Page 17 of 19
Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN
Posted: Wednesday 17/08/2016 19:59
by victorromo99
Desde el meu punt de vista i pel que he sentit els 3400 són més fiables que els 6300 encara que els 6300 siguin més nous, moltes vegades he vist 6300 avariats en canvi, de 3400 mai he vist cap avariat, els 6300 són cotxes molt lents i a vegades els hi costa el cambiar la marxa, suposo que per aquest motiu els estan fent una "reformilla" de motor i interior, cosa que als 3400 que jo sàpiga no se'ls ha fet i això sent més vells que els 6300.
Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN
Posted: Wednesday 17/08/2016 21:47
by Renfe445
La cuestión no es que sean viejos o no, lo que importa es que funcionen y sean eficaces!
Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN
Posted: Tuesday 27/09/2016 0:17
by Granolleri
Avui estava pensant en com fer una sèrie de canvis a la zona de Les Planes.
Actualment, TMB té dues línies de bus de barri, la 118 i la 128, aïllades de la resta de la xarxa de TMB. A part, fins a la part que pertany a Sant Cugat hi arriba la línia 3 de l'autobús urbà de Sant Cugat i hi ha una línia de bus de barri, anomenada línia 5, que va de la Plaça Coll Creu d'en Blau fins a l'estació de les Planes per la banda de Sant Cugat (recorregut que fa la línia 128 de TMB per el costat "Barcelona" del barri), amb algunes expedicions que arriben fins a la Plaça del Centre de La Floresta.
Doncs bé, la meva proposta seria: traspassar les línies 118 i 128 a Sarbus, dins de la concessió de l'autobús urbà de Sant Cugat, i per una banda:
-La línia 3 de l'urbà de Sant Cugat passaria a absorbir la línia 128 entre la Plaça de Coll Creu d'en Blau i la Plaça de Vallvidrera, explotada amb dos cotxes i frequència de pas de una hora. Un cotxe seria l'actual de la línia 3 i l'altre l'actual de la 128 (tot i que permutat amb un vehicle que tingui TMB més gros)
-El tram que quedaria de la 128 entre la Plaça Coll Creu d'en Blau i l'estació de Les Planes integrar-la a la línia 5 de Sant Cugat, de manera que aquesta passaria a ser circular.
-El brancal de la línia 5 de Sant Cugat fins a La Floresta quedaria suprimit, al no existir parades actualment en el tram de la carretera, i que FGC accepti els títols de tarificació social de l'ajuntament de Sant Cugat en els trams urbans de la línia (és a dir, de Les Planes a Hospital General i Sant Joan)
D'aquesta manera, amb els mateixos recursos podríem oferir un millor servei (la frequència seria major que les actuals línies 3 i 128) i TMB deixaria de tenir dues línies aïllades. Tot i que el servei el prestés l'ajuntament de Sant Cugat, l'ajuntament de Barcelona hauria de pagar un cànon anual al de Sant Cugat per el servei ofert.
D'altra banda, a més a més, es podria crear una altra línia (que podria ser un ramal de la MB3) que anés de Molins de Rei fins a Vallvidrera, proporcionant a part del Baix Llobregat un accés ràpid a la zona de Sarrià sense neccesitat de passar per Barcelona. De moment es podria començar amb un sol bus i frequència de pas de una hora.
Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN
Posted: Tuesday 27/09/2016 14:23
by ferran6420
Granolleri wrote:Avui estava pensant en com fer una sèrie de canvis a la zona de Les Planes.
Actualment, TMB té dues línies de bus de barri, la 118 i la 128, aïllades de la resta de la xarxa de TMB. A part, fins a la part que pertany a Sant Cugat hi arriba la línia 3 de l'autobús urbà de Sant Cugat i hi ha una línia de bus de barri, anomenada línia 5, que va de la Plaça Coll Creu d'en Blau fins a l'estació de les Planes per la banda de Sant Cugat (recorregut que fa la línia 128 de TMB per el costat "Barcelona" del barri), amb algunes expedicions que arriben fins a la Plaça del Centre de La Floresta.
