Page 18 of 59
Posted: Tuesday 29/05/2007 19:28
by victorcasta
Trenscat wrote:Així és de suposar que aquest dimecres es repeteixi el show no?
I jo hi seré.
Posted: Tuesday 29/05/2007 20:11
by Trenscat
victorcasta wrote:Trenscat wrote:Així és de suposar que aquest dimecres es repeteixi el show no?
I jo hi seré.
Friki! :gadget
Posted: Tuesday 29/05/2007 21:41
by Guigui
Miquel wrote:* 5153-5156, dilluns 21 van començar i el cap de setmana el van acabar.
I avui al matí (08.40 a Penitents direcció Canyelles) ja circulava en servei comercial.
Posted: Wednesday 30/05/2007 9:58
by treneros
Trenscat wrote:victorcasta wrote:Trenscat wrote:Així és de suposar que aquest dimecres es repeteixi el show no?
I jo hi seré.
Friki! :gadget
Aquest dimecres crec que serà una mica precipitat, dons aquest matí encara hi eren només les dos unitats i prou, ara be, a Bifurca he vist una 319.... ¿serà que esta preparada per fer el trasllat?
Posted: Wednesday 30/05/2007 17:29
by Miquel
T'has fixat amb el frontal d'aquest? Veuras que té una cosa negra(ara no se com es diu) als escaires del vidre. Sota els llums d'adalt.
Posted: Wednesday 30/05/2007 22:12
by trainman
Hace 20 minutos ha pasado por Cerdanyola una 319 atronando que supongo que iría camino de Sabadell-Sud en busca del segundo 6000
Posted: Thursday 31/05/2007 19:26
by Miquel
El segon 6000 ja és aqui, el primer fa més de 15 dies i no han fet encara la presentació oficial. L'últim 5000 va arribar fa 4 dies i ja circul·la i el 3000 reformat porta a Barcelona desde febrer i encara no circul·la.
Vaig preguntar si abans de juliol sortiria a correr i com ha resposta, ho esperen, però ho veuen molt complicat.
Crec que sortirà al Juliol(si acaben), aprofitant la baixa demanda de trens a l'estiu sobretot a l'agost per endurse a Lleida un segon 3000. No em van assegurar el cotxe però creuen que serà el 3016-3033 i són els altres 5 cotxes que van separar de la composició origina i van quedar bé a l'accident de la Vall d'Hebron.
Posted: Thursday 31/05/2007 21:20
by Vox
Miquel wrote:El segon 6000 ja és aqui, el primer fa més de 15 dies i no han fet encara la presentació oficial. L'últim 5000 va arribar fa 4 dies i ja circul·la i el 3000 reformat porta a Barcelona desde febrer i encara no circul·la.
Vaig preguntar si abans de juliol sortiria a correr i com ha resposta, ho esperen, però ho veuen molt complicat.
Crec que sortirà al Juliol(si acaben), aprofitant la baixa demanda de trens a l'estiu sobretot a l'agost per endurse a Lleida un segon 3000. No em van assegurar el cotxe però creuen que serà el 3016-3033 i són els altres 5 cotxes que van separar de la composició origina i van quedar bé a l'accident de la Vall d'Hebron.
Pensava q totes les 5000 havien arribat ja, desde el mes de març. Deuen haver arribat en desordre o en quedava una penjada per arribar.
Vox
Posted: Saturday 02/06/2007 10:06
by Miquel
L'últim 5000 és 5129-5132(5133-5136 va venir al 2005 a la L-2) i va venir a l'abril i en pocs dies el van treure a circul·lar, aquest ja va venir amb finestres al frontal. Dijous vaig veure al 5145 amb les finestres obertes del frontal. Llastima que no tenia la camara de fotos.
El 3000 reformat segueix sense canvis i circul·lant per cotxeres, ja han posat alguns seients més, però el problema segueix.
Posted: Thursday 07/06/2007 19:16
by Miquel
Ahir vaig detectar un dels problemes del 3000 reformat.
Al cotxe 3013 els llums de fora als laterals, marcava que les portes eren obertes i el tren les tenia tancades. Aquest fet no fa que el tren no circul·li, ja que la majoria de gent no els mira. Crec que el monitor de dins del tren també podria tenir aquest problema si hi van conectats.
