Page 17 of 22

Re: Perllongament d'FGC a Terrassa

Posted: Sunday 12/07/2015 22:55
by Renfe445
Igualment als cartells taronges on posa "S1 Barcelona - Terrassa" (a seques), n'hi ha prou.

Primerament perquè el que han posat aquí es veu massa lletra.

Re: Perllongament d'FGC a Terrassa

Posted: Sunday 12/07/2015 23:28
by Ecomobisostrans
Don Ramón wrote:En la S1 podrías tener un parcial Terrassa-Rubí, ya que ahí hay una vía desviada. Una frecuencia de 6 minutos dentro de Terrassa ya sería lo suyo.
Solo hay que prolongar los S5 hasta Terrassa. Y cuando acaben la de Sabadell lo mismo con los S55.

Re: Perllongament d'FGC a Terrassa

Posted: Sunday 12/07/2015 23:44
by Don Ramón
Yo, lo siento, pero esto de que intercambiadores tengan nombres diferentes según la línea me parece una tontería. Sea cual fuera el nombre, tendría que ser el mismo para todos los transportes.

Re: Perllongament d'FGC a Terrassa

Posted: Sunday 12/07/2015 23:46
by Carlos González
tituscat wrote:Hi ha alguna raó objectiva perquè no és faci una petita línia de rodalies a Terrassa o a Sabadell? Estem parlant de una població objectiu de 800000 persones.
Solució per això, està la proposta del TRAMVallès, que pot fer una línia (de tramvia) per Terrassa i Sabadell i ja existeix connexió amb tren ràpid a Sabadell i Terrassa que és el Rodalies (R4)

Re: Perllongament d'FGC a Terrassa

Posted: Sunday 12/07/2015 23:49
by Carlos González
Don Ramón wrote:Yo, lo siento, pero esto de que intercambiadores tengan nombres diferentes según la línea me parece una tontería. Sea cual fuera el nombre, tendría que ser el mismo para todos los transportes.
Algunos nombres Don Ramón, si que tendrían que tener nombres diferentes, un ejemplo es Cornellà, con la conexión de tren, tranvía y metro. Aunque claro, la pequeña diferencia es que en TRAM y Metro es "Centre", por lo que se respetaría y no cambia mucho el nombre. :| :? :o

Re: Perllongament d'FGC a Terrassa

Posted: Sunday 12/07/2015 23:52
by trensmat
Ecomobisostrans wrote:
Don Ramón wrote:En la S1 podrías tener un parcial Terrassa-Rubí, ya que ahí hay una vía desviada. Una frecuencia de 6 minutos dentro de Terrassa ya sería lo suyo.
Solo hay que prolongar los S5 hasta Terrassa. Y cuando acaben la de Sabadell lo mismo con los S55.
Según he visto los planos de la prolongación de la línea S2 la estación de Sabadell Rambla se cerrara y yo he pensado alargar la S55 hasta Sabadell Rambla, para salvar esta estación (ya se que no es el tema).

Back to topic!

Posted: Monday 13/07/2015 0:01
by Guigui
Realment, no és el tema. Centrem-nos en el del fil, si us plau.

Re: Perllongament d'FGC a Terrassa

Posted: Monday 13/07/2015 1:07
by victorcasta
Renfe445 wrote:Igualment als cartells taronges on posa "S1 Barcelona - Terrassa" (a seques), n'hi ha prou.

Primerament perquè el que han posat aquí es veu massa lletra.
El que dius tindria sentit en estacions que no fossin de Terrassa.

Re: Perllongament d'FGC a Terrassa

Posted: Monday 13/07/2015 1:10
by Renfe445
victorcasta wrote:El que dius tindria sentit en estacions que no fossin de Terrassa.
En això no havia caigut. :cunao

Re: Perllongament d'FGC a Terrassa

Posted: Monday 13/07/2015 16:51
by joan89
doncs espero que sigui una zona al final per anar de rubi a vallparadis perque si cobren dues zones ja els hi poden donar per sac xD

em baixo a terrassa rambla i llestos

Re: Perllongament d'FGC a Terrassa

Posted: Monday 13/07/2015 17:19
by 437.001
Amb aquest perllongament, trajectes com Rubí-Viladecavalls o Sant Cugat-Vacarisses guanyaran passatgers.
I mentrestant, les estacions de la R4 entre Terrassa i Sant Vicenç de Castellet segueixen en un estat absolutament lamentable... :martell2