Doncs bé, la meva proposta seria: traspassar les línies 118 i 128 a Sarbus, dins de la concessió de l'autobús urbà de Sant Cugat, i per una banda:
-La línia 3 de l'urbà de Sant Cugat passaria a absorbir la línia 128 entre la Plaça de Coll Creu d'en Blau i la Plaça de Vallvidrera, explotada amb dos cotxes i frequència de pas de una hora. Un cotxe seria l'actual de la línia 3 i l'altre l'actual de la 128 (tot i que permutat amb un vehicle que tingui TMB més gros)
-El tram que quedaria de la 128 entre la Plaça Coll Creu d'en Blau i l'estació de Les Planes integrar-la a la línia 5 de Sant Cugat, de manera que aquesta passaria a ser circular.
-El brancal de la línia 5 de Sant Cugat fins a La Floresta quedaria suprimit, al no existir parades actualment en el tram de la carretera, i que FGC accepti els títols de tarificació social de l'ajuntament de Sant Cugat en els trams urbans de la línia (és a dir, de Les Planes a Hospital General i Sant Joan)
D'aquesta manera, amb els mateixos recursos podríem oferir un millor servei (la frequència seria major que les actuals línies 3 i 128) i TMB deixaria de tenir dues línies aïllades. Tot i que el servei el prestés l'ajuntament de Sant Cugat, l'ajuntament de Barcelona hauria de pagar un cànon anual al de Sant Cugat per el servei ofert.
Anem a pams:
1: la línia L3 no pot fer el tram de la 128 degut a dues coses: en laborables ha de portar un Vanhool degut a la quantitat de gent que transporta (sobretot desde La Floresta fins a Sant Cugat) i sobretot els Dijous, dia de mercat. I amb dos cotxes i freqüencia de 1 hora és impossible fer els temps ja que són 45 minuts de Sant Cugat a Les Planes i 30 minuts aprox de Les Planes a Vallvidrera. A més en hora punta del matí està previst que es fiqui un segon cotxe a la L3 per anar a 45 minuts.
2: les 128 i 118 són línies d'una empresa pública (TMB) i les L3 i L5 són línies de l'Ajuntament de Sant Cugat operades per Sarbus per tant són conceptes molt diferents.
3: el tram que fa la L5 per anar a Plaça del Centre si que té parades a la carretera, a la part baixa de Les Planes, i per tant deixaries a gent sense autobús. També té parades de camí a la carretera.
4: els títols de Sant Cugat són només per al bus urbà del mateix ajuntament, en canvi FGC al no dependre de l'ajuntament no pot agafar aquests passis (el tram de la B7 i B8 entre Leonardo da Vinci i Sant Cugat si que admet, només el passi estudiant, per un conveni firmat entre Sarbus, empresa concesionària de les urbanes i les interurbanes, i l'ajuntament).
Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN
Posted: Tuesday 27/09/2016 17:08
by Granolleri
ferran6420 wrote:1: la línia L3 no pot fer el tram de la 128 degut a dues coses: en laborables ha de portar un Vanhool degut a la quantitat de gent que transporta (sobretot desde La Floresta fins a Sant Cugat) i sobretot els Dijous, dia de mercat. I amb dos cotxes i freqüencia de 1 hora és impossible fer els temps ja que són 45 minuts de Sant Cugat a Les Planes i 30 minuts aprox de Les Planes a Vallvidrera. A més en hora punta del matí està previst que es fiqui un segon cotxe a la L3 per anar a 45 minuts.
Vaja, ja em pensava que algun problema podria haver-hi per aquí. I si realment posen un segon autobús a la L3 serà una magnífica notícia.
2: les 128 i 118 són línies d'una empresa pública (TMB) i les L3 i L5 són línies de l'Ajuntament de Sant Cugat operades per Sarbus per tant són conceptes molt diferents.
Barrejes la gimnàsia amb la magnèsia. Oi que TMB opera línies fora del terme municipal de Barcelona, fent a més competència desleial a companyies com TUSGSAL, TRAM, Mohn...? O el problema és el de sempre que si és algú que ho fa al revés aleshores tot són problemes? A part, Vallvidrera i les Planes estan al terme municipal de Barcelona una mica "de casualitat", fruït de l'annexió per part del aleshores poble de Sarrià del poble de Vallvidrera a finals segle XIX i de rebot per l'annexió per part de Barcelona de la vila de Sarrià el 1921. A més, a Vallvidrera hi ha un moviment bastant fort que reclama que Vallvidrera torni a ser un municipi independent, per tant si s'aconseguís TMB allà no hi pintaria res de res.
