I jo hi seré.Trenscat wrote:Així és de suposar que aquest dimecres es repeteixi el show no?
Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
Friki! :gadgetvictorcasta wrote:I jo hi seré.Trenscat wrote:Així és de suposar que aquest dimecres es repeteixi el show no?
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
I avui al matí (08.40 a Penitents direcció Canyelles) ja circulava en servei comercial.Miquel wrote:* 5153-5156, dilluns 21 van començar i el cap de setmana el van acabar.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Aquest dimecres crec que serà una mica precipitat, dons aquest matí encara hi eren només les dos unitats i prou, ara be, a Bifurca he vist una 319.... ¿serà que esta preparada per fer el trasllat?Trenscat wrote:Friki! :gadgetvictorcasta wrote:I jo hi seré.Trenscat wrote:Així és de suposar que aquest dimecres es repeteixi el show no?
El segon 6000 ja és aqui, el primer fa més de 15 dies i no han fet encara la presentació oficial. L'últim 5000 va arribar fa 4 dies i ja circul·la i el 3000 reformat porta a Barcelona desde febrer i encara no circul·la.
Vaig preguntar si abans de juliol sortiria a correr i com ha resposta, ho esperen, però ho veuen molt complicat.
Crec que sortirà al Juliol(si acaben), aprofitant la baixa demanda de trens a l'estiu sobretot a l'agost per endurse a Lleida un segon 3000. No em van assegurar el cotxe però creuen que serà el 3016-3033 i són els altres 5 cotxes que van separar de la composició origina i van quedar bé a l'accident de la Vall d'Hebron.
Vaig preguntar si abans de juliol sortiria a correr i com ha resposta, ho esperen, però ho veuen molt complicat.
Crec que sortirà al Juliol(si acaben), aprofitant la baixa demanda de trens a l'estiu sobretot a l'agost per endurse a Lleida un segon 3000. No em van assegurar el cotxe però creuen que serà el 3016-3033 i són els altres 5 cotxes que van separar de la composició origina i van quedar bé a l'accident de la Vall d'Hebron.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Pensava q totes les 5000 havien arribat ja, desde el mes de març. Deuen haver arribat en desordre o en quedava una penjada per arribar.Miquel wrote:El segon 6000 ja és aqui, el primer fa més de 15 dies i no han fet encara la presentació oficial. L'últim 5000 va arribar fa 4 dies i ja circul·la i el 3000 reformat porta a Barcelona desde febrer i encara no circul·la.
Vaig preguntar si abans de juliol sortiria a correr i com ha resposta, ho esperen, però ho veuen molt complicat.
Crec que sortirà al Juliol(si acaben), aprofitant la baixa demanda de trens a l'estiu sobretot a l'agost per endurse a Lleida un segon 3000. No em van assegurar el cotxe però creuen que serà el 3016-3033 i són els altres 5 cotxes que van separar de la composició origina i van quedar bé a l'accident de la Vall d'Hebron.
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
L'últim 5000 és 5129-5132(5133-5136 va venir al 2005 a la L-2) i va venir a l'abril i en pocs dies el van treure a circul·lar, aquest ja va venir amb finestres al frontal. Dijous vaig veure al 5145 amb les finestres obertes del frontal. Llastima que no tenia la camara de fotos.
El 3000 reformat segueix sense canvis i circul·lant per cotxeres, ja han posat alguns seients més, però el problema segueix.
El 3000 reformat segueix sense canvis i circul·lant per cotxeres, ja han posat alguns seients més, però el problema segueix.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Ahir vaig detectar un dels problemes del 3000 reformat.
Al cotxe 3013 els llums de fora als laterals, marcava que les portes eren obertes i el tren les tenia tancades. Aquest fet no fa que el tren no circul·li, ja que la majoria de gent no els mira. Crec que el monitor de dins del tren també podria tenir aquest problema si hi van conectats.
Al cotxe 3013 els llums de fora als laterals, marcava que les portes eren obertes i el tren les tenia tancades. Aquest fet no fa que el tren no circul·li, ja que la majoria de gent no els mira. Crec que el monitor de dins del tren també podria tenir aquest problema si hi van conectats.
El metro de Barcelona amb motoristes!
aquest fet SI fa que el tren no circuli, ja que si assenyala portes obertes (encara que siguien tancades) el tren no tracciona, i per poder-ho fer, s'ha d'anul-lar el sistema de seguretat i fer baixar la gent. Es un bon problema.Miquel wrote:Ahir vaig detectar un dels problemes del 3000 reformat.
Al cotxe 3013 els llums de fora als laterals, marcava que les portes eren obertes i el tren les tenia tancades. Aquest fet no fa que el tren no circul·li, ja que la majoria de gent no els mira. Crec que el monitor de dins del tren també podria tenir aquest problema si hi van conectats.
Si no recordo malament aquest (anul.lació sistema de seguretat de portes), va ser el problema que va provocar l'atrapament entre tren i mampara d'una noia i un treballador de FGC a ProvençaEl LLOP wrote:aquest fet SI fa que el tren no circuli, ja que si assenyala portes obertes (encara que siguien tancades) el tren no tracciona, i per poder-ho fer, s'ha d'anul-lar el sistema de seguretat i fer baixar la gent. Es un bon problema.Miquel wrote:Ahir vaig detectar un dels problemes del 3000 reformat.
Al cotxe 3013 els llums de fora als laterals, marcava que les portes eren obertes i el tren les tenia tancades. Aquest fet no fa que el tren no circul·li, ja que la majoria de gent no els mira. Crec que el monitor de dins del tren també podria tenir aquest problema si hi van conectats.
Trigar "lo seu"
Veig que el 3000 reformat trigarà lo seu en sortir. Què hi farem...El LLOP wrote:aquest fet SI fa que el tren no circuli, ja que si assenyala portes obertes (encara que siguien tancades) el tren no tracciona, i per poder-ho fer, s'ha d'anul-lar el sistema de seguretat i fer baixar la gent. Es un bon problema.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
No veig per qué li han hagut de tocar el tema de les portes, si no se li ha fet cap modificació a no ser que ara quan soni el bip-bip també s'enseguin uns LED's, com en els 9000. El que no se és si se'ls hi ha col·locat maneta de desbloqueig manual de portes, cosa que en els 3000 nominals es troba a faltar.
Salut,
Salut,
El problema de les portes ahir ja era sol·lucionat, però encara falten més problemes per sol·lucionar.
Crec que a la segona porta començan a comptar desde la cabina hi ha un llum groc just a sota del termometre, són com els del 5000.
I per sortir a correr li posaria 1 mes i mig, el 3000 reformat no és prioritat alhora de reparar i pot trigar encara més temps.
Crec que a la segona porta començan a comptar desde la cabina hi ha un llum groc just a sota del termometre, són com els del 5000.
I per sortir a correr li posaria 1 mes i mig, el 3000 reformat no és prioritat alhora de reparar i pot trigar encara més temps.
El metro de Barcelona amb motoristes!
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
A Lleida hi ha un segon 3000 que ja està reformat, no trigarà gaire a arrivar a Barcelona, a les cotxeres del Triangle, el tren és el 3009-3012 i el següent a marxar és preveu que sigui el 3017-3020. El reformat actual a Sant Genis segueix sense canvis.
Fa molt de temps vaig veure un 2100 a les cotxeres de Trinitat Nova pintat amb grafitis, el cotxe era el 2156.
Fa molt de temps vaig veure un 2100 a les cotxeres de Trinitat Nova pintat amb grafitis, el cotxe era el 2156.
El metro de Barcelona amb motoristes!