Re: Túnel AV Sants-Sagrera
Posted: Sunday 11/03/2012 10:47
Article d'avui de El Periodico de Catalunya
http://www.elperiodico.com/es/noticias/ ... pa-1526441
http://www.elperiodico.com/es/noticias/ ... pa-1526441
El Periódico de Catalunya wrote:Els últims pous de l'AVE es faran a Urgell, Nàpols i Independència
Els treballs obligaran a tancar entre 2 i 3 mesos en cada cas les cruïlles de Provença i Mallorca
no estic d'acord crec que un passadis rodant entre sagrera tav y sagrera meridiana estaria prou be, com a mínim pels usuaris de la R2,R3 que vulguin agafar la linia 5 del metroGuigui wrote:Havien parlat de fer un passadís de connexió mitjançant cintes transportadores, però al final, es tirarà de metro, cosa prou lògica.
Si això fos cert, no caldria construir el túnel.rangqiang wrote: Almenys que la idea sigui que Sants Sigui Terminal de les Linies que venen de Madrid i les Linias que vagin cap a França neixin només de la Futura Sagrera sense començar a Sants.
Crees que cuando esté todo echo el 2050 o cuando sea la EDF no se la abran quitado de encima?albe6 wrote:A la llarga, quan s'acabi tot, (amb el pas actual, igual vora el 2050) les vies en ample espanyol quedaran per a rodalies (se suposa que es podran millorar freqüències si es posa ERTMS nivell 2 o més a tota la xarxa) i quatre regionals cap a EdF.
Vies UIC es menjaran tot el trànsit LD, més algun que altre Avant a Girona. Llavors el Costa Brava dirà adeú i faltarà veure que fan amb el Mare Nostrum: si el mantenen o hi posen un 730. Sobretot si s'obre la interconnexió amb canviador d'ample entre Camp de Tarragona i el sud.
Però crec que alguns això, ja no hi seran a temps de veure-ho...
Algú sabria explicar per què el subministrament i muntatge de via fins a Vilafranca i les instal·lacions elèctriques fins a Lleida no han tingut finançament de la UE? Zona massa rica per a rebre'n? L'estat ha declinat demanar-ne fons? Algun altre motiu inescrutable?La Línea de Alta Velocidad Madrid-Barcelona-frontera francesa ha sido cofinanciada por el Fondo de Cohesión, en las obras de plataforma del tramo Madrid-Barcelona, así como el suministro y montaje de vía del tramo Madrid-Vilafranca del Penedès e instalaciones de electrificación, señalización y comunicaciones del tramo Madrid-Lleida, con una ayuda que asciende a 3.389,3 millones de euros.
Crec que és més cosa del fet de fer-ho per diferents licitacions, i el fet d'haver arribat al topall de subvenció de la UE per al total del projecte. És a dir, si la UE et dóna 100 per al total projecte Madrid-Barcelona i aquests 100 te'ls has gastat quan arribes a Tarragona, la resta l'has de posar de la teva butxaca.Guigui wrote:Algú sabria explicar per què el subministrament i muntatge de via fins a Vilafranca i les instal·lacions elèctriques fins a Lleida no han tingut finançament de la UE? Zona massa rica per a rebre'n? L'estat ha declinat demanar-ne fons? Algun altre motiu inescrutable?La Línea de Alta Velocidad Madrid-Barcelona-frontera francesa ha sido cofinanciada por el Fondo de Cohesión, en las obras de plataforma del tramo Madrid-Barcelona, así como el suministro y montaje de vía del tramo Madrid-Vilafranca del Penedès e instalaciones de electrificación, señalización y comunicaciones del tramo Madrid-Lleida, con una ayuda que asciende a 3.389,3 millones de euros.