Page 17 of 42
Re: Notícies de Tusgsal
Posted: Saturday 21/06/2014 0:18
by Adolescent barceloní
Renfe445 wrote:Ha ha ha ha ha ha!!!
Bé, el millor seria "ressuscitar" més busos antics que estaven retirats per tenir més reserves, ja que aquests suposo que necessiten estar menys hores fent serveis. Així, amb la compra d'autobusos nous i amb els altres de segona mà, es tindrà més material disponible. Així es solucionaran molts problemes.
A més a més, haurien de posar les bandes de goma, que no sé si les van treure a propòsit, als para-xocs dels busos amb la carrosseria Castrosua CS-40 II (crec que és així). Després haurien de reparar alguns bonys, parts trencades i el sistema d'aire comprimit d'alguns busos.
Els busos nous trigaran en arribar. Alguns estan en procés de fabricació, i pel que sé no els entregaran fins que no estigui tot el lot fabricat.
De busos retirats, no se'n poden recuperar més. Amb peces de tots els busos retirats es va aconseguir ressuscitar els Iveco CS40 que hi ha ara en circulació, la resta estaven vandalitzats i/o les peces no eren aprofitables (tenint en compte que portaven aturats des de 2011).
Re: Notícies de Tusgsal
Posted: Saturday 21/06/2014 21:34
by m.h.t.
A Can TUSGSAL tenen la negra amb els incendis!!
Ja se'ls cremen recen comprats i tot!!
A l'EMT de Madrid han fet el negoci del segle.
Pague 12 y llévese 11!!
Ara seriosament. Hi ha algun tipus de garantia, suposo? O a l'haver-se efectuat ja la compra, la responsabilitat és de TUSGSAL i els 10.000€ que ha costat el bus s'han cremat amb éll?
Re: Notícies de Tusgsal
Posted: Saturday 21/06/2014 21:49
by Adolescent barceloní
m.h.t. wrote:Ara seriosament. Hi ha algun tipus de garantia, suposo? O a l'haver-se efectuat ja la compra, la responsabilitat és de TUSGSAL i els 10.000€ que ha costat el bus s'han cremat amb éll?
Ho preguntaré a un parell de fonts (bàsicament, coneguts que treballen a l'empresa), a veure si ho saben. Si m'assabento ja us ho diré.
Re: Notícies de Tusgsal
Posted: Saturday 21/06/2014 22:19
by Renfe445
m.h.t. wrote:A l'EMT de Madrid han fet el negoci del segle.
Pague 12 y llévese 11!!
Ara seriosament. Hi ha algun tipus de garantia, suposo? O a l'haver-se efectuat ja la compra, la responsabilitat és de TUSGSAL i els 10.000€ que ha costat el bus s'han cremat amb éll?
Sí, aquestes andròmines anomenades IVECO Habit tenen por de la TUSGSAL perquè ja saben que els cuidaran malament. Com hem vist, un s'ha autodestruït.
Re: Notícies de Tusgsal
Posted: Sunday 22/06/2014 12:35
by albert28
I no es transporten els busos en camions?
Re: Notícies de Tusgsal
Posted: Sunday 22/06/2014 14:00
by Renfe445
albert28 wrote:I no es transporten els busos en camions?
Si s'ha cremat, es suposa que haurà anat pels seus propis mitjans...
Re: Notícies de Tusgsal
Posted: Tuesday 24/06/2014 0:22
by pau5321
Renfe445 wrote:albert28 wrote:I no es transporten els busos en camions?
Si s'ha cremat, es suposa que haurà anat pels seus propis mitjans...
Anaven tots pels seus propis mitjans.. I sobre el cremat, EMT Madrid compensarà l'incendiat oferint-lis un altre de les mateixes carecterístiques. Ara mateix estàn a Arbúcies, segons m'han dit els "reformaràn", suposo que canviaran els seients, colors, terra...
Re: Notícies de Tusgsal
Posted: Tuesday 24/06/2014 21:33
by Renfe451
El gafisme torna a TUSGSAL!!
Re: Notícies de Tusgsal
Posted: Friday 11/07/2014 23:43
by metring
Re: Notícies de Tusgsal
Posted: Saturday 12/07/2014 0:06
by Renfe445
El que faltava, l'Aerobus també. Si us plau, que retornin el 100% de la concessió a TCC!
