Page 172 of 411

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Sunday 30/08/2009 22:04
by canalcole
Miquel wrote:
canalcole wrote:
Miquel wrote:Dir, que el servei de R2 Sud de les 10:59 que pasa per Pg de Gràcia, portava 15 minuts de retard.
Suposo que es l'habitual, pero sent Festiu m'ha estranyat.
Anava direcció St. Vicenç o E. de França? :roll:
Anava direcció Sant Vicenç de Calders, jo anava a Sitges. El tren crec que era una 470 (no porto gaire bé les sèries de Renfe).
Però, el servei direcció E. de França de les 12:29 a Sitges, va arrivar 3 minuts avans, servida per una 448.
Suposo que el servei cap a SVC aniria servit per 440R, ja que les 470 són d'MD. I el servei direcció EDF suposo que seria un 447, perquè, et repeteixo el mateix que amb la 470, les 448 són d'MD. ;)
Per informar-te millor de les sèries de Renfe et recomano aquesta web:
http://www.listadotren.es/motor/index.php ;)

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Monday 31/08/2009 1:27
by Renfe451
Suma y sigue de retards a la C2 sud, abans d'ahir van anunciar a Sitges que un dels bucs que feia el servei Vilanova-EDF anava amb demora de 30 minuts, fet que això va provocar que arribés a Passeig de Gràcia a les 21.04, en comptes de les 20.30, tal i com estava previst.

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Monday 31/08/2009 11:36
by metring
Jo no vull tornar demà a la feina, però no per aquesta, sino perquè tinc que tornar a agafar aquest catxarro!!!! :'( :'( :'( :'(

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Monday 31/08/2009 17:19
by Miquel
canalcole wrote:
Miquel wrote:
canalcole wrote: Anava direcció St. Vicenç o E. de França? :roll:
Anava direcció Sant Vicenç de Calders, jo anava a Sitges. El tren crec que era una 470 (no porto gaire bé les sèries de Renfe).
Però, el servei direcció E. de França de les 12:29 a Sitges, va arrivar 3 minuts avans, servida per una 448.
Suposo que el servei cap a SVC aniria servit per 440R, ja que les 470 són d'MD. I el servei direcció EDF suposo que seria un 447, perquè, et repeteixo el mateix que amb la 470, les 448 són d'MD. ;)
Per informar-te millor de les sèries de Renfe et recomano aquesta web:
http://www.listadotren.es/motor/index.php ;)
El tren que vaig agafar per tornar era un de dos pisos, la sèrie es la 450, no era una 447. M'he equivocat :P

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Monday 31/08/2009 17:55
by canalcole
450 si portava 6 vagons, i 451 si portava 3 vagons o 3+3. :P
No passa res, tranquil. ;)

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Monday 31/08/2009 18:45
by EUKibo
El que no és normal és que a Rodalies Renfe no hi mori molta més gent veient l'estat en que es troba tota la infrastructura ferroviària a Barcelona. (Castelldefels, Badalona, Mataró, Premià, Martorell i un llarg etc etc d'estacions i vies que semblen matapersones (en alusió a matarates) en comptes d'infrastructures ferroviàries convencionals).

A més el que fa ràbia de la notícia és: "El gestor de la infraestructura ferroviària considera que no es va informar de l'atropellament perquè va ser considerat un "accident""
els centenars de casos que ocorren cada any del mateix tipus però no ens assabentem perquè no surt als diaris.

Culpen Adif de l'atropellament d'una dona en cadira de rodes per un Rodalies
La víctima intentava travessar les vies i va quedar atrapada entre les fustes del pas per a vianants de l'estació de Sant Feliu de Llobregat
EFE
Sant Feliu de Llobregat
Ult. Act. 31/08/2009 16:37 gran | petit 8 opinions
La Plataforma per la Promoció del Transport Públic atribueix l'atropellament mortal d'una dona amb cadira de rodes a l'escàs manteniment que realitza Adif de la infraestructura ferroviària. La dona va quedat atrapada entre les fustes que conformen el pas per a vianants de l'estació de Sant Feliu de Llobregat (Baix Llobregat).

Els fets van passar el 23 d'agost quan la víctima, de 72 anys d'edat, va ser atropellada per un tren de Rodalies quan intentava travessar la via. La víctima, que canviava d'andana per prendre un tren en sentit Molins de Rei, anava acompanyada de la seva filla d'uns 50 anys que va presenciar l'accident i que no va poder fer res per evitar la mort de la seva mare.

La Plataforma ha informat en un comunicat que al municipi no hi ha un altre pas ferroviari que pugui ser utilitzat per persones amb discapacitat i que l'existent està en "pèssim estat i representa un greu perill per als usuaris del tren".