3: el tram que fa la L5 per anar a Plaça del Centre si que té parades a la carretera, a la part baixa de Les Planes, i per tant deixaries a gent sense autobús. També té parades de camí a la carretera.
No sé perquè em sonava que no hi havien parades a la carretera.
4: els títols de Sant Cugat són només per al bus urbà del mateix ajuntament, en canvi FGC al no dependre de l'ajuntament no pot agafar aquests passis (el tram de la B7 i B8 entre Leonardo da Vinci i Sant Cugat si que admet, només el passi estudiant, per un conveni firmat entre Sarbus, empresa concesionària de les urbanes i les interurbanes, i l'ajuntament).
Tot és posar-hi ganes i posar-s'hi d'acord. Jo crec que amb voluntat es podria fer un conveni semblant al que té amb Sarbus per les línies interurbanes -que hauria d'ampliar als altres títols que no siguin el d'estudiant. i que FGC admeti els títols de tarificació social de l'ajuntament, al cap i a la fi tampoc ho faria servir molta gent. No té sentit que una persona que visqui a La Floresta o Les Planes no pugui fer servir FGC amb un títol social per anar al centre perquè l'amo sigui diferent, i condemnar-lo a anar en bus urbà trigant bastant més que en tren. No té sentit.
I de la mateixa manera que ho dic per Sant Cugat, el mateix s'hauria de fer a Sabadell i Terrassa per als trams urbans d'FGC i RENFE (en el cas de RENFE sobretot a Sabadell). Bé que FGC admet la targeta rosa a la zona 1 i no passa res
Al final tot són excuses de mal pagador, i que l'ampliació del govern metropolità no resol sinó que encara ho complica tot més (per exemple, fa anys un ciutadà de Sant Cugat, o Barberà, o Cerdanyola... al demanar el passi de pensionista d'FGC tenia adjunt un passi per utilitzar gratuïtament els transports de la zona 1 excepte RENFE, l'Aerobús i alguna cosa més si tenia el carnet A o la targeta de 10 viatges a preu reduït si tenia el carnet B. Ara NO poden fer-ho, només tenen descompte en el bitllet d'FGC i prou.)
Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN
Posted: Tuesday 27/09/2016 18:39
by ferran6420
Granolleri wrote:
Tot és posar-hi ganes i posar-s'hi d'acord. Jo crec que amb voluntat es podria fer un conveni semblant al que té amb Sarbus per les línies interurbanes -que hauria d'ampliar als altres títols que no siguin el d'estudiant. i que FGC admeti els títols de tarificació social de l'ajuntament, al cap i a la fi tampoc ho faria servir molta gent. No té sentit que una persona que visqui a La Floresta o Les Planes no pugui fer servir FGC amb un títol social per anar al centre perquè l'amo sigui diferent, i condemnar-lo a anar en bus urbà trigant bastant més que en tren. No té sentit.
