Page 17 of 57

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Thursday 12/04/2012 12:17
by trensmat
Altaria_Trianilla wrote:L'altre dia vaig agafar el Regional Lleida (16:07) - L'Hospitalet (19:34) i anava amb 447. Concretament la 179R ex-Madrid i traspassada a Regionals, ja que per dins, els plànols que portava eren els de Rodalies de Catalunya Serveis Regionals.

Image

Uploaded with ImageShack.us
Porque Renfe no compran para los servicios de Media Distacia trenes Civity de la empresa CAF, sabiendo que Renfe tiene bastante dinero para comprar este tipo de trenes para Media Distancia porque no lo hacen y asi se solucionaria parte del problema que tienen con los trenes de Media Distancia. :?

Renfe i diners

Posted: Thursday 12/04/2012 12:22
by Guigui
Ah, a Renfe li sobren els diners? Primera notícia...

Re: Renfe i diners

Posted: Thursday 12/04/2012 12:33
by trensmat
Guigui wrote:Ah, a Renfe li sobren els diners? Primera notícia...


Ya lo se que Renfe lo esta pasando mal pero no tienen ganas de hacer las mismas reformas que hicieron con la serie 440 en la serie 447. :x

Re: Renfe i diners

Posted: Thursday 12/04/2012 22:24
by yak-112
trensmat wrote:
Guigui wrote:Ah, a Renfe li sobren els diners? Primera notícia...


Ya lo se que Renfe lo esta pasando mal pero no tienen ganas de hacer las mismas reformas que hicieron con la serie 440 en la serie 447. :x
Si no hay dinero ni para mantenerlas...

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Sunday 15/04/2012 14:46
by jordiver
Altaria_Trianilla wrote:L'altre dia vaig agafar el Regional Lleida (16:07) - L'Hospitalet (19:34) i anava amb 447. Concretament la 179R ex-Madrid i traspassada a Regionals, ja que per dins, els plànols que portava eren els de Rodalies de Catalunya Serveis Regionals.
Bona foto! Aquesta 447 ha fet molts serveis a la R11 també... Com ja s'ha dit 1000 cops, cal una reforma de les 447, però potser no arribarà mai :cop ...
Salutacions.

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Sunday 15/04/2012 15:06
by Danilleida
Ahir una 447 va fer l'ultim Lleida - Hospitalet, vaig viatjar amb ella de Lleida a Terrasa.

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Sunday 15/04/2012 18:19
by nilruiz
Ahir pel que sembla tots els serveis R12 Lleida-L'Hospital i viceversa es van fer amb 447. Es van deixar veure la 447-037R i la 447-022R.

Aquí us deixo una imatge de l'última esmentada:

447 L'Hospitalet-Manresa-Lleida R12

Salutacions.

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Sunday 15/04/2012 19:04
by jordiver
Vas veure si la 037 anava bé? Fa uns dies la vaig veure fent un regional amb la 041R i anava que feia pena pel costat mar.

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Sunday 15/04/2012 19:11
by trainman
Las 447-025R+447-115R han hecho hoy domingo el Cerdanyola Universitat (11:55)-Sant Andreu Arenal (12:14). Dos horas después he visto el Cerdanyola Universitat (13:55)-Sant Andreu Arenal (14:14) y lo hacía el 465-251.

¿Qué servicios ha hecho hoy esta doble de 447 en la R7?

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Sunday 15/04/2012 21:13
by nilruiz
jordiver wrote:Vas veure si la 037 anava bé? Fa uns dies la vaig veure fent un regional amb la 041R i anava que feia pena pel costat mar.
Anava ben neta la 447. Salutacions.

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Sunday 15/04/2012 23:21
by PoLeTe124
trainman wrote:Las 447-025R+447-115R han hecho hoy domingo el Cerdanyola Universitat (11:55)-Sant Andreu Arenal (12:14). Dos horas después he visto el Cerdanyola Universitat (13:55)-Sant Andreu Arenal (14:14) y lo hacía el 465-251.

¿Qué servicios ha hecho hoy esta doble de 447 en la R7?
No te habrás confundido con un R4 hacia Sant Vicenç? En todo caso puede haberse cambiado de material o bien en St.Andreu Arenal o en Montcada-Bifurcació... Aún que no entiendo que hacen unas 447 por la R7 durante un tiempo y luego cambiarlas por un Civia...

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Monday 16/04/2012 0:35
by Danilleida
nilruiz wrote:Ahir pel que sembla tots els serveis R12 Lleida-L'Hospital i viceversa es van fer amb 447. Es van deixar veure la 447-037R i la 447-022R.

