Page 19 of 30
Re: Thanks!
Posted: Monday 27/11/2006 0:04
by Fran-Ikarus
JaMiRo! wrote:Haurà de ser dimarts o divendres quan l'enganxi, que és quan prenc el Metro. Gràcies!
O DESENGANXI!!!!
(Festival del Humooooorrrr...)
Ueeee!!!
Posted: Monday 27/11/2006 20:16
by JaMiRo!
)))2 )))3
Posted: Sunday 03/12/2006 13:04
by Fran-Ikarus
Missatge del 24 d'octubre del 2005! Sembla que va ser ahir...
Fran-Ikarus wrote:Es la ley de Murphy de los 5000: de las veces que te los encuentras, incluso aunque tu llegada y la suya a la estación sean simultáneas, la mayoría es en sentidos contrarios
Nótese que esta tendencia se irá invirtiendo a medida que los 5000 vayan colonizando más y más la L5, de suerte que terminará por ser aplicable a los 1000, cuando, quien más quien menos, todos queramos tropezarnos con los "últimos mohicanos" para nuestro viaje de despedida particular.
Esta última frase me acaba de dar una idea: viendo el calendario de implantación previsto
http://www.tramvia.org/ELMETRO/ELMETRO5000.htm podríamos tener algún 1000 circulando hasta diciembre de 2006 aproximadamente, ¿verdad? Pues bien, quedan 14 meses para organizar una despedida formal. No será por tiempo.
Posted: Sunday 03/12/2006 13:09
by aarongilp
Ahir vaig anar en 5000 per segon cop
Però en vaig veure un ou! I lo millor és que vaig anar en 5000 a la L2...la impressió: Els reposabraços que separen els seients dels grups de 4 són una meeerda!
Posted: Thursday 04/01/2007 20:59
by Fran-Ikarus
Avui he vist el 5093-5096. No sé si és cap novetat, perquè ja estic una mica perdut amb quins han arribat i quins estan pendents.
Posted: Saturday 06/01/2007 0:16
by Vox
Tinc un dubte:
Fa temps algú del fòrum em va dir que el grup de 5000 de la L2 o de la L3, eren propies de la línea, mentre que les de l'altre línea no. Crec que era que les de la L3 eren propies i les de la L2, no.
En teoria son 3 per la L3 i 3 per la L2 però finalment hi ha més de 3 a la L2, no? Sabeu quantes? 4-5? Veritat que l'exces es deu a que han enviat a la L2 les que s'havien pensat per l'ampliació de la L5? (recordem, 33 per la L5, 27 per substituir les 1000 i 6 per augmentar freqüencies + Carmel).
Vaja, que quan la L5 obri les 3 noves estacions, enviaran allà mínim 3 5000 de les que te la L2. Però, i les 3 originals? Si finalment la L2 rep nous trens d'aquí a uns anys, podrien demanarne els necessaris, i poder així enviar les 3 5000 originals per la L2 a la L5, tenint llavors 36!
Vox
Posted: Sunday 14/01/2007 19:18
by javi82
A Washington semblen estar entusiasmats amb els resultats q estan donant els seus metros fets per CAF...
Troublesome Spanish cars involved in majority of recent U.S. subway derailments
9 January 2007
WASHINGTON (AP) - Metro officials said that the type of car involved in this week's derailment has accounted for more than half the 15 derailments in the subway system since 2001.
The 5,000-series cars, built by the Spanish company Construcciones y Auxiliar Ferrocarriles S.A., have been involved in eight derailments, including Sunday's, since 2001, the year the cars came on line, spokeswoman Cathy Asato said Tuesday. Sunday's was the only one in which passengers were on the train.
Previously, Metro had provided information about only five 5,000-series derailments -- Sunday's and four that occurred in 2003 and 2004. Asato said she could not account for the discrepancy.
The National Transportation Safety Board has said it plans to look at records of the previous derailments involving the 5,000-series as it tries to get to the bottom of Sunday's accident, in which 20 people were injured, including one seriously.
