colomenc wrote:bigcoaster wrote:Amb una freqüència de 6-7 minuts no farien falta gaires agulles per permetre la inversió de marxa. Segons com podrien fer 1 o 2 parades per la mateixa via abans d'invertir marxa.
A més, hi ha una bretelle just després de la entrada a les cotxeres, entre les cotxeres i l'actual última estació.
https://www.google.es/maps/place/Zona+F ... 4fa9d3d479
Ups... és veritat, no ho havia vist
Llavors no sé perqué no obren la L10, encara que sigui parcialment. Fa poc, vam preguntar oficialment i ens van dir que no hi havia data, que estava tot aturat. Ens va semblar entendre que el motiu era que faltava la última estació, però ara tinc dubtes...
Com diu davroca5, no només no hi ha prou trens (els 9000 que no estan ocupats a la pota nord de la L9/L10, ho estan a la pota sud de la L9, i a la L2 i la L4. Per poder operar tota la L9/L10 amb trens 9000, s'hauria d'encomanar una nova sèrie de trens per la L2 i la L4, cosa que no sembla que hagi de passar aviat), sinó que les estacions de Provençana/Aprestadora, Ildefons Cerdà, Foneria i Foc encara no estan acabades i tenen els accessos tapiats.
I les del viaducte no ho sé, però crec que és possible que la L10 només s'obri des de Can Tries-Gornal fins a Foc (com a mínim, en una primera fase).
Quan obrin Parc Logístic i Mercabarna ens podrem fer una idea més aproximada de quants passatgers es poden esperar de les estacions del viaducte de la L10, però si ens hem de guiar pels passatgers que fan servir l'estació de Verneda de la L2... glups.