El problema és que no es pot fer ja que el nombre d'unitats de 114 (5 en total), són per cobrir la totalitat de la línia amb garanties. És cert que en caps de setmana i festius, no hi hauria excessius problemes, ja que la línia es cobreix amb 2 trens. Però el problema gros seria en els dies laborables, ja que hi ha un tren cada 7 minuts en aquesta línia i es necessiten tots els trens operatius per assegurar aquesta freqüència.bigcoaster wrote:El que jo faria és utilitzar totes les 111 que quedin per a la L7 (2 no?) i les 114 que sobrin (2 o 3) fer-les de 4 cotxes per ampliar freqüències amb la incorporació de les noves parades a Sabadell l'any vinent.
Seguiment unitats 111 de FGC
Re: Seguiment unitats 111 de FGC
Re: Seguiment unitats 111 de FGC
Efectivament, tenir 4 trens és un error. De fet 5 ja eren molt justs tal com vam dir alguns quan es va veure el projecte final amb les 114 i fet que ha quedat demostrat. La comanda de 5 trens respon a la limitació de L7 a Gràcia, en aquell moment només podran circular 2 o 3 unitats alhora com a molt.Renfe451 wrote:El problema és que no es pot fer ja que el nombre d'unitats de 114 (5 en total), són per cobrir la totalitat de la línia amb garanties. És cert que en caps de setmana i festius, no hi hauria excessius problemes, ja que la línia es cobreix amb 2 trens. Però el problema gros seria en els dies laborables, ja que hi ha un tren cada 7 minuts en aquesta línia i es necessiten tots els trens operatius per assegurar aquesta freqüència.bigcoaster wrote:El que jo faria és utilitzar totes les 111 que quedin per a la L7 (2 no?) i les 114 que sobrin (2 o 3) fer-les de 4 cotxes per ampliar freqüències amb la incorporació de les noves parades a Sabadell l'any vinent.
Amb la prolongació a Sabadell veurem que passa, ja que es possible que comencin a retallar L7 fins a Gràcia i L6 fins a Sarrià si no volen tenir problemes amb el Vallès (Que ja els tenen amb Terrassa). Suposo que les 111 aguantaran a la reserva fins que decideixin limitar L7 permanentment en feiners.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Seguiment unitats 111 de FGC
La L7 retallar-la fins a Gràcia em sembla absurd... que consti que molta gent agafa l'L7 a Pl. Catalunya i Provença, i no són pocs precisament... i aquest transbordament pot causar molèsties. S'ha de mantenir sí o sí la connexió directa de l'Av. Tibidabo amb el centre.Miquel wrote:Efectivament, tenir 4 trens és un error. De fet 5 ja eren molt justs tal com vam dir alguns quan es va veure el projecte final amb les 114 i fet que ha quedat demostrat. La comanda de 5 trens respon a la limitació de L7 a Gràcia, en aquell moment només podran circular 2 o 3 unitats alhora com a molt.Renfe451 wrote:El problema és que no es pot fer ja que el nombre d'unitats de 114 (5 en total), són per cobrir la totalitat de la línia amb garanties. És cert que en caps de setmana i festius, no hi hauria excessius problemes, ja que la línia es cobreix amb 2 trens. Però el problema gros seria en els dies laborables, ja que hi ha un tren cada 7 minuts en aquesta línia i es necessiten tots els trens operatius per assegurar aquesta freqüència.bigcoaster wrote:El que jo faria és utilitzar totes les 111 que quedin per a la L7 (2 no?) i les 114 que sobrin (2 o 3) fer-les de 4 cotxes per ampliar freqüències amb la incorporació de les noves parades a Sabadell l'any vinent.
Amb la prolongació a Sabadell veurem que passa, ja que es possible que comencin a retallar L7 fins a Gràcia i L6 fins a Sarrià si no volen tenir problemes amb el Vallès (Que ja els tenen amb Terrassa). Suposo que les 111 aguantaran a la reserva fins que decideixin limitar L7 permanentment en feiners.
- bigcoaster
- N8
- Posts: 953
- Joined: Sunday 12/04/2015 16:50
Re: Seguiment unitats 111 de FGC
Jo també penso que la L7 per si sola ha de tenir servei fins a Plaça Catalunya però la veritat és que si es volen ampliar freqüències al Vallès, s'ha de retallar, primer la L6 i segon la L7. A més, la L7 té trens de només 3 vagons, cosa que fa que cada vegada que es posa una circulació d'L7 al túnel de Gràcia-Plaça Catalunya, s'està perdent capacitat molt útil d'un túnel al límit.Renfe451 wrote:La L7 retallar-la fins a Gràcia em sembla absurd... que consti que molta gent agafa l'L7 a Pl. Catalunya i Provença, i no són pocs precisament... i aquest transbordament pot causar molèsties. S'ha de mantenir sí o sí la connexió directa de l'Av. Tibidabo amb el centre.
El que se m'acut per a la L7 és:
- 4 tph des de Plaça Catalunya a Av. Tibidabo
- 10 tph des de Gràcia a Av.Tibidabo.
Això significaria més freqüència per al Vallès, més capacitat al túnel Gràcia-Plaça Catalunya, i finalment, més freqüència al tram de la L7 pur.
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
Re: Seguiment unitats 111 de FGC
La reforma de Gràcia ja preveu precisament que la L7 finalitzi a Gràcia amb l'ampliació de l'andana, els passadissos i l'agulla abans d'arribar a Plaça Molina per a que els trens descendents vagin a via 3, de fet tenen una andana "oculta" a la part dreta de la via 3 per a usar quan sigui necessari en teoria. (Suposo que es la que connectarà amb la via 2 per la part baixa)
Amb la infraestructura actual caldrà limitar...
