Page 17 of 33

Posted: Friday 22/09/2006 9:11
by Platanito
Fran-Ikarus wrote:La veritat és que si continuen canviant plaques d'uns cotxes als altres, la trista conclusió és que estem fent el canelo, apuntant numerets... :(
Aquesta és la sensació que vaig tenir fa 22 pàgines, al primer missatge d'aquest fil.

Ara bé, sempre podem arrissar el rínxol i fer els llistats per plaques i per numeració real, sempre que ens sigui possible veure-la (a l'interior de les cabines). Com deien a la web més freak que he vist mai: "buscando respuestas"...

Posted: Friday 22/09/2006 9:19
by Fran-Ikarus
De què em sona a mi, aquesta expressió? :roll:

Posted: Friday 22/09/2006 18:18
by Jordilar
22-09-06:

1068-1067-R1317-1066-1065

1080-1079-R1320-1078-1077

Salut,

Posted: Tuesday 26/09/2006 9:40
by Mortadel·lo
avui he vist al nostre amic Franky:
26/9/06: 1095-1096-1324-1093-1094

a veure si algú pogués fer un cop d'ull a les cabines per saber la calca que porten a dins (si no l'han canviada encara)

Posted: Tuesday 26/09/2006 21:49
by alex86bcn
M1045-M1046-R1312-M1047-1048 a Pubilla Cases direcció Horta a les 18:30 d'avui.

(cal destacar que avui he fet un viatge "todo en 1000" (anada i tornada en un mil) (torns 502 i 514 respectivament)

Algu em podria dir quants 1000 hi han vius a la L5?

Posted: Tuesday 26/09/2006 22:10
by Jordilar
Crec que hi ha més o menys unes 10 composicions. Es de notar que encara es hora que vegi una composició menor de la M1050 o 52

-------------------------------------------------------------------------------------

26-09-06:

M1097-1098-R1325-M1100-M1099

ATENCIÓ, mil sense algunes plaques: M-M1088?-R-M-M

A destacar que falta la placa del M direcció Horta i una del R1300.

Salut,

Posted: Tuesday 26/09/2006 22:14
by alex86bcn
Crec recordar k el 1088 tenia mig arrencada una pegatina dels termometres de linea...crec k era la que estava a sobre de la ultima porta, (suposant k tenim el tren circulant en direccio horta...aquest cotxe sol ser l'ultim dels convois nO?)

Potser m'estic confonent no se...pero es que el vaig agafar uns quants dies seguits, i em vaig quedar amb aquell detall

Posted: Tuesday 26/09/2006 22:33
by Jordilar
No m'hi he fixat. El que si es cert es que gairebé tots els 1000 porten els termomentres esborrats per la part del mig de tant de reseguir-los amb els dits :D

Mana'm?

Posted: Tuesday 26/09/2006 23:39
by JaMiRo!
Jordilar wrote:PD: Inmigrant en formació de conducció a la L5 >:(
:?:

Posted: Wednesday 27/09/2006 0:23
by Jordilar
"Missatje borrat per el propi autor"

Posted: Wednesday 27/09/2006 1:47
by orique
Oposicions, santa paraula... :idea:

Qui sigui capaç, endavant. Qui no, no.

Posted: Wednesday 27/09/2006 21:11
by Jordilar
27-09-06:

1098-1097-R1325-1100-1099.

Posted: Wednesday 27/09/2006 23:14
by Fran-Ikarus
Jordilar wrote:En un principi el meu comentari sembla totalment racista i de mala fe. Crec que els inmigrans se'ls ha de donar treball, però fins a cert punt. He posat aquesta frase perque no em sembla correcte que una feina d'un cert prestigi, responsabilitat i professionalitat com la de motorista pugui ser assumida per un ciutadà de l'estranger. Crec que hi ha feines que són només pels habitans d'aquí i daltres tant per inmigrants com per gent d'aquí. Ja ho se que ho pot fer tan bé com una persona d'aquí, però com he dit abans la categoria de la feina no es assumible per ell. Pensem que si continuen les coses així, els sous es començaràn a reduir i la precarietat laboral augmentarà més del que ja es ara i fianlment es convertirá en una feina "baixa" que només els inmigrants seràn els únics es conformaràn en fer. Es per això que crec que no es bona idea l'entrada d'inmigrans a l'empresa TMB.
Jordilar, o t'has pres alguna cosa abans d'escriure aquesta explicació, o no entenc res :(

