Page 151 of 411
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Wednesday 04/03/2009 21:05
by cristian26
Enric wrote:Per una vegada que circula un tren digem "especial" per la zona i els hi pasa aixó, no u debian haber previst masa bé.
Com tot el que passa a amb renfe a Barcelona...
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Thursday 05/03/2009 3:18
by Alex_C4
canalcole wrote:van arribar amb 5 minuts d'adelant!
jo crec que l'explicació més lògica es que en realitat era el tren anterior. Jo l'altre día en vaig agafar un, un minut abans i resulta que era el tren anterior que portaba 29 minuts de retard. Això es l'explicació més lògica venint de Renfe (
Rogamos
Empujen
Nuestros
Ferrocariles
Estropeados)
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Thursday 05/03/2009 16:20
by treneros
Alex_C4 wrote:canalcole wrote:van arribar amb 5 minuts d'adelant!
jo crec que l'explicació més lògica es que en realitat era el tren anterior. Jo l'altre día en vaig agafar un, un minut abans i resulta que era el tren anterior que portaba 29 minuts de retard. Això es l'explicació més lògica venint de Renfe (
Rogamos
Empujen
Nuestros
Ferrocariles
Estropeados)
Jo crec que sempre malfiem d'aquesta gent, pero he fet viatges (Pça. Catalunya-Terrassa) amb trens que he agafat amb 15 minuts de retard i em arribat a destí ambo "nomes" 10 minuts... això sense contar els dies que m'he quedat com un babau amb el dit a la porta del tren que amb molta "eficiencia" ha marxat 2 minuts abans de l'hora prevista de la estació...
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Thursday 05/03/2009 19:34
by canalcole
Alex_C4 wrote:canalcole wrote:van arribar amb 5 minuts d'adelant!
jo crec que l'explicació més lògica es que en realitat era el tren anterior. Jo l'altre día en vaig agafar un, un minut abans i resulta que era el tren anterior que portaba 29 minuts de retard. Això es l'explicació més lògica venint de Renfe (
Rogamos
Empujen
Nuestros
Ferrocariles
Estropeados)
Doncs no, el tren d'abans ja havia passat. A no ser que el tren anterior també portés el mateix retard...
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Thursday 05/03/2009 19:41
by metring
Avui, segons Renfe, per problemes amb les inclemències del temps, a la C2 Sud, hi han hagut retards de 13-14 minuts.
Edito per afegir notícia:
http://www.lamalla.cat/infolocal/notici ... ?id=246886
Una incidència per culpa del vent causa retards a la L2 sud de Rodalies durant una hora i mitja
LAMALLA.CAT
Un incidència en una catenària ha afectat el servei de Rodalies de Renfe a la línia L2 Sud entre Gavà i Castelldefels aquesta tarda durant prop d'una hora i mitja. El temporal de vent ha fet caure una lona a l'entrada de Castelldefels pel que ha deixat una via inutilitzada. És per això que els trens d'aquesta línia han estat circulant per via única de manera que han patit retards d'entre 10 i 12 minuts durant prop d'una hora i mitja. Poc després de registrar-se la incidència, personal d'Adif s'ha desplaçat fins al lloc afectat per retirar la lona i comprovar que si hi havia alguna altra afectació.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Thursday 05/03/2009 20:01
by canalcole
metring wrote:Avui, segons Renfe, per problemes amb les inclemències del temps, a la C2 Sud, hi han hagut retards de 13-14 minuts.
Potser, per això, el Civia que passa quasi cada tarda sobre les 18.51 avui no ha passat.
Perquè ja en tenien prou amb el retard, i si l'haguessin passat, potser hagues afectat més.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Friday 06/03/2009 2:46
by Alex_C4
metring wrote:Avui, segons Renfe, per problemes amb les inclemències del temps, a la C2 Sud, hi han hagut retards de 13-14 minuts.
no dic que no sigui veritat, pero em sorprent que ultimament renfe cada día té preparada una excusa diferent XD (A Veure si el ministerio de fomento tindrà contractats guionistes)
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Friday 06/03/2009 11:51
by metring
Però, apart d'això, com devia ser de gran la lona????
Re:
Posted: Friday 06/03/2009 22:42
by jordigt2008
Ecomobisostrans wrote:
A qui se li acudeix ficar un monstre com aquest molt mes ample del compte per les vies de RENFE? No el podien haver fet anar per carretera?