En realitat si que té molt de sentit que prefereixin agafar el bus urbà. El cas és que molta gent que té aquests títols de tarificació social son gent gran que prefereix utilitzar la línia L3 a FGC perquè és més còmode. I no només la gent gran, que son la majoria, sinó tots els veïns d'aquests dos districtes de Sant Cugat prefereixen agafar l'autobús. En realitat és aquest el motiu del segon cotxe de la L3, la pressió social que han exercit els veïns ha portat a l'ajuntament a posar un segon cotxe. A més a més són molts els estudiants d'escoles com El Pinar que en contes de baixar caminant fins a Valldoreix caminant el petit tros que tenen prefereixen agafar el L3 que tenen al davant de l'escola (i si m'apures la L4 per anar a l'estació) i els deixa al ben centre de Sant Cugat (l'estació d'FGC està al límit de lo que es considera el centre). Els FGC seran més ràpids però l'autobús és infinitament més cómode a l'hora de desplaçar-se des de La Floresta i Les Planes a Sant Cugat. Tot i això si que estic d'acord que podrien incloure aquests títols com a vàlids però creu-me si et dic que poca gent faria servir els FGC amb allò tenint un autobús que els deixa més a prop de casa. Respecte al conveni de la B7 i B8 és només amb orígen o destí al Leonardo i és degut a que no existeix cap altre mode de transport que porti als estudiants del Leonardo Da Vinci fins a l'estació de FGC de Sant Cugat o fins a Ribatallada de forma directe i també quan no hi ha classes aquest conveni s'extingeix temporalment. Espero haver-te aclarat una mica els dubtes
Granolleri wrote:
per exemple, fa anys un ciutadà de Sant Cugat, o Barberà, o Cerdanyola... al demanar el passi de pensionista d'FGC tenia adjunt un passi per utilitzar gratuïtament els transports de la zona 1 excepte RENFE, l'Aerobús i alguna cosa més si tenia el carnet A o la targeta de 10 viatges a preu reduït si tenia el carnet B. Ara NO poden fer-ho, només tenen descompte en el bitllet d'FGC i prou.
PD: respecte això encara es dona aquest passi.
Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN
Posted: Tuesday 27/09/2016 19:23
by adriaesc
Ecomobisostrans wrote:Se m'ha ocorregut una serie de modificacions a unes quantes línies sobretot la 60, que beneficiarien a força barris:
60: Sortir del metro Zona Universitaria, pujar fins ctra.Esplugues i d'allà sense canvis fins Vall d'Hebron, d'allà Lisboa, Tajo, Pg.Maragall (només anada), Petrarca (només anada), Pg.Fabra i Puig, Pg.Urrutia, Llucmajor, i d'allà com el 51 fins Ciutat Meridiana
51: Suprimit
62: Com que se solapa amb l'H12 i metro, suprimir el tram Pl.Tetuan-Pl.Catalunya i fer-lo anar a Pl.Palau seguint la ruta del 51
Si cal mentres no arriben els "V" es pot prolongar el 143 fins a Torras i Bages o Baró de Viver per cobrir el troç que deixaria el 60
Altres millores addicionals:
Fer anar el 60 fins a dalt de Ciutat Meridiana però sense entrar a Can Cuias i que ho deixi de fer el 83, mantenint-li el nº de cotxes per millorar freqüència a la resta i evitar tantes voltes per anar d'un costat a l'altre del barri
El 185 es podria modificar també, pel costat d'Horta retallar-lo a l'ambulatori o fusionar-lo amb el 86 o 87, pel costat St.Genís que hi pugi el 119 i/o algun altre, o recuperar el 112 Vall d'Hebron-St.Genis. O millor dit, les 2 coses, el 112 amb bona freqüencia fent la ruta antiga sense pujar al C/Viver, i el 119 que va cada 30 min. se li posa 1 cotxe mes i que pugi per av.Jordà fins al C/Viver i torni a baixar per Av.Jordà, o per Natzaret i Judea al reves que el 112
Per què tothom tendiu a eliminar el 51? Jo crec que el que es podria eliminar és el 50, ja que el tros de Tetuan a Pl. Espanya ja el fa l'H12 i la resta la D20.
Per altra banda, el 185 estava bé fins que fa uns anys a algun il·luminat li va donar per fusionar 112+185. Aleshores, pot haver vàries solucions:
*185 igual amb reforç en hores punta pel 85 (línia de nova creació que aniria des de l'ambulatori fins Pl. Karl Marx; es podria fer amb midis).
*185 i 112 separades com abans.
El 60 al baixar de Vall d'Hebron cap a Lisboa per on el faries passar? Jo esperaria fins passar el velòdrom i aleshores fas com el 45 fins Petrarca.
Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN
Posted: Tuesday 27/09/2016 20:03
by sag470
adriaesc wrote:Per què tothom tendiu a eliminar el 51? Jo crec que el que es podria eliminar és el 50, ja que el tros de Tetuan a Pl. Espanya ja el fa l'H12 i la resta la D20.