Re: Notícies de Tusgsal
Posted: Saturday 12/07/2014 15:49
by Renfe451
La causa de que TUSGSAL tingui darrerament tants incendis és la falta de manteniment dels seus vehicles que a hores d'ara comença a ser preocupant. A part també ja s'ha dit que l'empresa va justa de material disponible perque han hagut de reincorporar el servei vehicles que estaven donats de baixa i fora de servei i fent servei quasi 24 hores al dia, si comptem entre serveis diürns i nocturns. Lo seu seria que compréssin material nou com ho han fet a Baixbus, un MAN Lion's City o un Solaris Urbino no estaria malament.
Re: Notícies de Tusgsal
Posted: Sunday 13/07/2014 12:39
by Adolescent barceloní
Renfe451 wrote:Lo seu seria que compréssin material nou com ho han fet a Baixbus, un MAN Lion's City o un Solaris Urbino no estaria malament.
Està tramitada la compra de midis, però no se sap quan arribaran a l'empresa perquè, segons sembla, no hi ha pressupost.
Re: Notícies de Tusgsal
Posted: Sunday 13/07/2014 13:50
by sag470
Els primers midis debien arribar al juny, potser arribin amb els de setembre. Dubto que sigui per temes de diners, ja que salvo els híbrids, la resta són pagats per AMB.
Re: Notícies de Tusgsal
Posted: Sunday 13/07/2014 17:55
by albert28
Renfe451 wrote:
La causa de que TUSGSAL tingui darrerament tants incendis és la falta de manteniment dels seus vehicles que a hores d'ara comença a ser preocupant. A part també ja s'ha dit que l'empresa va justa de material disponible perque han hagut de reincorporar el servei vehicles que estaven donats de baixa i fora de servei i fent servei quasi 24 hores al dia, si comptem entre serveis diürns i nocturns. Lo seu seria que compréssin material nou com ho han fet a Baixbus, un MAN Lion's City o un Solaris Urbino no estaria malament.
Dels Aerobus quants s'han cremat? Si s'ha cremat un no passa res, es fan servir molt. Si d'Aerobus es cremen molts ja s'hauria de fer mirar, però cremar-se un no crec sigui res de l'altre món.
Re: Notícies de Tusgsal
Posted: Monday 14/07/2014 0:45
by Renfe451
Has llegit entre línies el que volia dir? Em referia a la majoria d'autobusos cremats en el que portem d'any que no són pocs, no del fet de que s'hagi cremat un sol Aerobús.
Re: Notícies de Tusgsal
Posted: Tuesday 22/07/2014 15:47
by trainman
Mirad la página 57 de la revista Viajeros de este mes. Tusgsal vende 13 autobuses (3 Mercedes Citaro, 9 Cittour Iveco y 1 Man NL283F)
http://www.revistaviajeros.com/la-revis ... evista=204
Re: Notícies de Tusgsal
Posted: Tuesday 22/07/2014 16:45
by Renfe445
Necessiten un propietari millor. A més a més, suposo que els busos que els venen per 500 € és perquè estan fets caldo?
Re: Notícies de Tusgsal
Posted: Wednesday 23/07/2014 10:52
by Fran-Ikarus
TUSGSAL és una cooperativa. Si de cas, necessitaria un(s) gestor(s) millor(s) (això ho dic per a corregir l'afirmació anterior, no perquè la meva opinió sigui aquesta o diferent)
Re: Notícies de Tusgsal
Posted: Sunday 27/07/2014 16:53
by pau5321
Los 9 Cittour supongo que son los 272-280, que están semi desguazados, les faltan piezas, el MAN NL283F, debe ser el MAN NL223F con calca 237, que lleva 5 años parado y le faltan piezas por fuera, y los relés que hay justo detrás del asiento del conductor, en cuanto a los Citaro, no sé cuales deben de ser los de 500€ y los de 2000€...
Re: Notícies de Tusgsal
Posted: Sunday 27/07/2014 17:52
by sag470
Los de 500€ debe ser algun 238-247 y los de 2000€ el 271.