Es veu que el dia següent hi va haver trens que es van suprimir, perquè pogués passar el trasto aquest per Manresa fins a arribar a Sabadell, i alguns trens de Manresa-Terrassa es van fer en busos.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Friday 06/03/2009 22:47
by Lluita1714
al·lucino veient com renfe ni es preocupa de que sigui massa ample, no es preocupen en mesurar aquella mole per veure si es possible fer el trajecte sense incidències, no es preocupen dels passatgers, que els estan suprimint serveis, no es preocupen de res! Jo volia traspàs de Rodalies, ara vull traspàs de tota la xarxa de renfe a Catalunya! que son uns inútils!
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Saturday 07/03/2009 15:31
by canalcole
El Rodalies que para a Segur a les 07.25 direcció SVC, ho ha fet a les 07.47!
No se quines són les causes.
Posted: Wednesday 11/03/2009 16:15
by canalcole
El Rodalies que ha fer parada a les 13.54 ho ha fet a les 14.07 a Segur de C.
El Regional Sants->Lleida que té de fer parada a les 07.55 a Segur de C., ho ha fet amb més de 10 minuts de demora; per cert, aquest servei que es fa, amb 440R de MD o 470?
Retards de 10 minuts a la R3 [i a la R2 Sud]
Posted: Thursday 12/03/2009 19:46
by canalcole
UT440_132M wrote:Aquesta tarda la majoria dels trens amb destinació, Vic i Ripoll, i el de La Tour de Carol, anaven amb un retard de 10 minuts.
Doncs acaba d'arribar fa uns minuts, amb 15 minuts de retard, el EDF->SVC servit per doble de 451. Per el que veig, R2 Sud i R3 retards de més de 10 minuts.
Atropellament Arc de triomf
Posted: Friday 13/03/2009 14:26
by Ferry1ac1
Circulació en via única al tram Sants - Sant Andreu Arenal
Des de les 13.00 hores, a causa de un atropellament a l'estació d'Arc de triomf es circula en via única al tram Sants - Sant Andreu Arenal
Amb l'objectiu de facilitar la mobilitat dels viatgers, Renfe ha reprogramat els serveis de Rodalies que circulen en aquest túnel per tal que els viatgers disposin de servei alternatiu de Metro per accedir a Barcelona:
- Línia 1: Els trens Blanes - Mataró - L'Hospitalet circulen desviats per Passeig de Gràcia, en sentit contrari amb sortida de L'Hospitalet i destinació Blanes circulen per Arc de Triomf. Per la seva banda, els serveis Mataró - Molins de Rei inicien i finalitzen el seu recorregut a l'Estació de França
- Línia 3: Els serveis de la línia de Vic inicien i finalitzen el seu recorregut a l'estació de Montcada Bifurcació on poden continuar el seu trajecte en els trens de la línia 4 de Rodalies
-Línia 4 nord: Els trens inicien o finalitzen el seu recorregut a l'estació de Sant Andreu Arenal
-Línia 4 sud: Els serveis incien o finalitzen el seu recorregut a l'estació de L'Hospitalet
-Línia 7: Servei alternatiu per carretera entre Cerdanyola Universitat i Cerdanyola on els viatgers poden continuar el seu desplaçament en els trens de la línia 4 de Rodalies
Renfe està informant de la modificació de serveis a travès de megafonia de trens i estacions, personal d'atenció al client, servei SMS i telèfon 902 24 02 02
Re: Atropellament Arc de triomf
Posted: Friday 13/03/2009 14:27
by metring
Ferry1ac1 wrote:Circulació en via única al tram Sants - Sant Andreu Arenal
Des de les 13.00 hores, a causa de un atropellament a l'estació d'Arc de triomf es circula en via única al tram Sants - Sant Andreu Arenal
Amb l'objectiu de facilitar la mobilitat dels viatgers, Renfe ha reprogramat els serveis de Rodalies que circulen en aquest túnel per tal que els viatgers disposin de servei alternatiu de Metro per accedir a Barcelona:
- Línia 1: Els trens Blanes - Mataró - L'Hospitalet circulen desviats per Passeig de Gràcia, en sentit contrari amb sortida de L'Hospitalet i destinació Blanes circulen per Arc de Triomf. Per la seva banda, els serveis Mataró - Molins de Rei inicien i finalitzen el seu recorregut a l'Estació de França
- Línia 3: Els serveis de la línia de Vic inicien i finalitzen el seu recorregut a l'estació de Montcada Bifurcació on poden continuar el seu trajecte en els trens de la línia 4 de Rodalies
-Línia 4 nord: Els trens inicien o finalitzen el seu recorregut a l'estació de Sant Andreu Arenal
-Línia 4 sud: Els serveis incien o finalitzen el seu recorregut a l'estació de L'Hospitalet
-Línia 7: Servei alternatiu per carretera entre Cerdanyola Universitat i Cerdanyola on els viatgers poden continuar el seu desplaçament en els trens de la línia 4 de Rodalies
Renfe està informant de la modificació de serveis a travès de megafonia de trens i estacions, personal d'atenció al client, servei SMS i telèfon 902 24 02 02
Mira que fa pocs dies, de poc que no passa això mateix en aquesta estació, i mira avui...