Fonts d'Adif admeten que, després de l'atropellament mortal, s'estan estudiant "mesures per augmentar la seguretat del pas de vianants" i recorden que el mes de gener vinent s'iniciarà el soterrament de la via que afectarà també a l'estació del municipi.

El gestor de la infraestructura ferroviària considera que no es va informar de l'atropellament perquè va ser considerat un "accident" i no una negligència de l'usuari, ja que la víctima realitzava l'itinerari correcte per canviar d'andana.

No obstant això, la Plataforma considera que la proximitat de l'inici de les obres "no és cap excusa per desentendre's de l'atropellament", que consideren "no és fruit d'una imprudència sinó del mal estat de conservació de la via".

Fonts del consistori de Sant Feliu de Llobregat han explicat que l'accident està encara en fase d'investigació i que si es confirmés el mal estat del pas exigiran a Adif millores provisionals a l'espera del soterrament de la via.

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Wednesday 02/09/2009 10:08
by Danzig
Moguda maca avui a la línia BCN-Porbou:

Retards a la línia 2 nord de Rodalies i als trens de Media Distancia de la línia Barcelona - Girona - Portbou

9.00h

A les 8.00h, per avaria mecànica d'un tren,que circulava sense viatgers, a la sortida de Sants s'estan ocasionant retards de 20 minuts de mitjana a la línia 2 nord de Rodalies i de 40 minuts als trens de la línia de Media Distancia Barcelona - Girona Portbou.

A les 9.00h, s'ha remolcat el tren avariat pel que es recuperen les freqüencies de pas, progressivament els trens s'aniran ajustant al seu horari habitual.

9.30h

A les 9.00h, un cop remolcat el tren avariat a la sortida de Sants, es recupera la freqüència de pas dels trens de la línia 2 nord de Rodalies així com dels trens de Media Distancia que circulen entre Barcelona - Girona - Portbou.

Progressivament s'aniran ajustant al seu horari habitual

---

Jo he arribat 45 minuts tard gràcies a que el maqui d'un CEX ha obert portes a Mollet i ens ha convidat a pujar-hi

:ok pel maquinista, que s'ha posat a xerrar amb nosaltres

:avall pels de sempre

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Wednesday 02/09/2009 10:09
by metring
No pot ser! :twisted:

http://www.lavanguardia.es/sucesos/noti ... alles.html

Una avería causa retrasos en las líneas de Girona y del Vallès

02/09/2009 | Actualizada a las 09:38h | Sucesos

Barcelona. (EFE).- Una avería mecánica en un tren que estaba a punto de partir de la estación de Sants de Barcelona causa esta mañana retrasos de 50 minutos en la línea de media distancia que va de Girona a Barcelona y de unos 20 en la línea de cercanías del Vallès, la C-2 Norte, que va de Sant Celoni al aeropuerto.

Según informó una portavoz de Renfe, los retrasos se originaron a raíz de la avería mecánica de un tren sin viajeros que a las 8.00 horas estaba a punto de salir de Sants, en dirección a Bellvitge, y que a las 9.10 estaba siendo remolcado.

Retard pel bloqueig d'UNA via a Sants

Posted: Wednesday 02/09/2009 10:11
by Guigui
O sigui, perquè una via a Sants ha quedat inutilitzada, el trànsit ferroviari de tota una línia ha patit retards de prop d'una hora?

Jo ja no sé si això és d'inútils o d'analfabets en estat vegetatiu...

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Wednesday 02/09/2009 10:17
by metring
Jo crec que és de gent que sap molt bé el que es fa, però que passa de fer un manteniment mínim, perquè això de que hi hagin aquest tipus d'incidència tant sovint està clar que si tinguessin un mínim de cura, no passaria. Però total, com que d'aquí a res fan el traspàs...

No saben traduir MD?

Posted: Wednesday 02/09/2009 11:21
by canalcole
Danzig wrote:Retards a la línia 2 nord de Rodalies i als trens de Media Distancia de la línia Barcelona - Girona - Portbou
No saben traduir-ho? Trens de Mitjana Distància... :roll:

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Wednesday 02/09/2009 13:23
by Mako448
Pel que sembla,era un regional o CEX procedent de la línia de Girona i que circulaba de buit de Sants a Bellvitge o El Prat que s'ha averitat no a l'estació de Sants sinó una mica mès endavant,tot i que en un altre mitjà deia que era a l'estació de Sants,no sé si el tram del túnel encara o ja fora.