Virginia Verdeja, vice president of sales for CAF USA in Washington, said she has not heard of the derailments revealed Tuesday. But she said the company will cooperate fully with the investigation and that its cars have not been at fault in previous derailments.
"The trains complied with everything. They have gone through extensive testing. They're the best trains in the fleet," she said.
The 5,000 series cars account for about 20 percent of Metro's 950 cars.
On Tuesday, NTSB investigators interviewed the train operator, but they were not able to closely examine the derailed car as they had hoped because it has not been removed from the tunnel, spokesman Keith Holloway said. The car was expected to be pulled out by Wednesday morning, he said.
In addition to looking for the cause of the accident, the NTSB is also examining the emergency response. NTSB member Kitty Higgins said Tuesday there were concerns about whether the response was timely enough and whether information was provided quickly enough by Metro.
Metro spokeswoman Lisa Farbstein said the transit agency was happy with firefighters' response. She declined to comment on why the evacuation took so long, citing the pending NTSB investigation.
AP
Posted: Sunday 14/01/2007 19:39
by metring
Quin horror!!!! Això ens espera a nosaltres també???
Posted: Sunday 14/01/2007 19:48
by aim
Sort que els 9000 són d'Alstom
Posted: Sunday 14/01/2007 20:25
by El LLOP
Si alguna ànima caritativa poguès traduïr l'article, quedaria molt agraït.
Posted: Sunday 14/01/2007 21:29
by entfe001
Els problemàtics cotxes espanyols han estat involucrats en la majoria dels descarrilaments de metro als EUA
9 de gener de 2007
WASHINGTON (AP) - Fonts oficials del Metro han dit que el tipus de cotxe involucrat en el descarrilament d'aquesta setmana ha sumat més de la meitat dels 15 descarrilaments de la xarxa de metro des del 2001.
Els cotxes de la sèrie 5000, construïts per la companyia espanyola Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles S.A., han estat involucrats en vuit descarrilaments, incloent el d'aquest diumenge, des del 2001, l'any en què aquests cotxes van començar el servei, segons ha dit la portaveu Cathy Asato aquest dimarts. El del diumenge ha sigut l'únic en el qual hi havia passatgers al tren.
Anteriorment, el Metro havia informat tan sols de cinc descarrilaments de la sèrie 5000: el de diumenge i quatre ocorreguts el 2003 i el 2004. Asato ha dit que no podia donar detalls arran de la discrepància.
La Comissió Nacional de Seguretat del Transport (CNST) ha dit que té previst investigar els informes dels anteriors descarrilaments amb els cotxes de la sèrie 5000 involucrats per arribar al fons de l'accident de diumenge, en què vint persones van quedar ferides, una d'elles de gravetat.
Virginia Verdeja, vice-presidenta de vendes de CAF EUA a Washington, ha dit que no tenia notícies dels descarrilaments anunciats dimarts. També ha dit que l'empresa col·laborarà completament amb la investigació i que els seus cotxes no tenien deficiències en els anteriors descarrilaments.
"Els trens complien amb tot. Han superat proves extenses. Són els millors cotxes de la flota", ha dit.
Els cotxes de la sèrie 5000 suposen aproximadament un 20% dels 950 cotxes del Metro.
Dimarts, investigadors de la CNST s'han entrevistat amb el maquinista del tren, però no van poder examinar de prop el cotxe descarrilat com haurien volgut perquè encara no s'havia retirat del túnel, ha dit la portaveu Keith Holloway. Està previst que el cotxe sigui retirat dimecres al matí.
A més de trobar la causa de l'accident, la CNST també examina el procediment d'emergència. La membre del CNST Kitty Higgins ha dit dimarts que hi ha dubtes sobre si la reacció va ser prou puntual (N del T: de puntualitat temporal) i si la informació proporcionada pel Metro es va oferir amb la suficient rapidesa.
