Page 18 of 135

Posted: Wednesday 12/12/2007 22:43
by mikado
21.58 Altaria dirección Tarragona vía Vilafranca por l'Hospitalet. Desde el jaleo de las obras del AVE en Bellvitge que no los veíamos por aquí.

civia 465 a granollers

Posted: Friday 14/12/2007 4:24
by intercity+arco+civia
Ahir dijous vaig anar a buscar a la meva xicota a l'estació de Granollers Centre, y quant vaig aparcar el cotxe vaig veure un civia estacionat a la via 6 , ere sobre les 20.15, lo que no savia si estava en servei comercial o en proves, les llums dels vagons les tenia enceses, a veure si algú o pot saber si estava en servei comercial o en proves, o potser amb els problemes del migdia han tingut que tirar de civies!!!


Si es servei comercial, weeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!


Un saludo!!!! :P :P

Posted: Friday 14/12/2007 9:56
by neroon
Doncs ara bé la grossa;

A quarts de nou del matí he vist passar el Costa Brava per Riells i Viabrea en direcció Girona.

Això si que és una avistament curiòs. :D

Salutacions

Re: civia 465 a granollers

Posted: Friday 14/12/2007 15:15
by UT596001
intercity+arco+civia wrote:Ahir dijous vaig anar a buscar a la meva xicota a l'estació de Granollers Centre, y quant vaig aparcar el cotxe vaig veure un civia estacionat a la via 6 , ere sobre les 20.15, lo que no savia si estava en servei comercial o en proves, les llums dels vagons les tenia enceses, a veure si algú o pot saber si estava en servei comercial o en proves, o potser amb els problemes del migdia han tingut que tirar de civies!!!


Si es servei comercial, weeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!


Un saludo!!!! :P :P
Segurament sigui en proves, ja que és bastant habitual que facin proves per allà.

Proves civianes!

Posted: Saturday 15/12/2007 0:10
by JaMiRo!
Correcte, de ben segur. El Civia en proves tipus sèrie sempre surt de Mollet-Santa Rosa (previ passeig pel ramal d'Alstom, que sóc l'únic d'aquí que se l'ha fet i a sobre en cabina :D ), baixa a Montcada-Bifurcació, passa pel Ramal de les Aigües, arriba a Sant Andreu Comtal, fa inversió de marxa i puja a Figueres; després, baixa a Granollers Centre on passa la nit i, normalment al dia següent, torna a Montcada Bifurcació (via Sant Andreu Comtal i Ramal de les Aigües de nou) on fa proves d'acoblament amb altres Civia...I allà es queda fins que la Renfe decideix fer-ne quelcom més útil que fer de lienzo pels "artistes" (malparits) urbans. ;)

Posted: Sunday 16/12/2007 19:54
by pol
Avui a la L-4 estava esperant el tren direcció Trini Nova, i en el cartell possav proper tren no admet passatgers, me motivat pensant que seria el 9000 i va i era un 1100, anava buit i amb les llums apagades, algu sap dir que feia?

Posted: Sunday 16/12/2007 20:21
by George85
pol wrote:Avui a la L-4 estava esperant el tren direcció Trini Nova, i en el cartell possav proper tren no admet passatgers, me motivat pensant que seria el 9000 i va i era un 1100, anava buit i amb les llums apagades, algu sap dir que feia?
Segurament, avaria.

Tot i que també podria ser una simple retirada per a increment del interval.

Re: Proves civianes!

Posted: Monday 17/12/2007 12:33
by evarujo
JaMiRo! wrote:Correcte, de ben segur. El Civia en proves tipus sèrie sempre surt de Mollet-Santa Rosa (previ passeig pel ramal d'Alstom, que sóc l'únic d'aquí que se l'ha fet i a sobre en cabina :D ), baixa a Montcada-Bifurcació, passa pel Ramal de les Aigües, arriba a Sant Andreu Comtal, fa inversió de marxa i puja a Figueres; després, baixa a Granollers Centre on passa la nit i, normalment al dia següent, torna a Montcada Bifurcació (via Sant Andreu Comtal i Ramal de les Aigües de nou) on fa proves d'acoblament amb altres Civia...I allà es queda fins que la Renfe decideix fer-ne quelcom més útil que fer de lienzo pels "artistes" (malparits) urbans. ;)
i aquesta operació, quins dies la fan i a quines hores?? Saluts