És senzill, la 51 és la que amb la seva supressió es poden realitzar millors alternatives. Ja veuràs quan treguin la 50 i 51 de cop, ni una ni l'altre.
Esclar que la 50 es pot suprimir i deixar la 51, pero como justifiques la supressió quan la 50 té 5 vegades les validacions de la 51 (normal amb la freqüència que té)
Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN
Posted: Tuesday 27/09/2016 21:15
by adriaesc
sag470 wrote:adriaesc wrote:Per què tothom tendiu a eliminar el 51? Jo crec que el que es podria eliminar és el 50, ja que el tros de Tetuan a Pl. Espanya ja el fa l'H12 i la resta la D20.
És senzill, la 51 és la que amb la seva supressió es poden realitzar millors alternatives. Ja veuràs quan treguin la 50 i 51 de cop, ni una ni l'altre.
Esclar que la 50 es pot suprimir i deixar la 51, pero como justifiques la supressió quan la 50 té 5 vegades les validacions de la 51 (normal amb la freqüència que té)
Si es treiés el 51, el mínim seria que el tram Trinitat Nova (final 50)-Ciutat Meridiana (final 51) estigués o bé reforçat pel 50 allargat o per majors freqüències al 76.
Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN
Posted: Tuesday 27/09/2016 21:59
by sag470
adriaesc wrote:sag470 wrote:adriaesc wrote:Per què tothom tendiu a eliminar el 51? Jo crec que el que es podria eliminar és el 50, ja que el tros de Tetuan a Pl. Espanya ja el fa l'H12 i la resta la D20.
És senzill, la 51 és la que amb la seva supressió es poden realitzar millors alternatives. Ja veuràs quan treguin la 50 i 51 de cop, ni una ni l'altre.
Esclar que la 50 es pot suprimir i deixar la 51, pero como justifiques la supressió quan la 50 té 5 vegades les validacions de la 51 (normal amb la freqüència que té)
Si es treiés el 51, el mínim seria que el tram Trinitat Nova (final 50)-Ciutat Meridiana (final 51) estigués o bé reforçat pel 50 allargat o per majors freqüències al 76.
Doncs la 50 la treuran amb la H2, i la 51 la treuran quan modifiquin la 62 (aquesta modificació portarà cua). Dubto que la H2 la allarguin, i les demás quedaran igual de malament. Potser fiquin la 76 per av.Vallbona. Jo el que faria és allargar la V31 fins Ciutat Meridiana per av.Vallbona i mantenir la 50 tal qual, com un reforç transversal per damunt de la Meridiana. La 76 quedaria tal qual.
Propuesta para solucionar el caos autobusero del Poblenou
Posted: Sunday 09/10/2016 13:21
by Renfe445
Viendo que la súper manzana ha hecho que se separen ambos sentidos de líneas como la 40, 42, B20, B25, N8 y N11 de tal manera que se encuentran estos a años luz de distancia
, quiero hacer una propuesta para simplificar y hacer más rápido el recorrido de las líneas 40, 42, B20, B25 y N11.
De paso también quiero proponer una simplificación del recorrido de la H14, que creo que pierde tiempo en hacer un ziga-zaga entre las calles Pallars, Roc Boronat y Llull en sentido Sant Adrià de Besòs, y entre las calles Pujades, Badajoz y Almogàvers en sentido al Paral·lel.
Básicamente es hacer un corredor que se componen de las calles Pallars y Pujades, donde las líneas 40, 42, B20, B25, H14 y N11 lo recorrerían. También ambos sentidos irían al Parc de la Ciutadella y el Passeig de Lluís Companys. Se acercarían más a las estaciones Bogatell, Llacuna y Poblenou de la línea 4 del metro.
De momento no quiero tocar la N8 porque me lío con el tour que se marca la condenada por el Poblenou
, ayudadme, por favor.
Creo que hay un problema donde el cruce de la calle Zamora con Pujades, lo he visto con la herramienta del Street View. No sé si ya estará solucionado para que puedan pasar los autobuses sin problemas. Y creo que el giro entre la Avinguda Diagonal a la calle de la Selva de Mar no está permitido, pero según veo en el Street View, supongo que es facilísimo permitirlo para la H14.