La portaveu del Metro Lisa Farbstein ha dit que l'agència del trànsit (?) estava contenta amb la resposta dels bombers. No ha volgut comentar per què es va tardar tant en realitzar l'evacuació, citant la investigació en curs de la CNST.
Ja posats... hi ha més detalls de l'accident en qüestió?
Posted: Monday 15/01/2007 11:00
by Ferrovi
Posted: Monday 15/01/2007 12:18
by Mortadel·lo
atenció pregunta, si hi havia més de 25 trens circulant a la L5 abans dels cincmils, circularà algun 5100 per la L5??
Posted: Monday 15/01/2007 13:30
by Jordilar
Posted: Monday 15/01/2007 13:49
by Ferrovi
Jordilar wrote:
Ja hi tornem a ser.
Però el que no em podeu negar es que Caf mai no fa res bé...i no es que hi tornem a ser, simplement es la meva opinió. Si no, deixaría de ser un fòrum de discussió, així que no feu com ha passat a d'altres fòrums on t'exclouen perque la teva opinió no es d'acord amb els ideals de la resta. Jo m'he anat de molts fòrums precisament perquè no han respectat la meva opinió, i crec que molts de vosaltres ja coneixereu alguns d'aquests fòrums que he abandonat.
Posted: Monday 15/01/2007 14:34
by Jordilar
Estic d'acort en que caf es una caqueta, estic d'acort en que ibertren era una caqueta...però hi ha empreses molt millors que també són españoles i no vui que aquests conceptes s'usin per fer publicitat encoverta de menyspreu al país per potenciar els nacionalismes territorials.
Salut,
Posted: Monday 15/01/2007 14:47
by Ferrovi
Però no em podeu nagar que la majoría o gran part si. Jo no he dit que TOT sigui dolent, i tenen moltes coses molt bones, però d'altres...
Curiós, abans els nacionalistes eren els espanyols, i nosaltres erem els intependentistes, ara som nacionalistes? Som catalans, i punt!
A més, no he de donar explicacions, es la meva opinió, i punt.
Una vella problemàtica...
Posted: Monday 15/01/2007 15:53
by JaMiRo!
Hola!
Deixeu aquestes discussions que són més de l'àmbit polític que no pas del transportil. En la política cadascú te la seva opinió, alguns som
nacionalistes territorials i d'altres s'autoanomenen liberals o progressistes.
El que està clar és que CAF dona problemes al Metro de Washington. Això no em sorpren, us explico per què: a Santa Perpètua estem fent les caixes de la sèrie 6000 del Metro de Washington; aquestes caixes s'acaben d'ensamblar a un centre d'Alstom dels EUA (degut a la llei proteccionista americana). En un principi, en el projecte de la sèrie 6000 participava CAF però al final fou expulsada del consorci per insatisfacció de l'autoritat metropolitana de la ciutat americana de Washington (WMATA).
En fi, un cop més la història de sempre. CAF fa trens que funcionen bé, són
buenos, bonitos y baratos. Però quan fas trens un 30% més barats, no poden sortir bons a mitjà plaç. És així, deixant de banda si l'empresa és més o menys bona o dolenta.
Salut!
Posted: Monday 15/01/2007 16:33
by Vox
Ferrovi wrote:Però no em podeu nagar que la majoría o gran part si. Jo no he dit que TOT sigui dolent, i tenen moltes coses molt bones, però d'altres...
Curiós, abans els nacionalistes eren els espanyols, i nosaltres erem els intependentistes, ara som nacionalistes? Som catalans, i punt!
A més, no he de donar explicacions, es la meva opinió, i punt.
Vox
Posted: Thursday 25/01/2007 17:03
by Mortadel·lo
Mortadel·lo wrote:atenció pregunta, si hi havia més de 25 trens circulant a la L5 abans dels cincmils, circularà algun 5100 per la L5??
m'autocontesto, ahir vaig veure el 5101 a la L5