Posted: Monday 17/12/2007 13:18
by oscar440
Viernes, 14 de Diciembre:

-Cercanías que pasa por Cerdanyola a las 11.46 con destino Martorell, con la 440.231M-221R-231C, ex-Madrid, y con los nuevos colores de Renfe-Operadora Cercanías. Este tren habitualmente se hace con doble de 447. Llevaba casi 20 min. de retraso, debido a un problema en Arc de Triomf, y coincidió en Cerdanyola con el Regional 5622 procedente de Lleida, a las 12.03, con la 440.160M-126R-160C, ex-Sevilla y con los colores de Renfe-Operadora MD.

-A las 11.58 pasó por Cerdanyola, de vacío, una 269 cuya numeración no pude ver (colores "taxi"), con una rama Talgo VII "Altaria", en dirección Barcelona.

Salutacions. ;)

Re: Proves civianes!

Posted: Monday 17/12/2007 13:42
by aarongilp
evarujo wrote:
JaMiRo! wrote:Correcte, de ben segur. El Civia en proves tipus sèrie sempre surt de Mollet-Santa Rosa (previ passeig pel ramal d'Alstom, que sóc l'únic d'aquí que se l'ha fet i a sobre en cabina :D ), baixa a Montcada-Bifurcació, passa pel Ramal de les Aigües, arriba a Sant Andreu Comtal, fa inversió de marxa i puja a Figueres; després, baixa a Granollers Centre on passa la nit i, normalment al dia següent, torna a Montcada Bifurcació (via Sant Andreu Comtal i Ramal de les Aigües de nou) on fa proves d'acoblament amb altres Civia...I allà es queda fins que la Renfe decideix fer-ne quelcom més útil que fer de lienzo pels "artistes" (malparits) urbans. ;)
i aquesta operació, quins dies la fan i a quines hores?? Saluts
Ni crec que ho sàpiga ni crec que ho volgués dir, perquè hi ha gent que llegeix aquest fòrums i els interessa l'informació, però no precisament per contemplar-los tal i com estan. De fet, jo n'he trobat 3 cops a Girona però aquí només ho he dit un, perquè com que hi ha certa rutina, ho tindrien més fàcil per enganxar-los.

Posted: Monday 17/12/2007 20:50
by pol
George85 wrote:
pol wrote:Avui a la L-4 estava esperant el tren direcció Trini Nova, i en el cartell possav proper tren no admet passatgers, me motivat pensant que seria el 9000 i va i era un 1100, anava buit i amb les llums apagades, algu sap dir que feia?
Segurament, avaria.

Tot i que també podria ser una simple retirada per a increment del interval.
Peró si era una averia com podia esta funcionant amb normalitat??

Posted: Monday 17/12/2007 20:54
by victorcasta
Que es retiri un tren per avaria, no necessàriament vol dir que l'avaria estigui relacionada amb la tracció del tren. Per exemple, si una porta no tanca, el tren no pot tirar a causa del bloqueig de portes. Llavors, s'ha de buidar el tren, anul·lar el bloqueig i el tren es retira a cotxeres ja que no és possible circular sense el bloqueig de portes. Igual podria ser avaria en algun altre bloqueig, aire acondicionat avariat, etc...

Posted: Monday 17/12/2007 20:54
by mikado
pol wrote:
George85 wrote:
pol wrote:Avui a la L-4 estava esperant el tren direcció Trini Nova, i en el cartell possav proper tren no admet passatgers, me motivat pensant que seria el 9000 i va i era un 1100, anava buit i amb les llums apagades, algu sap dir que feia?
Segurament, avaria.

Tot i que també podria ser una simple retirada per a increment del interval.
Peró si era una averia com podia esta funcionant amb normalitat??
Una retirada a cotxeres no implica necessàriament avaria, pot ser perque és hora vall i aquell torn es treu del Carrusel, perque algú hagi fet una indecència ja sigui defecacions, vomitades (amb perdó) o hagi buidat un extintor , o jo que sé que l'avaria no sigui tant greu com per deixar inmovilitzat un tren (per exemple portes).

