Posted: Wednesday 12/12/2007 22:43
21.58 Altaria dirección Tarragona vía Vilafranca por l'Hospitalet. Desde el jaleo de las obras del AVE en Bellvitge que no los veíamos por aquí.
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
Segurament sigui en proves, ja que és bastant habitual que facin proves per allà.intercity+arco+civia wrote:Ahir dijous vaig anar a buscar a la meva xicota a l'estació de Granollers Centre, y quant vaig aparcar el cotxe vaig veure un civia estacionat a la via 6 , ere sobre les 20.15, lo que no savia si estava en servei comercial o en proves, les llums dels vagons les tenia enceses, a veure si algú o pot saber si estava en servei comercial o en proves, o potser amb els problemes del migdia han tingut que tirar de civies!!!
Si es servei comercial, weeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!
Un saludo!!!!
Segurament, avaria.pol wrote:Avui a la L-4 estava esperant el tren direcció Trini Nova, i en el cartell possav proper tren no admet passatgers, me motivat pensant que seria el 9000 i va i era un 1100, anava buit i amb les llums apagades, algu sap dir que feia?
i aquesta operació, quins dies la fan i a quines hores?? SalutsJaMiRo! wrote:Correcte, de ben segur. El Civia en proves tipus sèrie sempre surt de Mollet-Santa Rosa (previ passeig pel ramal d'Alstom, que sóc l'únic d'aquí que se l'ha fet i a sobre en cabina ), baixa a Montcada-Bifurcació, passa pel Ramal de les Aigües, arriba a Sant Andreu Comtal, fa inversió de marxa i puja a Figueres; després, baixa a Granollers Centre on passa la nit i, normalment al dia següent, torna a Montcada Bifurcació (via Sant Andreu Comtal i Ramal de les Aigües de nou) on fa proves d'acoblament amb altres Civia...I allà es queda fins que la Renfe decideix fer-ne quelcom més útil que fer de lienzo pels "artistes" (malparits) urbans.
Ni crec que ho sàpiga ni crec que ho volgués dir, perquè hi ha gent que llegeix aquest fòrums i els interessa l'informació, però no precisament per contemplar-los tal i com estan. De fet, jo n'he trobat 3 cops a Girona però aquí només ho he dit un, perquè com que hi ha certa rutina, ho tindrien més fàcil per enganxar-los.evarujo wrote:i aquesta operació, quins dies la fan i a quines hores?? SalutsJaMiRo! wrote:Correcte, de ben segur. El Civia en proves tipus sèrie sempre surt de Mollet-Santa Rosa (previ passeig pel ramal d'Alstom, que sóc l'únic d'aquí que se l'ha fet i a sobre en cabina ), baixa a Montcada-Bifurcació, passa pel Ramal de les Aigües, arriba a Sant Andreu Comtal, fa inversió de marxa i puja a Figueres; després, baixa a Granollers Centre on passa la nit i, normalment al dia següent, torna a Montcada Bifurcació (via Sant Andreu Comtal i Ramal de les Aigües de nou) on fa proves d'acoblament amb altres Civia...I allà es queda fins que la Renfe decideix fer-ne quelcom més útil que fer de lienzo pels "artistes" (malparits) urbans.
Peró si era una averia com podia esta funcionant amb normalitat??George85 wrote:Segurament, avaria.pol wrote:Avui a la L-4 estava esperant el tren direcció Trini Nova, i en el cartell possav proper tren no admet passatgers, me motivat pensant que seria el 9000 i va i era un 1100, anava buit i amb les llums apagades, algu sap dir que feia?
Tot i que també podria ser una simple retirada per a increment del interval.
Una retirada a cotxeres no implica necessàriament avaria, pot ser perque és hora vall i aquell torn es treu del Carrusel, perque algú hagi fet una indecència ja sigui defecacions, vomitades (amb perdó) o hagi buidat un extintor , o jo que sé que l'avaria no sigui tant greu com per deixar inmovilitzat un tren (per exemple portes).pol wrote:Peró si era una averia com podia esta funcionant amb normalitat??George85 wrote:Segurament, avaria.pol wrote:Avui a la L-4 estava esperant el tren direcció Trini Nova, i en el cartell possav proper tren no admet passatgers, me motivat pensant que seria el 9000 i va i era un 1100, anava buit i amb les llums apagades, algu sap dir que feia?
Tot i que també podria ser una simple retirada per a increment del interval.
Jo havia descartat lo de l'hora vall ja que en aquell cas es retiraria al arrivar a TN.mikado wrote:Una retirada a cotxeres no implica necessàriament avaria, pot ser perque és hora vall i aquell torn es treu del Carrusel, perque algú hagi fet una indecència ja sigui defecacions, vomitades (amb perdó) o hagi buidat un extintor , o jo que sé que l'avaria no sigui tant greu com per deixar inmovilitzat un tren (per exemple portes).pol wrote:Peró si era una averia com podia esta funcionant amb normalitat??George85 wrote: Segurament, avaria.
Tot i que també podria ser una simple retirada per a increment del interval.
Les 6 es hora vall?? a més segurament fos averia ja que a Ciutadella V.O. direccio Trinitat Nova el 1100 l'haurien aparcat a el trinagle no?George85 wrote:Jo havia descartat lo de l'hora vall ja que en aquell cas es retiraria al arrivar a TN.mikado wrote:Una retirada a cotxeres no implica necessàriament avaria, pot ser perque és hora vall i aquell torn es treu del Carrusel, perque algú hagi fet una indecència ja sigui defecacions, vomitades (amb perdó) o hagi buidat un extintor , o jo que sé que l'avaria no sigui tant greu com per deixar inmovilitzat un tren (per exemple portes).pol wrote: Peró si era una averia com podia esta funcionant amb normalitat??
L'Aaron ha respost per mi. Gràcies!aarongilp wrote:Ni crec que ho sàpiga ni crec que ho volgués dir, perquè hi ha gent que llegeix aquest fòrums i els interessa l'informació, però no precisament per contemplar-los tal i com estan. De fet, jo n'he trobat 3 cops a Girona però aquí només ho he dit un, perquè com que hi ha certa rutina, ho tindrien més fàcil per enganxar-los.evarujo wrote:i aquesta operació, quins dies la fan i a quines hores?? SalutsJaMiRo! wrote:Correcte, de ben segur. El Civia en proves tipus sèrie sempre surt de Mollet-Santa Rosa (previ passeig pel ramal d'Alstom, que sóc l'únic d'aquí que se l'ha fet i a sobre en cabina ), baixa a Montcada-Bifurcació, passa pel Ramal de les Aigües, arriba a Sant Andreu Comtal, fa inversió de marxa i puja a Figueres; després, baixa a Granollers Centre on passa la nit i, normalment al dia següent, torna a Montcada Bifurcació (via Sant Andreu Comtal i Ramal de les Aigües de nou) on fa proves d'acoblament amb altres Civia...I allà es queda fins que la Renfe decideix fer-ne quelcom més útil que fer de lienzo pels "artistes" (malparits) urbans.
SIIIIII Que vuelvan las 440 de Puigcerdà por Terrassa !!!!!!trainman wrote:Hoy el L'Hospitalet-Terrassa que pasa por Cerdanyola a las 20:57 y el Terrassa-L'Hospitalet que pasa a las 21:46 hechos por la 440-252 (440R de 2 coches)