Posted: Thursday 07/06/2007 21:02
by El LLOP
Miquel wrote:Ahir vaig detectar un dels problemes del 3000 reformat.
Al cotxe 3013 els llums de fora als laterals, marcava que les portes eren obertes i el tren les tenia tancades. Aquest fet no fa que el tren no circul·li, ja que la majoria de gent no els mira. Crec que el monitor de dins del tren també podria tenir aquest problema si hi van conectats.
aquest fet SI fa que el tren no circuli, ja que si assenyala portes obertes (encara que siguien tancades) el tren no tracciona, i per poder-ho fer, s'ha d'anul-lar el sistema de seguretat i fer baixar la gent. Es un bon problema.
Posted: Thursday 07/06/2007 21:32
by mikado
El LLOP wrote:Miquel wrote:Ahir vaig detectar un dels problemes del 3000 reformat.
Al cotxe 3013 els llums de fora als laterals, marcava que les portes eren obertes i el tren les tenia tancades. Aquest fet no fa que el tren no circul·li, ja que la majoria de gent no els mira. Crec que el monitor de dins del tren també podria tenir aquest problema si hi van conectats.
aquest fet SI fa que el tren no circuli, ja que si assenyala portes obertes (encara que siguien tancades) el tren no tracciona, i per poder-ho fer, s'ha d'anul-lar el sistema de seguretat i fer baixar la gent. Es un bon problema.
Si no recordo malament aquest (anul.lació sistema de seguretat de portes), va ser el problema que va provocar l'atrapament entre tren i mampara d'una noia i un treballador de FGC a Provença
Trigar "lo seu"
Posted: Friday 08/06/2007 0:54
by JaMiRo!
El LLOP wrote:aquest fet SI fa que el tren no circuli, ja que si assenyala portes obertes (encara que siguien tancades) el tren no tracciona, i per poder-ho fer, s'ha d'anul-lar el sistema de seguretat i fer baixar la gent. Es un bon problema.
Veig que el 3000 reformat trigarà
lo seu en sortir. Què hi farem...
Posted: Friday 08/06/2007 16:05
by Jordilar
No veig per qué li han hagut de tocar el tema de les portes, si no se li ha fet cap modificació a no ser que ara quan soni el bip-bip també s'enseguin uns LED's, com en els 9000. El que no se és si se'ls hi ha col·locat maneta de desbloqueig manual de portes, cosa que en els 3000 nominals es troba a faltar.
Salut,
Posted: Friday 08/06/2007 17:15
by Miquel
El problema de les portes ahir ja era sol·lucionat, però encara falten més problemes per sol·lucionar.
Crec que a la segona porta començan a comptar desde la cabina hi ha un llum groc just a sota del termometre, són com els del 5000.
I per sortir a correr li posaria 1 mes i mig, el 3000 reformat no és prioritat alhora de reparar i pot trigar encara més temps.
Posted: Friday 08/06/2007 22:42
by pokeroms
Què no sigui per alarmar, però a les cotxeres de Trinitat Nova he vist un 2100 amb el torn 418.
És possible ?
Salutacions
Posted: Saturday 09/06/2007 4:07
by victorcasta
Sí. Llegeix-te aquest mateix fil i trobaràs informació dels 2100 a la L4.
Posted: Tuesday 12/06/2007 17:41
by Miquel
A Lleida hi ha un segon 3000 que ja està reformat, no trigarà gaire a arrivar a Barcelona, a les cotxeres del Triangle, el tren és el 3009-3012 i el següent a marxar és preveu que sigui el 3017-3020. El reformat actual a Sant Genis segueix sense canvis.
Fa molt de temps vaig veure un 2100 a les cotxeres de Trinitat Nova pintat amb grafitis, el cotxe era el 2156.
Posted: Tuesday 12/06/2007 19:35
by metring
A Lleida??? I què fa allà??
Posted: Tuesday 12/06/2007 19:57
by George85
metring wrote:A Lleida??? I què fa allà??
Quan van reformar els 1100 també se'ls van endur "por ahí". Jo recordo veure'ls per la meridiana en transports especials.
Suposo que a cotxeres no tenen les condicions idoneas per fer aquest tipus de coses.