Re: Perllongament d'FGC a Terrassa

Posted: Monday 13/07/2015 17:35
by davroca5
Veieu rentable una extensió cap a Matadepera en superfície? :D

Re: Perllongament d'FGC a Terrassa

Posted: Monday 13/07/2015 17:40
by Renfe451
davroca5 wrote:Veieu rentable una extensió cap a Matadepera en superfície? :D
Jo penso que sí, portar-lo fins a Matadepera tindria una demanda acceptable, igual que portar la S2 fins a Castellar del Vallès, en els dos casos s'hagués pogut fer en una segona fase.

Re: Perllongament d'FGC a Terrassa

Posted: Monday 13/07/2015 17:51
by Carlos González
Jo no estic molt d'acord d'una ampliació de FGC a Matadepera, si es una gran demanda, doncs sí, però ja n'hi han els autobusos que fa connexió a Terrassa i Matadepera, i no crec que sigui tan necessari, a Castellar del Vallès sí perquè n'hi ha més població i es més demanda, però a Matadepera no n'estic segur i no sé si l'utilitzaria la gent :nose .

Re: Perllongament d'FGC a Terrassa

Posted: Monday 13/07/2015 19:12
by Renfe445
Carlos González wrote:Jo no estic molt d'acord d'una ampliació de FGC a Matadepera, si es una gran demanda, doncs sí, però ja n'hi han els autobusos que fa connexió a Terrassa i Matadepera, i no crec que sigui tan necessari, a Castellar del Vallès sí perquè n'hi ha més població i es més demanda, però a Matadepera no n'estic segur i no sé si l'utilitzaria la gent :nose .
Mejor tener un tren, que es más grande y cabe más gente que en un autobús. Además, debería ser más rápido.

Re: Perllongament d'FGC a Terrassa

Posted: Monday 13/07/2015 19:40
by Carlos González
Renfe445 wrote: Mejor tener un tren, que es más grande y cabe más gente que en un autobús. Además, debería ser más rápido.
Pero creo que poca gente lo cogería. Yo no estoy seguro si será utilizado o no, si es suficiente demanda, entonces sí lo veo necesario y apoyo a esa ampliación

Re: Perllongament d'FGC a Terrassa

Posted: Monday 13/07/2015 22:23
by victorcasta
La demanda no justificaria la despesa. Matadepera té pocs habitants i molt dispersats en urbanitzacions. És millor la solució actual i un aparcament d'aportació a Nacions Unides. A més, els habitants estan molt habituats al cotxe, no es passaran al tren mentre els temps de viatge siguin tan poc competitius.

Re: Perllongament d'FGC a Terrassa

Posted: Wednesday 15/07/2015 22:34
by Granolleri
Granolleri wrote:També m'ha comentat un usuari habitual que estan canviant el gràfic de les pantalles dels trens de la sèrie 113.
Lo prometido es deuda:

Image

Quan el tren s'atura a una estació, queda el nom de l'estació sol parpadejant.

Image

Anunci de propera estació sense correspondències

Image

Anunci de propera estació amb correspondències

Image

Termòmetre amb les tres properes estacions d'aquell servei. En trajectes entre estacions més llargs, surt després un termòmetre amb tot el recorregut d'aquell servei, mostrant en color més fluix el tram ja realitzat. Això es pot veure en el següent vídeo:



Compari's amb l'antic:




Re: Perllongament d'FGC a Terrassa

Posted: Wednesday 15/07/2015 23:14
by davroca5
Un canvi a millor, sens dubte!

Re: Perllongament d'FGC a Terrassa

Posted: Wednesday 15/07/2015 23:22
by local
Granolleri wrote:
Granolleri wrote:També m'ha comentat un usuari habitual que estan canviant el gràfic de les pantalles dels trens de la sèrie 113.
Lo prometido es deuda
Em sembla una millora molt bona. La informació és molt més clara i els gràfics són molt més senzills, més visuals i fàcils d'entendre. Tan de bo fos així al metro o a rodalies!