Page 17 of 150

Posted: Saturday 28/07/2007 11:36
by St. Metro de Barcelona
Jo necessito un plànol de L'Hospitalet i plaça Catalunya junts, amb Montjuic... :P

PROPOSTA RODALIES ANY 2015 APROX.

Posted: Sunday 29/07/2007 10:29
by xevi
PROPOSTA BASADA EN L´ESQUEMA ACTUAL I AMB LES ESTACIONS QUE HAN DIT QUE CONSTRUIRAN:
(ÉS UNA PROPOSTA QUE JA HE PENJAT AL FIL QUE PARLA DELS CANVIS A RODALIES ESTIU 2007)

R1 L´H - MATARÓ/MAÇANET (via Catalunya)
R2 AEROPORT - GRANOLLERS/MAÇANET (via Pg. Gràcia)
R3 L´H - VIC (via Catalunya)
R4 L´H - MANRESA (via Catalunya)
R5 ESTACIÓ DE FRANÇA - VILAFRANCA/ST. VICENÇ (via Pg. Gràcia)
R6 ESTACIÓ DE FRANÇA - VILANOVA/ST. VICENÇ (via Pg. Gràcia)
R7 SANTS - ST. CUGAT - MARTORELL (via Catalunya)

Estacions i enllaços més importants de l´AMB:

Estacions actuals:
PG. GRÀCIA: R2 R5 R6 + METRO L2 L3 L4
SANTS: R1 R2 R3 R4 R5 R6 R7 + METRO L3 L5
ESTACIÓ DE FRANÇA: R5 R6 + METRO L4 (nou enllaç) + TRAM T4 T5 (allargant-lo fins a l´interior de l´estació de França facilitant l´enllaç)
CATALUNYA: R1 R3 R4 R7 + METRO L1 L3 + FGC
ARC DE TRIONF: R1 R3 R4 R7 + METRO L1
CLOT-ARAGÓ: R1, R2 + METRO L1 L2
TORRE BARÓ: R3 R4 R7 + METRO L11
ST. ANDREU ARENAL: R3 R4 R7 + METRO L1
ST. ANDERU COMTAL: R2 + METRO L1
BELLVITGE: R2 R5 + FGC
EL PRAT: R2 R5 + METRO L1 L2 L9
L´HOSPITALET: R1 R3 R4 + METRO L1

Noves estacions:
SAGRERA: R1 R2 + METRO L4 L9
SAGRERA MERDIDIANA: R3 R4 R7 + METRO L1 L4 L5 L9
TORRASSA: R1 R2 R3 R4 R5 R6 + METRO L1 L9
GLÒRIES: R1 R2 R3 R4 R7 + METRO L1 + TRAM T4 T5 + FGC Baix LLobregat
AEROPORT TERMINALS ABC: R2 + METRO L2 L9
AEROPORT TERMINAL D: R2 + METRO L2 L9

Beneficis d´aquesta proposta:
Poc traumàtica pels usuaris ja que parteix de l´esquema actual.
D´aquesta manera tots els trens de rodalies creuen la ciutat.
Sants i Sagrera, les 2 estacions centrals, tenen accés directe a l´aeroport.
Túnels menys saturats, per tant + freqüències.
Rodalies arriba a tots el "racons" de la ciutat.
Tota la xarxa i totes les estacions queden ben connectades entre sí.
Aprofitem tunel i Estació de França.

Aeroport en lloc de L'H

Posted: Sunday 29/07/2007 10:33
by Guigui
Per poc que sigui possible (i, un cop feta la línia Cornellà-Castelldefels, ho serà) els serveis que s'acabin a L'Hospitalet els duria fins l'Aeroport.

Posted: Monday 30/07/2007 11:02
by Ecomobisostrans
Aqui en tens un que va penjar en Santfeliuenc fa temps: http://transport.cat/download.php?id=125

Posted: Tuesday 31/07/2007 14:29
by fredebcnteatre
Izo wrote:Us poso de nou la meva proposta de xarxa de metro. Es diferencia de l'anterior en la L4, que ara tan sols va de Parc Tecnològic fins a Paral·lel, mentre que l'altre tros de línia s'ha reconvertit en el tram comú de dues de noves: la L13 i la L14. Com dic, comparteixen traçat entre Mas Pedrosa i Paral·lel (ex L4) com també la prolongació entre Paral·lel i Cementiri del Poblenou. Des d'aquesta parada la L13 va fins a Sagrera, mentre que la L14 arriba fins a Travessera de Montigalà.

