Page 19 of 33

Re: Estació de rodalia de Sagrera-Meridiana

Posted: Saturday 04/09/2010 16:43
by victorcasta
Per cert, durant tot aquest temps en què els títols de rodalia servien al metro, podies validar a Fabra i Puig sense cap problema un bitllet senzill Manresa-Sant Vicenç de Castellet fet servir setmanes abans, que la validadora et responia amb un "Bon viatge".

Re: Estació de rodalia de Sagrera-Meridiana

Posted: Saturday 04/09/2010 16:49
by josep_serre
Ja s'ha dit en alguna altra ocasió en aquest fòrum, les validadores accepten il·limitadament qualsevol bitllet magnètic de Renfe
victorcasta wrote:Per cert, durant tot aquest temps en què els títols de rodalia servien al metro, podies validar a Fabra i Puig sense cap problema un bitllet senzill Manresa-Sant Vicenç de Castellet fet servir setmanes abans, que la validadora et responia amb un "Bon viatge".

Re: Estació de rodalia de Sagrera-Meridiana

Posted: Saturday 04/09/2010 21:51
by Mako448
Votaré l'opció de que encanta de que l'R4 arribi fins a Badalona,tot i no ser de Badalona,a part de que és millora la freqüència al Clot,Sant Adrià i Badalona,el servei i la puntalitat de l'R4 Sud ha millorat i molt.Altre cop tornarem als típics retards de l'R4 de com a mínim 10 minuts i les eternes esperes de L'Hospitalet.

Re: Estació de rodalia de Sagrera-Meridiana

Posted: Saturday 04/09/2010 22:12
by Busman
Potser que es plantejin una relació addicional Molins - Badalona a la R1. A mí també m'ha semblat molt encertat dur R4's a Badalona.

Sorpresa grata

Posted: Saturday 04/09/2010 22:34
by Guigui
Com a no-usuari del tram, pels comentaris que he vist abans i durant el tall, sembla que el dispositiu ha estat una sorpresa grata, dins de la incomoditat que suposava escapçar el túnel de la Meridiana a St. Andreu Arenal. Potser caldria que Renfomentadif en tragués algunes conclusions, com la segregació definitiva de les línies extrallargues, especialment l'R2 i R4.

Re: Estació de rodalia de Sagrera-Meridiana

Posted: Saturday 04/09/2010 23:55
by cristian26
L'R2 ja va ser dividida en tres trams arran de les obres de l'estació de la Sagrera, i haig de dir que el servei ha millorat el poc que podia millorar, si més no a la branca nord, perquè la puntualitat ja era molt elevada, tot i que ara el problema són les limitacions de velocitat a Montmeló, Mollet, Montcada i l'entorn de la nova estació de la Sagrera, la qual cosa ha fet augmentar ben bé en deu minuts el temps de viatge fins a Barcelona.

Re: Estació de rodalia de Sagrera-Meridiana

Posted: Sunday 05/09/2010 0:25
by metring
cristian26 wrote:L'R2 ja va ser dividida en tres trams arran de les obres de l'estació de la Sagrera, i haig de dir que el servei ha millorat el poc que podia millorar, si més no a la branca nord, perquè la puntualitat ja era molt elevada, tot i que ara el problema són les limitacions de velocitat a Montmeló, Mollet, Montcada i l'entorn de la nova estació de la Sagrera, la qual cosa ha fet augmentar ben bé en deu minuts el temps de viatge fins a Barcelona.
Discrepo, hauria estat millor que, ja que la tallaven, fessin coincidir ni que fos en uns pocs minuts trens provinents de SVC amb altres que anessin al nord, a l'estació de Sants, per facilitar el transbordament, cosa que només es pot fer de xiripa, i a més, hauria estat complementari durant el tall del túnel de Meridiana, podent anar a Clot-Aragó per agafar la L1, o a SAC.

Re: Estació de rodalia de Sagrera-Meridiana

Posted: Sunday 05/09/2010 0:43
by cristian26
És un transbordament. Et pot coincidir o no, canviïs a la línia que canviïs. El problema rau en què el costum de fer transbords no agrada gaire als qui mouen els fils.

El problema de debò

Posted: Sunday 05/09/2010 0:51
by Guigui
Diria que el problema principal de qui mou els fils rau en que no li agrada anar en tren. Ras i curt.