Aquí us deixo una imatge de l'última esmentada:

447 L'Hospitalet-Manresa-Lleida R12

Salutacions.
El ultim Hospitalet de Llobregat (19:01) - Lleida (22:36) es va fer amb 470, la vaig veure a Cafaf quan feien el canvi de maquinistes.

Queixes per l'ús de 447 a l'R12 (o és l'R14?)

Posted: Saturday 21/04/2012 0:05
by Guigui
http://www.ara.cat/societat/renfe-prote ... 31621.html

Usuaris de Renfe denuncien que els Catalunya Exprés de BCN a Lleida ara són combois de Rodalies

La companyia no ha informat prèviament els usuaris, que s'han vist obligats a viatjar a terra en un trajecte que supera les dues hores, i justifica el canvi en el "bon servei" que segueix donant quant a fiabilitat i puntualitat malgrat que sigui "més incòmode"

ALBERT BALANZÀ
Barcelona | Actualitzada el 20/04/2012 20:00

Menys seients i gent per terra és la imatge que alguns usuaris han fet circular a través de les xarxes socials per denunciar que Renfe ha utilitzat aquest divendres combois de Rodalies per a trajectes de llarga durada com el Barcelona-Lleida, que s'acostuma a cobrir amb trens Catalunya Exprés molt més còmodes. "La gent es queixa al revisor però ell remet a reclamacions a l'estació i va cobrant", ha apuntat el Miquel, que es troba dalt del tren amb altres passatgers que s'han assegut tot el trajecte directament a terra per la manca de seients. Les mateixes fonts han apuntat que la setmana passada ja es van registrar fets similars sense que la companyia informés prèviament del canvi els usuaris.

Per la seva banda, fonts de Renfe han assegurat a l'ARA que és cert que el canvi s'ha produït i que suposa l'articulació d'uns combois que són "més incòmodes" per al viatger. No obstant això, les mateixes fonts argumenten que el canvi "està funcionant bé" i la companyia continua donant "un bon servei" en aquest tipus d'oferta de trens regionals "quant a fiabilitat i puntualitat".

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Sunday 22/04/2012 10:24
by elnenabril
trainman wrote:Las 447-025R+447-115R han hecho hoy domingo el Cerdanyola Universitat (11:55)-Sant Andreu Arenal (12:14). Dos horas después he visto el Cerdanyola Universitat (13:55)-Sant Andreu Arenal (14:14) y lo hacía el 465-251.

¿Qué servicios ha hecho hoy esta doble de 447 en la R7?
Posar Civias de 5 vagons a una Linea de que té 5 estacions, ho trobo una bogeria, perquè no les posen a la R4 i no tindràn que posar trens que posar dobles 447???
Salutacions;

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Sunday 22/04/2012 11:25
by Mako448
elnenabril wrote:
trainman wrote:Las 447-025R+447-115R han hecho hoy domingo el Cerdanyola Universitat (11:55)-Sant Andreu Arenal (12:14). Dos horas después he visto el Cerdanyola Universitat (13:55)-Sant Andreu Arenal (14:14) y lo hacía el 465-251.

¿Qué servicios ha hecho hoy esta doble de 447 en la R7?
Posar Civias de 5 vagons a una Linea de que té 5 estacions, ho trobo una bogeria, perquè no les posen a la R4 i no tindràn que posar trens que posar dobles 447???
Salutacions;
Qué les posin a l'R4 peró en els serveis que van amb 447 simple.

Em sembla una bojeria qué el Terrassa(19.15)-Vilafranca(20.55)és faci amb 447 simple.Podrien començar per qué aquest servei vagui amb doble o amb 465 simple(qué hi cap més gent).I el mateix parlo del L'Hospitalet(19.31)-Manresa(20.58),i tres Hospitalet-Terrassa de tarda que van amb 447 simple,i el mateix amb l'últim Vilafranca-Manresa.Per qué nassos van en simple aquests serveis?

A mès en caps de setmana també hi han trens en simple a l'R4,inclùs dos Terrassa-SVC a primera hora de la nit que els dissabtes a la nit van plens a vessar.

Sincerament,jo també penso qué no té cap mena de sentit que els 465 facin R7,ho haurien de fer 464 o 447 simple.EL problema és que l'R4 la tenen totalment marginada,és com si la tinguessin mania renfe i adif.

