Page 18 of 23
Posted: Saturday 16/06/2007 0:57
by sigfrid440s
sortrens wrote:jlr wrote:Avui he vist circulant el 9061-9062-9516-9063-9064. Deuen haver ja 16 unitats 9000.
I per quan la sèrie 9000 a la L4?
Per quan s'els acabin els 2100
Posted: Saturday 16/06/2007 15:29
by victorcasta
sigfrid440s wrote:sortrens wrote:jlr wrote:Avui he vist circulant el 9061-9062-9516-9063-9064. Deuen haver ja 16 unitats 9000.
I per quan la sèrie 9000 a la L4?
Per quan s'els acabin els 2100
No. Per quan s'acabin els 1100. No hi ha prous 2100 per substituïr 1100, per tant, la resta seran 9000.
Posted: Saturday 16/06/2007 15:56
by EUKibo
Si! a la L2 hi ha ja un nombre elevadísim de 9000 només veig 9000 últimament... De 2100 en vaig pocs i de 5000 no en vaig cap mai...
Jo a la L4 els hi passaria els 5000 de la L2. Quan estigui el ramal L2 L9 Aeroport del metro allà jo hi ficaria només 9000, no sigui que tantes sèries donguessin problemes d'incompatibilitat, tot i que la distancia entre portes del 5000 i el 9000 es la mateixa no? i ambdos tenenel mateix sistema de conduccio automatic oi?
En qualsevol cas, jo faria una llei per prohibir la circulació de sèries 1100 a l'estiu... es horrorós la calor que desprenen. Ja que fan reducció de servei a l'estiu que agafin els trens que sobrin de les L2 L3 L5...
Posted: Saturday 16/06/2007 16:53
by Proastiakos
EUKibo wrote:"Quan estigui el ramal L2 L9 Aeroport del metro allà jo hi ficaria només 9000, no sigui que tantes sèries donguessin problemes d'incompatibilitat"
Mande??
A Renfe han coexistit de tota la vida sèries i sèries de trens i no he escoltat begenades tals com aquesta!
EUKibo wrote:En qualsevol cas, jo faria una llei per prohibir la circulació de sèries 1100 a l'estiu... es horrorós la calor que desprenen. Ja que fan reducció de servei a l'estiu que agafin els trens que sobrin de les L2 L3 L5...
Posted: Saturday 16/06/2007 18:06
by Denisuko
Tots els 5000 de L2 anirant a parar a la L3 per augmentar freqüencies on ben aviat hi circularan 24 trens pels matins (ara 23)
Posted: Saturday 16/06/2007 19:36
by Jordilar
Actualment hi ha mes o menys la meitat de 2100 que de 9000. Tots els 5000 que hi havien han anat a la L3.
Salut,
Posted: Sunday 17/06/2007 15:48
by Guigui
EUKibo wrote:En qualsevol cas, jo faria una llei per prohibir la circulació de sèries 1100 a l'estiu... es horrorós la calor que desprenen. Ja que fan reducció de servei a l'estiu que agafin els trens que sobrin de les L2 L3 L5...
Això, fem més lleis que ningú no compleixi. Vas per polític, company!
Xorrada...
Posted: Monday 18/06/2007 0:20
by JaMiRo!
EUKibo wrote:En qualsevol cas, jo faria una llei per prohibir la circulació de sèries 1100 a l'estiu... es horrorós la calor que desprenen. Ja que fan reducció de servei a l'estiu que agafin els trens que sobrin de les L2 L3 L5...
Jo faria una llei per prohibir dir xorrades com aquesta...
Posted: Monday 18/06/2007 9:23
by Platanito
EUKibo wrote:
En qualsevol cas, jo faria una llei per prohibir la circulació de sèries 1100 a l'estiu... es horrorós la calor que desprenen.
A veure, com a idea no és dolenta (deixar preferentment les 1100 a cotxeres a l'estiu sabent que amb el fre reostátic desprenen calor; per cert, dissabte al matí a Trinitat Nova només hi havia 1100's), però dir que això s'ha de fer amb una llei és una mica absurd, no creus?