Posted: Wednesday 27/09/2006 23:37
by Ferrovi
Jordilar wrote:En un principi el meu comentari sembla totalment racista i de mala fe. Crec que els inmigrans se'ls ha de donar treball, però fins a cert punt. He posat aquesta frase perque no em sembla correcte que una feina d'un cert prestigi, responsabilitat i professionalitat com la de motorista pugui ser assumida per un ciutadà de l'estranger. Crec que hi ha feines que són només pels habitans d'aquí i daltres tant per inmigrants com per gent d'aquí. Ja ho se que ho pot fer tan bé com una persona d'aquí, però com he dit abans la categoria de la feina no es assumible per ell. Pensem que si continuen les coses així, els sous es començaràn a reduir i la precarietat laboral augmentarà més del que ja es ara i fianlment es convertirá en una feina "baixa" que només els inmigrants seràn els únics es conformaràn en fer. Es per això que crec que no es bona idea l'entrada d'inmigrans a l'empresa TMB.
Ei, no son micos, son humans com tu i jo, i no hauríes de parlar així d'ells, perque son els unics que treballen, mentre la majoría d'aquí està a l'atur, sense ells, no es podría construir ni la meitat del que fem ara. No son ells els que no han de ser aceptats, ha de ser la empresa, que no baixi els sous. No saps el que es ser immigrant oi?, arribes a un pais nou, on la majoría dels casos no saps l'idioma, i que arribes amb una mà devant, i l'altre darrera, en canvi, potser estan més preparats que tu i que jo, ja que, finsitot a molts paissos sudamericans, el nivell de la educació publica es vint vegades major que la nostra, i es cert.
Arribes aquí, i per trobar treball, t'has de ficar en una caqueta de treball, ETT o sense contracte, on no et dona per poder llogar una casa, i rarament per viure, quan estas molt més preparat. Encara que no t'ho creguis, la educació i la sanitat a Cuba, es molt millor que la de aqui, i que la de França, i el fracas escolar es menor, al contrari que aqui. Amés, allà, existeix la Ingenyería Ferroviaria a la universitat, no com aquí.
No tenen dret a aquest treball?, Ja ho dic, si estan millor preparats que tu i jo, perque no poden ser com nosaltres? per por a que ens treguin el treball mentre estem a l'atur?
Ho sento company, pero el teu comentari no m'ha agradat gens ni mica, i t'ho diu el bisnet de una persona que va fugir a america per ser repubicà, i que va ser un dels creadors d'ERC, i va ser alcalde de Cornellà. T'ho diu un fill de una familia que va tornar d'america per culpa de una altre dictadura, i que aqui es van trobar amb una mà devant i altre darrera, i amb milions de racistes que soportar, quan ells, son tan catalans, com qualsevol català de terra profunda.
Espero que no hagis de fujir per alguna dictadura noi, perque si no, sabràs es que es dur.
Si vols que no et treguin el treball, treballa com ho fan ells, i sigues minimament competent, perque ells treballen com un negre, per viure com un blanc.

Posted: Wednesday 27/09/2006 23:50
by Jordilar
Potser la dosis de pujar escales ( visc en un àtic ) perque no va l'ascensor i a sobre no hi ha aigua perque estan canviant les tuberies, tot plegat pensat que tampoc hi ha res de veure perque no hem pogut superar "l'inversió" estival i en anat tirant de provisionts totalment insuficients per arribar a fi de mes.

Ahir va ser un mal dia. Es per això que retiro els comentaris que he fet sobre aquest tema, ja que son eminentment personals i no tenen cabuda en un fòrum públic

:amor

Posted: Thursday 28/09/2006 19:40
by alex86bcn
M1068 M1067 R1317 M1066 M1065 Amb torn 511 caçat a hospital clinic direccio cornella centre a les 17:22 del dia d'avui

Posted: Thursday 28/09/2006 21:24
by Jordilar
27-09-06:

1088-1087-13xx-1086-1085 ( és el mil sense plaques casi identificat )

28-09-06:

1048-1047-1312-1046-1045 ( havia dit que no quedàven mils per sota del 50, veig que no )

1082-1081-1321-1084-1083

Aquest últim, el motor M1082 el reconeixereu perque fa un soroll molt més fort que els altres.

Posted: Saturday 30/09/2006 15:20
by Fran-Ikarus
30/9/2006: 1073-1074-1319-1075-1076
30/9/2006: 1095(blanc!)-M-R-M-M (un miserable 5000 em tapava la resta :evil:)

Sembla que les plaques 1095 (i 1096?) tenien enveja de les seves germanes 1093 i 1094, i s'han traslladat a un 1000 blanc :x

Posted: Saturday 30/09/2006 15:24
by alex86bcn
Tornant de collblanc direccio horta sobre les 3 de la tarda m'he creuat amb un mil (jo anava en un 5000) k anava direccio cornella, em sembla k amb els dos primers cotxes sense llum, el remolc iluminat, tot el tren buit...en fi, que anava sense servei comercial. El seu torn era el 504, logicament no he pogut veure les plaques, però era un 1000 totalment blanc.

(per cert, avui el 5000 trigava molt en sortir de les estacions...un tren fent-li bloqueig al davant potser?? amb trigava molt, vull dir que sonava l'avis de tancament de portes, tancava i es quedava una estona parat)

10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1... bum!

Posted: Saturday 30/09/2006 15:43
by orique
T'has de fixar en l'aspecte de la senyal de sortida i quina lectura dóna el rellotge (em sembla que tenia un nom més tècnic, però no el recordo). Els motoristes no poden sortir d'una estació amb el rellotge marcant més de 10 segons. A partir d'aquest moment, el rellotge es queda intermitent per indicar que ja es pot sortir.