Amb la infraestructura actual caldrà limitar...
El metro de Barcelona amb motoristes!
-
- N8
- Posts: 727
- Joined: Sunday 08/06/2008 16:03
- Location: Horta L5
Re: Seguiment unitats 111 de FGC
Alguien sabe si las 111 que aún están en orden de marcha, tienen los termómetros actualizados con la prolongación de Terrassa? Igual se han olvidado de ellas...
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
Re: Seguiment unitats 111 de FGC
No els tenen actualitzats, com a mínim els cops que la vaig agafar a la tardor.ferroviario_catalan wrote:Alguien sabe si las 111 que aún están en orden de marcha, tienen los termómetros actualizados con la prolongación de Terrassa? Igual se han olvidado de ellas...
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Seguiment unitats 111 de FGC
I quan es farà el comiat? Imagino que ja hem de pensar de cara al 2016, suposo.
Re: Seguiment unitats 111 de FGC
Quan els hi vingui de gust, com sempreRenfe451 wrote:I quan es farà el comiat? Imagino que ja hem de pensar de cara al 2016, suposo.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Seguiment unitats 111 de FGC
El comiat de la sèrie 111 s'ha posposat, no obstant, és una molt bona oportunitat per reclamar a FGC que fagi un acte obert per a tots els aficionats i no als amiguets, com va passar l'altra vegada. També en l'últim viatge la 111 podria recórrer totes les línies per on ha circulat, des de les línies urbanes (L6 i L7) fins a les línies S1 i S2.
-
- N8
- Posts: 727
- Joined: Sunday 08/06/2008 16:03
- Location: Horta L5
Re: Seguiment unitats 111 de FGC
Tienes toda la razón, estoy 100x100 contigo, el despido de estas unidades debe hacerse con las 2 (creo que son las que aún están habilitadas para circular) durante un día en servicio comercial normal alternando todas las líneas recorriendolas de arriba a abajo.Renfe451 wrote:El comiat de la sèrie 111 s'ha posposat, no obstant, és una molt bona oportunitat per reclamar a FGC que fagi un acte obert per a tots els aficionats i no als amiguets, com va passar l'altra vegada. També en l'últim viatge la 111 podria recórrer totes les línies per on ha circulat, des de les línies urbanes (L6 i L7) fins a les línies S1 i S2.
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
-
- N6
- Posts: 293
- Joined: Sunday 11/10/2015 19:57
- Location: barcelona
Re: Seguiment unitats 111 de FGC
Hay alguna 111 que este conservada como tren histórico ???
I queda alguna apartada ???
I queda alguna apartada ???
Re: Seguiment unitats 111 de FGC
La 111.02 és la que ha quedat com a unitat històrica.David.F.C.M.B.1000 wrote:Hay alguna 111 que este conservada como tren histórico ???
I queda alguna apartada ???
També ha sobreviscut (per ara), la 111.13 (diria que era aquesta). Però està aïllada i enterrada a l'estació de Sabadell-Rambla. Va arribar allà pels seus mitjans (juntament amb l'altre, eren de Reserva fins feia poc degut als problemes de la sèrie 114) i imagino que anirà de mal a pitjor a l'anar passant els anys.
No se si algú al final va comprar-se algún cotxe o tren sencer per a preservar-lo.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Seguiment unitats 111 de FGC
La 111 que està a Sabadell-Rambla es gastarà per fer simulacres d'evacuació, no?
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
-
- N5
- Posts: 112
- Joined: Saturday 21/12/2013 14:01
Re: Seguiment unitats 111 de FGC
Hi ha una 111 apartada als tallers de Rubí, no estic segur si es la 111.02. Si passes amb el tren entre Hospital General i Rubí la pots veure juntament amb 112, 113 i 114.
-
- N6
- Posts: 293
- Joined: Sunday 11/10/2015 19:57
- Location: barcelona
Re: Seguiment unitats 111 de FGC
hola una pregunta, aparte de la 111.02 que esta preservada en las cocheras de rubi y la 111.13 que esta expuesta en la antigua estacion de sabadell estacio.
Alguien sabe que a sido del resto de unidades, han sido desguazadas ?
Alguien sabe que a sido del resto de unidades, han sido desguazadas ?
-
- N5
- Posts: 125
- Joined: Monday 15/01/2018 17:48
Re: Seguiment unitats 111 de FGC
Según Listadotren todas las demás desguazadas, efectivamente.
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
111.13 es UT entera, o un sol cotxe?
De fet, la 111.13 sembla que és, literalment, el cotxe 111.13 només, oi? O només és la perspectiva de les fotos, que enganya?
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Re: Seguiment unitats 111 de FGC
A una sala de conferències de l'edifici principal de FGC tenen un parell de trossos de cotxe de UT111 (finestra i porta amb els respectius seients) així com una pantalla de les taronges. I a Sabadell-Rambla intentaré informar la setmana vinent de si la 111 està sencera o l'han partit, ja que hi vaig a fer un simulacre.
Re: 111.13 es UT entera, o un sol cotxe?
Això crec jo, com a molt hi deuen haver dos cotxes.Fran-Ikarus wrote:De fet, la 111.13 sembla que és, literalment, el cotxe 111.13 només, oi? O només és la perspectiva de les fotos, que enganya?
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.