I ara dic jo,per qué els mitjans de comunicació nomès diuen que l'averia ha afectat la C2Nord i els regionals a Girona?I la C2Sud,la resta de línies de MD i LD,que no passen pel mateix lloc,i per tant,també haurien d'estar afectades?

I útimament tela la C2, aquesta linia està tornant enrere,als temps dels retards habituals de 15-20 minuts,de trens en simple composició,de les averies i falta de manteniment,dels atropellaments.

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Wednesday 02/09/2009 13:32
by metring
Absolutament enrera, només cal llegir http://www.transport.cat/viewtopic.php? ... 6&start=20

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Wednesday 02/09/2009 13:43
by metring
http://www.llobregatmedia.com/llm_politica/2881.html

ICV de Sant Feliu demana la millora dels passos a nivell del municipi per evitar més accidents

02 September, 2009 11:50:00 Redacció


Per creuar les vies del tren a l'estació de Renfe del municipi hi ha dues opcions: fer servir els passos inferiors i, per tant, pujar i baixa escales, o passar pels passos a nivell. Les persones amb mobilitat reduïda només els queda aquesta segona opció, però el mal estat dels passos (que són taulons de fusta entre andana i andana), provoca moltes caigudes i accidents pitjors. Com la setmana passada, que una dona en cadira de rodes es va quedar enganxada entre els taulons i va morir atropellada per un tren. ICV ha enviat un comunicat per demanar al consistori una solució urgent.

La coaliació ecosocialista demana urgentment l’arranjament del pas per persones amb mobilitat reduïda a l’estació sense haver d’esperar a les obres del soterrament.

El passat dilluns, malauradament, un accident dramàtic va segar la vida de Maria S., de 72 anys. L’accident va tenir lloc al pas de fusta que hi ha l’altre extrem de l’andana de l’estació, davant el pàrking, en un molt mal estat de conservació. Ella anava amb cadira de rodes i és l’únic lloc per on poden accedir a l’andana en direcció a Molins les persones que no poden utilitzar el pas inferior.

Des d’ICV-EUIA de Sant Feliu de Llobregat lamentem aquest accident que esperem que sigui l’últim dels molts accidents que tenen lloc a les vies del tren de la nostra ciutat. Fa un any i mig vam pensar el mateix després que morís una noia de catorze anys al pas a nivell, però la realitat ha estat una altra i hem d’afegir sentidament una altra víctima per problemes de seguretat a les vies del tren de la nostra ciutat.

També des d’ICV-EUiA ens hem adreçat a la resta de grups municipals per tal que l’Ajuntament expressi en primer lloc el condol explícit i unitari de tot el consistori a la seva família, d’altra banda, que emeti una informació respectuosa al conjunt de la ciutadania, i per últim, que es realitzi una comunicació formal al Ministeri de Foment del fet i de la necessitat d’accelerar el projecte ja en marxa del soterrament.

Alhora, també volem manifestar que és imprescindible que el Ministeri de Foment dugui a terme de manera urgent l’arranjament adequat, la senyalització i les mesures de seguretat necessàries en el punt de l’accident per evitar qualsevol altra desgràcia, més tenint en compte que és l’únic pas d’accés a la segona andana direcció Molins de Rei per a les persones amb mobilitat reduïda. Finalment, també proposem que l’ajuntament faciliti suport jurídic a la família.
Afegir a: Add to your del.icio.us del.icio.us | Digg this story Digg

Re: Retard pel bloqueig d'UNA via a Sants

Posted: Wednesday 02/09/2009 14:40
by Pere
Guigui wrote:O sigui, perquè una via a Sants ha quedat inutilitzada, el trànsit ferroviari de tota una línia ha patit retards de prop d'una hora?

Jo ja no sé si això és d'inútils o d'analfabets en estat vegetatiu...
Falta manteniment de trens, falta de tot (com de costum).
Posats a parlar d'analfabetismes, podriem dir que un analfabetisme ferroviari seria no saber que quan un tren és queda penjat en mig d'una agulla que tapa les dues vies generals (més específicament, via parell i via imparell), es paralitza mitja estació ?

Informació veraç

Posted: Wednesday 02/09/2009 14:54
by Guigui
Pere wrote:Posats a parlar d'analfabetismes, podriem dir que un analfabetisme ferroviari seria no saber que quan un tren és queda penjat en mig d'una agulla que tapa les dues vies generals (més específicament, via parell i via imparell), es paralitza mitja estació ?
La notícia publicada al fil dóna a entendre que l'avaria s'ha produït a l'estació i, per tant, abans de sortir de la via i entrar a l'agulla. És clar, falta que la informació donada sigui totalment veraç.

