Seguiment de les obres al Carmel
Re: Seguiment de les obres al Carmel
Les indicacions de Vall d' Hebron, un nyap: he entrat per l' entrada de Residència Sanitària amb l' intenció d' arribar a la L3. He seguit les indicacions tal com estan posades i he acabat sortint per l' altra sortida, tot perdent el bitllet que havia validat.
El principal problema és que, per fer les coses de pressa i corrents, i inaugurar d' avui per demà, no han tret els suports dels antics torns de la L3, de manera que de lluny semblava que no es podia creuar pel què en realitat és el vertader accés a les andanes de la L3, i he seguit endavant acabant a les esmentades barreres.
Quan he advertit del problema, els informadors m' han tractat de tonto per haver creuat unes barreres que, tal i com està la senyalització, semblava necessari creuar per arribar als accessos a la L3.
El principal problema és que, per fer les coses de pressa i corrents, i inaugurar d' avui per demà, no han tret els suports dels antics torns de la L3, de manera que de lluny semblava que no es podia creuar pel què en realitat és el vertader accés a les andanes de la L3, i he seguit endavant acabant a les esmentades barreres.
Quan he advertit del problema, els informadors m' han tractat de tonto per haver creuat unes barreres que, tal i com està la senyalització, semblava necessari creuar per arribar als accessos a la L3.
Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.
A sobre ells són els llestos, senyalitzant com una patata...Gràcies per avisar, ho tindrem en compte!
L'estació de Vall d'Hebrón de la L3 s'havia de reformar juntament amb les obres de la L5. Sembla ser que les presses han fet que no només no es faci aquesta part de l'obra sino que a més no es retiri la barrera de peatge del vestíbul, quedant com un nyap al mig del vestíbul de la L3. Si l'obra s'hagués fet sense pressa, possiblement això no hauria passat. Per cert, tant costa canviar "Direcció Horta" per "Direcció Vall d'Hebron"? Ho dic perque llegir això a El Coll | La Teixonera és una mica ridícul, a més de que no funcionaven bé els indicadors electrònics (no debia ser error de l'ATP perquè de tant en tant indicaven el temps d'espera d'una forma més extranya que el panell famós de Fabra i Puig).
- Guigui
- Administrador
Barroers... però de vacances a temps
És absolutament fastigós com s'arriba a fastiguejar la gent perquè els senyors polítics puguin anar de vacances quan "toca". Al final, tot fet amb presses, malament i després s'haurà de refer, amb el cost que això comporta. I, és clar, no anirà pas a càrrec dels que ara tanquen un mes la paradeta.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
No he vist una sola paperera en cap de les dues estacions noves. A Vall d'Hebron no m'hi he fixat, però apostaria a què tampoc. El que més m'ha impresionat és la rampa rodant de la sortida del c/Pastrana al Carmel. Espectacular i ingeniosa, però una mica incòmoda.
Per cert, una de les noies que repartien memorabilia m'ha confirmat que donaran bitllets (de dos viatges senzills unipersonals a cancel.lar el segon el mateix dia que es piqui el primer, sempre que no passi del 30 de setembre) durant tot el cap de setmana.
Per cert, una de les noies que repartien memorabilia m'ha confirmat que donaran bitllets (de dos viatges senzills unipersonals a cancel.lar el segon el mateix dia que es piqui el primer, sempre que no passi del 30 de setembre) durant tot el cap de setmana.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
-
- N10
Sí que n'hi havia de papereres i totes plenes dels fulletons que es repartien.
- foronda 141
- N8
Jo trobo que las estacions son un triomf de l'enginyeria civil doncs a efectes tècnics es una obra molt mes complicada que a la resta de xarxa, ara bé a efectes pràctics, veurem qui las utilitzarà, doncs al ser tan profundes requereixen molt temps fins arribar a peu de tren.
A El Coll La Teixonera es tarda gairebé 10 minuts entre escales mecàniques, tapissos rodants i ascensors a arribar a peu de tren. Els autobusos son molt mes accessibles i en segons quins trajectes, seguiran sent mes ràpids.
A El Coll La Teixonera es tarda gairebé 10 minuts entre escales mecàniques, tapissos rodants i ascensors a arribar a peu de tren. Els autobusos son molt mes accessibles i en segons quins trajectes, seguiran sent mes ràpids.
Home, mirat d´una altra manera, ara la gent d´Horta podrà anar a plaça Catalunya amb un petit transbord a Vall d´Hebron.foronda 141 wrote:Jo trobo que las estacions son un triomf de l'enginyeria civil doncs a efectes tècnics es una obra molt mes complicada que a la resta de xarxa, ara bé a efectes pràctics, veurem qui las utilitzarà, doncs al ser tan profundes requereixen molt temps fins arribar a peu de tren.
O sigui que encara que es tanquin les estacions del Carmel i del Coll per deficitàries, aquest perllongament seguiria tenint una raó de ser.
