Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...). Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Vox wrote:Just ara que algú ha re-flotat un fil que vaig iniciar fa com 2 anys sobre el soroll/música celestial dels trens, em pregunto, amb la reforma/truñing, canviarà el so mític de les 3000 i 4000?
Vox
No, les reformes no afecten els sistemes de tracció (motors i control de tracció).
Gràcies!
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
@JaMiRo! Hi tant, quin gran so, son els metros olímpics coi
----------------------------------------
Continuen les tres unitats 2100 a la L4 amb torns 413, 414 i 415.
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Bon dia. Dijous a la tarda em van deixar accedir dins del 3000 reformat a cambiar-lo de via, vaig preguntar per el retrovisor, al final no l'han anul·lat i dons no portarà cameres per fora.
Sobre l'aire acondicionat, l'han separat i el de la cabina es independent i regulable segons els criteris del conductor, té calefacció i aire acondiccionat.
El soroll és el mateix però a 10KM hora no es que es diferenciï gaire bé.Al cotxe 3036 té uns bogies d'un tren 2000.
Els seients per dins encara no estan posats i potser busquen el problema del tren per allà.
Una cosa curiosa que pot afectar als 2100 i següents, hi ha una nova normativa que obliga a que els vidres de la cabina es puguin obrir per si el tren té un problema i s'hagui d'evacuar i no es pugui sortir per els laterals. A la L-3 ja ho han fet amb un 5000.
Segur que aquesta normativa no diu que els vidres es puguin obrir fàcilment, com deia en un altre fil, prova d'obrir alguna d'aquestes finestres d'un 5000 de L3 tu solet i ja veuras com no et serà gens fàcil.
La URL ha de fer referència a una imatge. Els enllaços que has enganxat entre etiquetes IMG són en realitat pàgines HTML, i per aquest motiu no es poden mostrar.
Precisament a cada pàgina d'aquestes hi ha, a la part dreta, un quadre de text amb la llegenda IMG code que conté el text a enganxar a un fòrum perquè la imatge es pugui mostrar.
Així doncs, hauries d'editar el teu missatge per escriure línies com aquesta:
Pel que veig han canviat una mica l'esquema de pintura del frontal. Quan el vam veure al Triangle, la part negra del frontal arribava quasi fins als fars, més o menys a la línia base de les lletres de TMB.
Per cert, que significa AMB? A.... Metropolitans de Barcelona? A... Movem Barcelona??
Molts ja ho van comentar quan el vam veure a la visita al Triangle: quina gran idea pintar el sostre de blanc!
Just el mateix que han fet amb les 2000 de Madrid, on s'han reformat algunes d'aquestes unitats que funcionen per la L1 i L5 (i encara L2 i 4 i R però aviat deixaran pas a les 3400) i tambè han pitat el sostre de blanc.
Ho dic pq tambè son CAF i el sostre es semblant jeje
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Miquel wrote:Les finestres que s'obren són les del conductor a la via al 5000.
Si també es posa a les demes sèries,no ho sé i si ho fan tampoc se com ho faran.
Jo sol no, a més no em crec que em deixin pugar a un tren sol i començar a obrir finestres. Ara hi han 2 5000 que es poden obrir i un tercer que els hi estan posant. Els cotxes són:
* 5129-5132, aquest fa 4 dies que circul·la per la L-3 i quan el van donar d'alta les finestres ja hi eren.
* 5153-5156, dilluns 21 van començar i el cap de setmana el van acabar.
Ahir a la tarda ja corria per cotxeres.
* 5145-5148, ahir no em vaig fixar del número, però crec que era aquest, encara no l'han acabat.
Despres si ronden per alli, miraré de que les obrin.
Ara, desde fora es pot veure, al costat de les cameres es veuen uns tubs negres que serveixen per subjectar-lo quan estigui obert.