Re: Els Civia i les 447

Posted: Sunday 22/04/2012 15:16
by elnenabril
Algú ha pensat el perquè RENFE no dissenya Trens nous de 2 pisos per circular per la R2 com les 450 i 451 per alliberar els Civia de la R2???. Sinó recordo malament a la decada dels 90 les van construir per cobrir la demanda de la Costa del Garraf i sembla que ara RENFE és dediqui a posar Civias de 5 vagons dobles per cobrir la R2, quina tipologia de Tren cobriràn les Series que queden desertes que van de la 452 a la 459???.
Els Mitjana Distància en lloc de anomenar-lo com tenien previst serie 140, van decidir anomenar-los 449 per tapar l'únic nº que quedava per cobrir de la 440 a la 449, segons la informació que vaig veure a listadotren.es.
Salutacions;

Back to topic!

Posted: Sunday 22/04/2012 18:32
by Guigui
Podríem cenyir-nos al tema del fil, si us plau?

Re: Queixes per l'ús de 447 a l'R12 (o és l'R14?)

Posted: Tuesday 24/04/2012 11:01
by trensmat
Guigui wrote:http://www.ara.cat/societat/renfe-prote ... 31621.html

Usuaris de Renfe denuncien que els Catalunya Exprés de BCN a Lleida ara són combois de Rodalies

La companyia no ha informat prèviament els usuaris, que s'han vist obligats a viatjar a terra en un trajecte que supera les dues hores, i justifica el canvi en el "bon servei" que segueix donant quant a fiabilitat i puntualitat malgrat que sigui "més incòmode"

ALBERT BALANZÀ
Barcelona | Actualitzada el 20/04/2012 20:00

Menys seients i gent per terra és la imatge que alguns usuaris han fet circular a través de les xarxes socials per denunciar que Renfe ha utilitzat aquest divendres combois de Rodalies per a trajectes de llarga durada com el Barcelona-Lleida, que s'acostuma a cobrir amb trens Catalunya Exprés molt més còmodes. "La gent es queixa al revisor però ell remet a reclamacions a l'estació i va cobrant", ha apuntat el Miquel, que es troba dalt del tren amb altres passatgers que s'han assegut tot el trajecte directament a terra per la manca de seients. Les mateixes fonts han apuntat que la setmana passada ja es van registrar fets similars sense que la companyia informés prèviament del canvi els usuaris.

Per la seva banda, fonts de Renfe han assegurat a l'ARA que és cert que el canvi s'ha produït i que suposa l'articulació d'uns combois que són "més incòmodes" per al viatger. No obstant això, les mateixes fonts argumenten que el canvi "està funcionant bé" i la companyia continua donant "un bon servei" en aquest tipus d'oferta de trens regionals "quant a fiabilitat i puntualitat".

Cuanto dinero costaría reformar las unidades 447 para los servicios de Media Distancia como hicieron con las unidades 440, yo pienso que gracias a la Generalitat tenemos este follón en Cataluña con los trenes de Media Distancia porque fue la Generalitat quien reclamo a Renfe para que retirasen las unidades 440 y algunas 470, por eso pienso que los usuarios de Tarragona, Lleida, Tortosa y por ultimo Girona deberían de reclamar a la Generalitat que intente hablar con Renfe para que reformarlas unas cuantas unidades 447 para Media Distancia o crear una nueva serie de Civia para Media Distancia, pero en tiempos de crisis dudo mucho que el Renfe y el ministerio de fomento tengan ganas de comprar trenes nuevos para Media Distancia.

De què es queixen?

Posted: Tuesday 24/04/2012 15:13
by Guigui
Aquest és el problema del nou ric que s'acontenta amb la façana. Primer, es reclama la retirada d'unitats perquè es veu que tenir trens amb més de 30 anys a coll fa pobre. I un cop els han retirat, ara es queixen de la duresa dels seients. Com si s'haguessin endurit en els darrers mesos...

La democràcia (poder del poble) està molt bé, però quan es fa massa cas d'un poble generalment ignorant (perquè, en el cas dels polítics, ja els ha anat bé mantenir-lo en la ignorància), la democràcia es converteix en el poder dels ignorants. I així anem...

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Tuesday 24/04/2012 21:45
by Mako448
Avui lúltim Regional a Lleida per Valls anava amb 447,segons un comentari de rodalia.info(encara qué l'usuari digui 470 de Rodalies,ha penjat un enllaç amb la foto i veu clarissament que un 447 a EDF posant al frontal "LLEIDA P".

Aquí teniu missatge i foto:

Tren #regsud BCN 18:47 - Lleida 21:11 avui servit amb una miserable 470 de Rodalies amb seients durs!!! #rod13
http://t.co/mr17ldBx via @eereza

I de mentres,un 448R fent llançadores de Picamoixons.Qui gestiona el material de Regionals a Renfe és l'inútil mès gran qué s'ha vist mai.