D'altra banda, si no s'anés escapçant inexorablement tota la infraestructura ferroviària, deixant-la en dues vies generals i poca cosa més, tampoc s'armarien aquests cacaus.

Re: Informació veraç

Posted: Wednesday 02/09/2009 15:00
by Pere
Guigui wrote:
Pere wrote:Posats a parlar d'analfabetismes, podriem dir que un analfabetisme ferroviari seria no saber que quan un tren és queda penjat en mig d'una agulla que tapa les dues vies generals (més específicament, via parell i via imparell), es paralitza mitja estació ?
La notícia publicada al fil dóna a entendre que l'avaria s'ha produït a l'estació i, per tant, abans de sortir de la via i entrar a l'agulla. És clar, falta que la informació donada sigui totalment veraç.

D'altra banda, si no s'anés escapçant inexorablement tota la infraestructura ferroviària, deixant-la en dues vies generals i poca cosa més, tampoc s'armarien aquests cacaus.
En això estic completament d'acord, però pensa que si la circulació de les vies d'una estació s'ha de reduïr a dues vies, sempre hi haurà un punt crític.
He viscut un cas semblant a FGC a l'estació de Plaça Catalunya, van haver de talllar la circulació una estona entre Provença i Plaça Catalunya.

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Wednesday 02/09/2009 15:25
by Mako448
En alguns mitjans posa una cosa:
Danzig wrote:
Retards a la línia 2 nord de Rodalies i als trens de Media Distancia de la línia Barcelona - Girona - Portbou

9.00h

A les 8.00h, per avaria mecànica d'un tren,que circulava sense viatgers, a la sortida de Sants s'estan ocasionant retards de 20 minuts de mitjana a la línia 2 nord de Rodalies i de 40 minuts als trens de la línia de Media Distancia Barcelona - Girona Portbou.

A les 9.00h, s'ha remolcat el tren avariat pel que es recuperen les freqüencies de pas, progressivament els trens s'aniran ajustant al seu horari habitual.

9.30h

A les 9.00h, un cop remolcat el tren avariat a la sortida de Sants, es recupera la freqüència de pas dels trens de la línia 2 nord de Rodalies així com dels trens de Media Distancia que circulen entre Barcelona - Girona - Portbou.
I en uns altres una altra cosa:
http://www.lavanguardia.es/sucesos/noti ... alles.html

Una avería causa retrasos en las líneas de Girona y del Vallès

02/09/2009 | Actualizada a las 09:38h | Sucesos

Barcelona. (EFE).- Una avería mecánica en un tren que estaba a punto de partir de la estación de Sants de Barcelona causa esta mañana retrasos de 50 minutos en la línea de media distancia que va de Girona a Barcelona y de unos 20 en la línea de cercanías del Vallès, la C-2 Norte, que va de Sant Celoni al aeropuerto.

Según informó una portavoz de Renfe, los retrasos se originaron a raíz de la avería mecánica de un tren sin viajeros que a las 8.00 horas estaba a punto de salir de Sants, en dirección a Bellvitge, y que a las 9.10 estaba siendo remolcado.

Jo crec que ha estat quan el tren ja sortia de l'estació ha quedat averita en mig de les agulles que donen a les vies 9 i 10 pel costat sud,si el tren haguès estat averitat en una via a la mateixa estació,no hauria hagut aquests retards tant descomunals.

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Wednesday 02/09/2009 15:30
by Pere
Jo he vist el tren averiat i ha quedat clavat al punt critic de les agulles de les vies 13-14, obstaculitzant la circulació sentit Pg de Gràcia, tal com ha quedat el tren era impossible fer sortir cap tren sentit Sants-Pg de Gràcia.
Com és de costum la gestió de la incidència ha estat nul·la, doncs primer han decidit aturar la circulació, després es comentava que desviaven els trens per Plaça Catalunya i finalment sense actuar de cap manera i amb tots els viatgers confosos han tret el tren averiat.
Els retards han superat l'hora i mitja de retard encara que cap mitjà de comunicació ho digui. Quan han restablert l'averia han optat per fer acabar els trens dues o tres estacions abans del final de recorregut per iniciar el servei allà i recuperar l'horari, els Estació de França-Vilanova donaven la volta a Sants, i els Castelldefels-Granollers, a El Prat.

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Wednesday 02/09/2009 18:34
by metring
Potser que tingui a veure amb lo d'aquest matí:

El tren que havia de passar per Castelldefels a les 17:36 fins a Vilanova ha estat anul·lat i en el seu lloc, el de St. Vicenç ha passat a aquesta hora ( havia de fer-ho a i 25 ), aturant-se a totes les estacions, com anunciaven per megafonia.