Re: Estació de rodalia de Sagrera-Meridiana

Posted: Sunday 05/09/2010 2:08
by wefer
La L1 durant el tall de Renfe ha estat horrorosa en hora punta. La resta del dia aguantava decentment, però en els moments punta era un desastre ja que la gent no cabia als trens i havies de deixar-ne passar 1, 2 o fins a 3 abans no podies pujar-hi. Total, per anar igualment com en una llauna de sardines. La freqüència ha estat d'entre 2:30 i 3:00, però en els moments àlgids podia ser pitjor ja que alguns trens no eren capaços de tancar portes a la primera.
D'acord, eren unes hores puntuals i en els dies en que va coincidir que encara funcionaven escoles i universitats, però els que ho hem patit, ens hem recordat de la família de molts dels responsables del transport de Barcelona.

Els autobusos substitutoris, per la seva banda, han estat un fracàs absolut perquè feien un trajecte lent i en hores massa reduïdes.

Re: Estació de rodalia de Sagrera-Meridiana

Posted: Sunday 05/09/2010 12:40
by metring
Sobre els busos substitutoris, apart de tenir-los més hores, haurien d'haver fet un recorregut més llarg, cap a Arc de Triomf, a les hores, molta més gent l'hauria agafat. No sé si no es va fer pel cacau d'obres dels voltants d'allà.

Re: Estació de rodalia de Sagrera-Meridiana

Posted: Sunday 05/09/2010 13:14
by metring
Hi ha algú que demà vagi a la convocatòria a SAA de les 10?

Re: Estació de rodalia de Sagrera-Meridiana

Posted: Sunday 05/09/2010 13:22
by Mako448
Els autobusos han estat un fracàs,entre altres coses,per qué anaven semibuits els que anaven direcció Clot,i buits els que anaven direcció St.Andreu Arenal.

Sobre l'R4 a Badalona,ha anat molt bé i la puntualitat ha anat a millor.Aixó de dividir l'R4 en dos,doncs ho trobo complicat veient la sobresaturació.Preferería que les relacions de l'R4 fossin SVC/Vilafranca-Terrassa i Martorell-Manresa que no pas com estarà a partir de demà,o sigui,Manresa-SVC i Terrassa-Martorell.I jo sincerament,l'R4 com a tal és una tonteria,penso que sería més lógic la línia que arribi Vilafranca,Martorell i SVC sigui l'R1 i no l'R4 per una qüestió de demanda passant;hi haurà gent que farà el recorregut Vilafranca-Mataró,Martorell-Mataró i aquests recorreguts poden competir amb el cotxe peró en canvi pràcticament ningú fa Vilafranca-Manresa,i qui ho faci baixarà a Martorell i agafarà FGC,i són totalment incompatibles amb el cotxe,aquest últim triga molt menys en aquests recorreguts,i quan facin el 4t Cinturó Abrera-Terrassa el recorregut encara serà menor,i a sobre segurament hi hauràn busos de Martorell a Terrassa directes.

Per tant,el millor que escurçin els R4 a Molins de Rei i LHospitalet,l'R7 circular i l'R1 fins a Martorell cada 10 minuts,i fins a Vilafranca i SVC cada 30 minuts.Els trens que vaguin a VIlafranca i SVC hauràn de ser procedents de Calella o Mataró,i els de Martorell prefentment procedents de Blanes i Maçanet.Aixó fins qué facin el salt de motlló de La Torrassa i llavors les línies costa-costa i inerior-interior,el més lógic,peró per aixó falta molt,2015 com a mínim.

Re: Estació de rodalia de Sagrera-Meridiana

Posted: Sunday 05/09/2010 14:08
by Pere
metring wrote:Hi ha algú que demà vagi a la convocatòria a SAA de les 10?
Intentaré passar-hi, ho tenia previst fer.

Re: Estació de rodalia de Sagrera-Meridiana

Posted: Sunday 05/09/2010 19:48
by Enric
Be ja vaig dir fa uns quants dias que per mi vivint a el Vendrell prefereixo que els trens de la R-4 sud continuin fins Badalona com ara o bé fins Calella o inclús Massanet, ara tornarém segur a portar retards, quan durant aquets messos la puntualitát a sigut bona...en fi...dins del que cap no seria dificil posar una mica d'imaginació amb els destins de punta a punta, potser que els SVC podrian seguir acabant a Badalona, ens anir-hia millor...ara un altre cop de o fins Manresa...quan torni a pasar algo tots tornarem a patir...

