Page 17 of 135

Posted: Sunday 09/12/2007 18:33
by orique
pokeroms wrote: Hola!

Si el mode de conducció es ATO no es pot saber de cap manera a menys que hagis vist que el motorista estigui utilizant el manipulador de marxa-frè.

Et detallo el significant de les llumetes:

Blanc encés: Portes obertes en el vagó
Blanc apagat: Portes tancades en el vagó

Taronja encés: S' ha accionat l' alarma en el vagó
Taronja apagat: Ningú ha accionat l' aparell de l'alarma en el vagó
Blau encés: Mode conducció especial. Sense ATP.
Blau apagat: Mode conducció M+25, ATP o ATO.

Salutacions ;)
Óscar
Tinc un dubte sobre això. La llum blanca marca portes obertes o autoritzades per a obertura?

Posted: Sunday 09/12/2007 18:38
by victorcasta
En realitat, no hi ha llum blanca en cada vagó, sinó que estan als cotxes motors. I crec que s'encén per porta oberta, tot i que no ho puc assegurar.

Posted: Sunday 09/12/2007 18:55
by pol
Es normal veure una 319 per l'EDF?? per que avui n'he vist una

Posted: Sunday 09/12/2007 21:31
by aim
pol wrote:Es normal veure una 319 per l'EDF?? per que avui n'he vist una
En tots els anys que porto estudiant a l'EDF mai he vist cap 319. Potser l'han portat per endur-se el tros de sostre que ha caigut....

Posted: Sunday 09/12/2007 21:33
by liniadelRipollés
Ja fa dies que hi és, per tal de remolcar l'auscultador de catenària.
aim wrote:
pol wrote:Es normal veure una 319 per l'EDF?? per que avui n'he vist una
En tots els anys que porto estudiant a l'EDF mai he vist cap 319. Potser l'han portat per endur-se el tros de sostre que ha caigut....

Posted: Sunday 09/12/2007 22:38
by oriolp13
Us asseguro que el vaig veure a l'estació d'encants, amb les llums d'emergència només enceses, dos o tres conductors i va enrar a l'estació molt a poc a poc, va parar, va arrancar igualment poc a poc, que jo anava al penultim vago del 9000 i quan estava nan cap a clot encara hi haviatren al túnel!!!!! el torn era 3-- (significant - un quadre vermell)

Posted: Sunday 09/12/2007 23:10
by evarujo
liniadelRipollés wrote:Ja fa dies que hi és, per tal de remolcar l'auscultador de catenària.
aim wrote:
pol wrote:Es normal veure una 319 per l'EDF?? per que avui n'he vist una
En tots els anys que porto estudiant a l'EDF mai he vist cap 319. Potser l'han portat per endur-se el tros de sostre que ha caigut....
Saps per on ronda aquest auscultador???

Posted: Monday 10/12/2007 13:22
by oscar440
evarujo wrote:no se si serà avistament curiòs, pero la 440.131M està apartada a les vies dels tallers de Cornellà al mateix lloc que fa gairebé un any estava la seva germana i anterior a la sèrie 440.130M. Cal remarcar que les portes estaven obertes i encara sense grafitejar. Com deia abans no se si és avistament curiòs però si algo preocupant o, Déu vulgui que algo normal de cap de setmana. Saluts
Sería extraño que diesen de baja esta UT (la 440.131), porque está en más o menos buen estado, ya que pasó la "R" a principios de 2005. La que está bastante mal es la 440.132, con "R" pasada en enero de 2003, con la pintura descolorida y los asientos en muy mal estado.

Salutacions. ;)

Posted: Monday 10/12/2007 18:15
by evarujo
oscar440 wrote:
evarujo wrote:no se si serà avistament curiòs, pero la 440.131M està apartada a les vies dels tallers de Cornellà al mateix lloc que fa gairebé un any estava la seva germana i anterior a la sèrie 440.130M. Cal remarcar que les portes estaven obertes i encara sense grafitejar. Com deia abans no se si és avistament curiòs però si algo preocupant o, Déu vulgui que algo normal de cap de setmana. Saluts
Sería extraño que diesen de baja esta UT (la 440.131), porque está en más o menos buen estado, ya que pasó la "R" a principios de 2005. La que está bastante mal es la 440.132, con "R" pasada en enero de 2003, con la pintura descolorida y los asientos en muy mal estado.

Salutacions. ;)
La 440.132M está de pintura bastante bien, hace poco la volvieron a pintar con sus logos incluidos, los asientos ahora no se como están... Pero ya te digo, lo q me sorprendio mas fue ver las puertas abiertas de la 131, me recordo a la 130... saludos

Posted: Monday 10/12/2007 20:44
by pol
Si la 319 estava amb el cotxe de catenaria, quant pugui la foto

Posted: Tuesday 11/12/2007 0:06
by aarongilp
Respecte el que s'ha comentat sobre un 9000 sobre d'un tràiler a Tarragona, es tracta d'una unitat que va cap a Santo Domingo, si no vaig errat, juntament amb una desena llarga d'autobusos de TMB (sèrie 5500).

Posted: Tuesday 11/12/2007 0:08
by Jordilar
Els hi han regalat un 9000? :o

Posted: Tuesday 11/12/2007 0:09
by aarongilp
No, l'han comprat, suposo. És per a la xarxa de metro.

Posted: Tuesday 11/12/2007 14:34
by evarujo
He vist a les 10:30 per SAC la 319.3 amb l'auscultador de catenària passant direcció ramal de les aigües o St Celoni

Posted: Tuesday 11/12/2007 19:52
by pol
Jordilar wrote:Els hi han regalat un 9000? :o
Es que ara añ metro de Barcelona no sabem on possar esl 9000 ens surten per les orelles, ja que la linia 9 encara no funciona, peró aquet 9000, ha circulat avans per Barcelona o a estat comprat directament?

Posted: Tuesday 11/12/2007 23:21
by aarongilp
Evidentment és nou de trinca.

Posted: Wednesday 12/12/2007 11:59
by Ecomobisostrans
victorcasta wrote:En realitat, no hi ha llum blanca en cada vagó, sinó que estan als cotxes motors. I crec que s'encén per porta oberta, tot i que no ho puc assegurar.
Exacte, nomes s'encen quan alguna de les portes esta oberta encara que nomes sigui una mica, per exemple, si la porta ha enganxat un basto i queda 2 cm. oberta la llum segueix encesa. I n'hi ha a tots els cotxes, siguin motors o remolcs.

Posted: Wednesday 12/12/2007 12:08
by davida
Fa una dies vaig llegir a La Vanguardia (edicio escrita no on-line) un article on deia que a Alstom Santa Perpetua feien les unitats del Metro de Santo Domingo. La proxima vegada que hi vagi ja em fixare si hi han 2 tipus d'unitats similars.

Posted: Wednesday 12/12/2007 13:32
by aarongilp
La decoració és molt semblant tot i que duen una banda blava al costat (diria que al mig, no ho recordo). Al frontal a la part de dalt hi ha el logo.

Posted: Wednesday 12/12/2007 22:16
by trainman
Hoy el Terrassa-Vilafranca que pasa por Cerdanyola a las 20:59 lo ha hecho la 440-218. Ayer iba con la 440-169

Normalmente este tren se hace con 447