-No es pas aquesta paraula, sino que els (...) es poden traduir per en un to mes cordial per "molestes", "inoportunes", "incòmodes", o en un to mes agressiu "maleides", "fotudes", "perverses", etc., per aixo poso els punts suspensius i les emoticones, per que tothom sapiga el fons del que vull dir, però sense fer servir cap paraula en concret.Guigui wrote:(...) té tota la pinta de ser aquell sinònim tan usat de meuca i bagassa. Per tant, si no és aquest l'epítet que dediques a les festes populars, et pregaria que fossis més explícit.Ecomobisostrans wrote:El meu to no contradiu cap norma d'aquest fòrum.
[/quote]Guigui wrote:Les crítiques a Renfomentadif, l'ajuntament, els polítics, el 3%, el cotxe oficial, etc. són degudes a un mal funcionament del transport públic, mentre que la teva obsessió amb les (...) pretén eradicar quelcom que hi és molt abans que qualsevol mitjà que circuli. D'altra banda, també m'agradaria saber quants cops t'has vist afectat directament per línies desviades a causa d'aquestes suposades carrincloneries inútils o quantes persones coneixes que ho hagin patit.Ecomobisostrans wrote:De la mateixa manera que uns critiquen a la RENFE, d'altres a l'ajuntament tal o qual, o als polítics, o a "Renfomentadif", o unes obres, o el que sigui, jo puc criticar el que em sembla que haig de criticar, i ningú ha de sentir-se ofès per això.
Una cosa és informar d'alteracions de serveis, i una molt diferent és acompanyar-ho tot de bilis perquè sí.
Et recordo algunes "perles":
Guigui wrote:Doncs ja hi haurien pogut afegir un "Menú Maleni" que oferís ranxo a 100 euros: car i dolent, com la ministra.
Guigui wrote:Renfomentadif només viu de cara a dues coses: l'entorn immediat dels fastuosos despatxos oficials dels seus senyorets capitosts, que dóna la casualitat que es troben a Madrid, i l'enveja del món mundial, l'AVE. La resta no existeix, i si ho fa, és perquè és una nosa amb la qual han de complir perquè hi ha alguna refumuda llei que els hi obliga.
Aleshores, per què s'haurien de molestar per les reclamacions de quatre pagerols de províncies?
Guigui wrote:El que em temia. Tot el que un polític entén per tren, es redueix a AV. I no cal dir de quina classe són els que manen a Renfomentadif...
Guigui wrote:Ah, així Renfomentadif s'adona dels errors (per no emprar determinat terme escatològic) que comet?
Guigui wrote:Veieu? A Madrid, la gent encara té capacitat d'indignació. Que en aquest cas no tinguessin massa raó, és igual. Però segur que, mentre Renfomentadif se'ns riu a la cara aquí a Catalunya, a Madrid fan mans i mànigues perquè no els caigui un "puro" de tothom, fins i tot en casos que no són de la seva estricta responsabilitat.
Mentre aquí no es munti un cristo cada cop que passa alguna cosa i que els propis directors ho hagin de patir en viu, no millorarà res. A Renfomentadif no se li pot donar treva, així que cada capitost que vingui de la Meseta (des del ZP fins als directius de qualsevol de les "tres bessones") es mereixeria, pel cap baix, una senyora esbroncada massiva.
Si aquests missatges no aboquen bilis...Guigui wrote:Però sembla que el seu valedor ha de ser el temible Sauron del Senyor dels Anells, perquè altrament no s'explica com aquesta dona està batent tots els registres d'incompetència i longevitat en el càrrec combinades...