Per cert, us hi heu fixat en el nou mega-corredor Gorg/Can Zam-Sagrera-Vall d´Hebron? Comenceu a entendre el perquè de les escales mecàniques a "La"?
M´hi jugo un pinyó que d´aquí a no massa les escales mecàniques de Sagrera L9/10 aniràn més aviat plenes de gent...
Més estranya encara que allà????? Digue'm on és, que ho filmo!!!!!!!!!!!BCN2008 wrote:L'estació de Vall d'Hebrón de la L3 s'havia de reformar juntament amb les obres de la L5. Sembla ser que les presses han fet que no només no es faci aquesta part de l'obra sino que a més no es retiri la barrera de peatge del vestíbul, quedant com un nyap al mig del vestíbul de la L3. Si l'obra s'hagués fet sense pressa, possiblement això no hauria passat. Per cert, tant costa canviar "Direcció Horta" per "Direcció Vall d'Hebron"? Ho dic perque llegir això a El Coll | La Teixonera és una mica ridícul, a més de que no funcionaven bé els indicadors electrònics (no debia ser error de l'ATP perquè de tant en tant indicaven el temps d'espera d'una forma més extranya que el panell famós de Fabra i Puig).
Tenim dos cassos a El Coll | La Teixonera (les fotos no són gaire bones):metring wrote:Més estranya encara que allà????? Digue'm on és, que ho filmo!!!!!!!!!!!BCN2008 wrote:L'estació de Vall d'Hebrón de la L3 s'havia de reformar juntament amb les obres de la L5. Sembla ser que les presses han fet que no només no es faci aquesta part de l'obra sino que a més no es retiri la barrera de peatge del vestíbul, quedant com un nyap al mig del vestíbul de la L3. Si l'obra s'hagués fet sense pressa, possiblement això no hauria passat. Per cert, tant costa canviar "Direcció Horta" per "Direcció Vall d'Hebron"? Ho dic perque llegir això a El Coll | La Teixonera és una mica ridícul, a més de que no funcionaven bé els indicadors electrònics (no debia ser error de l'ATP perquè de tant en tant indicaven el temps d'espera d'una forma més extranya que el panell famós de Fabra i Puig).
Per cert, el segon de tant en tant indicava el temps d'espera al lloc de l'hora (i amb la mateixa mida de l'hora) i en color taronja.
Pse, no està malament, però aquí no apareixen símbols estrafolaris, cap no pot superar el de Fabra i Puig!
- Guigui
- Administrador
"Direcció Horta"
Ara, el "direcció Horta" a La Teixonera | El Coll és de pronòstic reservat.
Bones vacances, senyors polítics!
Bones vacances, senyors polítics!
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
Bueno, pues otra estación más a la que uno de sus túneles se les van a apagar las luces en un corto periodo de tiempo.... Horta. (ó eso creo yo que deberían hacer).
D.E.P. antiguo fondo de saco de Horta. Saludemos al nuevo tramo.
D.E.P. antiguo fondo de saco de Horta. Saludemos al nuevo tramo.
"La locura nunca tuvo maestro" (1995)
M'ha sorprès que l'estació de El Carmel tingui andanes laterals. Això és excepcional a les inauguracions de nous trams de metro, on sempre s'aposta per l'andana central, més senzilla. Això sí, són molt amples i la decoració (parets il·luminades, etc.) em sembla molt encertada.
El Coll | La Teixonera i Vall d'Hebron ja segueixen l'estil actual d'andana central. Destaco també el passadís amb cinta corredissa a El Coll, a l'estil Diagonal - Provença.
El Coll | La Teixonera i Vall d'Hebron ja segueixen l'estil actual d'andana central. Destaco també el passadís amb cinta corredissa a El Coll, a l'estil Diagonal - Provença.
Justament el tram sencer que vaig recòrrer ahir per anar a la inauguració. El que ja està plè de gent absolutament són els ascensors. A La Sagrera ja hi han cues kilomètriques a la porta dels elevadors per tal d'estalviar-se la "marató" d'escales mecàniques. I la cosa empitjorarà arran de la posada en marxa d'aquest tram de L5.437.001 wrote:Per cert, us hi heu fixat en el nou mega-corredor Gorg/Can Zam-Sagrera-Vall d´Hebron? Comenceu a entendre el perquè de les escales mecàniques a "La"?
M´hi jugo un pinyó que d´aquí a no massa les escales mecàniques de Sagrera L9/10 aniràn més aviat plenes de gent...
Salvem l'Estació de França!
Avui mateix hi he estat, i a mi no m'han agradat, ho sento.
Deixant de banda la profunditat, que comprenc que s'havia de fer, per la complicada orografia, les sortides llaaaargues i farragosas, agafar el metro es fa cansí i desmotivant, és com una gincama que una cosa és fer-la de tant en tant, però haver d'anar a aquestes estacions a diari és fatigós. No hagués estat millor fer un o dos funiculars, una obra molt més barata i més comode d'agafar pels usuaris?