Re: Atropellament Arc de triomf
Posted: Friday 13/03/2009 14:44
by wefer
metring wrote:Des de les 13.00 hores, a causa de un atropellament a l'estació d'Arc de triomf es circula en via única al tram Sants - Sant Andreu Arenal
Mira que fa pocs dies, de poc que no passa això mateix en aquesta estació, i mira avui...
En el cas que hagi sigut per culpa d'un imprudent, mira-ho pel costat positiu: un menys
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Friday 13/03/2009 14:53
by metring
I a hores d'ara, tot i les complicacions que està comportant a la xarxa de Rodalies, no diuen res als diaris d'internet, no ho entenc!
Un punt més per a Renfe, per posar la informació ràpidament a la seva web
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Friday 13/03/2009 15:02
by jordigt2008
Almenys aquesta vegada han informat per SMS
Re: Atropellament Arc de triomf
Posted: Friday 13/03/2009 15:04
by Mako448
Ferry1ac1 wrote:Circulació en via única al tram Sants - Sant Andreu Arenal
Des de les 13.00 hores, a causa de un atropellament a l'estació d'Arc de triomf es circula en via única al tram Sants - Sant Andreu Arenal
Amb l'objectiu de facilitar la mobilitat dels viatgers, Renfe ha reprogramat els serveis de Rodalies que circulen en aquest túnel per tal que els viatgers disposin de servei alternatiu de Metro per accedir a Barcelona:
- Línia 1: Els trens Blanes - Mataró - L'Hospitalet circulen desviats per Passeig de Gràcia, en sentit contrari amb sortida de L'Hospitalet i destinació Blanes circulen per Arc de Triomf. Per la seva banda, els serveis Mataró - Molins de Rei inicien i finalitzen el seu recorregut a l'Estació de França
- Línia 3: Els serveis de la línia de Vic inicien i finalitzen el seu recorregut a l'estació de Montcada Bifurcació on poden continuar el seu trajecte en els trens de la línia 4 de Rodalies
-Línia 4 nord: Els trens inicien o finalitzen el seu recorregut a l'estació de Sant Andreu Arenal
-Línia 4 sud: Els serveis incien o finalitzen el seu recorregut a l'estació de L'Hospitalet
-Línia 7: Servei alternatiu per carretera entre Cerdanyola Universitat i Cerdanyola on els viatgers poden continuar el seu desplaçament en els trens de la línia 4 de Rodalies
Renfe està informant de la modificació de serveis a travès de megafonia de trens i estacions, personal d'atenció al client, servei SMS i telèfon 902 24 02 02
I dic jo no costava tant desviar la C4 en lloc de la C1?Haguès estat molt millor.Un que vagui de Molins a Sants haurà de baixar a L'Hospitalet per agafar un C1.A la C4 nord per colloms has d'agafar el metro.Desprès diuen que em queixo de que la c1 està mimada i que la C4 està discrminada,aqui tenen la prova.O potser és per les obres de Sant Andreu Comtal.Igualment podrien haver integrar la C4 sud i la C1,un tren que vingui de Blanes un cop arriba a Hospitalet segueix a SVC i així no obliga per colloms a transbordar a L'Hospitalet,o a l'inrevès,un tren que ve de SVC un cop arriba a Hospitalet va a Mataró,no sé si m'explico.
Si s'haguès desviat la C4 per PDG-Clot-Ramal de les Aigües sortiriem mès beneficats que perjudicats,i acabar tots els C1 a EDF,els de la C4 nord i sud no haurien eviat transbord obligatori, els de la C1 baixarien a Clot i poden agafar el metro o qualsevol C2 o C4 desviat.I la C3 a Sant ANdreu Arenal i la C7 a Birfucació,peró no renfe no sap fer les coses bé.
O és que ja no poden desviar trens per el ramal de les aigües per les obres del TAV?Em temo i molt que quan tallin el túnel de Pl.Catalunya per les obres de la instal.lació de Pl.Catalunya,faràn una cosa ssemblant a lo d'avui,i potser integren la C1 i la C4 sud i veiem civies per la C4 sud.
Incívics integrals
Posted: Friday 13/03/2009 15:05
by Guigui
wefer wrote:En el cas que hagi sigut per culpa d'un imprudent, mira-ho pel costat positiu: un menys
Serà molt agosarada la sospita que es tracti d'un titular de la T-Cuelas?