Re: Estació de rodalia de Sagrera-Meridiana

Posted: Sunday 05/09/2010 21:48
by 437.001
Enric wrote:Be ja vaig dir fa uns quants dias que per mi vivint a el Vendrell prefereixo que els trens de la R-4 sud continuin fins Badalona com ara o bé fins Calella o inclús Massanet, ara tornarém segur a portar retards, quan durant aquets messos la puntualitát a sigut bona...en fi...dins del que cap no seria dificil posar una mica d'imaginació amb els destins de punta a punta, potser que els SVC podrian seguir acabant a Badalona, ens anir-hia millor...ara un altre cop de o fins Manresa...quan torni a pasar algo tots tornarem a patir...
Sí, sí, d´acord, crec que entenc el que vols dir.
S´ha millorat la puntualitat, i potser estigui bé que en lloc de la R4 Sud, sigui la R1 la que arribi a St.Vicenç de Calders...

Re: Estació de rodalia de Sagrera-Meridiana

Posted: Sunday 05/09/2010 21:49
by victorcasta
De debò penseu que acabant a Badalona la R4 sud aniria millor? El que ha fet millorat la puntualitat és el fet que el túnel de Plaça de Catalunya anava descongestionat. A la que hi tornin a haver freqüències de 2 minuts al túnel, és igual on acabi que seguiran havent-hi retards.

Re: Estació de rodalia de Sagrera-Meridiana

Posted: Sunday 05/09/2010 22:04
by metring
victorcasta wrote:De debò penseu que acabant a Badalona la R4 sud aniria millor? El que ha fet millorat la puntualitat és el fet que el túnel de Plaça de Catalunya anava descongestionat. A la que hi tornin a haver freqüències de 2 minuts al túnel, és igual on acabi que seguiran havent-hi retards.
Cert, i ja veurem com anirà quan funcioni la nova estació...

Re: Estació de rodalia de Sagrera-Meridiana

Posted: Sunday 05/09/2010 22:25
by Mako448
Jo segueixo dient que té més sentit una línia Sant Vicenç de Calders-El Vendrell-Vilafranca-Martorell-Molins de Rei-Barcelona-Badalona-Mataró-Calella-Blanes-Maçanet que no pas una línia Sant Vicenç de Calders-Vilafranca-Martorell-Molins de Rei-Barcelona-Cerdanyola-Terrassa-Manresa.La primera pot competir amb el cotxe,la segona no.La segona és més volta,la primera també peró el recorregut més recte.De Vilafranca a Terrassa o Manresa ningú anirà amb l'R4,baixarà a Martorell i agafarà FGC si va a Manresa o l'R7 fins Cerdanyola si va a Terrassa.En canvi,de Vilafranca a Mataró estic segur que alguns,pocs,farien el trajecte en tren.Per tan veig més sentit que arribi l'R1 a SVC i Vilafranca i no l'R4.

Obiament el que vagui de SVC a Blanes agafarà l'R2 fins a Sants i allà transbord,encara que amb els de via Vilafranca poguin anar a Blanes sense transbord(i per mi els d'origien/destí SVC haurien de procedir de Mataró o Calella,en cas que l'R1 arribi a SVC per Vilafranca)

Re: Estació de rodalia de Sagrera-Meridiana

Posted: Monday 06/09/2010 8:38
by Trenscat
Mako448 wrote:Jo segueixo dient que té més sentit una línia Sant Vicenç de Calders-El Vendrell-Vilafranca-Martorell-Molins de Rei-Barcelona-Badalona-Mataró-Calella-Blanes-Maçanet que no pas una línia Sant Vicenç de Calders-Vilafranca-Martorell-Molins de Rei-Barcelona-Cerdanyola-Terrassa-Manresa.La primera pot competir amb el cotxe,la segona no.La segona és més volta,la primera també peró el recorregut més recte.De Vilafranca a Terrassa o Manresa ningú anirà amb l'R4,baixarà a Martorell i agafarà FGC si va a Manresa o l'R7 fins Cerdanyola si va a Terrassa.En canvi,de Vilafranca a Mataró estic segur que alguns,pocs,farien el trajecte en tren.Per tan veig més sentit que arribi l'R1 a SVC i Vilafranca i no l'R4.

Obiament el que vagui de SVC a Blanes agafarà l'R2 fins a Sants i allà transbord,encara que amb els de via Vilafranca poguin anar a Blanes sense transbord(i per mi els d'origien/destí SVC haurien de procedir de Mataró o Calella,en cas que l'R1 arribi a SVC per Vilafranca)
El què caldria és que d'una vegada posin un tren cada 30' de la R7 fins a Martorell per donar una alternativa digna per anar de Martorell a Terrassa per Cerdanyola Universitat. Amb tot això si fem la R1 Maçanet/Mataró-Vilafranca/St.Vicenç la R4 la fem que tots els trens acabin a L'Hospitalet? Jo crec que fent la R1 tan llarga aniria també tocada com ho va la R4 llarga.