Re: Eix transversal ferroviari
Posted: Monday 11/01/2010 18:07
Vull dir:
Vic-BCN a l'any 2030
Per Rodalia: Caminar a l'estació: 10 minuts de mitjana +
Trajecte fins a Sants: 1 hora i 10 minuts (siguem optimistes) = Al voltant d'una hora i mitja
Preu: 7€ ?
Per ETF Vic-Martorell-BCN: Cotxe fins a Gurb: 10 minuts de mitjana +
Vic-Manresa-Igualada: 23 minuts?
Igualada-Barcelona Sants: 40 minuts, segons el DPTOP = Al voltant d'una hora i quart
Preu: 15€ ?
A més Rodalies té l'aventatge afegit de tenir millors freqüències.
Si no vaig equivocat, els temps totals de desplaçament serien força semblants. A més tenint l'Estació a Gurb els osonencs que no viuen a Vic i que son mooolts, tenen l'estació més a mà, sobretot si s'hi fà una nova estació de la R3.
Si els enginyers que han fet l'estudi troben més aventatges a Gurb que a Vic, per alguna cosa deu ser. Podria ser que fos aquesta. Una cosa semblant va passar a Manresa: Els primers estudis feien passar la via al nord i posaven una estació a tocar de la C-25. Amb el projecte del tren-tram, es va pensar que el lloc més ben comunicat serà l'estació actual.
Vaig molt errat?
Vic-BCN a l'any 2030
Per Rodalia: Caminar a l'estació: 10 minuts de mitjana +
Trajecte fins a Sants: 1 hora i 10 minuts (siguem optimistes) = Al voltant d'una hora i mitja
Preu: 7€ ?
Per ETF Vic-Martorell-BCN: Cotxe fins a Gurb: 10 minuts de mitjana +
Vic-Manresa-Igualada: 23 minuts?
Igualada-Barcelona Sants: 40 minuts, segons el DPTOP = Al voltant d'una hora i quart
Preu: 15€ ?
A més Rodalies té l'aventatge afegit de tenir millors freqüències.
Si no vaig equivocat, els temps totals de desplaçament serien força semblants. A més tenint l'Estació a Gurb els osonencs que no viuen a Vic i que son mooolts, tenen l'estació més a mà, sobretot si s'hi fà una nova estació de la R3.
Si els enginyers que han fet l'estudi troben més aventatges a Gurb que a Vic, per alguna cosa deu ser. Podria ser que fos aquesta. Una cosa semblant va passar a Manresa: Els primers estudis feien passar la via al nord i posaven una estació a tocar de la C-25. Amb el projecte del tren-tram, es va pensar que el lloc més ben comunicat serà l'estació actual.
Vaig molt errat?