Mapa del metro amb catorze línies.
La meva opinió al respecte:
L1: Per mi segueix donant massa girabonses, pero per contra arriba al Prat i a Zona Franca.
L2: Está bé perqué té poques girabonses, les justes necesaries i arriba a molins de rei(seguint part de lo que seria la meva L10, a partir de collblanc).
L3: Seria semblant a la L0 que proposo, pero amb una circularitat una mica per mi arbitraria, ja que crec que estaria millor fer una circular per tot, pero no em desagrada del tot.
L4: La que plantejes está perfecte si no fos perquè ha de compartir tram amb una altre linea de Paral-lel a Drassanes i crec que hauria de acabar a Drassanes o continuar per una altre banda(en base a la teva proposta eh dic?).
L5: A la meva L2 li canvies el nom :(, Desde sant antoni fas seguir per on hauria de haber seguit originalment la L2 fins a horta. Pero despres l'apartes del seu cami normal i no ho fas com a variant de l'actual recorregut(creant una altra sublinea o algu), pero al menys arriba bé al aeroport i zona Franca.
L6: la seva circularitat uneix varies coses, pero a mi personalment no m'acaba de convencer en alguns punts. Ja qe faria que la L6 passes desde finestrelles per on passa la L12, i desde finestrelles a cornellá riera per la L12. la L6 fins a paral-lel bé i crearia poder una altre linea, pero bueno la ventaja seria que es circular .
La L7: Bé, separada de la L6 y els S, fa un bon recorregut, i proveeix de metro a zones k en tenen poc(poble nou...). I arriba al cor del raval, te molta interconexió, pero es massa repetir la forma circular. L3, L6 y L7 circulars. Per mi son masses, pero cadascu proposa lo que vol.
L8: Ampliat per Gran via fent que sigui un metro unic per a tota la Gran via. No está malament la ideia i fins a Santa Coloma de Cervelló interconectant amb altres linees. Bé, pero es donar més girabonses a la pobra L1 que no para de curvarse.
L9: les girabonses del prat, zona franca son les que molesten, pero entenc que ha de conectar amb les altres linees allá dibuixades. Aixi que res a dir, pero segurament es podria repensar.
L10: bona, simplement, ja que dona un bon servei, sense gaire girabonsa.
L11: M'agrada, pero com no conec parts de la zona per les que passa, no puc opinar gaire més. Pero es un bon recorregut.
L12: Bon recorregut, malgrat que hagues cambiat un tram entre ell i la L6, pero aixo ja es a gust de cadascu.
L13: No la acabo de entendre de perquè ha de compartir tram amb la L14. Podria fer Cementeri de Poblenou i agafar un tram de la L5 a partir de Sagrera o la L1.
L14: Bona.

En general la proposta em sembla bona, pero bueno, aqui estem per fer propostes, inspirar propostes noves, fins arriba a una on tots diguem .......... ohhhhhhhh, aquesta aquesta . Problema, que tenim que basarnos en la realitat actual que es una mica massa girabossada... si foss de 0 segur k ja l'haguessim trobat la proposta ideal, pero... bueno entre tots la trobarem algun dia. Vinga, cuidat...

Posted: Sunday 12/08/2007 0:10
by Izo
Gràcies per les opinions!!!

Només dir que això que algunes línies fan moltes giragonses és normal, no es poden fer línies de metro rectes o quasi-bé rectes, i menys partint de la xarxa actual, com ja has assenyalat.

Pel que fa a la L13 la veig com un ramal de la L14 perquè no sé per on prolongar-la tenint en compte tot el que està fet. De totes maneres tal i com està ara podria ser una línia independent, tot i que curteta.

Sobre les línies circulars: Poden semblar massa tres línies circulars, però en un projecte com el que presento, on hi ha una densitat de línies força alta, l'implantar línies circulars ajuda a dotar de metro diverses àrees de l'àrea metropolitana sense necessitat de crear massa línies i repetir traçats fent que dues línies comparteixin trams.
Per exemple, fixa't en la L7: si desfem la línia això ens obliga a recol·locar el traçat de la línia com a diferents noves línies de metro o bé com a diferents ramals d'altres ja existents.

I en referència al comentari que has fet sobre la L12 he de dir que sempre he pensat que la línia de metro que hauria d'arribar a Sant Feliu i Molins de Rei ha de creuar Barcelona per la Diagonal enlloc de fer-ho connectat amb la L3, ja que la Diagonal és la gran via que connecta el pla de Barcelona amb la vall del Llobregat entre el Delta i Martorell.

Posted: Monday 20/08/2007 12:31
by fredebcnteatre
Be, en resposta dic:
Les girabonses son inevitables, perquè ja hi son ara... Les linees circulars s'hauria de pensar com linees crec, que ocupessin zones amples... Una podria ser la combinació de les teues dues propostes de la zona llobregat de circulars, l'altre podria ser que fes la volta per Barcelona... No ho sé... Algun dia s'hauria de fer una mena de proposta de propostes... No se... Pero es podria fer... no? una proposta de propostes...
I anar ficant el planol aprobat per majoria, en cada fase... No?

