote:Juanjo, es normal que se quejen. Si TMB tarda media hora de trayecto entre Artigues y Badalona PF, es para quejarse. Como bien dice la Frikipedia...
http://www.frikipedia.es/friki/Tusgsal
"Pues no se sabe el secreto, lo único que se sabe es que van a toda ai carai!, en las cuestas, no le dan al freno, le dan al accelerador, ¿tiempos de vuelta? Son exagerados... la velocidad es como la de un fórmula 1, y cuando hablamos del Nocturno peor aún. Esta empresa no causa retrasos para nada, solo que cuando subes, tienes el 999% de riesgo de accidentarte, y el 884% de que coja el conductor y te meta un puñetazo por preguntar que si este va a Av. Lloreda.
Objetivo de la empresa [editar]
Dar el máximo de vueltas posible en el mínimo tiempo, adelantando a todo el que se ponga por delante, y sobretodo ******* a los pasajeros con unas frecuencias que cuando te levantas de la marquesina, tienes el culo más plano que una pantalla LCD."
Un altre vegada surt mencionat el meu article jajajja
Per cert he retocat la part dels sous, i he posat a un nou treballador que han fet fixe
(M'acabo de donar compte d'una altra bestiesa de TUSGSAL, el B22 que agafava cada dia fa 3 anys, anava sempre pel pont del molinet a 100 per hora, pensava que el limit era de 50 per hora pero que va, es de 40KM/HORA!!)
Re: Propers talls del metro
Posted: Saturday 18/08/2012 10:18
by Adolescent barceloní
pau5321 wrote:França451 wrote:Juanjo, es normal que se quejen. Si TMB tarda media hora de trayecto entre Artigues y Badalona PF, es para quejarse. Como bien dice la Frikipedia...
http://www.frikipedia.es/friki/Tusgsal
"Pues no se sabe el secreto, lo único que se sabe es que van a toda ai carai!, en las cuestas, no le dan al freno, le dan al accelerador, ¿tiempos de vuelta? Son exagerados... la velocidad es como la de un fórmula 1, y cuando hablamos del Nocturno peor aún. Esta empresa no causa retrasos para nada, solo que cuando subes, tienes el 999% de riesgo de accidentarte, y el 884% de que coja el conductor y te meta un puñetazo por preguntar que si este va a Av. Lloreda.
Objetivo de la empresa [editar]
Dar el máximo de vueltas posible en el mínimo tiempo, adelantando a todo el que se ponga por delante, y sobretodo ******* a los pasajeros con unas frecuencias que cuando te levantas de la marquesina, tienes el culo más plano que una pantalla LCD."
Un altre vegada surt mencionat el meu article jajajja
Per cert he retocat la part dels sous, i he posat a un nou treballador que han fet fixe
(M'acabo de donar compte d'una altra bestiesa de TUSGSAL, el B22 que agafava cada dia fa 3 anys, anava sempre pel pont del molinet a 100 per hora, pensava que el limit era de 50 per hora pero que va, es de 40KM/HORA!!)
Santa Frikipedia! L'enciclopèdia més seriosa i vertadera del món!
Re: Propers talls del metro
Posted: Saturday 18/08/2012 10:47
by metring
I si ens centrem en el tema talls del metro?
Re: Propers talls del metro
Posted: Saturday 18/08/2012 11:28
by El LLOP
metring wrote:Avui a Santa Coloma, he vist una fumera a causa de les obres que tela, no sé si és gaire saludable per als viatgers. Apart, pregunto als més experts si calen tres setmanes pel tipus d'obra de la L1.
l'obra consisteix en la substitució de la bretelle de Fondo per una mes llarga i substituir el suport de travesses i balast per una superfície formigonada.
Re: Propers talls del metro
Posted: Tuesday 21/08/2012 17:59
by Renfe445
La L1 del metro ara és com si fos del 89.
I?
Posted: Tuesday 21/08/2012 18:40
by metring
Renfe445 wrote:La L1 del metro ara és com si fos del 89.
I si la tallem fins on queden les restes de Bordeta per una banda, i l'altre fins a Catalunya, serà com quan la van inaugurar
Re: I?
Posted: Wednesday 22/08/2012 8:38
by Renfe445
metring wrote:Renfe445 wrote:La L1 del metro ara és com si fos del 89.
I si la tallem fins on queden les restes de Bordeta per una banda, i l'altre fins a Catalunya, serà com quan la van inaugurar
Però això no passarà mai
Re: I?
Posted: Wednesday 22/08/2012 12:58
by metring
Renfe445 wrote:metring wrote:Renfe445 wrote:La L1 del metro ara és com si fos del 89.
I si la tallem fins on queden les restes de Bordeta per una banda, i l'altre fins a Catalunya, serà com quan la van inaugurar
Però això no passarà mai
Ja seria...
Obres a Sagrera-TAV
Posted: Saturday 08/09/2012 20:13
by Miquel
Ha passat molt desapercebut, tant que ni tan sols s'anuncia fora de les línies 9 i 10, però per obres a l'estació de Sagrera TAV (o com coi s'acabi dient), hi ha servei restringit entre Onze de Setembre i La Sagrera.
Només circula un tren entre aquestes dues estacions, la resta de trens fan servei de Can Zam i Gorg a Onze de Setembre. Aquesta restricció durarà fins el 12 de Setembre.
Per cert, les pantalles segueixen sense anunciar cap tren de la L10.
Re: Propers talls del metro
Posted: Thursday 21/03/2013 11:03
by metring
De TMB, missatge mòbil:
Del 28 de març a l'1 d'abril, tallada la L2 entre Sagrada Família i Passeig de Gràcia, per obres de millora.
Més informació a
http://www.tmb.cat/ca/alteracions-del-s ... t/metro/L2