Sobre Carmel, trobo absurd el que han fet a la plaça Pastrana, un ascensor NO accessible amb cadira de rodes. En lloc del tapís roulant inclinat i l'ascensor no accessible, què tal un ascensor inclinat com el de Sants-Estació de la L3?
A Vall d'Hebron, una altre "sagrerada", 5 o 6 trams d'escales, i un ascensor petit, tothom feia cua per a aquest.
Jo ho sento, però a part de la decoració, etc., no m'han agradat, ja ampliaré més.
Deixant de banda la profunditat, que comprenc que s'havia de fer, per la complicada orografia, les sortides llaaaargues i farragosas, agafar el metro es fa cansí i desmotivant, és com una gincama que una cosa és fer-la de tant en tant, però haver d'anar a aquestes estacions a diari és fatigós. No hagués estat millor fer un o dos funiculars, una obra molt més barata i més comode d'agafar pels usuaris?
Sobre Carmel, trobo absurd el que han fet a la plaça Pastrana, un ascensor NO accessible amb cadira de rodes. En lloc del tapís roulant inclinat i l'ascensor no accessible, què tal un ascensor inclinat com el de Sants-Estació de la L3?
A Vall d'Hebron, una altre "sagrerada", 5 o 6 trams d'escales, i un ascensor petit, tothom feia cua per a aquest.
Jo ho sento, però a part de la decoració, etc., no m'han agradat, ja ampliaré més.
El tema del vestíbul Pastrana i la seva galeria inclinada és, si més no, curiós. Els ascensors són com tots els altres de la xarxa, completament accessibles. L'unic problema és que els tapissos rodants no són accessibles. A un dels plànols que tinc jo de El Carmel hi apareixen els dos ascensors Andana-Preandana del costat Pastrana com a opcionals per millorar la mobilitat. Entenc que hi apareixin els logos de PMR tatxats tant a l'ascensor del carrer com als de les andanes, però trobo absurd que hi apareixi durant tot el recorregut, perquè no fa res més que liar. Sobre el tema de l'ascensor inclinat, es podria haver posat al lloc de les escales fixes, o potser es podria haver fet més ampla la galeria, tot i que potser tenien por a més esfondraments a aquella zona.metring wrote:Sobre Carmel, trobo absurd el que han fet a la plaça Pastrana, un ascensor NO accessible amb cadira de rodes. En lloc del tapís roulant inclinat i l'ascensor no accessible, què tal un ascensor inclinat com el de Sants-Estació de la L3?
Off-topic: suposo que ja no cal que us guardi billets, no?
De fet, l' estació de Carmel és la més bonica de totes les que han inaugurat en els últims mesos. Perquè totes les de la L9/L10 són lletjes i monòtones, com fetes per un robot.
Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.
-
- N10
No és acessible si qui va amb la cadira de rodes hi va sol, però si va acompanyat crec que sí que pot.
Que una persona amb cadira de rodes no pugui fer servir un ascensor, em sembla demencial, apart de políticament incorrecte. Aquí teniu foto del cartell a l'ascensor.BCN2008 wrote:El tema del vestíbul Pastrana i la seva galeria inclinada és, si més no, curiós. Els ascensors són com tots els altres de la xarxa, completament accessibles. L'unic problema és que els tapissos rodants no són accessibles. A un dels plànols que tinc jo de El Carmel hi apareixen els dos ascensors Andana-Preandana del costat Pastrana com a opcionals per millorar la mobilitat. Entenc que hi apareixin els logos de PMR tatxats tant a l'ascensor del carrer com als de les andanes, però trobo absurd que hi apareixi durant tot el recorregut, perquè no fa res més que liar. Sobre el tema de l'ascensor inclinat, es podria haver posat al lloc de les escales fixes, o potser es podria haver fet més ampla la galeria, tot i que potser tenien por a més esfondraments a aquella zona.metring wrote:Sobre Carmel, trobo absurd el que han fet a la plaça Pastrana, un ascensor NO accesible amb cadira de rodes. En lloc del tapís roulant inclinat i l'ascensor no accessible, què tal un ascensor inclinat com el de Sants-Estació de la L3?
Off-topic: suposo que ja no cal que us guardi billets, no?
(Resposta a l'off-topic: si, ja no cal que en els guardis, però gràcies igualment )
- Attachments
-
- ascensor anti-pmr.jpg (86.16 KiB) Viewed 4324 times
Jo m'hi jugo dos a que hi hauran més cues per accedir als dos ascensors, perquè agafar les escales de "La" i després les de Vall d'Hebron, ha de ser per a437.001 wrote: Per cert, us hi heu fixat en el nou mega-corredor Gorg/Can Zam-Sagrera-Vall d´Hebron? Comenceu a entendre el perquè de les escales mecàniques a "La"?