Page 17 of 22

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Posted: Sunday 13/07/2008 15:55
by aim
Quants 4000 reformats circulen normalment? És que amb les vegades que agafo la L1 ni tan sols n'he aconseguit veure un encara...

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Posted: Sunday 13/07/2008 16:06
by victorcasta
Només n'hi ha dos de remodelats que circulin.

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Posted: Wednesday 16/07/2008 13:36
by oriolp13
Vist ahir i avui el 4048 (diria, no estic segur, aquest era em lavo de cua em penso) a Universitat cap a les 7:43 aprox. Torn 116. És el segon dia que passo a aquesta hora i agafo el 4000R amb el torn 116

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Posted: Saturday 19/07/2008 14:40
by aim
En tot aquest temps no havia aconseguit veure cap 4000R, i avui partida doble. A les 10:30 he agafat a Navas el 4064 (crec) que duia el torn 104 i al tornar, cap a les 14:00 se m'ha escapat per poc un altre (torn 116).

Tercer 4000R

Posted: Sunday 28/09/2008 20:31
by traveller
El tercer 4000 reformat (4005-4008) ja fa un parell de setmanes que és a Sta Eulàlia, no obstant encara li falten ajustos que retrassaran la seva circulació comercial.

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Posted: Monday 13/10/2008 22:02
by ferroviario_catalan
Hola buenas noches a todos, refloto el tema,porque hoy he tenido la "suerte" de subirme en el 10º 6000, el 6610R, turno 111.
Siempre que he ido en la L1 nunca ni siquiera he tenido la suerte de verlo, y hoy he viajado en el.
Pues me ha llamado la atencion 2 cositas de el, la 1ª,que seguia oliendo a nuevo,cosa de extrayar con el tiempo que lleva,y la 2ª, que al acelerar-frenar, a cierta velocidad, suena distinto a los demas 6000, me ha recordado mucho el ruido de los 2 "CIVIA CAF".
Alguien sabe si tiene algo de motor distinto a los demas o alguna cosa de pri¡uebas o algo??

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Posted: Monday 13/10/2008 22:10
by traveller
ferroviario_catalan wrote: Alguien sabe si tiene algo de motor distinto a los demas o alguna cosa de pri¡uebas o algo??
Sí, esa unidad es la primera que viene con motor CAF, los 9 anteriores son motor Mitsubishi; no obstante ese tren solo corre cuando va personal de CAF acompañando al motorista (por petición de TMB, dado a los problemas que ha dado en el poco tiempo k ha corrido).

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Posted: Monday 13/10/2008 22:27
by ferroviario_catalan
Pues la maquinista iba mas sola que la una, no habia nadie de caf ni en la cabina, ni en el interior del tren...

Mercat Nou per l'Abril del 2009

Posted: Monday 20/10/2008 20:16
by Miquel
He llegit al diari Qué!, que la reforma de l'estació de Mercat Nou, acabarà a l'Abril del 2009.

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Posted: Tuesday 21/10/2008 0:51
by BRILL 18
Aquesta tarde he agafat la lInea 1, no tinc costum de baixar gaire a Barcelona, a Pza Espanya he perdut un 4000R, i en direccio contraria venia un 6000, pero la meva sorpresa, es que darrera del 6000, un altre i darrera un altre, llogicament amb la frecuencia normal, Pregunto , es habitual que tots els 6000 circulin en trons seguits o es casualitat?
Mes que res per curiositat

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Posted: Tuesday 21/10/2008 1:00
by victorcasta
Hi ha alguns torns que sí que circulen un darrere l'altre. Normalment, en hora punta hi ha uns set o vuit 6000 circulant.

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Posted: Tuesday 21/10/2008 7:42
by traveller
victorcasta wrote:Hi ha alguns torns que sí que circulen un darrere l'altre. Normalment, en hora punta hi ha uns set o vuit 6000 circulant.
Ahir el 122, 123, 124 i 101 eren 6000, normalment el 124 es 4000. Per cert, a L1 la oferta es plana durant el dia, de 7 a.m. a 10 p.m, vol dir, no hi ha increment de trens a l'hora punta, per tant tot el dia corren els mateixos 6000, uns 8 (ahir 9)

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Posted: Wednesday 22/10/2008 21:28
by traveller
Bones! El 3er 4000 reformat avui ja ha funcionat en horari comercial amb passatge. Com vaig dir és el 4005-4008, i avui anava de 106. Ha sortit a mig matí i ha tingut un problema menor de monitorització d'avis PMR, no sé si l'hauran solucionat en línia o ha hagut de retirar-se. La cosa es que ja corre, ja us el podeu trobar espatllant-se per la línia, les tradicions són les tradicions!

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Posted: Thursday 23/10/2008 12:42
by traveller
(Sembla que aquest post sigui només meu! XD)
Dir-vos que no aneu a buscar el tercer reformat, que se l'han endut a sagrera amb un motor espatllat... en fi! sense comentaris.

És pels bancs...

Posted: Thursday 23/10/2008 12:51
by Guigui
traveller wrote:Dir-vos que no aneu a buscar el tercer reformat, que se l'han endut a sagrera amb un motor espatllat... en fi! sense comentaris.
És la maledicció dels bancs incòmodes! :twisted:

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Posted: Thursday 23/10/2008 18:43
by Miquel
Sembla que cometen els mateixos errors técnics que als 3000 reformats.

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Posted: Friday 24/10/2008 1:34
by Vox
En la meva opinió la reforma els queda millor a les 3000 que a les 4000, potser per la seva amplada.

Els 6000, per altra banda, m'agrada com penquen. Es l'única sèrie nova de TMB que circula en una línea sense ATO,no?

Vox

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Posted: Friday 24/10/2008 2:30
by victorcasta
I sense ATP.

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Posted: Friday 24/10/2008 12:39
by Vox
Així anavem l'altre dia en algún punt ente Universitat i Rocafort que va fer pendre una corva com si fos en Fernando Alonso :D

Vox

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Posted: Friday 24/10/2008 12:43
by traveller
Vox wrote: Els 6000, per altra banda, m'agrada com penquen. Es l'única sèrie nova de TMB que circula en una línea sense ATO,no?

Vox
No, els 9000 a L4 circulen només amb ATP, com deia victorcasta és la única sense ATP.
Per altra banda, avui ha tornat a circular el tercer 4000R, a veure quant dura....
....i el nostre amic 6037-40 s'ha tornat a espatllar en hora punta...