Posted: Saturday 23/06/2007 11:53
by aarongilp
Ja els he provat!!! Ahir per anar a la trobada orxatera només vaig veure un 2100 i una pila de 9000's. Inclòs vaig poder fer-ls'hi fotos...
M'agraden més que els 5000, no perquè siguin d'Alstom sinó perquè fan més soroll, tiren més i es veu més la cabina de conducció i el traçat...
Posted: Tuesday 17/07/2007 21:38
by Vox
Ahir vaig pujar a la 9517. Ja hi ha moltes 9000s o es que no arriben en ordre?
De 2100 se'n veuen poquetes a la L2 i la majoria (de fet, totes les que he vist) son les de primera fornada (seients negres aka "JENNY Y EL KARLOS, 3-11-1999").
Tot això ha beneficiat a la L3 doncs te unes quantes 5000s més de les previstes inicialment.
Vox
Posted: Tuesday 17/07/2007 23:13
by wefer
Efectivament, per desgràcia
ja és més fàcil agafar un 9000 que un 2100 a la L2.
El que puc confirmar és que no totes les 2100 que queden són de la primera remesa. N'hi ha també de la segona (seients grisos i sense inscripcions "populars" dels anys 90).
I de 5000, que jo sàpiga, no en queda cap. Fugaç estada la de la sèrie 5000 a la L2...
Posted: Wednesday 18/07/2007 0:51
by Jordilar
Això de que no quedi cap 5000 a la L2 sembla que no acaba de ser del tot cert, doncs hi ha usuaris d'aquest fòrum que han presenciat avistaments de 5000 a la L2 fa menys d'una setmana.
Jo fa gairebé 2 mesos que no en veig cap, tot i que és possible que en quedi un de reserva i que circuli molt poques vegades
Salut,
Posted: Wednesday 18/07/2007 0:54
by wefer
Jordilar wrote:Això de que no quedi cap 5000 a la L2 sembla que no acaba de ser del tot cert, doncs hi ha usuaris d'aquest fòrum que han presenciat avistaments de 5000 a la L2 fa menys d'una setmana.
Podria ser... però jo també fa diversos mesos que no en veig cap. I l'utilitzo 2 cops diaris. O sigui que deu estar molt amagat.
Posted: Wednesday 18/07/2007 8:23
by El LLOP
Pel que jo sé, tots els 5000 que circulaven per la L2 han estat retornats a la L5.
Posted: Wednesday 18/07/2007 16:48
by Vox
Per tant la cosa podria ser:
L2: 1 o cap 5000
L3: unes 5-6?
L5: unes 33?
El que es segur es que la més benficiada de tanta 9000s es la L3 que ara disposa de més 5000s de les esperades. La L5 ja pot tenir-ne les que sigui, que si amb 27 ja feien fa un parell d'anys, ara amb 30-31 deun anar molt bé i dic jo que les 33 previstes no estaran a todo trapo fins que s'obri el tram fins Hebrón (a l'abril del 2019).
Vox
Posted: Thursday 19/07/2007 9:46
by Mortadel·lo
quina mena de frens porten els 9000? perquè ahir vaig estar fixant-me i en un recorregut de 4 estacions l'indicador de pressió de l'aire no es va moure ni mig bar...
Posted: Thursday 19/07/2007 10:30
by Jordilar
Frenen el 100% elèctricament fins que s'aturen, que es quan sona el soroll nyiiiiiiiiiiaaaaccc. Total, amb la poca demanda d'aire que es nescessita per això...
Salut,
Posted: Thursday 19/07/2007 13:32
by victorcasta
Ahir a la nit, en les meves visites sismilerils em van explicar que ja hi ha un 9000 accidentat. Resulta que el Tren-Stop va frenar el tren quan estava al cul de maniobres de Paral·lel per evitar que col·lisionés amb el topall, doncs el motorista, ni corto ni perezoso, va tornar a traccionar i es va acabar menjant el topall.
Posted: Thursday 19/07/2007 14:30
by Mortadel·lo
Jordilar wrote:Frenen el 100% elèctricament fins que s'aturen, que es quan sona el soroll nyiiiiiiiiiiaaaaccc. Total, amb la poca demanda d'aire que es nescessita per això...
Salut,
és que en aquell cas en concret ni tan sols se sentia el "pschhh" en arrencar