El mapa:
https://drive.google.com/open?id=11vcTM ... sp=sharing
P.D. Un abrazo para Carlos Gonzalez, me ha hecho descubrir el programa del my maps del google.
Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN
Posted: Sunday 19/03/2017 22:23
by sag470
Proposta de xarxa per a Barcelona:
Línies d'alta prestacions (ortogonal):
- D20 Ernest Lluch - Pg. Marítim, per av.Paral·lel
- D30 Z.Universitària - Fòrum, per av.Diagonal
- D40 Port Vell - Trinitat Vella, per av.Meridiana
- H2 Z.Universitària (av.Exèrcit) - Trinitat Vella, per Ronda de Dalt, Vall d'Hebron i Via Favència.
- H4 Z.Universitària (G.Tablas) - Torras i Bages, per pg.Bonanova, pg.M.D.Coll, Llobregós, Cartellà, av.R.Janeiro i Bartrina.
- H6 Z.Universitària - Potosí, per Ronda del Mig, Ronda Guinardó, pg.Fabra i Puig i pg.Havana.
- H8 Camp Nou - Bon Pastor, per Trav.Corts, av.Diagonal, St. Antoni M.Claret, Garcilaso i Santander
- H10 Pl.Sants (o Collblanc) - La Pau, per pg.St.Antoni, València i Guipuscoa.
- H12 Gornal - Besos-Verneda, per Gran Via.
- H14 Pg.Zona Franca - Fòrum, per Gran Via, av.Paral·lel, Manso, Ronda St.Pere i Pujades.
- H16 Paral·lel - Sant Adrià, per Colom, Circumval·lació, av.Icària, Taulat i S.R.Penyafort.
- V1 Ildefons Cerdà - Sant Joan Deu, per Riera Blanca, Dr.Marañon i Gonzalez Tablas.
- V3 Zona Franca - Pedralbes, per pg.Zona Franca, Rambla Badal, G.VCarles III i av.Pedralbes.
- V5 La Marina - Sarrià, per M.D.Port, Olzinelles, J.Güell i av.J.V.Foix.
- V7 Pl.Espanya - Sarrià, per Numància.
- V9 Poble Sec - Ronda de Dalt, per Entença i Calatrava.
- V11 Paral·lel - Bonanova, per Urgell, Calvet i Ganduxer.
- V13 WTC - Bellesguard, per Sant Antoni i Muntaner.
- V15 Barceloneta - Av.Tibiadabo, per Rambles i Balmes.
- V17 Barceloneta - Alfons Comin, per Via Laietana, Pau Claris, Gran de Gràcia i av.R.Argentina.
- V19 Pg.Maritim - Sant Genis, per Pla Palau, pg.Sant Joan, Carmel, pg.M.D.Coll, pg.Vall d'Hebron i av.Jordà.
- V21 Pg.Maritim - Vall d'Hebron, per Marina, Tunel de la Rovira i Arenys.
- V23 Nova Icària - Montbau, per Badajoz, Independència, Garriga i Roca, av.Estatut i Arquitectura.
- V25 Poblenou - Horta, per Bilbao i pg.Maritim.
- V27 Mar Bella - Canyelles, per Espronceda, Felip II i pg.Fabra i Puig
- V29 Diagonal Mar - Roquetes, per Selva de Mar, Cantabria, Pi i Molist i Artesania.
- V31 Fòrum - C.Meridiana, per rbla.Prim i pg.Torras i Bages i av.Vallbona.
- V33 Fòrum - Trinitat Vella, per Sant Ramon Penyafort, Balmes i Caracas.
- B19 Vall d'Hebron - Can Ruti, per pg.Valldaura.
- B25 Ronda St.Pere - Pomar, per Pere IV.