Posted: Monday 20/08/2007 13:39
by wefer
fredebcnteatre wrote:Pero es podria fer... no? una proposta de propostes...
I anar ficant el planol aprobat per majoria, en cada fase... No?
Si hi ha algun responsable que vulgui treballar en el tema, coordinant les diferents propostes dels usuaris per acabar realitzant un document coherent, el fòrum està a la seva disposició.

Posted: Tuesday 21/08/2007 14:33
by Rafa Monty
Bon dia a tots, ;) em presento com un més en aquesta generació del Ferrocarril i us poso la meva proposta de Metro de més de 15 línies: :tram1

http://i70.photobucket.com/albums/u280/ ... celona.jpg

Un Salut, Rafa Monty

Posted: Wednesday 22/08/2007 12:41
by Ecomobisostrans
Rafa Monty wrote: http://i70.photobucket.com/albums/u280/ ... celona.jpg

Un Salut, Rafa Monty
Es aquest plànol (es que l'hipervincle obre una cosa que no te res a veure)

Image

Posted: Wednesday 22/08/2007 12:42
by Ecomobisostrans
Ecomobisostrans wrote:
Rafa Monty wrote: http://i70.photobucket.com/albums/u280/ ... celona.jpg

Un Salut, Rafa Monty
Es aquest plànol (es que l'hipervincle obre una cosa que no te res a veure)

Image
Veig que ni siquiera així es veu.

Posted: Wednesday 22/08/2007 12:57
by fredebcnteatre
Ecomobisostrans wrote:
Ecomobisostrans wrote:
Rafa Monty wrote: http://i70.photobucket.com/albums/u280/ ... celona.jpg

Un Salut, Rafa Monty
Es aquest plànol (es que l'hipervincle obre una cosa que no te res a veure)

Image
Veig que ni siquiera així es veu.
Si es una llastima per què la groga que es la que més clara es veu.. sembla interesant... pero si no es pot veure, no es pot valorar. A vore si el rafa monty pot fer alguna cosa per que la poguem veure... potser la reducció del photoshop hauria de ser menys heavy, per poder llegir alguna cosa... clar que també depen de la capacitat del photobucket o lloc on ho te penjat. A vore si tenim sort i ens dona un mapa llegible.

Posted: Wednesday 22/08/2007 13:11
by entfe001
HTTP 404

Posted: Wednesday 22/08/2007 13:12
by Pep
No voldria ser destroyer...però aquesta es la proposta a partir del que ja hi ha i com ampliar-ho..??

Trobo que falten molts trams ja existents...(L3- Paral·lel, L5 per l'eixample...) nuse, a simple vista la trobo pobra...espero que un mapa més llegible em tregui de dubtes.

Posted: Wednesday 22/08/2007 13:56
by fredebcnteatre
Pep wrote:No voldria ser destroyer...però aquesta es la proposta a partir del que ja hi ha i com ampliar-ho..??

Trobo que falten molts trams ja existents...(L3- Paral·lel, L5 per l'eixample...) nuse, a simple vista la trobo pobra...espero que un mapa més llegible em tregui de dubtes.
Ein? per aclararir dubtes diré que es de rafa monty aixo per si hi ha alguna confusio en aquest sentit de autoria... la meva proposta a partir de la existent es : http://www.alephbcn.com/proposta.jpg que tinc que acabar de fer.
Tampoc veig que en rafa monty hagi dit en cap moment de que es a partir de la xarxa existent, per tant deu haber fet alguna cosa lliure de la qual si es veies poder es podria treure ideies. Pero si, estic d'acord falten les ja existent... hi ha una linea Lesseps - vall de hebrón? que no acabo de entendre, potser, s'ha equivocat de planol o no es llegeix bé. esperarem.

Posted: Wednesday 22/08/2007 15:17
by Rafa Monty

Posted: Wednesday 22/08/2007 15:36
by fredebcnteatre
Ara si que es pot veure be... en principi hi han bones ideies i es veuen les antigues linees reformades... pero bueno haig de mirar-ho més a fons i juntar-ho en el meu pc per dir una opinió més clara.

Posted: Saturday 25/08/2007 14:16
by Rafa Monty
Estic Preparant una proposta de RENFE i una altra de FGC. 8-)

Posted: Saturday 25/08/2007 15:10
by Rafa Monty
PLANOL PROPOSTA DE FGC METRO DEL LLOBREGAT AMB FINAL DIFERENT. :D

Posted: Saturday 25/08/2007 15:28
by Rafa Monty
PROPOSTA TRAMVIA DE TERRASSA