Posted: Monday 17/12/2007 21:25
by George85
mikado wrote:
pol wrote:
George85 wrote: Segurament, avaria.

Tot i que també podria ser una simple retirada per a increment del interval.
Peró si era una averia com podia esta funcionant amb normalitat??
Una retirada a cotxeres no implica necessàriament avaria, pot ser perque és hora vall i aquell torn es treu del Carrusel, perque algú hagi fet una indecència ja sigui defecacions, vomitades (amb perdó) o hagi buidat un extintor , o jo que sé que l'avaria no sigui tant greu com per deixar inmovilitzat un tren (per exemple portes).
Jo havia descartat lo de l'hora vall ja que en aquell cas es retiraria al arrivar a TN.

Posted: Monday 17/12/2007 22:10
by trainman
Hoy el Terrassa-Vilafranca que pasa por Cerdanyola a las 20:59 con doble de 440R, la 440-188 en cabeza y la 440-245 en cola

Posted: Tuesday 18/12/2007 21:20
by pol
George85 wrote:
mikado wrote:
pol wrote: Peró si era una averia com podia esta funcionant amb normalitat??
Una retirada a cotxeres no implica necessàriament avaria, pot ser perque és hora vall i aquell torn es treu del Carrusel, perque algú hagi fet una indecència ja sigui defecacions, vomitades (amb perdó) o hagi buidat un extintor , o jo que sé que l'avaria no sigui tant greu com per deixar inmovilitzat un tren (per exemple portes).
Jo havia descartat lo de l'hora vall ja que en aquell cas es retiraria al arrivar a TN.
Les 6 es hora vall?? a més segurament fos averia ja que a Ciutadella V.O. direccio Trinitat Nova el 1100 l'haurien aparcat a el trinagle no?

Civiano

Posted: Tuesday 18/12/2007 21:42
by JaMiRo!
aarongilp wrote:
evarujo wrote:
JaMiRo! wrote:Correcte, de ben segur. El Civia en proves tipus sèrie sempre surt de Mollet-Santa Rosa (previ passeig pel ramal d'Alstom, que sóc l'únic d'aquí que se l'ha fet i a sobre en cabina :D ), baixa a Montcada-Bifurcació, passa pel Ramal de les Aigües, arriba a Sant Andreu Comtal, fa inversió de marxa i puja a Figueres; després, baixa a Granollers Centre on passa la nit i, normalment al dia següent, torna a Montcada Bifurcació (via Sant Andreu Comtal i Ramal de les Aigües de nou) on fa proves d'acoblament amb altres Civia...I allà es queda fins que la Renfe decideix fer-ne quelcom més útil que fer de lienzo pels "artistes" (malparits) urbans. ;)
i aquesta operació, quins dies la fan i a quines hores?? Saluts
Ni crec que ho sàpiga ni crec que ho volgués dir, perquè hi ha gent que llegeix aquest fòrums i els interessa l'informació, però no precisament per contemplar-los tal i com estan. De fet, jo n'he trobat 3 cops a Girona però aquí només ho he dit un, perquè com que hi ha certa rutina, ho tindrien més fàcil per enganxar-los.
L'Aaron ha respost per mi. Gràcies! ;)

Posted: Wednesday 19/12/2007 23:10
by trainman
Hoy el L'Hospitalet-Terrassa que pasa por Cerdanyola a las 20:57 y el Terrassa-L'Hospitalet que pasa a las 21:46 hechos por la 440-252 (440R de 2 coches)

Posted: Thursday 20/12/2007 13:34
by Pere
trainman wrote:Hoy el L'Hospitalet-Terrassa que pasa por Cerdanyola a las 20:57 y el Terrassa-L'Hospitalet que pasa a las 21:46 hechos por la 440-252 (440R de 2 coches)
SIIIIII Que vuelvan las 440 de Puigcerdà por Terrassa !!!!!! :D :D :D :D

Posted: Thursday 20/12/2007 13:41
by Mako448
Últimament estic llegint en aquest post que moltes 440R estàn fent serveis a la C4.

Està bé que algún servei és faci amb 440R,peró pel que llegeixo,fins i tot serveis a Vilafranca,Manresa o Sant Vicenç de Calders amb 440R,que passa aquí?Per qué mai enxampú cap,tot el que enxampú a la C4 són 447.