Línies convencionals:
13 Parc Montjuïc - Sant Antoni
19 Port Vell - Sant Genis
21 El Prat - Paral·lel
24 Paral·lel - Carmel
28 Pl.Catalunya - Carmel
32 Est.Sants - Roquetes
36 Pg.Maritim - Bon Pastor, per Llull, Prim i Via Trajana.
42 Pl.Catalunya - Santa Coloma per Poblenou, Clot i Sant Andreu.
46 Aeroport - Pl.Espanya
47 Sant Antoni - Canyelles, per pl.Catalunya i Congrés.
50 Collblanc - Trinitat Nova.
54 Collblanc - Estació Nord.
55 Parc Montjuic - Horta, per Hosp.Clinic i Font d'en Fargas.
59 M.Cristina - Poblenou
63 Sant Joan Despi - Poblenou, unió de la 63 i 41.
65 El Prat - Pl.Espanya
67 Cornellà - Pl.Catalunya
68 Cornellà - Pl.Catalunya
70 Badal - Bonanova
76 Sant Genis - C.Meridiana
78 Sant Joan Despí - Est.Sants
79 Pl.Espanya - La Farga
96 Sagrera - Montcada
102 Horta - C.Collserola
104 Fabra i Puig - C.Collserola
109 Zona Franca - Canyelles, unió de 27 i 109 per Hosp.Clinic.
150 Pl.Espanya - Parc Montjuïc
157 Sant Joan Despí - Collblanc
Continuaré amb les Bus del Barri.
Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN
Posted: Monday 20/03/2017 21:56
by Karma_TMB
Jo faria una millora a la decoració del bus. exemple...
Que opineu?
Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN
Posted: Monday 20/03/2017 22:00
by foronda 141
Jo faria una millora a la decoració del bus. exemple...
I desprès el vinilas tot per sobre amb publicitat tal com van ara i queda igual de güai.
Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN
Posted: Monday 20/03/2017 22:11
by Miquel
sag470 wrote:
- V21 Pg.Maritim - Vall d'Hebron, per Marina, Tunel de la Rovira i Arenys.
- V23 Nova Icària - Montbau, per Badajoz, Independència, Garriga i Roca, av.Estatut i Arquitectura.
Ni de broma
Aquí t'estaries carregant dels pocs corredors gairebé verticals que tenim, a banda de dinamitar la connexió directa entre Montbau i Guinardó/SF. passant per la Clota/Horta/Carmel.
Per si fos poc, articulats per Arenys/Santa Rosalia - Dante/Llobregós/Pantà de Tremp no els veuràs mai i la línia ha de ser servida per articulats sí o sí.
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Posted: Wednesday 15/11/2017 11:28
by premixero
Yo de la 115 tenia esta proposicion de recorrido, ya lo tenia hecho antes de la V5, porque no me gustaba el recorrido entre numancia y badal que consideraba muy alejado de la ida y luego eliminar toda la vuelta que tenia que dar desde la estacion hasta numancia.
asi se ganaria rapidez y proximidad, teniendo en cuenta que su funcion principal es llevar a la gente a numancia. lo de ampliarlo hasta l'hospitalet es tambien una manera de acercarlo al metro sta. eulalia. esta claro que si 115 y V5 coinciden en su mayor parte la 115 esta herida de muerte si no se replantea
115 L'hospitalet(ramon y cajal)-CAP numancia
ramon y cajal
riera blanca
sta. Eulalia
costitución
gava
olzinelles
pº.st.antoni
comtes de bell-lloc
puiggari (arreglar la salida de la calle para que el bus pueda girar sin problemas)
enric bagés
enric bagés
numancia
pº.st.antoni
antoni capmany
jocs florals
constitución
sta eulalia
martí i codolar
ramon y cajal
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Posted: Wednesday 15/11/2017 12:30
by SrYeri
premixero wrote:Yo de la 115 tenia esta proposicion de recorrido, ya lo tenia hecho antes de la V5, porque no me gustaba el recorrido entre numancia y badal que consideraba muy alejado de la ida y luego eliminar toda la vuelta que tenia que dar desde la estacion hasta numancia.
asi se ganaria rapidez y proximidad, teniendo en cuenta que su funcion principal es llevar a la gente a numancia. lo de ampliarlo hasta l'hospitalet es tambien una manera de acercarlo al metro sta. eulalia. esta claro que si 115 y V5 coinciden en su mayor parte la 115 esta herida de muerte si no se replantea
115 L'hospitalet(ramon y cajal)-CAP numancia
ramon y cajal
riera blanca
sta. Eulalia
costitución
gava
olzinelles
pº.st.antoni
comtes de bell-lloc
puiggari (arreglar la salida de la calle para que el bus pueda girar sin problemas)
enric bagés
enric bagés
numancia
pº.st.antoni
antoni capmany
jocs florals
constitución
sta eulalia
martí i codolar
ramon y cajal
¿Esto implicaría poner minis (42xx) en la 115? Un 44xx no pasaría por Jocs Florals, y un estándar todavía menos.
Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN
Posted: Wednesday 15/11/2017 12:49
by premixero
un 44xx creo que si pasaria, pasan los camiones de reparto, pero poner furgobuses tampoco seria tan malo, si es necesario se ampliaria la frecuencia, pero creo que para lo que esta pensada la linea, el pasaje esta repartido durante todo el dia, ademas ahora esta el V5 que reforzaria mas el servicio.
Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN
Posted: Wednesday 15/11/2017 14:59
by Ecomobisostrans
Com a usuari habitual del 115 puc dir que ni de conya amb busitos ja que a la 2ª parada ja se sol tenir que anar de peu, i encara no se solapa amb el V5
I estic segur que els dos girs de Jocs Florals un standard els pot fer si en aquell tram el carrer fos diàfan, sense separació vorera-calçada, de manera que el bus pugui usar tot l'espai entre edificis. Només cal anar a 10 per hora just aquells trocets i posar bons miralls i si de cas restringir la circulació a bus i veins en aquell tram, i que siguin la resta de cotxes els que vagin a voltar per Moianès i no el bus.
Jo faria una d'aquestes:
- 115 direcció Ambulatori per Riera Blanca-Sant Frederic-Badal-Av.Madrid-Numància i la tornada igual que ara
Fusionar 115 i 91 de manera que des de Manso sigui:
90 Manso-Paral·lel-Bordeta-Constitució-Riera Blanca-Sant Frederic-Badal-Av.Madrid-Numància-Av.Roma-Rocafort-Floridablanca-Viladomat-Manso
91 Calabria-Gran Via-Entença-Av.Roma-Enric Bargés-Melcior de Palau-Comtes de Bell-lloc-Av.Madrid-Badal-Sants-Carreras Candi-Bacardí-Riera Blanca-Constitució-Gavà-Pl.Espanya-Paral.lel-Calabria
Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN
Posted: Wednesday 15/11/2017 23:17
by Arnau 3506
Mi propuesta de la red de autobuses de TMB Barcelona(sólo de algunas líneas) :
D50 Pla de Palau- C. Meridiana
D60 Barceloneta- C. Meridiana, por Pl. Catalunya y Pg. Torras i Bages
H2 Av. Esplugues- Baro de Viver, por Pg. Santa Coloma
H6 Zona Universitaria-Onze de Setembre
H8 Camp Nou- Bon Pastor
H14 Montjuic- Sant Adria
V1 González Tablas- Zona Franca
V17 Port Vell- Vall Hebron
V19 Pl. Catalunya- Sant Genis, por Vall Hebron y Av. Jorda
V23 Pl. Urquinaona- Montbau, por Vall Hebron y C/Poesia
V25 Pg. Maritim- Vall Hebron
V33 Forum- Badalona, por Santa Coloma
V35 Santa Coloma - Hospital de Sant Pau, por Torras i Bages y Meridiana
11 Maquinista - Ctra. d' Horta, por Roquetes
19 Sant Genis- Hospital de Sant Pau
28- Pl. Urquinaona- Carmel
31- Hospital Clínic - Trinitat Nova
38- Pl. Catalunya- Torre Baro
43 Sant Adria- Pl. Urquinaona
49- Sant Gervasi- Pl.Espanya
52 Marina- Zona Universitaria
61- Montjuic- Pl. Catalunya
69 Francesc Macia- Pl. Urquinaona
84- Sant Andreu - Torre Baro
85 Roquetes- Pl. Alfonso Comín
133 Sant Andreu- Bon Pastor
140 Pg. Torras i Bages- Pl. Urquinaona
160 Pl. Alfonso Comín- Baro de Viver